Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини приміщення 2 поверху полового корпусу комунального неприбуткового підприємства «Тернопільського обласного клінічного перинатального центру «Мати і дитина» Тернопільської обласної ради по вул. Замкова
Очікувана вартість
762 710,00 UAH
UA-2020-11-24-005542-c ● d11dbcd12bd24577a7511b13b51f9dd8
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Тернопількомунінвест |
Код ЄДРПОУ: | 32865587 |
Місцезнаходження: | 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а |
Контактна особа: |
Чуй Павло Павлович +380352289449 pavlo.chuy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2020 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2020 11:49 |
Очікувана вартість: | 762 710,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 813,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587. Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт частини приміщення 2 поверху полового корпусу комунального неприбуткового підприємства «Тернопільського обласного клінічного перинатального центру «Мати і дитина» Тернопільської обласної ради по вул. Замкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Замкова 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2020 11:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2020 11:46 |
Додаток_5_Проект_договору.docx | |
24 листопада 2020 11:46 |
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx | |
24 листопада 2020 11:46 |
Додаток_3_Лист_-_згода.docx | |
24 листопада 2020 11:46 |
Додаток_2_Технічне завдання.docx | |
24 листопада 2020 11:46 |
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx | |
24 листопада 2020 11:46 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога
Дата подання: 27 листопада 2020 19:50
Шановний Замовнику ,скажіть, для чого потрібен кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т. для Капітального ремонту приміщення.Цей пункт 1.1. не відповідає даному об'єкту ,так як не буде використовуватися кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т.
Відповідь відсутня
Вимога
Дата подання: 29 листопада 2020 14:28
Шановний замовнику надайте розяснення : Ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати роботи, розраховується відповідно до технічного завдання оголошення.
Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є ТВЕРДОЮ .Далі по Тендерні документації пише ,що Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є ДИНАМІЧНОЮ . ????????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-24-005542-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП", Код ЄДРПОУ:41681223
Дата подання: 12 грудня 2020 13:51
Скарга
№ 27 Начальнику Головного управляння
12 грудня 2020р. Антимонопольного комітету
України
Замовник: КП Тернопількомунінвест
Скарга-Вимога
ТОВ «Тернопіль-ВМП» просить провести перевірку та прийняти невідкладні міри до порушників законодавства України про «Про публічні закупівлі» за державні кошти в системі «Прозоро» по державні закупівлі Капітальний ремонт частини приміщення 2 поверху полового корпусу комунального неприбуткового підприємства «Тернопільського обласного клінічного перинатального центру «Мати і дитина» Тернопільської обласної ради по вул. Замкова
закупівель UA-2020-11-24-005542-c
ТОВ «Тернопіль-ВМП» яке брало участь у закупівлі ,в аукціоні та запропонували найнижчу ціну закупівлі, та всі документи згідно Тендерної пропозиції. Тендерним комітетом було сфальсифіковано та дискваліфіковано нашу пропозицію. В протоколі від 08 грудня 2020р. були написані надумані не суттєві порушення Тендерним комітетом .
Тендерним комітетом згідно Протоколу від 11 грудня 2020р було визнано переможця торгів по даній закупівлі ТОВ «Пальмета-Буд» де у поданій Тендерній документації порушено ряд помилок та не всі подані документи згідно умов Тендерної пропозиції.
ТОВ «Тернопіль –ВМП» просить відмінити, скасувати торги .
2. Наказати винуватих за зловживання службовим становищем, та за корупційні дії згідно Закону України про Державні закупівлі.
Просимо надати письмову відповідь про прийняті міри.
Директор ТОВ «Тернопіль-ВМП» Вальчук М.П.
Розгорнути
Згорнути
12 грудня 2020р. Антимонопольного комітету
України
Замовник: КП Тернопількомунінвест
Скарга-Вимога
ТОВ «Тернопіль-ВМП» просить провести перевірку та прийняти невідкладні міри до порушників законодавства України про «Про публічні закупівлі» за державні кошти в системі «Прозоро» по державні закупівлі Капітальний ремонт частини приміщення 2 поверху полового корпусу комунального неприбуткового підприємства «Тернопільського обласного клінічного перинатального центру «Мати і дитина» Тернопільської обласної ради по вул. Замкова
закупівель UA-2020-11-24-005542-c
ТОВ «Тернопіль-ВМП» яке брало участь у закупівлі ,в аукціоні та запропонували найнижчу ціну закупівлі, та всі документи згідно Тендерної пропозиції. Тендерним комітетом було сфальсифіковано та дискваліфіковано нашу пропозицію. В протоколі від 08 грудня 2020р. були написані надумані не суттєві порушення Тендерним комітетом .
Тендерним комітетом згідно Протоколу від 11 грудня 2020р було визнано переможця торгів по даній закупівлі ТОВ «Пальмета-Буд» де у поданій Тендерній документації порушено ряд помилок та не всі подані документи згідно умов Тендерної пропозиції.
ТОВ «Тернопіль –ВМП» просить відмінити, скасувати торги .
2. Наказати винуватих за зловживання службовим становищем, та за корупційні дії згідно Закону України про Державні закупівлі.
Просимо надати письмову відповідь про прийняті міри.
Директор ТОВ «Тернопіль-ВМП» Вальчук М.П.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2020 12:54
Шановний учаснику, уважно розглянувши Вашу скаргу- вимогу, уповноважена особа комунального підприємства «Тернопількомунінвест» повідомляє , наступне:
Закупівля робіт за предметом «Капітальний ремонт частини приміщення 2 поверху полового корпусу комунального неприбуткового підприємства «Тернопільського обласного клінічного перинатального центру «Мати і дитина» Тернопільської обласної ради по вул. Замкова» (UA-2020-11-24-005542-c ) проводилась за спрощеною процедурою відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами розгляду Вашої пропозиції, встановлено її невідповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Допущені Вами порушення, не можливо віднести до формальних помилок. Також, звертаємо Вашу увагу, що Замовником ніяким чином не могла бути сфальсифікована, підготована Вами пропозиція.
Щодо Вашої вимоги про відміну та скасування торгів, змушені повідомити, що у Замовника відсутні необхідні для цього підстави.
Закупівля робіт за предметом «Капітальний ремонт частини приміщення 2 поверху полового корпусу комунального неприбуткового підприємства «Тернопільського обласного клінічного перинатального центру «Мати і дитина» Тернопільської обласної ради по вул. Замкова» (UA-2020-11-24-005542-c ) проводилась за спрощеною процедурою відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами розгляду Вашої пропозиції, встановлено її невідповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Допущені Вами порушення, не можливо віднести до формальних помилок. Також, звертаємо Вашу увагу, що Замовником ніяким чином не могла бути сфальсифікована, підготована Вами пропозиція.
Щодо Вашої вимоги про відміну та скасування торгів, змушені повідомити, що у Замовника відсутні необхідні для цього підстави.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" #41681223 |
Відхилено |
716 800,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2020 14:49
|
ТОВ «Пальмета-Буд» #39663645 |
Переможець |
717 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 13:03
|
ДУ _2.pdf | зміни до договору |
06 січня 2022 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 14:17
|
Додаткова угода 2 поверх.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 17:10
|
Договір | укладений |
17 грудня 2020 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Документально підтверджені Виконавцем об’єктивні обставини |
Номер договору про закупівлю: | 99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |