Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони будівлі закладу соціального призначення - Будинку праці)
Очікувана вартість
350 400,00 UAH
UA-2020-11-24-001603-b ● 0f40f98ddb094469ba1f23644a841cf1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тернопільський обласний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 05392691 |
Місцезнаходження: | 46002, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Текстильна, 1Б |
Контактна особа: |
Коваленко Олена Володимирівна +380352434917 lennala@ukr.net |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2020 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2020 12:11 |
Очікувана вартість: | 350 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 752,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
категорія - орган соціального страхування; місцезнаходження: 46002, м. Тернопіль, вул. Текстильна, 1Б, Тендерна пропозиція готується українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8760 година
ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони будівлі закладу соціального призначення - Будинку праці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46002, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Текстильна, 1Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | до 10 числа наступного місяця, згідно дислокації -розрахунку та на підставі представленого Виконавцем рахунку та акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2020 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2020 10:53 |
Зміни. до ТД docx (1).docx | |
27 листопада 2020 10:53 |
dod 7_ zgoda obr pers dan.docx | |
27 листопада 2020 10:53 |
dodatok 6 proekt dogovir.doc | |
27 листопада 2020 10:53 |
dodatok 5.doc | |
27 листопада 2020 10:53 |
dodatok 4.docx | |
27 листопада 2020 10:53 |
нова редакція dodatok 3 .docx | |
27 листопада 2020 10:52 |
dodatok 2 .doc | |
27 листопада 2020 10:52 |
dodatok 1.docx | |
27 листопада 2020 10:52 |
Нова редакція ТД фізична охорона.doc | |
24 листопада 2020 12:15 |
dod 7_ zgoda obr pers dan.docx | |
24 листопада 2020 12:15 |
dodatok 6 proekt dogovir.doc | |
24 листопада 2020 12:15 |
dodatok 5.doc | |
24 листопада 2020 12:15 |
dodatok 4.docx | |
24 листопада 2020 12:15 |
dodatok 3 .docx | |
24 листопада 2020 12:15 |
dodatok 2 .doc | |
24 листопада 2020 12:15 |
dodatok 1.docx | |
24 листопада 2020 12:15 |
ТД фізична охорона.doc |
27 листопада 2020 11:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 листопада 2020 10:53 |
Зміни. до ТД docx (1).docx
|
|||
27 листопада 2020 10:53 |
dod 7_ zgoda obr pers dan.docx
|
|||
27 листопада 2020 10:53 |
dodatok 6 proekt dogovir.doc
|
|||
27 листопада 2020 10:53 |
dodatok 5.doc
|
|||
27 листопада 2020 10:53 |
dodatok 4.docx
|
|||
27 листопада 2020 10:53 |
нова редакція dodatok 3 .docx
|
|||
27 листопада 2020 10:52 |
dodatok 2 .doc
|
|||
27 листопада 2020 10:52 |
dodatok 1.docx
|
|||
27 листопада 2020 10:52 |
Нова редакція ТД фізична охорона.doc
|
|||
24 листопада 2020 12:15 |
dod 7_ zgoda obr pers dan.docx
|
|||
24 листопада 2020 12:15 |
dodatok 6 proekt dogovir.doc
|
|||
24 листопада 2020 12:15 |
dodatok 5.doc
|
|||
24 листопада 2020 12:15 |
dodatok 4.docx
|
|||
24 листопада 2020 12:15 |
dodatok 3 .docx
|
|||
24 листопада 2020 12:15 |
dodatok 2 .doc
|
|||
24 листопада 2020 12:15 |
dodatok 1.docx
|
|||
24 листопада 2020 12:15 |
ТД фізична охорона.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-24-001603-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ПІДРОЗДІЛ ОХОРОНИ "ДОЗОР-ЗБАРАЖ", Код ЄДРПОУ:38417602
Дата подання: 27 листопада 2020 15:37
невідповідність годин охорони
Цілодобовий пост (нормативна кількість охоронників 4.4 чол. (8760/1994)
4.4х6000х12 =316800грн резерв відпусток 21478грн
единний податок 17520 грн
оплата податку ЕСВ, нічні ,святкові Замовником не враховано
Подана сума на порушення законодавства України в частині оплати податків та оформлення праціників
Просимо переглянути години охорони в бік зменшення
Розгорнути
Згорнути
4.4х6000х12 =316800грн резерв відпусток 21478грн
единний податок 17520 грн
оплата податку ЕСВ, нічні ,святкові Замовником не враховано
Подана сума на порушення законодавства України в частині оплати податків та оформлення праціників
Просимо переглянути години охорони в бік зменшення
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 грудня 2020 12:46
На Вашу Вимогу від 27.11.2020 ID:UA-2020-11-24-001603 повідомляємо наступне.
