Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (демонтажні роботи, роботи з заміни вікон, дверей) приміщення за адресою: м.Київ, вул.Освіти, 5-а (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 480 000,00 UAH
UA-2020-11-24-007297-c 4a38c62e6ad34504b6d0a99f917b5e53
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Олександр Михайлович

380442483042 Matychko21@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет будівництва і архітектури
Код ЄДРПОУ: 02070909
Місцезнаходження: 03037, Україна , Київська обл., Київ, проспект Повітрофлотський,31
Контактна особа: Хоменко Олександр Михайлович
380442483042
Matychko21@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 12:37
Очікувана вартість: 1 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Додаток 3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики. ДЕФЕКТНИЙ АКТ"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (демонтажні роботи, роботи з заміни вікон, дверей) приміщення за адресою: м.Київ, вул.Освіти, 5-а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03037, Україна, м. Київ, м. Київ, Освіти, 5-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи проводиться шляхом безготівкового переказу коштів на банківський рахунок Підрядника на підставі форм КБ-2в (Акт приймання виконаних робіт) та КБ-3 (Довідка про вартість виконаних робіт та витрати) протягом до 90 календарних днів з моменту їх підписання Сторонами. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 12:56
Додаток 5 (проект договору).docx
24 листопада 2020 12:56
Огол.про провед.спрощ.кап.ремонт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація зроблена під свого участника!!!!!
Дата подання: 26 листопада 2020 17:40
Тендерна документація зроблена під свого участника!!!!!, І це буде як завжди ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУРЕВІЙ" 39345463. В тендерній документації замовник вимагає для демонтажних робіт 4 маляра, а вікна хай ставлять хоч підсобники, навіщо писати монтажника ПВХ конструкцій, бо таких в штаті свого участника немає. Так, вся тендерна документація зроблена під свого участника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-24-007297-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БМЛ ГРУП", Код ЄДРПОУ:37415250
Дата подання: 26 листопада 2020 15:41
Навність 4 (чотирьох малярів)
Шановний Замовник, пунктом 6 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що учасник повинен надати інформацію та документи про, зоерма, не менше 4-х малярів та не менше 1-го слюсаря-сантехніка, 1-го електрика (з наданням посвідчень, які підтверджують кваліфікацію).

Прошу Вас роз"яснити, чому саме не менще 4-х малярів повинно бути в учасника? Чим зумовлена така кількість? Чи, наприклад, два маляри не виконають зазначений в Додатку 3 обсяг робіт?
На думку учасника, така вимога є дискримінаційною та призводить до відсутності конкуренції, адже, виконати її зможуть лише ті учаники, в штаті яких є саме не менше 4- малярів.
В той же час, вважаємо, що обсяги робіт, зазначені в Додатку 3 у встановлені Замовником строки цілком під силу виконати 1-2 малярам (за потреби), адже більшість робіт це демонтаж.

Просимо надати роз"яснення та внести вимоги до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та видалити дискримінаційні вимоги, які суперечать принципам ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2020 19:25
Наявність не менше 4-х малярів та не менше 1-го слюсаря-сантехніка, 1-го електрика обґрунтована попереднім кошторисним розрахунком вартості проведення даного капітального ремонту.
Виходячи з розрахунку визначено обсяг людино/годин необхідних для виконання визначеного об’єму робіт. За розрахунками визначений об’єм робіт обумовлює наявність у учасника фахівців у кількості, що значно перевищує вимоги кількості мінімально наявних у учасника.
Вважаємо вимогу щодо наявності «не менше 4-х малярів та не менше 1-го слюсаря-сантехніка, 1-го електрика» не дискримінаційною зважаючи на те, що визначена наявність фахівців на визначений об’єм робіт є мінімально необхідною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БМЛ ГРУП" 1 405 414,80
UAH з ПДВ
1 336 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР" 1 449 541,51
UAH з ПДВ
1 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 13:20
Електронний підпис
02 грудня 2020 13:17
23. Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2020 13:17
22. Довідка_банк_кредит.pdf
02 грудня 2020 13:17
19. Кошторис.rar
02 грудня 2020 13:17
16-3. Договiр_№28.pdf
02 грудня 2020 13:17
14. Ліцензія ДАБІ.pdf
02 грудня 2020 13:17
13. Баланс+фін. звіт._2019.pdf
02 грудня 2020 13:17
10. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
02 грудня 2020 13:17
9. Витяг ЄДР_10.11.2020.pdf
02 грудня 2020 13:17
4-1. Додатки до Договору.rar
02 грудня 2020 13:17
4. Проект договору.pdf
02 грудня 2020 13:17
3-1. Dovidka_20302368980770629380.pdf.p7s
02 грудня 2020 13:17
3. Dovidka_20302368980770629380.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 13:33
Електронний підпис
02 грудня 2020 13:33
п. 20_ТД Довідки з банку.pdf
02 грудня 2020 11:52
Електронний підпис
02 грудня 2020 11:50
Електронний підпис
02 грудня 2020 11:50
п. 9_ТД фін. звітність.pdf
02 грудня 2020 11:50
п. 5_ТД витяг з платника.pdf
02 грудня 2020 11:50
п. 4_ТД витяг з ЄДР.pdf
02 грудня 2020 11:50
п. 19_ТД проект договору.pdf
02 грудня 2020 11:50
п. 16_ТД аванс.pdf
02 грудня 2020 11:50
п. 14_ТД Лист-відгук.pdf
02 грудня 2020 11:50
п. 1_ТД Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БМЛ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БМЛ ГРУП"
#37415250
Відхилено 1 336 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 20:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР"
#31571594
Переможець 1 340 000,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 20:21

