Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спецвзуття
Очікувана вартість
4 260 000,00 UAH
UA-2020-11-24-002018-a 22ef141d7d1448a8a62f8d584bfb98f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кульбашна Людмила

+380504477586 lminko@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 22800735
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 285, м. Черкаси, Україна
Контактна особа: Кульбашна Людмила
+380504477586
lminko@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 08:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 13:24
Очікувана вартість: 4 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,59%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


Місцезнаходження: вул. Гоголя, буд. 285, м. Черкаси, 18002 Категорія замовника: п.4 ч.4 ст. 2 Закону: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п.4 ч.1 ст. 2 Закону Строк дії забезпечення тендерних пропозицій - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. (джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 пар.
Черевики шкіряні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
1700 пар.
Чоботи шкіряні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
1500 пар.
Чоботи гумові з утепленням для захисту від знижених температур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
1250 пар.
Чоботи шкіряні на нітрильній гумі S3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару відстрочка платежу до 90 (дев’яносто) банківських днів з дати постачання партії товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 13:48
Перелік змін до ТД_1.doc
02 грудня 2020 13:48
Додаток 5_технічні вимоги_зміни.doc
02 грудня 2020 13:48
Додаток 4_проект договору_зміни.doc
02 грудня 2020 13:48
Додаток 2_документи для учасників_зміни.doc
02 грудня 2020 13:48
ТД_зміни.doc
24 листопада 2020 14:36
Додаток 3_документи для переможців.doc
24 листопада 2020 14:36
Додаток 1_цінова пропозиція.doc
02 грудня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 13:48
Перелік змін до ТД_1.doc
02 грудня 2020 13:48
Додаток 5_технічні вимоги_зміни.doc
24 листопада 2020 14:36
Додаток 5_технічні вимоги.doc
02 грудня 2020 13:48
Додаток 4_проект договору_зміни.doc
24 листопада 2020 14:36
Додаток 4_проект договору.doc
02 грудня 2020 13:48
Додаток 2_документи для учасників_зміни.doc
24 листопада 2020 14:36
Додаток 2_документи для учасників.doc
02 грудня 2020 13:48
ТД_зміни.doc
24 листопада 2020 14:36
ТД.doc
24 листопада 2020 14:36
Додаток 3_документи для переможців.doc
24 листопада 2020 14:36
Додаток 1_цінова пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно виробника
Дата подання: 25 листопада 2020 12:39
Дата відповіді: 30 листопада 2020 07:57
Доброго дня! В технічній документації зазначено, що виробник продукції Украіна. Чи розглядається поставка продукції іноземного виробництва?
Відповідь: Дякуємо за звернення. На сьогоднішній день, Замовник працює над вирішенням цього питання. В найкоротший час буде оприлюднене рішення з даного питання та внесені зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю "Торговий Дім Славенергія" 2 699 106,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕНЕРГОАЛЬЯНС 2010" 2 849 157,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВАЛТЕКС" 2 298 600,00
UAH з ПДВ
2 248 597,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 13:14
Гарантія 3751-20.pdf
10 грудня 2020 13:14
Додаток 5 Протоколи.pdf
10 грудня 2020 13:14
Ліцензія.pdf
10 грудня 2020 13:14
3751-20.zip
10 грудня 2020 13:14
Довіреність Лимар С.А..pdf

Публічні документи

29 грудня 2020 12:51
Електронний підпис
29 грудня 2020 12:50
Електронний підпис
22 грудня 2020 12:39
Електронний підпис
22 грудня 2020 12:39
Опис реєстратора.pdf
22 грудня 2020 12:32
Електронний підпис
22 грудня 2020 12:32
Опис реєстратора.pdf
22 грудня 2020 12:28
Електронний підпис
22 грудня 2020 12:28
Опис реєстратора.pdf
22 грудня 2020 12:27
Електронний підпис
10 грудня 2020 20:33
Електронний підпис
10 грудня 2020 20:33
Цінова.pdf.p7s
10 грудня 2020 20:33
Цінова.pdf
10 грудня 2020 20:33
Кваліфікація.pdf.p7s
10 грудня 2020 20:33
Кваліфікація.pdf
10 грудня 2020 20:33
Технічна.pdf.p7s
10 грудня 2020 20:33
Технічна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД Славенергія"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕНЕРГОАЛЬЯНС 2010"

ТОВ "ВАЛТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженною відповідальністю "Торговий Дім Славенергія"
#37230610
Відхилено 2 000 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 09:12
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕНЕРГОАЛЬЯНС 2010"
#37230626
Переможець 2 100 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 13:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2020 09:42

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: відсутній опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуг (у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3.2. додатку №2 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копію опису реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2020 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕНЕРГОАЛЬЯНС 2010"
#37230626
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2022 13:47
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 15:30
11-03-11-21 УКРЕНЕРГОАЛЬЯНС 2010_спецвзуття_ДУ 1.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 15:28
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 08:49
11-03-11-21 УКРЕНЕРГОАЛЬЯНС 2010_спецвзуття.pdf укладений
05 січня 2021 08:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 02.12.2021 року. 9) Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сума договору після внесення змін з ПДВ: 2 519 597,04 грн. Кількість товарів - відповідно до договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 11-03/11-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 січня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 673 093,50
UAH (в тому числі ПДВ 112 182,25 UAH)
Причини розірвання договору: згідно листа Постачальника, в якому Постачальник повідомляє, що не має можливості виконувати умови договору у наслідок настання дії обставин непереборної сили, а саме оголошення военного стану на території України. Керуючись нормами ЗУ "Про публічні закупівлі", ст.651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, звертається з вимогою про його розірвання.