Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015- 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
2 000,00 UAH
UA-2020-11-24-002666-b a735515d8cf546c6b8c349ecedfce6fd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гарбар Леся Миколаївна

+380413351138 kot_sam@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Малинська міська лікарня" Малинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01991783
Місцезнаходження: 11601, Україна , Житомирська обл., місто Малин, вулиця Бондарик будинок 17
Контактна особа: Гарбар Леся Миколаївна
+380413351138
kot_sam@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно договору. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – оплата здійснюється у розмірі 100% від ціни договору на протязі 10 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 шт
Ціна за одиницю: 35.2UAH без ПДВ
Файл А-4 (100 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11601, Україна, Житомирська область, місто Малин, вулиця Бондарик, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Підписання видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

24 листопада 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Хараустенко Ігор Григорович
#2464305699
Переможець 1 971,20
UAH
24 листопада 2020 15:06

Документи

24 листопада 2020 15:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 14:29
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 15:16
Договір про закупівлю.pdf укладений
24 листопада 2020 15:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Файл А-4 (100 шт.) 56 шт 35,20
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 176,00
UAH