Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вогнезахисного оброблення дерев'яних елементів стропильної системи горищних приміщень на об'єкті Національного університету «Острозька академія»
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-11-24-006686-c 26edac7b3e0b4a17b7ceb64dfe7db4ab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Годжал Тетяна Сергіївна

+380961832168 tetiana.hodzhal@oa.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Острозька академія"
Код ЄДРПОУ: 22554101
Місцезнаходження: 35800, Україна , Рівненська обл., Острог, вул. Семінарська, 2
Контактна особа: Годжал Тетяна Сергіївна
+380961832168
tetiana.hodzhal@oa.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 15:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 15:30
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вогнезахисного оброблення дерев'яних елементів стропильної системи горищних приміщень на об'єкті Національного університету «Острозька академія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35800, Україна, Рівненська область, м. Острог, вул. Семінарська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 12:27
Оголошення просочення.doc
24 листопада 2020 12:27
2.6. Додаток _6.doc
24 листопада 2020 12:27
2.5. Додаток_5_субпiдрядник.doc
24 листопада 2020 12:27
2.4. Додаток _4 проект договору.docx
24 листопада 2020 12:27
2.3. Додаток 3 _Кваліфікація та інші вимоги.doc
24 листопада 2020 12:27
2.2 Додаток 2Технічне завдання.docx
24 листопада 2020 12:27
2.1. Додаток 1 Форма Пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-24-006686-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС, Код ЄДРПОУ:37138450
Дата подання: 25 листопада 2020 12:57
Вимогащодо внесення змін до тендерної документації
Шановний замовнику!
В тендерні документації містяться дискримінаційні вимоги вимоги, більше того, такі вимоги не доцільно ставити до підприємств, які надають послуги з просочування деревини.
Національним стандартом України (ДСТУ ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній вами процедурі закупівлі.
Сертифікація на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 доцільна лише для суб’єктів господарювання, які підпадають під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Підприємства, які надають послуги протипожежного характеру не підпадає під дію цього закону і для таких підприємств сертифікація на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 не лише необов’язкова, але і не має змісту.
Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Документ додано.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2020 10:24
За результатами розгляду Вашої вимоги про усунення дискримінаційних вимог від 25.11.2020 р. повідомляємо наступне.
Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У відповідності до зазначених вище положень, а також заважаючи на бажання Замовника отримати якісні, максимально екологічні та безпечне послуги Замовником і було пред’явленого вимогу про надання сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018.
Щодо сертифікату ISO 14001:2015. У гонитві за отриманням прибутку багато компаній використовують засоби, здатні згубно вплинути на стан навколишнього середовища. Токсичні відходи, викид шкідливих хімічних речовин в навколишнє середовище, засмічення води не можуть не позначитися як на представниках флори і фауни на прилеглій території, так і на людях, які живуть поблизу. Головне завдання стандарту ISO 14001:2015 - це аналіз і перетворення виробничих процесів таким чином, щоб вони надавали мінімальний вплив на навколишнє середовище. Роботи зі створення системи екологічного управління включають в себе оцінку існуючих і потенційних екологічних аспектів, ризиків, розробку шляхів вдосконалення роботи організації для зменшення шкоди, завданої навколишньому середовищу. Суть даних робіт полягає в тому, щоб переключитися від усунення заподіяної шкоди до його попередження, прийняття своєчасних заходів для зниження виявлених ризиків.
Щодо сертифікату ISO 9001:2015. Впровадження системи менеджменту якості охоплює всі аспекти діяльності організації - стратегічне управління, виробництво, логістику, управління персоналом, комунікації, документообіг, інше - і дозволяє оптимізувати, удосконалити процеси, а також визначити, які з них вимагають автоматизації. Сучасні програмні продукти для автоматизації бізнесу реалізовані з можливістю процесного підходу до управління організацією. Імплементація системи менеджменту якості на підприємстві підвищує якість управління організацією в цілому, підвищує якість всіх процесів, товарів і послуг та, як результат, ступінь задоволення покупців і всіх зацікавлених сторін.
Щодо сертифікату ISO 45001:2018. Наявність сертифікату вказує на те, що робочий процес на підприємстві організований таким чином, що дає високу якість кінцевої продукції завдяки суттєвому зниженню ризиків за напрямами безпечності продукції, екології, охорони праці. Робота за цими стандартом – це задоволення потреб споживача послуг та турбота про співробітників підприємств і екологію.
Враховуючи, що Сертифікати є документами, що передбачаються чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, то відповідна вимога щодо надання сертифікатів цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Можливість отримання сертифікатів відповідності ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 передбачена законодавством для юридичних та фізичних осіб – підприємців, тому ці документи мають подаватися ними у складі тендерної пропозиції.
Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Триває проходження сертифікації на встановлення відповідності вимогам ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 юридичною особи або фізичною особою – підприємцем від 2 тижнів. Це не є дискримінаційною вимогою, адже будь-який суб’єкт господарювання у разі його відповідності міжнародним стандартам, імплементованим в норми чинного законодавства України, може отримати сертифікат відповідності вимогам ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 і цим самим довести його відповідність системі управління якістю, системі екологічного управління, системі менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці.
У Вимозі відсутні підстави неможливості надання учасником сертифікатів відповідності вимогам ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, а також докази неможливості їх отримання. Сертифікати відповідності вимогам ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 передбачені чинним законодавством, і будь який учасник має можливість надати сертифікати відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 14001:2015, виконавши вимоги тендерної документації.
Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, для прикладу, у Рішенні №6492-р/пк-пз від 03.07.2018 по Скарзі UA-2018-05-17-000313-b.b2.
Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною умови, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.