Документи

04 грудня 2020 20:21
Електронний підпис
04 грудня 2020 20:19
Прот.143 УО.pdf

Документи

08 грудня 2020 20:21
Електронний підпис
08 грудня 2020 20:20
прот.149 УО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 20:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР"
#31571594
1 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2020 20:21
Електронний підпис
08 грудня 2020 20:20
прот.149 УО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:08
дод.угода 3.jpg зміни до договору
30 грудня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 17:37
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 17:36
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 17:19
пвр.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:18
лк.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:18
дц.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:18
деф.а..pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:18
дод.угода 2.jpg зміни до договору
28 грудня 2020 17:18
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:51
дод.угода 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:50
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 13:21
д.ц.pdf укладений
16 грудня 2020 13:17
лок.кошт.pdf укладений
16 грудня 2020 13:17
під.від.рес.pdf укладений
16 грудня 2020 13:16
зв.кошт.роз.pdf укладений
16 грудня 2020 13:16
кошт.розр.pdf укладений
16 грудня 2020 13:16
поясн.зап.jpg укладений
16 грудня 2020 13:16
догов.pdf укладений
16 грудня 2020 13:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з отриманням експертного звіту №00-1195-20/КД від 24 грудня 2020 року: 1. та керуючись п.2.4. Договору внести зміни в назву об'єкту та додати слова і цифри "ін. №10100011"; викласти назву об'єкту в наступній редакції: "Капітальний ремонт (демонтажні роботи, роботи з аміни вікон, дверей) приміщення будівлі ін.№ 10100011 за адресою: м.Київ, вул.Освіти, 5-а"; 2. зменшити вартість договору на 43,26 грн. (сорок три грн. 26 коп.) в тому числі ПДВ 7,21 грн. ЦІна договору після внесення змін становить: 1 339 956,74 грн. (один мільйон триста тридцять дев'ять тисяч дев'ятсот п'ятдесят шість грн. 74 коп.) в тому числі ПДВ 223326,12 грн. (двісті двадцять три тисячі триста двадцять шість грн. 12 коп.); 3. продовжити строк виконання будівельних робіт до 31.12.2020 року;
Номер договору про закупівлю: 16|12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з отриманням експертного звіту №00-1195-20/КД від 24 грудня 2020 року: зменшити вартість договору на 43,26 грн. (сорок три грн. 26 коп.) в тому числі ПДВ 7,21 грн. ЦІна договору після внесення змін становить: 1 339 956,74 грн. (один мільйон триста тридцять дев'ять тисяч дев'ятсот п'ятдесят шість грн. 74 коп.) в тому числі ПДВ 223326,12 грн. (двісті двадцять три тисячі триста двадцять шість грн. 12 коп.);
Номер договору про закупівлю: 16|12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погоджена Сторонами зміна дати підписаня договору з 16.12.2020 року на 21.12.2020року
Номер договору про закупівлю: 16|12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 339 956,61
UAH (в тому числі ПДВ 223 326,10 UAH)