Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщення 2 поверху полового корпусу комунального неприбуткового підприємства «Тернопільського обласного клінічного перинатального центру «Мати і дитина» Тернопільської обласної ради по вул. Замкова
Очікувана вартість
762 710,00 UAH
UA-2020-11-24-005542-c d11dbcd12bd24577a7511b13b51f9dd8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2020 16:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 11:49
Очікувана вартість: 762 710,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 813,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587. Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт частини приміщення 2 поверху полового корпусу комунального неприбуткового підприємства «Тернопільського обласного клінічного перинатального центру «Мати і дитина» Тернопільської обласної ради по вул. Замкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Замкова 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 11:46
Додаток_5_Проект_договору.docx
24 листопада 2020 11:46
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
24 листопада 2020 11:46
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
24 листопада 2020 11:46
Додаток_2_Технічне завдання.docx
24 листопада 2020 11:46
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
24 листопада 2020 11:46
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 27 листопада 2020 19:50
Шановний Замовнику ,скажіть, для чого потрібен кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т. для Капітального ремонту приміщення.Цей пункт 1.1. не відповідає даному об'єкту ,так як не буде використовуватися кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т.
Відповідь відсутня
Вимога
Дата подання: 29 листопада 2020 14:28
Шановний замовнику надайте розяснення : Ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати роботи, розраховується відповідно до технічного завдання оголошення. Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є ТВЕРДОЮ .Далі по Тендерні документації пише ,що Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є ДИНАМІЧНОЮ . ????????
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-24-005542-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП", Код ЄДРПОУ:41681223
Дата подання: 12 грудня 2020 13:51
Скарга
№ 27 Начальнику Головного управляння
12 грудня 2020р. Антимонопольного комітету
України

Замовник: КП Тернопількомунінвест




Скарга-Вимога

ТОВ «Тернопіль-ВМП» просить провести перевірку та прийняти невідкладні міри до порушників законодавства України про «Про публічні закупівлі» за державні кошти в системі «Прозоро» по державні закупівлі Капітальний ремонт частини приміщення 2 поверху полового корпусу комунального неприбуткового підприємства «Тернопільського обласного клінічного перинатального центру «Мати і дитина» Тернопільської обласної ради по вул. Замкова
закупівель UA-2020-11-24-005542-c
ТОВ «Тернопіль-ВМП» яке брало участь у закупівлі ,в аукціоні та запропонували найнижчу ціну закупівлі, та всі документи згідно Тендерної пропозиції. Тендерним комітетом було сфальсифіковано та дискваліфіковано нашу пропозицію. В протоколі від 08 грудня 2020р. були написані надумані не суттєві порушення Тендерним комітетом .
Тендерним комітетом згідно Протоколу від 11 грудня 2020р було визнано переможця торгів по даній закупівлі ТОВ «Пальмета-Буд» де у поданій Тендерній документації порушено ряд помилок та не всі подані документи згідно умов Тендерної пропозиції.
ТОВ «Тернопіль –ВМП» просить відмінити, скасувати торги .

2. Наказати винуватих за зловживання службовим становищем, та за корупційні дії згідно Закону України про Державні закупівлі.

Просимо надати письмову відповідь про прийняті міри.





Директор ТОВ «Тернопіль-ВМП» Вальчук М.П.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2020 12:54
Шановний учаснику, уважно розглянувши Вашу скаргу- вимогу, уповноважена особа комунального підприємства «Тернопількомунінвест» повідомляє , наступне:
Закупівля робіт за предметом «Капітальний ремонт частини приміщення 2 поверху полового корпусу комунального неприбуткового підприємства «Тернопільського обласного клінічного перинатального центру «Мати і дитина» Тернопільської обласної ради по вул. Замкова» (UA-2020-11-24-005542-c ) проводилась за спрощеною процедурою відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами розгляду Вашої пропозиції, встановлено її невідповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Допущені Вами порушення, не можливо віднести до формальних помилок. Також, звертаємо Вашу увагу, що Замовником ніяким чином не могла бути сфальсифікована, підготована Вами пропозиція.
Щодо Вашої вимоги про відміну та скасування торгів, змушені повідомити, що у Замовника відсутні необхідні для цього підстави.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" 724 500,00
UAH з ПДВ
716 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Пальмета-Буд» 730 573,00
UAH з ПДВ
717 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2020 09:31
Електронний підпис
05 грудня 2020 09:30
Електронний підпис
05 грудня 2020 00:02
Статут.pdf
05 грудня 2020 00:02
Наказ.pdf
05 грудня 2020 00:02
Копія паспорта.pdf
05 грудня 2020 00:02
Довідки згідно умов ТД.pdf
05 грудня 2020 00:02
Банківська ліцензія (3).pdf
05 грудня 2020 00:02
Реєстр.pdf
05 грудня 2020 00:02
Посвідчення.pdf
05 грудня 2020 00:02
Довідка 1-ПВ.pdf
05 грудня 2020 00:02
витяк з протоколу.pdf
05 грудня 2020 00:02
Проект кален.графік.pdf
05 грудня 2020 00:02
цінова пропозиція.pdf
05 грудня 2020 00:02
Сертифікати.pdf
05 грудня 2020 00:02
Проект кален.графік.pdf
05 грудня 2020 00:02
Реєстр.pdf
05 грудня 2020 00:02
протокол.pdf
05 грудня 2020 00:02
Посвідчення.pdf
05 грудня 2020 00:02
Опис.pdf
05 грудня 2020 00:02
Копія індиф.код.pdf
05 грудня 2020 00:02
КК Ліцензія з додатком.pdf
05 грудня 2020 00:02
Квитан фін.звіту 2019.pdf
05 грудня 2020 00:02
Довіреність.pdf
05 грудня 2020 00:02
цінова пропозиція.pdf
05 грудня 2020 00:02
ГР004ТЕР20.pdf.p7s
05 грудня 2020 00:02
ГР004ТЕР20.pdf
05 грудня 2020 00:02
Гарантійні листи ВПВ 17.pdf
05 грудня 2020 00:02
Довідка ДЕРЖСТАТ.pdf
05 грудня 2020 00:02
ГР004ТЕР20.pdf.p7s
05 грудня 2020 00:02
Довідка 1-ПВ.pdf
05 грудня 2020 00:02
Вмтяг з ЄДР..pdf
05 грудня 2020 00:02
ГР004ТЕР20.pdf
05 грудня 2020 00:02
Банківська ліцензія (3).pdf
05 грудня 2020 00:02
витяк з протоколу.pdf
05 грудня 2020 00:02
Гарантійний лист КП.pdf

