Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція стадіону з улаштуванням спортивної зони, інфраструктурних об’єктів та застосуванням енергозберігаючих заходів для існуючих допоміжних споруд Красносільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Красносільської сільської ради за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка, вул. Шкільна, 1А (Код ДК 021-2015 – 45454000-4 — Реконструкція)
Очікувана вартість
76 017 347,20 UAH
UA-2020-11-24-001380-a a1e1a04d68444099bd0144565a43294f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пташинська Вікторія Вікторівна

+380487717263 osvita.sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КРАСНОСІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40212110
Місцезнаходження: 67560, Україна , Одеська обл., Лиманський район село Красносілка, вулиця Шкільна, 1В
Контактна особа: Пташинська Вікторія Вікторівна
+380487717263
osvita.sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 17:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 15:51
Очікувана вартість: 76 017 347,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 380 086,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 380086.74 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


головний розпорядник - Управління освіти виконавчого органу Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція стадіону з улаштуванням спортивної зони, інфраструктурних об’єктів та застосуванням енергозберігаючих заходів для існуючих допоміжних споруд Красносільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Красносільської сільської ради за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка, вул. Шкільна, 1А (Код ДК 021-2015 – 45454000-4 — Реконструкція)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67560, Україна, Одеська область, Лиманський район, село Красносілка, вулиця Шкільна, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться відповідно Бюджетного кодексу України, в національній валюті України, шляхом безготівкового перерахування коштів з рахунку Замовника на рахунок Генпідрядника. Оплата здійснюється з урахуванням вимог ст. ст. 47-49 Бюджетного кодексу України в межах фактично отриманого Замовником фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 15:49
Перелик змин до ТД 4PDF
30 листопада 2020 15:49
Тендерна_документація_реконструкція_стадіону нова редакція 4.docx
30 листопада 2020 13:47
Проєкт договора 1.docx
26 листопада 2020 12:16
Перелик змін до ТД.pdf
24 листопада 2020 12:38
План та креслення.rar
24 листопада 2020 12:38
ЕКСПЕТНИЙ ЗВІТ.PDF
24 листопада 2020 12:38
ОГОЛОШЕННЯ.docx
30 листопада 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 15:49
Перелик змин до ТД 4PDF
30 листопада 2020 13:47
Перелик змин до ТД 3.PDF
27 листопада 2020 11:13
Перелик змин до ТД 2.PDF
30 листопада 2020 15:49
Тендерна_документація_реконструкція_стадіону нова редакція 4.docx
30 листопада 2020 13:47
Тендерна_документація_реконструкція_стадіону нова редакція 3.docx
27 листопада 2020 11:13
Тендерна_документація_реконструкція_стадіону нова редакція 2.docx
26 листопада 2020 12:16
Тендерна_документація_реконструкція_стадіону нова редакція.docx
24 листопада 2020 12:38
Тендерна_документація_реконструкція_стадіону.docx
30 листопада 2020 13:47
Проєкт договора 1.docx
24 листопада 2020 12:38
Проєкт договора.docx
26 листопада 2020 12:16
Перелик змін до ТД.pdf
24 листопада 2020 12:38
План та креслення.rar
24 листопада 2020 12:38
ЕКСПЕТНИЙ ЗВІТ.PDF
24 листопада 2020 12:38
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи на підтвердження повного виконання договору
Дата подання: 25 листопада 2020 14:31
Дата відповіді: 27 листопада 2020 13:08
Відповідно до абзацу 3 п. 3 Додатку 2 до ТД «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, ЩО ПОДАЮТЬСЯ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ», учасникам додатково до аналогічних договорі необхідно надати копії документів передбачених умовами зазначених у довідці договорів (оформлених відповідним чином актів прийому-передачі, тощо), що підтверджують повне виконання договору. Підкажіть будь-ласка, достатньо буде надати учасникам, на підтвердження повного виконання договору такі документи, як: Декларації або Сертифікати, або Акти готовності об’єкта до експлуатацію, або акти виконаних робіт КБ-3? Заздалегідь дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до вимог п. 3 Додатку 2 Тендерної документації учасники для підтвердження їх відповідності кваліфікаційному критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинні надати:
- довідку про виконання аналогічного договору (не менше 2-х договорів за період з 2016 року по 2020 рік (включно) складена за встановленою формою;
- копії зазначених у довідці аналогічних договорів з додатками (договори повинні бути виконаними у повному обсязі);
- додатково надаються копії документів передбачених умовами зазначених у довідці договорів (оформлених відповідним чином актів прийому-передачі, тощо), що підтверджують повне виконання договору;
- листи-відгуки (оригінал або копія) щодо повного, своєчасного та якісного виконання зазначених у довідці аналогічних договорів у довільній формі на фірмовому бланку контрагента (у разі відсутності власного бланка у контрагента - з обов’язковою наявністю печатки контрагента) з вихідним номером та датою за підписом керівника контрагента або іншої уповноваженої особи контрагента. Дата листа-відгуку повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про початок закупівлі.
- довідка у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності) щодо можливості переглянути об`єкти, які вказані у довідці про виконання аналогічного договору.
При цьому під досвідом виконання аналогічного договору відповідно до умов тендерної документації слід розуміти виконання будівельних робіт, а саме: роботи з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту.
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 прийняті з наданням чинності з 1 січня 2014 року ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва".
Відповідно до п. 1.2. ДСТУ він носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Додатками зазначеного ДСТУ встановлені форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати».
Отже, у разі надання у складі пропозиції аналогічних договорів, роботи по яким фінансувались за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії то відповідно на підтвердження виконання робіт необхідно надавати форми № КБ-2в та № КБ-3.
У всіх інших випадках можуть надаватись акти, які підтверджують виконання договору, у довільній формі. При цьому такі акти повинні бути оформленими відповідним чином та повинні містити всі обов'язкові реквізити первинного документа (Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»).
Запитання
Дата подання: 27 листопада 2020 16:32
Дата відповіді: 02 грудня 2020 16:24
Відповідно до підпункту 6.4. пункту 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної пропозиції, Замовник вимагає від Учасника: «сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. Сертифікат має бути чинним, виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України». Просимо пояснити, чи потрібно надавати Учаснику у складі своєї тендерної пропозиції сам Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015. Якщо так, то який саме?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на Ваше запитання міститься у самому тексті.
Відповідно до пп.6.4. пункту 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надання сертифікату на систему управління якістю Учасника, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015.
В складі пропозиції необхідно надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 встановленого діючим законодавством зразка.
Сертифікат має бути чинним, виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво

Також, окремо повідомляємо, що відповідно до ст. 1 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Вищезгаданим нормативно-правовим актом у ст. 2 закріплено, що Цей Закон регулює відносини, пов'язані з акредитацією національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності, у тому числі іноземних органів з оцінки відповідності, та поширюється на органи виконавчої влади, національний орган України з акредитації та органи з оцінки відповідності незалежно від форми власності. Ст.4 цього ж Закону визначає мету акредитації, а саме: Метою акредитації є: забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності, забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності, створення умов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів на міжнародному рівні, усунення технічних бар'єрів у торгівлі. Тому акредитація органа оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України є беззаперечним заходом усунення дискримінації вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності, про що також свідчить принцип застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації, який закріплений у ст. 5 Закону.
У відповідності зі стандартом ISO визначення терміна «оцінка відповідності» є доказом того, що «задані вимоги до продукції, процесу, системи, особи або органу, виконані»,в свою чергу ми, як Замовник, вважаємо необхідною наявність акредитації органа оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України виключно для забезпечення постійного виконання умов відносно охорони здоров'я, безпеки та/або охорони зовнішнього середовища.

Таким чином, для підтвердження відповідності пропозиції учасника якісним вимогам до предмету закупівлі, додатково до сертифікату на систему управління якістю Учасника, останній повинен надати надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України»
Запитання
Дата подання: 27 листопада 2020 16:33
Дата відповіді: 02 грудня 2020 16:25
Відповідно до підпункту 6.4. пункту 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної пропозиції, Замовник вимагає від Учасника: «З метою якісного та своєчасного виконання робіт Учасник повинен підтвердити наявність у нього: - офіційного ліцензійного програмного комплексу для проектування робіт (АВК-5)». Просимо надати пояснення, яким чином необхідно підтвердити дану інформацію
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання.
Підтвердженням наявності у Учасника офіційного ліцензійного комплексу для проектування робіт (АВК-5) може бути сканована копія виготовлена з оригіналу ліцензії на використання програмним комплексом АВК-5 у власному виробництві, без права передачі третім особам або сканована копія виготовлена з оригіналу правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави користування учасником програмним комплексом АВК-5 та сканована копія ліцензії орендодавця/надавач послуг/тощо на використання програмним комплексом АВК-5 у власному виробництві, з правом передачі третім особам.
Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 30 листопада 2020 17:04
Дата відповіді: 03 грудня 2020 18:18
Тендерна документацію містить наступну вимогу "...Учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону, повинен протягом 3-х робочих днів розмістити (завантажити в Систему) тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та оформлену згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Також розмішуються (завантажуються) розрахунок договірної ціни, об`єктні кошториси, локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат - з остаточними цінами за результатом проведеного аукціону". Звертаємо увагу Замовника на те, що у системі «ProZorro» за посиланням https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya міститься інформація щодо неможливості завантажувати документи після проведення аукціону та до обрання переможця, де зазначено: - замовники не мають права вимагати від учасників закупівлі завантажувати документи на етапі після аукціону, але до прийняття рішення про визначення переможця, - така вимога не відповідає нормам Закону, - наразі у учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість завантажувати документи після аукціону та до визначення переможця. Вимагаємо видалити з тексту тендерної документації вимогу "...Учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону, повинен протягом 3-х робочих днів розмістити (завантажити в Систему) тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та оформлену згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Також розмішуються (завантажуються) розрахунок договірної ціни, об`єктні кошториси, локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат - з остаточними цінами за результатом проведеного аукціону".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання.
Відповідно до ч. 15 статті 29 Закон України “Про публічні закупівлі” (далі Закон) за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Водночас у учасника, згідно зі частиною 6 статтею 17 Закону є можливість завантажити документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі після визначення Переможця та повідомлення про намір укласти договір. А тому, учасник який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та інших документів відповідно до вимог Закону та тендерної документації.
Частиною 4 статті 41 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону.
На підставі вищезазначеного, вимога, що міститься в п. 1 Розділ ІІІ Тендерної документації щодо надання (завантаження в Систему) учасником торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону, протягом 3-х робочих днів тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та оформленої згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації, а також розрахунку договірної ціни, об`єктних кошторисів, локальних кошторисів, відомостей ресурсів, розрахунку загальновиробничих витрат - з остаточними цінами за результатом проведеного аукціону, підлягає виконанню виключно учасником, якого визнано переможцем відкритих торгів.
Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 30 листопада 2020 17:09
Дата відповіді: 03 грудня 2020 18:17
Тендерною документацією передбачено надання "...довідки, виданої відповідним органом Державної податкової служби України про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (всіх обслуговуючих банків) учасника, виданої станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців)". Звертаємо увагу на те, що Державна податкова служба України не уповноважена видавати довідки про відкриті рахунки в банківських установах. Зазначені довідки можуть надати безпосередньо банківські установи, у яких ці рахунки відкриті. Вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу про надання "...довідки, виданої відповідним органом Державної податкової служби України про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (всіх обслуговуючих банків) учасника, виданої станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців)", оскільки дана вимога не відповідає нормам чинного законодавсва України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання.
Статтею 22 Закону УкраЇни «Про публічні закупівлі» передбачено вимоги до змісту тендерної документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 1 розділу 2 Порядку повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, який затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 національний банк України, банки та інші фінансові установи (далі - фінансові установи) у день відкриття/закриття рахунка платника податків подають відомості про це в електронному вигляді з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису з посиленими сертифікатами відкритих ключів засобами електронної пошти мережі Інтернет на адресу Інформаційного порталу Державної фіскальної служби України.
Так, діючим Порядком передбачена можливість отримання довідки про наявність відкритих банківських рахунків у органах Державної податкової служби України.
Замовником встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції довідки з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови договору, чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі.
Таким чином, керуючись вимогами чинного законодавства України, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником передбачено надання Учасниками довідки (або іншого документу) виданої органами Державної податкової служби України про наявність відкритого (відритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (всіх обслуговуючих банків) учасника,виданої станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців), з метою встановлення достовірності інформації наданої учасником у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-24-001380-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Черкасизалізобетонстрой, Код ЄДРПОУ:31701672
Дата подання: 25 листопада 2020 13:27
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимагаємо Замовника усунути дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: абзац 1 п. 3 Додатку 2 до ТД, відповідно до якого на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору необхідно надати «довідку про виконання аналогічного договору (не менше 2-х договорів за період з 2019 року по 2020 рік (включно)».
Керуючись ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана вимога тендерної документації обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників, оскільки неправомірно встановлює обмеження стосовно періоду аналогічних договорів, що подаються учасниками на підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, а також замовник порушив частину четверту статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановивши таку дискримінаційну вимогу до учасників.
Частиною першою статті 44 за порушення вимог, установлених Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації щодо надання учасниками на підтвердження виконання аналогічного договору, договори за період з 2019 року по 2020 рік (включно).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2020 12:10
Доброго дня! Дякуємо!За результатами Вашего звернення, будуть вмесені зміни!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-24-001380-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:40390404
Дата подання: 05 січня 2021 16:17
Скарга на рішення Замовника
Скарга щодо неправомірного обрання переможцем ПП " А С К", з порушенням умов тендерної документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 січня 2021 18:00
рішення від 06.01.2020 № 146 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 січня 2021 18:00
рішення від 01.02.2021 № 1714.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2021 20:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення колегії виконано.
Дата виконання рішення замовником: 26 лютого 2021 18:08

Документи подані скаржником

13 січня 2021 15:47
Додаткові пояснення.docx
13 січня 2021 15:47
Додаткові пояснення.pdf

Документи подані замовником

13 січня 2021 14:20
пояснення по скарзі
13 січня 2021 14:20
пояснення по скарзі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП АСК 51 999 996,00
UAH з ПДВ
51 999 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД" 68 036 661,72
UAH з ПДВ
68 036 661,72
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" 71 686 189,20
UAH з ПДВ
71 686 189,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 18:09
Електронний підпис
31 грудня 2020 10:54
Документи переможця
11 грудня 2020 15:31
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:22
Довідки з банків.pdf
10 грудня 2020 13:05
Електронний підпис
10 грудня 2020 11:23
Довідки з банків.pdf
10 грудня 2020 11:23
52 Лист охрана труда.pdf
10 грудня 2020 11:23
49. Довідка працівники.pdf
10 грудня 2020 11:23
48. Штатний розпис.pdf
10 грудня 2020 11:23
42. Довідка МТБ.pdf
10 грудня 2020 11:23
41. Довiдка санкції.pdf
10 грудня 2020 11:23
35-36 Кошторис ч.1_.pdf
10 грудня 2020 11:23
35-36 Кошторис ч. 2_.pdf
10 грудня 2020 11:23
40. Довідка довкілля.pdf
10 грудня 2020 11:23
38. ТЗ.pdf
10 грудня 2020 11:23
26. Ліцензія АВК 5.pdf
10 грудня 2020 11:23
25. Акт огляду об_єкта.pdf
10 грудня 2020 11:23
22. Довідки стаття 17.pdf
10 грудня 2020 11:23
21. Банківська гарантія.rar
10 грудня 2020 11:23
10. Ліцензія АСК.pdf
10 грудня 2020 11:23
9. Паспорт ИПН.pdf
10 грудня 2020 11:23
8.imd
10 грудня 2020 11:23
2. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 14:46
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:42
191.imd
11 грудня 2020 14:42
21. Акт огляду об’єкту.pdf
11 грудня 2020 14:42
Гарантия 19843.zip
11 грудня 2020 14:42
Ліцензія.zip

