Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення м. Южноукраїнськ Миколаївської області
Очікувана вартість
3 547 440,00 UAH
UA-2020-11-24-007239-c afde21e550794c17b1d37f00ac619147
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Краснорєпова

+380964937113 yuuns-finans@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з питань надзвичайних ситуацій та взаємодії з правоохоронними органами Южноукраїнської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24548027
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, вул. Дружби Народів, 23, оф. 94
Контактна особа: Ірина Краснорєпова
+380964937113
yuuns-finans@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 19:00
Очікувана вартість: 3 547 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 737,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17737.2 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення м. Южноукраїнськ Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, вул. Дружби Народів, буд. 23, кімн. 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020  —  28 лютого 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена у розділі "ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 грудня 2020 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 18:59
Протокол про зміни2.pdf
08 грудня 2020 18:59
Тендерна документація .pdf
08 грудня 2020 18:59
Протокол про зміни.pdf
08 грудня 2020 18:59
Додаток 6 Проект Договору.pdf
08 грудня 2020 18:59
Робоча докментація.pdf
08 грудня 2020 18:59
Додаток 2 Перелік кваліф.критер.pdf
08 грудня 2020 18:59
Робочий проект.pdf
08 грудня 2020 18:59
Додаток 5 Лист згода.pdf
08 грудня 2020 18:59
Зміни 2.pdf
08 грудня 2020 18:59
Додаток 4 Пропозиц.про залучення субпідрядників.pdf
08 грудня 2020 18:59
Зміни до Тендерної документації.pdf
08 грудня 2020 18:59
Додаток 3 Технічне завдання.pdf
08 грудня 2020 18:59
Додаток 1 Тендерна пропозиція.pdf
08 грудня 2020 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 18:59
Протокол про зміни2.pdf
08 грудня 2020 18:59
Тендерна документація .pdf
30 листопада 2020 14:22
Тендерна документація з.pdf
24 листопада 2020 14:57
Тендерна Документація.pdf
08 грудня 2020 18:59
Протокол про зміни.pdf
30 листопада 2020 14:22
Протокол про зміни.pdf
08 грудня 2020 18:59
Додаток 6 Проект Договору.pdf
30 листопада 2020 14:22
Додаток 6 Проект Договору.pdf
30 листопада 2020 14:16
Додаток 6 Проект Договору.pdf
24 листопада 2020 14:58
Додаток 6 Проект Договору.pdf
08 грудня 2020 18:59
Робоча докментація.pdf
30 листопада 2020 14:22
Робоча докментація.pdf
30 листопада 2020 14:16
Додаток 2 Перелік кваліф.критерій.pdf
24 листопада 2020 17:08
Додаток 2 Перелік кваліф.критерій.pdf
08 грудня 2020 18:59
Додаток 2 Перелік кваліф.критер.pdf
30 листопада 2020 14:22
Додаток 2 Перелік кваліф.критерій.pdf
30 листопада 2020 14:16
Робоча докментація.pdf
24 листопада 2020 14:58
Робоча докментація.pdf
08 грудня 2020 18:59
Робочий проект.pdf
30 листопада 2020 14:22
Робочий проект.pdf
30 листопада 2020 14:16
Робочий проект.pdf
24 листопада 2020 14:58
Робочий проект.pdf
08 грудня 2020 18:59
Додаток 5 Лист згода.pdf
30 листопада 2020 14:22
Додаток 5 Лист згода.pdf
24 листопада 2020 14:58
Додаток 5 Лист згода.pdf
08 грудня 2020 18:59
Зміни 2.pdf
08 грудня 2020 18:59
Додаток 4 Пропозиц.про залучення субпідрядників.pdf
30 листопада 2020 14:22
Додаток 4 Пропозиц.про залучення субпідрядників.pdf
24 листопада 2020 14:58
Додаток 4 Пропозиц.про залучення субпідрядників.pdf
08 грудня 2020 18:59
Зміни до Тендерної документації.pdf
30 листопада 2020 14:22
Зміни до Тендерної документації.pdf
08 грудня 2020 18:59
Додаток 3 Технічне завдання.pdf
30 листопада 2020 14:22
Додаток 3 Технічне завдання.pdf
24 листопада 2020 14:58
Додаток 3 Технічне завдання.pdf
08 грудня 2020 18:59
Додаток 1 Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2020 14:22
Додаток 1 Тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2020 14:57
Додаток 1 Тендерна пропозиція.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання стосовно пункту 4.3 робочого проекту
Дата подання: 27 листопада 2020 14:15
Дата відповіді: 02 грудня 2020 13:15
Просимо пояснити відсутність в "робочому проекті" інформації стосовно обладнання його марки з відповідними характеристиками для перехоплення мереж телебачення та отримання команд для керування оповіщенням по супутниковому зв’язку яке вимагається в даному розділу.