Публічні документи

05 грудня 2020 15:07
Електронний підпис
05 грудня 2020 15:03
Трудова Директор.pdf
05 грудня 2020 15:03
Реєстр.pdf
05 грудня 2020 15:03
Лист відгук.pdf
05 грудня 2020 15:03
Лист відгук Наливайка.pdf
05 грудня 2020 15:03
договір Скалат.pdf
05 грудня 2020 15:03
Договір Наливайка.pdf
05 грудня 2020 15:03
диплом Мартинюк.pdf
05 грудня 2020 15:03
Договір.pdf
05 грудня 2020 15:03
лист санкції.pdf
05 грудня 2020 15:03
Витяг.pdf
05 грудня 2020 15:03
Довідка про довкілля.pdf
05 грудня 2020 15:03
Опис.pdf
05 грудня 2020 15:03
Статут.pdf
05 грудня 2020 15:03
довідка з ДПІ.pdf
05 грудня 2020 15:03
довідка торг люд.pdf
05 грудня 2020 15:03
фінансова звітність.pdf
05 грудня 2020 15:03
фін звіт 2019.pdf
05 грудня 2020 15:03
трудова Мартинюк.pdf
05 грудня 2020 15:03
Таблиця робочих.pdf
05 грудня 2020 15:03
Лист згода прац.pdf
05 грудня 2020 15:03
диплом Бобик.pdf
05 грудня 2020 15:03
диплом Барчук.pdf
05 грудня 2020 15:03
штатний розпис.pdf
05 грудня 2020 15:03
Довідка склад.pdf
05 грудня 2020 15:03
Акт.pdf
05 грудня 2020 15:03
Акт прийому-передачі.pdf
05 грудня 2020 15:03
тех. паспорта .pdf
05 грудня 2020 15:03
Договір техніка.pdf
05 грудня 2020 15:03
Лист субпідрядника.pdf
05 грудня 2020 15:03
банк гаран.zip
05 грудня 2020 15:03
лист ліцензування.pdf
05 грудня 2020 15:03
гаранія на роботи.pdf
05 грудня 2020 15:03
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 грудня 2020 15:03
Довідка металопрофіль.pdf
05 грудня 2020 15:03
Гарантія на матеріали.pdf
05 грудня 2020 15:03
ліцензія АВК.pdf
05 грудня 2020 15:03
Договір АВК.pdf
05 грудня 2020 15:03
кошторис .pdf
05 грудня 2020 15:03
188.imd
05 грудня 2020 15:03
188.bdcu
05 грудня 2020 15:03
r_188_ДЦ_ССР.rtf
05 грудня 2020 15:03
r_188_ДЦ_ССР 3.rtf
05 грудня 2020 15:03
r_188_ДЦ_ССР 2.rtf
05 грудня 2020 15:03
r_188_ДЦ_ССР 1.rtf
05 грудня 2020 15:03
r_188_ДЦ_ОС_2-1.rtf
05 грудня 2020 15:03
r_188_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
05 грудня 2020 15:03
r_188_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
05 грудня 2020 15:03
r_188_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
05 грудня 2020 15:03
r_188_ДЦ_ДЦ0.rtf
05 грудня 2020 15:03
r_188_ДЦ_ДЦ.rtf
05 грудня 2020 15:03
r_188_ДЦ_ДЦ 2.rtf
05 грудня 2020 15:03
r_188_ДЦ_ДЦ 1.rtf
05 грудня 2020 15:03
Гарантійний лист ціна.pdf
05 грудня 2020 15:03
Листи згоди ІТР.pdf
05 грудня 2020 15:03
Протокол.pdf
05 грудня 2020 15:03
паспорт і код.pdf
05 грудня 2020 15:03
Рішення засновників.pdf
05 грудня 2020 15:03
Наказ на директора.pdf
05 грудня 2020 15:03
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП"

ТОВ «Пальмета-Буд»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП"
#41681223
Відхилено 716 800,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 14:49
ТОВ «Пальмета-Буд»
#39663645
Переможець 717 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 16:38

Документи

08 грудня 2020 14:48
Електронний підпис
08 грудня 2020 14:45
Протокол

Документи

11 грудня 2020 16:38
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:35
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Пальмета-Буд»
#39663645
717 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2020 16:38
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:35
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 13:03
ДУ _2.pdf зміни до договору
06 січня 2022 12:57
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:17
Додаткова угода 2 поверх.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:06
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 17:10
Договір укладений
17 грудня 2020 17:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Документально підтверджені Виконавцем об’єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML