Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення вікон і пов'язаних конструкцій (заміна вікон на металопластикові енергозберігаючі) та улаштування віконних укосів в міській дитячій хоровій школі по вул. Шевченка, 37 м. Кам'янець-Подільський Хмельницької області
Очікувана вартість
199 400,00 UAH
UA-2020-11-24-001148-a 70b99fcaf2d646a2813aa9edd46a4a77
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Варварук Лариса Петрівна

+380972077144 varvaruklarissa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент гуманітарної політики Кам'янець-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02231301
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., місто Кам'янець-Подільський, майдан Відродження, 1
Контактна особа: Варварук Лариса Петрівна
+380972077144
varvaruklarissa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 18:00
Очікувана вартість: 199 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 994,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 2 до оголошення. Критеріями оцінки є – «Ціна» з ПДВ. Питома вага критерію «Ціна» - 100 %. Замовником не вимагається надання забезпечення пропозицій учасників. Замовником не вимагається надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення вікон і пов'язаних конструкцій (заміна вікон на металопластикові енергозберігаючі) та улаштування віконних укосів в міській дитячій хоровій школі по вул. Шевченка, 37 м. Кам'янець-Подільський Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець – Подільський, вул. Шевченка, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 календарних днів, при наявності коштів на бюджетних рахунках, після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). До Акту приймання виконаних будівельних робіт додається довідка про вартість виконаних послуг (ф. КБ-3). Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 11:53
2.5._Додаток_5_Iнформацiя.doc
24 листопада 2020 11:53
2.4.__Додаток_4_Проект_договору.docx
24 листопада 2020 11:53
2.3._Додаток_3_Квалiфiкацiя_та_iншi_вимоги.doc
24 листопада 2020 11:53
2.2._Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
24 листопада 2020 11:53
2.1._Додаток_1.doc
24 листопада 2020 11:53
2.0._Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Паур Олександр Михайлович 196 770,00
UAH з ПДВ
196 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 12:18
Електронний підпис
03 грудня 2020 12:15
Проект Договору.pdf
03 грудня 2020 12:11
Інформація щодо КВЕД.pdf
03 грудня 2020 12:06
Техзавдання.pdf
03 грудня 2020 12:05
АКТ огляду об_єкту.pdf
03 грудня 2020 12:04
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Паур О.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Паур Олександр Михайлович
#2610802577
Переможець 196 770,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 15:06

Документи

04 грудня 2020 15:06
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:29
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Паур Олександр Михайлович
#2610802577
196 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2020 15:06
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:29
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2022 15:30
Додаткова угода укладений
08 грудня 2022 15:27
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 13:11
Додаткова угода Вікна Хорова школа.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 12:41
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:06
Додаткова угода Вікна.PDF зміни до договору
05 січня 2021 15:04
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 12:50
Додаткова угода Паур вікна.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 12:48
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 15:32
договір укладений
11 грудня 2020 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Взаємна згода сторін