Публічні документи

11 грудня 2020 16:52
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОС_2-1_1.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-25.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-24.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-23.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-22.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-21.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-20.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-19.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-18.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-17.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-16.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-15.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-14.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-13.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-12.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-11.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-10.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-9.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС2_2-1-25.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС2_2-1-11.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-24.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-23.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-22.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-21.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-20.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-19.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-18.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-17.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-16.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-15.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-14.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-13.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-12.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-10.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-9.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-8.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ИВР.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ДЦ_6.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ДЦ_4.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ДЦ_3.rtf
11 грудня 2020 16:39
160_ДЦ_ДЦ_2.rtf
11 грудня 2020 16:39
Наказ Лешкович.jpg
11 грудня 2020 16:39
наказ Трач Р.І.jpeg
11 грудня 2020 16:39
160.imd
11 грудня 2020 16:39
штатний розпис 02.11.2020.pdf
11 грудня 2020 16:39
ЦП.pdf
11 грудня 2020 16:39
фінзвіт+баланс 2019.pdf
11 грудня 2020 16:39
Трудова Трач Роман.pdf
11 грудня 2020 16:39
Трудова Акімов.pdf
11 грудня 2020 16:39
ТрачРІ_протокол_ОП.pdf
11 грудня 2020 16:39
ТрачРІ_посвідчення_ОП.pdf
11 грудня 2020 16:39
ТЗ.pdf
11 грудня 2020 16:39
Статут.pdf
11 грудня 2020 16:39
Ст. 17.pdf
11 грудня 2020 16:39
сертифікат_РОЯЛ_ПАРК.pdf
11 грудня 2020 16:39
Сертифікат ІСО.pdf
11 грудня 2020 16:39
протокол_ОП_Трач_Р.pdf
11 грудня 2020 16:39
протокол_ОП_Лешкович.pdf
11 грудня 2020 16:39
протокол ОП Акімов.pdf
11 грудня 2020 16:39
Проект договору.pdf
11 грудня 2020 16:39
посвідчення ОП Трач Р.pdf
11 грудня 2020 16:39
посвідчення ОП Акімов.pdf
11 грудня 2020 16:39
Опис_статут_ЄДР.pdf
11 грудня 2020 16:39
Ліцензія ЕНЕРГОМОНТАЖ.pdf
11 грудня 2020 16:39
ліцензія АВК-5.pdf
11 грудня 2020 16:39
Лист про перевірку ОП.pdf
11 грудня 2020 16:39
договір_послуги_ШРБУ_65.pdf
11 грудня 2020 16:39
договір_оренди_ШРБУ_65.pdf
11 грудня 2020 16:39
договір_оренди_Кухар.pdf
11 грудня 2020 16:39
договір_оренди_Босий.pdf
11 грудня 2020 16:39
договір оренди офіс.pdf
11 грудня 2020 16:39
Довідка субпідрядники.pdf
11 грудня 2020 16:39
Довідка санкції.pdf
11 грудня 2020 16:39
Довідка про ЦПХ.pdf
11 грудня 2020 16:39
Довідка працівники.pdf
11 грудня 2020 16:39
Довідка МТБ.pdf
11 грудня 2020 16:39
Довідка Дозволи.pdf
11 грудня 2020 16:39
Графік виконання.pdf
11 грудня 2020 16:39
ГЛ гарантія.pdf
11 грудня 2020 16:39
Відомості ЄДРПОУ.pdf
11 грудня 2020 16:39
відгук.pdf
11 грудня 2020 16:39
відгук ПАРК АРЕНА.pdf
11 грудня 2020 16:39
витяг ПДВ.pdf
11 грудня 2020 16:39
виписка_Спецбуд-Захід.pdf
11 грудня 2020 16:39
Акт огляду.pdf
11 грудня 2020 16:39
Акредитація ІСО1.pdf
11 грудня 2020 16:39
Акредитація ІСО.pdf
11 грудня 2020 16:39
Акредитація 3.pdf
11 грудня 2020 16:39
Акредитація 2.pdf
11 грудня 2020 16:39
Автокран ШРБУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП АСК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД"

ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП АСК
#24543159
Очікує рішення 51 999 996,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2021 17:50
ПП АСК
#24543159
Рішення скасоване 51 999 996,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2021 17:50

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 18:16
Кінець періоду оскарження: 09 березня 2021 00:00
Дата відміни: 09 березня 2021 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Встановлено, що тендерна документація на закупівлю робіт: Реконструкція стадіону з улаштуванням спортивної зони, інфраструктурних об’єктів та застосуванням енергозберігаючих заходів для існуючих допоміжних споруд Красносільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Красносільської сільської ради за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка, вул. Шкільна, 1А (Код ДК 021-2015 – 45454000-4 — Реконструкція) не містить деяких обов’язкових положень, а також містить вимоги, які не відповідають законодавству. А саме: 1) У разі залучення учасником спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону. Так, замовник в тендерній документації встановлює вимогу про надання підтвердження підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону за винятком пунктів 1 та 7 частини першої статті 17 Закону для кожного суб’єкта господарювання, які залучаються як субпідрядники/співвиконавці. Зазначене також підтверджене листом-роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.06.2020 № 3304-04/34835-06 «Про застосування статті 17 Закону». Натомість тендерна документація не містить зазначених вимог. 2) У пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації міститься вимога, що Учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону, повинен протягом 3-х робочих днів розмістити (завантажити в Систему) тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та оформлену згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Також розмішуються (завантажуються) розрахунок договірної ціни, об`єктні кошториси, локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат - з остаточними цінами за результатом проведеного аукціону. Зазначена вимога суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» адже після спливу кінцевого терміну подачі пропозицій у учасників (крім переможця) відсутня технічна можливість дозавантажувати документи. За таких обставин, відкриті торги на закупівлю робіт: Реконструкція стадіону з улаштуванням спортивної зони, інфраструктурних об’єктів та застосуванням енергозберігаючих заходів для існуючих допоміжних споруд Красносільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Красносільської сільської ради за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка, вул. Шкільна, 1А (Код ДК 021-2015 – 45454000-4 — Реконструкція), ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-24-001380-a, підлягають відміні.
Документи:
26 лютого 2021 18:16
Електронний підпис
26 лютого 2021 18:10
Протокол відміна.PDF