Тендерний комітет Тернопільського обласного центру зайнятості при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі по даній процедурі керувався Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Згідно даної методики для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель “Prozorro”, з урахуванням індексу інфляції. Замовником в очікувану вартість закупівлі враховано середня ціна фізичної охорони приміщення за годину та кількість цілодобової охорони на рік з врахуванням індексу інфляції. В зв’язку з тим, шо приміщення Будинку праці потребує цілодобової охорони протягом року, кількість годин в сторону зменшення не може бути переглянута.
Крім того зазначимо, що Роботодавцем є Учасник, який має в своєму штаті охоронців та повинен проводити оплату їх праці з врахуванням вимог трудового законодавства України та інших законодавчих актів, що регулюють оплату праці.
Зазначимо, що відповідно до ст.901 Цивільного кодексу України За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Відповідно до ст. 903. Цивільного кодексу України, якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов'язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором.
Також відповідно до ст. 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін.
Крім того, зауважимо, що Замовник послуг не відповідає за діяльність Учасника (Виконавця) та за його зобов’язаннями. Тобто, охоронці, які працевлаштовані у Виконавця мають графік роботи на місяць, згідно з яким охоронці Виконавця можуть надавати послуги протягом місяця на декількох підприємствах. Оплата праці охоронникам це особиста справа Виконавця, яка ніяким чином не стосується Замовника.
Отже, Вашу вимогу, щодо перегляду кількості годин охорони в бік зменшення не задоволено.
Тендерний комітет Тернопільського обласного центру зайнятості при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі по даній процедурі керувався Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Згідно даної методики для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель “Prozorro”, з урахуванням індексу інфляції. Замовником в очікувану вартість закупівлі враховано середня ціна фізичної охорони приміщення за годину та кількість цілодобової охорони на рік з врахуванням індексу інфляції. В зв’язку з тим, шо приміщення Будинку праці потребує цілодобової охорони протягом року, кількість годин в сторону зменшення не може бути переглянута.
Крім того зазначимо, що Роботодавцем є Учасник, який має в своєму штаті охоронців та повинен проводити оплату їх праці з врахуванням вимог трудового законодавства України та інших законодавчих актів, що регулюють оплату праці.
Зазначимо, що відповідно до ст.901 Цивільного кодексу України За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Відповідно до ст. 903. Цивільного кодексу України, якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов'язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором.
Також відповідно до ст. 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін.
Крім того, зауважимо, що Замовник послуг не відповідає за діяльність Учасника (Виконавця) та за його зобов’язаннями. Тобто, охоронці, які працевлаштовані у Виконавця мають графік роботи на місяць, згідно з яким охоронці Виконавця можуть надавати послуги протягом місяця на декількох підприємствах. Оплата праці охоронникам це особиста справа Виконавця, яка ніяким чином не стосується Замовника.
Отже, Вашу вимогу, щодо перегляду кількості годин охорони в бік зменшення не задоволено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА" |
302 132,40
UAH з ПДВ
|
298 628,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Охорона Тернопілля |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
300 248,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" |
330 865,20
UAH з ПДВ
|
330 865,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СБ ГРІЗЛІ" |
346 020,00
UAH з ПДВ
|
346 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ПІДРОЗДІЛ ОХОРОНИ "ДОЗОР-ЗБАРАЖ" |
350 400,00
UAH з ПДВ
|
350 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА" #42952309 |
Переможець |
298 628,40
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2020 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 08:53
|
Договір охорона.pdf | укладений |
31 грудня 2020 08:51
|