Відповідь: Проектом (додаток до тендерної документації) у якості пристрою керування мережами мовлення (ПКММ) визначений модуль керування оповіщення МКО-4TR, що зазначений у табл. 3.1. та відомості обладнання. Детальна інформація про модуль керування оповіщення МКО-4TR наведена у Посібнику з експлуатації, розміщеного на сайті виробника, зазначеного у специфікації обладнання 263-О.Р.СО, що входить до складу Робочої документації 263-О.Р (додаток до тендерної документації). Також може бути застосований «еквівалент» обладнання за технічними характеристиками.
аеромобільна система АМАС-400-2
Дата подання: 27 листопада 2020 14:24
Дата відповіді: 02 грудня 2020 13:15
Чи передбачено місце зберігання коптеров аеромобільної системи? Хто буде мати оперативний доступ до системи АМАС-400-2 для її використання як можна швидше? У кого буде доступ до дахів будинків (виходи закриті на замок) для оперативного використання системи? Скільки часу потрібно на її розгортання, з огляду на той факт, що коптери зберігаються окремо в якихось приміщеннях, і виносяться на дах будівлі для польоту не раніше часу надходження сигналу оповіщення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Місце зберігання коптерів аеромобільної системи відображено у Робочій документації на арк. 8.2 та позначено як "База АМАС". Оперативний доступ матимуть відповідальні чергові. Використання дахів будинків не передбачено проектною документацією. Час, необхідний для розгортання системи АМАС - це час, необхідний відповідальному черговому для виходу із будівлі.
Питання стосовно АМАС-400-2
Дата подання: 27 листопада 2020 14:34
Дата відповіді: 02 грудня 2020 13:15
Які технічні характеристики безпілотних апаратів системи АМАС-400-2? Який частотний діапазон для зв'язку використовується? Чи не створює він перешкод для інших систем оповіщення, комунальних, рятувальних служб? Хто виробник цих апаратів? Чи є виробника гарантійні зобов'язання на безпілотні апарати, і на який термін, в яких умовах експлуатації вони даються? Яким чином в в складних погодних умовах, в дощ, сніг, вітер більше 10 м / с забезпечить вона оповіщення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аеромобільна система АМАС є додатковим обладнанням до стаціонарної системи оповіщення. Під час несприятливих погодних умов може бути встановлена на наземний транспортний засіб та здійснить оповіщення по тому ж маршруту. Проектом договору передбачено гарантійні зобов'язання підрядника.
стосовно розрахунків зони радиовидимости для АМАС-400-2
Дата подання: 27 листопада 2020 14:42
Дата відповіді: 02 грудня 2020 13:15
Відсутня інформація стосовно розрахунків зони радиовидимости для управління апаратами аеромобільної системи протягом усього маршруту, якщо радіовидимість відсутня, і управління неможливо, яким чином проводиться керування системою?
Відповідь: Беспілотні літальні апарати пересувається використовуючи координати, по заздалегідь запрограмованому маршруту в ПК.
Питання
Дата подання: 27 листопада 2020 14:47
Дата відповіді: 02 грудня 2020 13:16
Якщо в результаті аварії і підвищеного радіаційного фону вихід на дах будівлі буде представляти загрозу для оператора системи, як вона буде використовуватися?
Відповідь: Використання системи АМАС не обовязково передбачає запуск її тільки з покрівлі.
Питання стосовно оператора коптерів
Дата подання: 27 листопада 2020 14:50
Дата відповіді: 02 грудня 2020 13:16
Яка кількість персоналу необхідна для роботи з системою АМАС-400-2? Чи передбачені в штатному розкладі оператори коптерів, які будуть готувати апарати до польоту, обслуговувати їх, запускати і контролювати політ?
