Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування РРО та ремонту
Очікувана вартість
16 429,00 UAH
UA-2020-11-24-001594-a 1eae046da50d4b919a985eb7b6e4f7e3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалевська Ірина Анатоліївна

+380629470081 uo.kpkkp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств"
Код ЄДРПОУ: 03343226
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Грецька, б. 41,
Контактна особа: Ковалевська Ірина Анатоліївна
+380629470081
uo.kpkkp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 грудня 2020 11:25
Очікувана вартість: 16 429,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 83,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


на 2021 рік, кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 послуга
Послуги з технічного обслуговування РРО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, на адресі замовника, де розташовані РРО та у приміщенні центру сервісного обслуговування, на території Виконавця, м. Маріуполь, Донецька обл.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
Переопломбування апарата РРО в зв'язку зі зміною адреси дислокації РРО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, на адресі замовника, де розташовані РРО та у приміщенні центру сервісного обслуговування, на території Виконавця, м. Маріуполь, Донецька обл.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
Щорічна перевірка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, на адресі замовника, де розташовані РРО та у приміщенні центру сервісного обслуговування, на території Виконавця, м. Маріуполь, Донецька обл.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
36 послуга
Вартість щомісячного пакету мобільного зв'язку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, на адресі замовника, де розташовані РРО та у приміщенні центру сервісного обслуговування, на території Виконавця, м. Маріуполь, Донецька обл.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється Замовником, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця, вказаний у реквізитах у Договорі, щомісячно до 15-го числа поточного місяця платіжним дорученням згідно договору Аванс 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Байовкіна Ольга Степанівна 12 384,00
UAH
12 186,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОИСК СЕРВИС" 16 410,00
UAH
12 200,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 13:57
Електронний підпис
08 грудня 2020 13:57
Електронний підпис
08 грудня 2020 13:57
Електронний підпис
08 грудня 2020 13:55
Електронний підпис
07 грудня 2020 18:50
аналогічний договір.PDF
04 грудня 2020 15:47
Договор.PDF
01 грудня 2020 08:08
паспорт.PDF
01 грудня 2020 08:08
свідоцтво.PDF
01 грудня 2020 08:08
лист згоди.JPG
01 грудня 2020 08:08
проект договору.PDF
01 грудня 2020 08:08
технічні вимоги (1).PDF
01 грудня 2020 08:08
ФОП БАЙОВКІНА О.С..PDF
01 грудня 2020 08:08
реквізити.PDF
01 грудня 2020 08:08
аналогичные договора.PDF
01 грудня 2020 08:08
сотрудники.PDF
01 грудня 2020 08:08
комерційна пропозиція.PDF

Публічні документи

30 листопада 2020 10:20
Електронний підпис
30 листопада 2020 10:19
устав 2012 ЧП.pdf
30 листопада 2020 09:48
Електронний підпис
30 листопада 2020 09:39
Лист згода на Договор (скан).jpg
30 листопада 2020 09:39
договор Код здоровья.pdf
30 листопада 2020 09:39
договор Медифаст.pdf
30 листопада 2020 09:39
аналог договора (скан).jpg
30 листопада 2020 09:39
ТЗ (1-5 стр).doc
30 листопада 2020 09:39
ТЗ (6 стр).jpg
30 листопада 2020 09:39
лист-згода (СКАН).jpg
30 листопада 2020 09:39
свидетельство НДС ЧП.JPG
30 листопада 2020 09:39
ВИТЯГ з ЄДР ЧП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Байовкіна Ольга Степанівна

ПП "ПОИСК СЕРВИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Байовкіна Ольга Степанівна
#2205715720
Переможець 12 186,00
UAH
08 грудня 2020 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Байовкіна Ольга Степанівна
#2205715720
12 186,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 18:45
ФОП Байовкина дог 86 20 21 ДУ 2 - Зміна адреси.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 18:44
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 19:56
ФОП Байовкина дог 86 20 21 ДУ 1 - Зміна назви.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 19:54
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 12:43
Договір укладений
11 грудня 2020 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ДУ 1 до договору, 1. Рішенням Маріупольської міської ради № 8/9-806 від 28.07.2021р «Про перейменування комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» та затвердження Статуту комунального підприємства» з 01.08.2021р Комунальне підприємство «Комбінат комунальних підприємств» (код ЄДРПОУ 03343226) перейменовано у Комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Ритуальна служба» (скорочена назва КП ММР «Ритуальна служба» (код ЄДРПОУ 03343226). Керуючись п.10.2 Договору, на підставі державної реєстрації Статуту «Замовника» у новій редакції від 28.07.2021р, у зв’язку із перейменуванням «Замовника» у Комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Ритуальна служба», зміною банківських реквізитів та електронної адреси «Замовника», Сторони домовились: По всьому тексту Договору, його додатків та Додаткових угод до договору у всіх відмінках змінити найменування «Замовника» з Комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» на Комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Ритуальна служба» 2. Внести зміни до Договору та викласти реквізити «Замовника» у наступній редакції: «Замовник»: Комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Ритуальна служба» 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Грецька 41, ЄДРПОУ: 03343226 р/р UA763348510000000002600847341 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО 334851 Свідоцтво платника ПДВ №200011696 ІПН 033432205815 тел. (0629) 33-51-47,47-00-81 E-mail: kp.mmr.rs@gmail.com 3. У зв’язку зі зміною найменування та адреса господарчої одиниці, де встановлений РРО, «Перелік РРО та модемів Замовника, що підлягають обслуговуванню», що є Додатком №2 до Договору викласти в новій редакції . (Додається).
Номер договору про закупівлю: 86/20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.10.2 Договору, у зв’язку зі зміною дислокації РРО MINI-T 400ME зав.№ПБ4101446432, а саме зміною адреси господарчої одиниці, де встановлений РРО з вул. Грецька, 41, офіс на вул. Кольорова, 61, Ново-Троїцьке кладовище, Сторони домовились внести зміни в «Перелік РРО та модемів Замовника, що підлягають обслуговуванню», що є Додатком №2 до Договору та викласти в новій редакції . (Додається).
Номер договору про закупівлю: 86/20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML