Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з вогнезахисного оброблення дерев'яних елементів стропильної системи горищних приміщень на об'єкті Національного університету «Острозька академія»
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-11-24-006686-c ● 26edac7b3e0b4a17b7ceb64dfe7db4ab
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет "Острозька академія" |
Код ЄДРПОУ: | 22554101 |
Місцезнаходження: | 35800, Україна , Рівненська обл., Острог, вул. Семінарська, 2 |
Контактна особа: |
Годжал Тетяна Сергіївна +380961832168 tetiana.hodzhal@oa.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2020 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2020 15:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2020 15:30 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вогнезахисного оброблення дерев'яних елементів стропильної системи горищних приміщень на об'єкті Національного університету «Острозька академія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35800, Україна, Рівненська область, м. Острог, вул. Семінарська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2020
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2020 12:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2020 12:27 |
Оголошення просочення.doc | |
24 листопада 2020 12:27 |
2.6. Додаток _6.doc | |
24 листопада 2020 12:27 |
2.5. Додаток_5_субпiдрядник.doc | |
24 листопада 2020 12:27 |
2.4. Додаток _4 проект договору.docx | |
24 листопада 2020 12:27 |
2.3. Додаток 3 _Кваліфікація та інші вимоги.doc | |
24 листопада 2020 12:27 |
2.2 Додаток 2Технічне завдання.docx | |
24 листопада 2020 12:27 |
2.1. Додаток 1 Форма Пропозиція.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-24-006686-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ БЕЗПЕКА ЮМОС, Код ЄДРПОУ:37138450
Дата подання: 25 листопада 2020 12:57
Вимогащодо внесення змін до тендерної документації
Шановний замовнику!
В тендерні документації містяться дискримінаційні вимоги вимоги, більше того, такі вимоги не доцільно ставити до підприємств, які надають послуги з просочування деревини.
Національним стандартом України (ДСТУ ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній вами процедурі закупівлі.
Сертифікація на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 доцільна лише для суб’єктів господарювання, які підпадають під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Підприємства, які надають послуги протипожежного характеру не підпадає під дію цього закону і для таких підприємств сертифікація на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 не лише необов’язкова, але і не має змісту.
Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Документ додано.
Розгорнути
Згорнути
В тендерні документації містяться дискримінаційні вимоги вимоги, більше того, такі вимоги не доцільно ставити до підприємств, які надають послуги з просочування деревини.
Національним стандартом України (ДСТУ ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній вами процедурі закупівлі.
Сертифікація на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 доцільна лише для суб’єктів господарювання, які підпадають під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Підприємства, які надають послуги протипожежного характеру не підпадає під дію цього закону і для таких підприємств сертифікація на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 не лише необов’язкова, але і не має змісту.
Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Документ додано.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2020 10:24
За результатами розгляду Вашої вимоги про усунення дискримінаційних вимог від 25.11.2020 р. повідомляємо наступне.
Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У відповідності до зазначених вище положень, а також заважаючи на бажання Замовника отримати якісні, максимально екологічні та безпечне послуги Замовником і було пред’явленого вимогу про надання сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018.
Щодо сертифікату ISO 14001:2015. У гонитві за отриманням прибутку багато компаній використовують засоби, здатні згубно вплинути на стан навколишнього середовища. Токсичні відходи, викид шкідливих хімічних речовин в навколишнє середовище, засмічення води не можуть не позначитися як на представниках флори і фауни на прилеглій території, так і на людях, які живуть поблизу. Головне завдання стандарту ISO 14001:2015 - це аналіз і перетворення виробничих процесів таким чином, щоб вони надавали мінімальний вплив на навколишнє середовище. Роботи зі створення системи екологічного управління включають в себе оцінку існуючих і потенційних екологічних аспектів, ризиків, розробку шляхів вдосконалення роботи організації для зменшення шкоди, завданої навколишньому середовищу. Суть даних робіт полягає в тому, щоб переключитися від усунення заподіяної шкоди до його попередження, прийняття своєчасних заходів для зниження виявлених ризиків.
Щодо сертифікату ISO 9001:2015. Впровадження системи менеджменту якості охоплює всі аспекти діяльності організації - стратегічне управління, виробництво, логістику, управління персоналом, комунікації, документообіг, інше - і дозволяє оптимізувати, удосконалити процеси, а також визначити, які з них вимагають автоматизації. Сучасні програмні продукти для автоматизації бізнесу реалізовані з можливістю процесного підходу до управління організацією. Імплементація системи менеджменту якості на підприємстві підвищує якість управління організацією в цілому, підвищує якість всіх процесів, товарів і послуг та, як результат, ступінь задоволення покупців і всіх зацікавлених сторін.
Щодо сертифікату ISO 45001:2018. Наявність сертифікату вказує на те, що робочий процес на підприємстві організований таким чином, що дає високу якість кінцевої продукції завдяки суттєвому зниженню ризиків за напрямами безпечності продукції, екології, охорони праці. Робота за цими стандартом – це задоволення потреб споживача послуг та турбота про співробітників підприємств і екологію.