Документи подані скаржником

25 листопада 2020 12:57
Вимога пдф.pdf

Документи

27 листопада 2020 10:24
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАСТІОН ВЕСТ" 199 000,00
UAH з ПДВ
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 13:45
Електронний підпис
02 грудня 2020 13:44
сертифікат.pdf
02 грудня 2020 13:44
Статут+.PDF
02 грудня 2020 13:44
сес.pdf
02 грудня 2020 13:44
проект договору.pdf
02 грудня 2020 13:44
довідка працівники.PDF
02 грудня 2020 13:44
строки .pdf
02 грудня 2020 13:44
по_цiнах +.PDF
02 грудня 2020 13:44
обробка даних (1).PDF
02 грудня 2020 13:44
регламент.pdf
02 грудня 2020 13:44
наказ_+.pdf
02 грудня 2020 13:44
акт огляду.PDF
02 грудня 2020 13:44
адреса + код.PDF
02 грудня 2020 13:44
посвідчення.PDF
02 грудня 2020 13:44
буд норми.pdf
02 грудня 2020 13:44
витяг_ПДВ +.PDF
02 грудня 2020 13:44
витрати на підготовку.pdf
02 грудня 2020 13:44
ох. праці.pdf
02 грудня 2020 13:44
вiдомостi_про_ю.о. +.PDF
02 грудня 2020 13:44
iстотнi_умови +.PDF
02 грудня 2020 13:44
ДСТУ.pdf
02 грудня 2020 13:44
договірна ціна.pdf
02 грудня 2020 13:44
тз.pdf
02 грудня 2020 13:44
витяг з ЄДР.pdf
02 грудня 2020 13:44
пропозиція.pdf
02 грудня 2020 13:44
декларація по ОП.PDF
02 грудня 2020 13:44
субпідряд.pdf
02 грудня 2020 13:44
право підпису.PDF
02 грудня 2020 13:44
ознайомлення_з_ТД +.PDF
02 грудня 2020 13:44
сертифікат проектант.pdf
02 грудня 2020 13:44
сертифiкати_ISO +.PDF
02 грудня 2020 13:44
довкілля.pdf
02 грудня 2020 13:44
охорона_працi +.PDF
02 грудня 2020 13:44
довiдка_обладнання.PDF
02 грудня 2020 13:44
Лiцензiя.PDF
02 грудня 2020 13:44
окремi_витрати +.PDF
02 грудня 2020 13:44
санкції.pdf
02 грудня 2020 13:44
підпис договору.pdf
02 грудня 2020 13:44
витяг.pdf
02 грудня 2020 13:44
аванс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАСТІОН ВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАСТІОН ВЕСТ"
#41327129
Переможець 199 000,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 15:00

Документи

08 грудня 2020 14:58
Електронний підпис
08 грудня 2020 14:57
Переможець

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАСТІОН ВЕСТ"
#41327129
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2020 14:58
Електронний підпис
08 грудня 2020 14:57
Переможець

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 16:06
Договір укладений
09 грудня 2020 15:56