Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Класифікатор - ДК 021:2015) Капітальний ремонт ліфта BOV 250 за адресою: вул. Минайська, 25 (3) в м. Ужгород
Очікувана вартість
65 151,40 UAH
UA-2020-11-24-000910-b 880e226af4cf4968b08287c36dbd63fe
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котигорошко Олеся Ігорівна

+380312613241 dmg.uzhmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36541721
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, пл. Поштова, 3
Контактна особа: Котигорошко Олеся Ігорівна
+380312613241
dmg.uzhmr@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 10:49
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 10:49
Очікувана вартість: 65 151,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,07%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт ліфта BOV 250 за адресою: вул. Минайська, 25 (3) в м. Ужгород
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Минайська, 25 (під’їзд 3)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за фактично виконані роботи проводяться щомісяця, згідно підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) між Замовником та Підрядником. Платежі за фактично виконані роботи Замовник проводить протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3) при наявності фінансування з міського бюджету. Категорія замовника – орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівля – для замовників, визначених у пунктах1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) не перевищує ніж 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі — відповідно до Додатку 1 до оголошення. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Капітальний ремонт ліфта BOV 250 за адресою: вул. Минайська, 25 (3) в м. Ужгород , код ДК 021:2015: 45310000-3 Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 10:45
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc
24 листопада 2020 10:45
Додаток 3 Проєкт договору та умови його змін.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 10:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Ужгородліфт 65 150,40
UAH з ПДВ
65 150,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 10:24
Електронний підпис
03 грудня 2020 10:22
Контракт з керівником.PDF
03 грудня 2020 10:22
Дозвіл на роботи.PDF
03 грудня 2020 10:22
Додаток 4.PDF
03 грудня 2020 10:22
Додаток _3.PDF
03 грудня 2020 10:22
Додаток 2.PDF
03 грудня 2020 10:22
Додаток 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Ужгородліфт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Ужгородліфт
#32216036
Переможець 65 150,40
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 10:01

Документи

07 грудня 2020 10:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Ужгородліфт
#32216036
65 150,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2020 10:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 12:22
Договір укладений
15 грудня 2020 12:20
Договір укладений
15 грудня 2020 12:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 65 150,40
UAH (в тому числі ПДВ 10 858,40 UAH)