Відповідь: Вимоги до чисельності й кваліфікації персоналу та режиму його роботи наведено у розділі 8 Проекту.
Питання стосовно блока оповіщення БО-FM-05-1
Дата подання: 27 листопада 2020 15:34
Дата відповіді: 02 грудня 2020 13:16
згідно робочого проекту "блок оповіщення БО-FM-05-1" не має зовнішнього джерела живлення, але має у складі сонячну панель з вбудованими блоками електроніки. Просимо пояснити відсутність інформації про технічні та якісні характеристики БО-FM-05-1. Також відсутність розрахунку автономної роботи БО-FM-05-1, яким чином вона буде використовуватися при відсутності сонячного світла тривалий термін?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Детальна інформація про БО-FМ-05-1 наведена у Посібнику з експлуатації, розміщеного на сайті виробника, зазначеного у специфікації обладнання 263-О.Р.СО, що входить до складу Робочої документації 263-О.Р (додаток до тендерної документації). При відсутності сонячного світла у темний час доби блоки електроніки живляться від вбудованих акумуляторів, які, у свою чергу, заряджуються у світлий час доби. Також може бути застосований «еквівалент» обладнання за технічними характеристиками.
Аеромобільна система АМАС-400-2
Дата подання: 03 грудня 2020 17:42
Дата відповіді: 08 грудня 2020 10:49
Ваша відповідь: «Використання дахів будинків не передбачено проектною документацією.» Згідно пояснювальної записки, Том 1 Проекту на стор. 6 прямо написано: «Місце діслокації, майданчик для запуску і приземлення - покрівля Будівлі.» Тобто, це не достовірна інформація. Тому при обмеженому доступі до дахів своєчасний запуск коптеров не може бути забезпечений. Також відповідно відповіді «Час, необхідний для розгортання системи АМАС - це час, необхідний відповідальному черговому для виходу із будівлі.» Тобто, відповідальному черговому, який дуже зайнятий в разі виникнення надзвичайної ситуації, треба буде знайти час, щоб взяти коптер з місця зберігання, вийти з будівлі (піднятися на дах - відповідно до "Том 1 Проекту на стор. 6"), здійснити запуск та дочекатися прильоту апарату. У цьому явне протиріччя з діями в разі надзвичайної ситуації. Черговий не повинен залишати робоче місце системи. Згідно проекту запуск коптера залежить від можливості оператора сходити за коптером, винести його на дах, перевірити, запустити по маршруту, дочекатися повернення. Що нереально здійснити в надзвичайній ситуації. Яким чином в даних умовах буде використана аеромобільна система АМАС-400-2 ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно пояснювальної записки, Том 1 Проекту на стор. 6 прямо написано: «Місце діслокації, майданчик для запуску і приземлення - покрівля Будівлі.» - мається на увазі покрівля будівлі розташування Замовника, а не покрівлі інших будинків. Старт і посадка БПЛА може бути здійснена з будь-якої поверхні під відкритим небом. Взліт, політ, посадка здійснюються в автоматичному режимі, чекати повернення безпілотного літального апарату не потрібно.
Стосовно частотних діапазонів
Дата подання: 03 грудня 2020 17:57
Дата відповіді: 08 грудня 2020 10:54
Не надана відповідь стосовно "Який частотний діапазон для зв'язку використовується? Чи не створює він перешкод для інших систем оповіщення" При запуску аеромобільної системи дальність зв'язку на відстань більше 1-2 км зазвичай неможлива, тому як закони фізики ніхто не відміняв - радіо зв'язок на високих частотах 2,4 ГГц і 5,8ГГц (це звичайні частоти для коптерів) здійснюється в зоні прямої видимості, і якщо якісь будівлі або дерева, або рельєф місцевості заступають шлях проходження сигналу, то зв'язок буде відсутній, Яким чином в даних умовах буде використана аеромобільна система АМАС-400-2 ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Безпілотний літальний апарат рухається по маршруту, використовуючи координати GPS, що запрограмовано в польотному контролері.

