Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Electric energy
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міськсвітло" Міської ради міста Кропивницького |
Код ЄДРПОУ: | 03347135 |
Місцезнаходження: | 25030, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Ю. Бутусова, буд. 20 |
Контактна особа: |
Охотніков Олександр Олександрович 380993232225, misksvitlo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpriyemstvo "Misksvitlo" Miskoyi radi mista Kropivnickogo |
National ID: | 03347135 |
Contact point: |
Ochotnikov Oleksandr Oleksandrovych 380993232225, misksvitlo@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2020 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 06 січня 2021 15:43 |
Очікувана вартість: | 10 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 24 листопада 2020 12:06 |
Enquiries until: | 15 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 грудня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 10 750 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 53 750 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2020 12:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2020 12:06 |
ТД ел. енергія та розподіл.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-01-000018 ● 563a002c294245ccbc0f0293d55ed204
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2021 15:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
01.06.2021 № 275
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 01.06.2021 № 275
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-11-24-006142-с 24.11.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-17 17:26:59
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-11-24-006142-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Просимо Вас пояснити причини внесення змін до договору від 29.01.2021 № 10-163К (далі - Договір), укладеного з ТОВ «Кіровоградська обласна енергопостачальна компанія», в частині збільшення ціни електричної енергії на підставі додаткових угод до Договору, а також надати підтверджуючі документи про коливання ціни товару на ринку, на підставі яких були внесенні зміни ціни за одиницю, як це передбачено відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-22 13:30:34
Відповідно до запиту, що надійшов від Управління східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, стосовно внесення змін до договору від 29.01.2021 № 10-163К
Відповідно до запиту, що надійшов від Управління східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області на адресу КП «Міськсвітло» стосовно можливих порушень у сфері публічних закупівель під час проведення відкритих торгів по предмету закупівлі електрична енергія - повідомляємо наступне:
24.11.2020 р. КП «Міськсвітло» (ЄДРПОУ 03347135) оголосило тендер на закупівлю електричної енергії за номером - UА-2020-11-24-006142-с на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (згідно з ДК 021 : 2015 : 09310000-5 Електрична енергія) обсягом 3 000 000 кВт*год з очікуваною вартістю - 10 750 000 грн.
11.01.2021р. після оцінки тендерних пропозицій учасників торгів, було визначено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, а саме учасник - ТОВ «КОЕК» (ЄДРПОУ 42132581) про що було опубліковане рішення про намір укласти договір про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Відповідно до ч.5 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, замовником 29.01.2021р. було укладено договір № 10-163К про закупівлю електроенергії з переможцем торгів ТОВ «КОЕК» (ЄДРПОУ 42132581) на загальну суму - 6 800 000 грн. обсягом 3 000 000 кВт*год та ціною за 1кВт*год - 2,26666666699 грн. з ПДВ.
01.02.2021р. були внесені зміни до договору про закупівлю №10-163К від 29.01.2021р. між КП «Міськсвітло» (ЄДРПОУ 03347135) та ТОВ «КОЕК» (ЄДРПОУ 42132581) шляхом укладання додаткової угоду №1, згідно якої вартість договору становить 8 074 800 грн., а вартість 1кВт*год складає 2,6916грн. з ПДВ.
Внесення відповідних змін у договір про закупівлю обґрунтовується зміною регульованих цін на послуги з передачі та послуги з розподілу електричної енергії відповідно до Постанови НКРЕКП від 09.12.2020р. №2353 та Постанови НКРЕКП від 09.12.2020р. № 2371 керуючись п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - законом встановлено імперативну норму, згідно з якою істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених
ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з тим, збільшення суми договору про закупівлю після його підписання можливе у випадку, передбаченим п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» без зміни обсягу закупівлі у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Зміна істотних умов договору про закупівлю у випадках, встановлених
ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», може здійснюватися саме у разі та у спосіб, що передбачені договором про закупівлю.
Вище згадані зміни, зазначаються підпунктом 13.7.7 договору про закупівлю електричної енергії №10-163К від 29.01.2021р.
У відповідність вимогам тендерної документації, Додаток №1 «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ», (закупівлі за номером UA-2020-11-24-006142-с) учасник торгів повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції заповнену форму тендерної пропозиції на фірмовому бланку з зазначенням вартості тендерної пропозиції включно із затвердженим у встановленому законодавством порядку тарифу на послуги з передачі електричної енергії та з урахування вартості послуг з розподілу електричної енергії (на момент оголошення процедури закупівлі), а саме - станом на 24.11.2020 року.
З огляду на зазначене, учасники закупівлі не могли застосувати зміни регульованих цін на послуги з передачі та послуги з розподілу електричної енергії відповідно до Постанови НКРЕКП від 09.12.2020 р. №2353 та Постанови НКРЕКП від 09.12.2020р. № 2371. При цьому, день оприлюднення Постанов за номером № 2353 та № 2371 на офіційному веб-сайті Регулятора зазначений на - 10.12.2020 р.
А також, кожна постанова набирає чинності з 01 січня 2021 року, але не раніше дня, наступного за днем її оприлюднення на офіційному веб сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Поряд з цим зазначаємо, що при підготовці додаткової угоди №1 до договору про закупівлю електричної енергії №10-163К від 29.01.2021р. було допущено механічну помилку, а саме посилання на підпункт 12.2.7. якого взагалі не існує в договорі про закупівлю електричної енергії №10-163К від 29.01.2021р. - фактично це підпункт 13.7.7 договору про закупівлю електричної енергії №10-163К від 29.01.2021р.
08.02.2021р. керуючись вимогами п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 13.7.2 договору та посилаючись на експертний висновок Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати № В-67/3 від 08.02.2021р. були внесені зміни до договору про закупівлю №10-163К від 29.01.2021р. між КП «Міськсвітло» (ЄДРПОУ 03347135) та TOB «КОЕК» (ЄДРПОУ 42132581) шляхом укладання додаткової угоду №2, згідно якої було збільшено ціну за одиницю товару на 0,2664 грн., а вартість 1 кВт*год склала 2,958 грн. з ПДВ. Водночас вказаною угодою зазначено, що загальний обсяг електроенергії становить 2 733 874, 746 кВт*год.
15.02.2121р. керуючись вимогами п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 13.7.2 договору та посилаючись на експертний висновок Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати № В-67/5 від 08.02.2021р. були внесені зміни до договору про закупівлю №10-163К від 29.01.2021р. між КП «Міськсвітло» (ЄДРПОУ 03347135) та ТОВ «КОЕК» (ЄДРПОУ 42132581) шляхом укладання додаткової угоду №3, згідно якої було збільшено ціну за одиницю товару на 0,2928 грн., а вартість 1 кВт*год склала 3,2508 грн. з ПДВ. Водночас вказаною угодою зазначено, що загальний обсяг електроенергії становить 2 495 740, 587 кВт*год.
19.02.2021р. керуючись вимогами п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 13.7.2 договору та посилаючись на експертний висновок Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати № В-67/8 від 08.02.2021р. були внесені зміни до договору про закупівлю №10-163К від 29.01.2021р. між КП «Міськсвітло» (ЄДРПОУ 03347135) та ТОВ «КОЕК» (ЄДРПОУ 42132581) шляхом укладання додаткової угоду №4, згідно якої було збільшено ціну за одиницю товару на 0,3216 грн., а вартість 1 кВт*год склала 3,5724 грн. з ПДВ. Водночас вказаною угодою зазначено, що загальний обсяг електроенергії становить 2 283 218, 425 кВт*год.
З огляду на вище зазначене, замовник в особі КП «Міськсвітло» при проведені закупівлі електричної енергії дотримувався вимог Закону України “Про публічні закупівлі” який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Зокрема:
- для розгляду та оцінки тендерних пропозицій - ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- для укладання договору про закупівлю - ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- для внесення змін до договору, стосовно істотних умов - п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до Постанови НКРЕКП від 09.12.2020р. №2353 та Постанови НКРЕКП від 09.12.2020р. № 2371 та підпунктом договору про закупівлю 13.7.7.;
- для внесення змін до договору, стосовно збільшення ціни за одиницю товару - п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до експертних висновків торгово-промислової палати про коливання ціни на ринку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушень, які виявлені відповідно до проведеного моніторингу (UA-M-2021-06-01-000018) закупівлі «Електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-11-24-006142-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, Замовником розпочато процедуру розірвання договору про закупівлю від 29.01.2021 за номером № 10-163К, що укладений між Замовником та ТОВ «КОЕК» - шляхом укладання додаткової угоди з подальшою її публікацією в системі закупівель Prozorro. Для недопущення знеструмлення мережі зовнішнього освітлення міста, що в свою чергу може стати причиною зросту ДТП та погіршення криміногенної обстановки в темний час, на період проведення закупівлі електроенергії до кінця 2021 року, додаткова угода на розірвання договору набирає чинності з 01 вересня 2021 року. Після розірвання договору на закупівлю електричної енергії, зазначеною додатковою угодою вище, постає нагальна потреба у здійсненні закупівлі електроенергії до кінця 2021 року. Дана процедура розпочата під номером - UA-2021-06-18-010986-c в електронній системі закупівель.
2021-07-01 16:01:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Міськсвітло" Міської ради міста Кропивницького |
Код ЄДРПОУ: | 03347135 |
Місцезнаходження: | 25030, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Ю. Бутусова, буд. 20 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Документи |
Допущено до аукціону
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2021 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
8 835 372,00
UAH з ПДВ
|
6 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
8 744 544,00
UAH з ПДВ
|
7 629 371,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
9 750 000,00
UAH з ПДВ
|
9 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" |
10 744 668,00
UAH з ПДВ
|
10 690 918,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42132581 |
Переможець |
6 800 000,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2021 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2021 13:17
|
Дод. угода №6.jpg | укладений |
07 вересня 2021 13:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2021 08:27
|
Дод. угода 8.PDF | зміни до договору |
26 серпня 2021 08:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2021 13:16
|
Дод. угода №6.PDF | зміни до договору |
25 серпня 2021 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2021 14:59
|
Дод.уг №6.jpg | зміни до договору |
01 липня 2021 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2021 15:47
|
Дод.уг.5 електроенерг..jpg | зміни до договору |
22 березня 2021 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2021 11:15
|
Дод. угода №4.PDF | зміни до договору |
19 лютого 2021 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2021 09:16
|
Дод. угода №3.PDF | зміни до договору |
15 лютого 2021 09:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2021 11:45
|
2.png | зміни до договору |
11 лютого 2021 11:44
|
1.png | зміни до договору |
11 лютого 2021 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2021 12:23
|
Дод. угода №1.png | зміни до договору |
01 лютого 2021 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 21:48
|
Дог. 6.8млн..PDF | укладений |
29 січня 2021 21:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись підпунктом 7 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі ", де зазначено, що умови договору можуть змінюватись у разі зміни встановленого згідно із законодавством регульованих цін (тарифів), підпунктом 12.2.7. Договору на закупівлю електричної енергії № 10-163К від 29 січня 2021р. (далі-Договір), у зв'язку зі зміною регульованих цін (тарифів) на послуги з передачі та послуги з розподілу електричної енергії, згідно Постанови НКРЕКП від 09.12.2020р. №2353 та Постанови НКРЕКП від 09.12.2020р. №2371, що є складовими ціни товару. |
Номер договору про закупівлю: | 10-163К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 10-163К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 10-163К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 10-163К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 10-163К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди розірвати Договір. |
Номер договору про закупівлю: | 10-163К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 10-163К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 10-163К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 січня 2021 — 01 вересня 2021 |
Сума оплати за договором: |
4 760 844,44
UAH (в тому числі ПДВ 793 474,07 UAH)
|
Причини розірвання договору: | З метою усунення порушень, які виявлені відповідно до проведеного моніторингу (UA-M-2021-06-01-000018) закупівлі «Електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-11-24-006142-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, Замовником розпочато процедуру розірвання договору про закупівлю від 29.01.2021 за номером № 10-163К, що укладений між Замовником та ТОВ «КОЕК» - шляхом укладання додаткової угоди з подальшою її публікацією в системі закупівель Prozorro. |