Враховуючи, що Сертифікати є документами, що передбачаються чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, то відповідна вимога щодо надання сертифікатів цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Можливість отримання сертифікатів відповідності ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 передбачена законодавством для юридичних та фізичних осіб – підприємців, тому ці документи мають подаватися ними у складі тендерної пропозиції.
Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Триває проходження сертифікації на встановлення відповідності вимогам ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 юридичною особи або фізичною особою – підприємцем від 2 тижнів. Це не є дискримінаційною вимогою, адже будь-який суб’єкт господарювання у разі його відповідності міжнародним стандартам, імплементованим в норми чинного законодавства України, може отримати сертифікат відповідності вимогам ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 і цим самим довести його відповідність системі управління якістю, системі екологічного управління, системі менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці.
У Вимозі відсутні підстави неможливості надання учасником сертифікатів відповідності вимогам ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, а також докази неможливості їх отримання. Сертифікати відповідності вимогам ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 передбачені чинним законодавством, і будь який учасник має можливість надати сертифікати відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 14001:2015, виконавши вимоги тендерної документації.
Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, для прикладу, у Рішенні №6492-р/пк-пз від 03.07.2018 по Скарзі UA-2018-05-17-000313-b.b2.
Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною умови, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У відповідності до зазначених вище положень, а також заважаючи на бажання Замовника отримати якісні, максимально екологічні та безпечне послуги Замовником і було пред’явленого вимогу про надання сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018.
Щодо сертифікату ISO 14001:2015. У гонитві за отриманням прибутку багато компаній використовують засоби, здатні згубно вплинути на стан навколишнього середовища. Токсичні відходи, викид шкідливих хімічних речовин в навколишнє середовище, засмічення води не можуть не позначитися як на представниках флори і фауни на прилеглій території, так і на людях, які живуть поблизу. Головне завдання стандарту ISO 14001:2015 - це аналіз і перетворення виробничих процесів таким чином, щоб вони надавали мінімальний вплив на навколишнє середовище. Роботи зі створення системи екологічного управління включають в себе оцінку існуючих і потенційних екологічних аспектів, ризиків, розробку шляхів вдосконалення роботи організації для зменшення шкоди, завданої навколишньому середовищу. Суть даних робіт полягає в тому, щоб переключитися від усунення заподіяної шкоди до його попередження, прийняття своєчасних заходів для зниження виявлених ризиків.
Щодо сертифікату ISO 9001:2015. Впровадження системи менеджменту якості охоплює всі аспекти діяльності організації - стратегічне управління, виробництво, логістику, управління персоналом, комунікації, документообіг, інше - і дозволяє оптимізувати, удосконалити процеси, а також визначити, які з них вимагають автоматизації. Сучасні програмні продукти для автоматизації бізнесу реалізовані з можливістю процесного підходу до управління організацією. Імплементація системи менеджменту якості на підприємстві підвищує якість управління організацією в цілому, підвищує якість всіх процесів, товарів і послуг та, як результат, ступінь задоволення покупців і всіх зацікавлених сторін.
Щодо сертифікату ISO 45001:2018. Наявність сертифікату вказує на те, що робочий процес на підприємстві організований таким чином, що дає високу якість кінцевої продукції завдяки суттєвому зниженню ризиків за напрямами безпечності продукції, екології, охорони праці. Робота за цими стандартом – це задоволення потреб споживача послуг та турбота про співробітників підприємств і екологію.
Враховуючи, що Сертифікати є документами, що передбачаються чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, то відповідна вимога щодо надання сертифікатів цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Можливість отримання сертифікатів відповідності ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 передбачена законодавством для юридичних та фізичних осіб – підприємців, тому ці документи мають подаватися ними у складі тендерної пропозиції.
Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Триває проходження сертифікації на встановлення відповідності вимогам ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 юридичною особи або фізичною особою – підприємцем від 2 тижнів. Це не є дискримінаційною вимогою, адже будь-який суб’єкт господарювання у разі його відповідності міжнародним стандартам, імплементованим в норми чинного законодавства України, може отримати сертифікат відповідності вимогам ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 і цим самим довести його відповідність системі управління якістю, системі екологічного управління, системі менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці.
У Вимозі відсутні підстави неможливості надання учасником сертифікатів відповідності вимогам ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, а також докази неможливості їх отримання. Сертифікати відповідності вимогам ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 передбачені чинним законодавством, і будь який учасник має можливість надати сертифікати відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 14001:2015, виконавши вимоги тендерної документації.
Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, для прикладу, у Рішенні №6492-р/пк-пз від 03.07.2018 по Скарзі UA-2018-05-17-000313-b.b2.
Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною умови, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАСТІОН ВЕСТ" #41327129 |
Переможець |
199 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2020 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2020 16:06
|
Договір | укладений |
09 грудня 2020 15:56
|