Аеромобільної системи АМАС-400-2
Дата подання: 03 грудня 2020 18:10
Дата відповіді: 08 грудня 2020 11:02
Стосовно відповіді: "Аеромобільна система АМАС є додатковим обладнанням до стаціонарної системи оповіщення. Під час несприятливих погодних умов може бути встановлена на наземний транспортний засіб та здійснить оповіщення по тому ж маршруту". В проектній документації відсутня інформація про те, що аеромобільна система є "додаткове обладнання" та ніде не зафіксовані особі вимоги до цього «додаткового обладнання», якими можна було б знехтувати в надзвичайній ситуації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Робочому проекті, розділ 3, арк. 5 зазначено: "Використання аеромобільної системи оповіщення АМАС-400-2 відбувається в комплексі, як доповнення до стаціонарної системи, а також інших засобів оповіщення".

У проекті ніде немає автомобіля для перевезення «аеромобільної системи»
Дата подання: 03 грудня 2020 18:12
Дата відповіді: 08 грудня 2020 12:51
в Проекті немає згадки про можливість встановлення коптера на автомобіль, якщо неможливо летіти внаслідок несприятливих погодних умов. Ваша відповідь: «під час несприятливих погодних умов може бути встановлена на наземний транспортний засіб та здійснить оповіщення по тому ж маршруту». На який автомобіль буде встановлюватися коптер? Хто буде вести цей автомобіль - той же черговий? Проїде цей автомобіль там, де пролетить коптер? Адже для того і призначена «аеромобільна система», щоб вести оповіщення там, де ніяким іншим чином оповістити людей неможливо!?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аеромобільна система оповіщення може бути встановлена на будь-який автомобіль на розсуд Замовника. Маршрути та сценарії аварій будуть створюватись на етапі впровадження системи/
Беспілотні літальні апарати пересувається використовуючи координати, по заздалегідь запрограмованому маршруту в ПК.
Дата подання: 03 грудня 2020 18:21
Дата відповіді: 08 грудня 2020 12:59
Питання «відсутня інформація стосовно розрахунків зони радіовидимості для управління апаратами аеромобільної системи на протязі усього маршруту, якщо радіовидимість відсутня, і управління неможливо. Яким чином проводитися керування системою?» Відповідають: «Беспілотні літальні апарати пересувається використовуючи координати, по заздалегідь запрограмованому маршруту в ПК». Однак, по-перше, проектом передбачено управління безпілотним апаратом під час проходження польотного маршруту, оперативну зміну польотного плану, зміна мовного повідомлення. Якщо радіозв'язок буде відсутній, і апарат буде летіти за маршрутом (по координатам), тоді ці вимоги проекту неможливо буде реалізувати. По-друге, з метою забезпечення безпеки польотів, всі безпілотні літальні апарати зобов'язані припинити виконання польоту за відсутності зв'язку з наземною станцією. Вони повинні або автоматично повертатися до місця старту, або здійснювати автоматичну посадку. По-третє, Правилами польотів для безпілотних літальних апаратів (це закон, між іншим), взагалі заборонені польоти поза зоною видимості апарату оператором, і поза зоною радиовидимости (зв'язку) - вимоги VLOS. Не можна експлуатувати систему з порушенням закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Беспілотний літальний апарат рухається по маршруту, використовуючи координати GPS, що запрограмовано в польотному контролері, в зоні радіовидимості. В розділі 3 Проекту зазначено: "Маршрути, які використовуються для польотів, можна налаштувати і запланувати заздалегідь та активно змінювати параметри льотного завдання", якщо потреби у зміні льотних параметрів немає, то змінювати нічого не потрібно. Крім того, відповідно до частини 2 ст.24 Повітряного кодексу України надання допомоги у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру є четвертим в пріоритетності використання повітряного простору України. А в Постанові КМУ від 06.12.2017 р. №954 "Про затвердження Положення використання повітряного простору України" у п.36 зазначено: "У повітряному просторі України чи окремих його частинах, де встановлено заборону або обмеження щодо використання повітряного простороу, не забороняється: діяльність, що визначена пунктами 1-5 частини другої статті 24 Повітряного кодексу Укпаїни. Вважаючи на те, що надання допомоги у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру шляхом інформування та оповіщення населення, що законодавчо віднесене до органу місцевого самоврядування м. Южноукраїнськ, використання аеромобільної системи оповіщення є правомірним.
