Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір
Очікувана вартість
28 300,00 UAH
UA-2020-11-24-002960-a 7d44ba091d664ad49caaa0dd296f9712
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузнецова Тетяна

+380645171577 lysych11m.lg@pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області
Код ЄДРПОУ: 21792407
Місцезнаходження: 93113, Україна , Луганська обл., Лисичанськ, Луганська обл., м. Лисичанськ, вул. ім. В. Сосюри, 347
Контактна особа: Кузнецова Тетяна
+380645171577
lysych11m.lg@pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 11:00
Очікувана вартість: 28 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 141,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


папір ксероксний , білий ,А 4, Maestro standart або еквівалент , 80 г/м2; 500 аркушів у пачці-260 пач.;папір для письма А4, (газетний ) , 45 г/м2; 500 аркушів у пачці-201 пач.;папір перфорований (стрічка паперова для друку фальцьована) super Lux 420 щільність 60г/м2 1700 аркущів у ящику-2 ящ.;папір перфорований (стрічка паперова для друку фальцьована) super Lux 210 щільність 55г/м2 1700 аркущів у ящику-2 ящ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260 пач.
папір ксероксний , білий ,А 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93113, Україна, Луганська область, Лисичанськ, ім.В. Сосюри,347
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  18 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
201 пач.
папір для письма А4, (газетний )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93113, Україна, Луганська область, Лисичанськ, ім.В. Сосюри,347
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  18 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 ящ.
папір перфорований (стрічка паперова для друку фальцьована) super Lux 420
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93113, Україна, Луганська область, Лисичанськ, ім.В. Сосюри,347
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  18 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 ящ.
папір перфорований (стрічка паперова для друку фальцьована) super Lux 210
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93113, Україна, Луганська область, Лисичанськ, ім.В. Сосюри,347
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  18 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати:-оплата за товар проводиться Замовником на основі належно оформлених видаткових накладних впродовж 5 робочих днів після поставки товару за адресою Замовника. У разі затримки фінансування Замовника, зокрема з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих положень Бюджетного кодексу України, розрахунки за наданий Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 17:21
Оголошення папір.pdf
24 листопада 2020 17:21
пропозиція Додаток4.doc
24 листопада 2020 17:21
Договір Додаток3 .doc
24 листопада 2020 17:21
кваліфікаційні критерії Додаток2 .doc
24 листопада 2020 17:21
вимоги до предмету закупівлі Додаток1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ" 28 263,00
UAH з ПДВ
28 263,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 09:38
Електронний підпис
07 грудня 2020 09:37
Тех характеристики.pdf
07 грудня 2020 09:37
Документи про підпис.zip
07 грудня 2020 09:37
4-ОПП.pdf
07 грудня 2020 09:37
Виписка.pdf
07 грудня 2020 09:37
Статистика.pdf
07 грудня 2020 09:37
Статут зі змінами.rar
07 грудня 2020 09:37
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"
#38350006
Переможець 28 263,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 17:21

Документи

08 грудня 2020 17:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"
#38350006
28 263,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2020 17:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 17:02
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 10:22
Договір 58.2020.pdf укладений
16 грудня 2020 10:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 28 263,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 710,50 UAH)