Питання
Дата подання: 03 грудня 2020 18:28
Дата відповіді: 08 грудня 2020 13:20
Питання: «Якщо в результаті аварії і підвищеного радіаційного фону вихід на дах будівлі буде представляти загрозу для оператора системи, як вона буде використовуватися?» Надана відповідь, що «Використання системи АМАС не обовязково передбачає запуск її тільки з покрівлі». І це знову входить в протиріччя з проектом, і суперечить закону, так як ніде немає ніяких розрахунків, підтверджень того, що політ буде проходити в умовах прямої видимості та прямої радіовидимості.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Старт, посадка безпілотного літального апарату можуть бути виконані з будь-якої поверхні під відкритим небом, це не протирічить проекту, оскільки там немає інформації про заборону запуску безпілотного літального апарату з іншої точки, ніж база. Крім того, відповідно до частини 2 ст.24 Повітряного кодексу України надання допомоги у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру є четвертим в пріоритетності використання повітряного простору України. А в Постанові КМУ від 06.12.2017 р. №954 "Про затвердження Положення використання повітряного простору України" у п.36 зазначено: "У повітряному просторі України чи окремих його частинах, де встановлено заборону або обмеження щодо використання повітряного простороу, не забороняється:.... діяльність, що визначена пунктами 1-5 частини другої статті 24 Повітряного кодексу Укпаїни. Вважаючи на те, що надання допомоги у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру шляхом інформування та оповіщення населення, що законодавчо віднесене до органу місцевого самоврядування м. Южноукраїнськ, використання аеромобільної системи оповіщення є правомірним.
Питання по відповідальним черговим
Дата подання: 03 грудня 2020 18:30
Дата відповіді: 08 грудня 2020 13:08
Запис мовного повідомлення, запуск коптера, зміна мовного повідомлення, зміна маршруту польоту - задані проекті можливості, ніяк не можуть бути реалізовані одним відповідальним черговим у надзвичайній ситуації. У нього на це не буде часу. Яким чином вона буде використовуватися?
Відповідь: У оператора системи буде час на використання системи.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-24-007239-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЗОН С", Код ЄДРПОУ:32723765
Дата подання: 25 листопада 2020 17:54
Невідповідності у тендерній документації
Доброго дня!
На електронній сторінці системи «Прозорро» та у Додатку № 6 тендерної документації строк виконання робіт зазначено до 28.02.2021р., а у п. 4.4. розділу І «Загальні положення» тендерної документації закінчення виконання робіт зазначено до 20.12.2020р. Просимо привести у відповідність дату закінчення виконання робіт.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2020 13:50
Внесено зміни до тендерної документація

Документи

30 листопада 2020 13:50
Додаток 5 Лист згода.pdf
30 листопада 2020 13:50
Робочий проект.pdf
30 листопада 2020 13:50
Протокол про зміни.pdf
30 листопада 2020 13:50
Додаток 3 Технічне завдання.pdf
30 листопада 2020 13:50
Додаток 6 Проект Договору.pdf
30 листопада 2020 13:50
Робоча докментація.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-24-007239-c.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ БРАНД ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:43458014
Дата подання: 11 грудня 2020 15:11
Оскарження умов технічної частини
Оскаржуємо процедуру закупівлі, яка проводиться Замовником Управління з питань надзвичайних ситуацій та взаємодії з правоохоронними органами Южноукраїнської міської ради в межах системи електронних торгів Prozorro (ID у Prozorro afde21e550794c17b1d37f00ac619147, номер у Prozorro UA-2020-11-24-007239-c про закупівлю робіт з «Нового будівництва місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення м. Южноукраїнськ Миколаївської області» очікуваною вартістю 3 547 440,00 грн. (три мільйони п’ятсот сорок сім тисяч чотириста сорок) з урахуванням ПДВ. Оскарження обумовлено тим, що Замовником не надано конкретних відповідей на запитання щодо технічних параметрів використання обладнання. . Технічна документація та відповіді на запитання щодо технічних особливостей цієї закупівлі не відповідають або суперечать проекту, що є невід’ємною складовою тендерної документації. Вважаємо, що виконання робіт із вказаними технічними вимогами є неможливим
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Рішення від 15.12.2020 № 23165.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2020 14:52

Документи подані скаржником

11 грудня 2020 15:03
скарга до АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про відміну

Дата відміни
17 грудня 2020 19:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій