Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція електричних мереж НЕК «УКРЕНЕРГО» для приєднання електроустановок вітрових агрегатів Орлівської ВЕС ТОВ «ОРЛІВСЬКА ВІТРОЕЛЕКТРОСТАНЦІЯ», інв. № 22\511\08\71044 45454000-4 Реконструкція
Очікувана вартість
4 201 823,00 UAH
UA-2020-11-24-000844-b 5bc89033ace942b4aa85065841b47523
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костенко Оксана Вікторівна

+380442383741 Kostenko.O@ua.energy

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Костенко Оксана Вікторівна
+380442383741
Kostenko.O@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 22 грудня 2020 14:22
Очікувана вартість: 4 201 823,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21 009,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 018,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція електричних мереж НЕК «УКРЕНЕРГО» для приєднання електроустановок вітрових агрегатів Орлівської ВЕС ТОВ «ОРЛІВСЬКА ВІТРОЕЛЕКТРОСТАНЦІЯ», інв. № 22\511\08\71044
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перерахування попередньої оплати на виконання будівельних робіт, в розмірі не більше 20 % (двадцять відсотків) від вартості будівельних робіт, протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Перерахування попередньої оплати в розмірі не більше 20 % (двадцять відсотків) від вартості устаткування, протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Аванс 25 Банківські 20
Виконання робіт Проміжних платежів за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3), з врахуванням суми отриманого авансу на виконання будівельних робіт. Остаточного розрахунку за устаткування протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі змонтованого устаткування, з врахуванням суми отриманого авансу за устаткування. Розрахунки за проєктні роботи проводяться, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проєктні роботи (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013) та наданням Замовнику позитивного експертного висновку експертної організації (Експертний звіт). Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 25 листопада 2020 12:22
Дата відповіді: 27 листопада 2020 10:59
З метою розширення кола учасників по даній закупівлі, та як наслідок, отримання найбільш економічно вигідної пропозиції просимо застосувати кваліфікаційні вимоги відповідно до характеру робіт по цій закупівлі у частині досвіда виконання аналогічних договорів. Так, для якісного виконання даних робіт необхідно мати досвід по виконанню аналогічних договорів по класу напруги 150кВ, а не 220 кВ та вище, як зазначено зараз у тендерній документації. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, та провести дану закупівлю у відповідності до статті 5 Закону Украіни "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що на даний час питання розглядається Замовником. У випадку позитивного рішення відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Аналогічний досвід
Дата подання: 26 листопада 2020 10:16
Дата відповіді: 27 листопада 2020 10:59
Шановний замовнику! З огляду на можливість участі нашого підприємства у закупівлі, просимо надати роз’яснення щодо наступного. Тендерною документацією передбачається наступна вимога щодо аналогічного досвіду: "Досвід виконання договору аналогічного предмету закупівлі в залежності від виду та/або специфіки предмету за яким проводиться закупівля та/або монтаж автотрансформатора (трансформатора/ трансформатора поперечного регулювання/шунтуючого реактора) та/або КРПЕ на ПС ≥ 220 кВ, виконаний за останні 5 років". Вважаємо, що вказана умова не відповідає технічним умовам, встановленим проектною документацією закупівлі, та має ознаки дискримінаційності, оскільки максимальний клас напруги робіт, передбачених закупівлею (у тому числі робіт з заміни трансформаторів струму, що є основною складовою робіт), становить 150 кВ. Також акцентуємо Вашу увагу на тому, що технологія виконання робіт за даною закупівлею не передбачає будь-якої взаємодії з діючим обладнанням ПС класом напруги ≥ 220 кВ. Наше підприємство має досвід належного виконання договору, який передбачав виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі, які виконувались на ПС 150 кВ. З огляду на вищевказане, просимо Вас надати підтвердження того, що застосування у якості аналогічного досвіду договір на виконання робіт на ПС 150 кВ є прийнятним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що на даний час питання розглядається Замовником. У випадку позитивного рішення відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Техническая часть
Дата подання: 27 листопада 2020 15:35
Дата відповіді: 02 грудня 2020 09:53
Просим уточнить маркеровку промежуточных трансформаторов тока 4AM5170 или 6БК 177010?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що обидва типи проміжних трансформаторів струму (ТС) є прийнятними, проте їх характеристики повинні бути такими (не гірші), як зазначено у проекті. В разі використання аналогів (наприклад, типу 4AM5170 виробництва Siemens), можливість застосування необхідно підтвердити розрахунками струмових кіл відповідно до вимог п. 3.2.30 ПУЕ, з урахуванням проміжних ТС обраного типу.
Техническая часть
Дата подання: 27 листопада 2020 15:38
Дата відповіді: 02 грудня 2020 09:53
В проекте присутсвует стойка ОП1, а в смете она отсутсвует. Просим уточнить необхдим ли ее монтаж?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що стійки металеві ОП1 призначені для монтажу на них шаф з проміжними трансформаторами струму зовнішньої установки. Стійки металеві для кріплення шаф враховані в Специфікації додаткового обладнання (аркуш 17) в томі 6216/1-РС в кількості 2 шт. Конструкція стійки наведена в Додатку З "Конструкції металеві. Опора ОП1". Монтаж стійок ОП1 (2 шт.) необхідно передбачити.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-24-000844-b.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД", Код ЄДРПОУ:35567199
Дата подання: 06 січня 2021 16:03
скарга на рішення Тендерного комітету
не погоджуємося з протокольним рішенням уповноваженої особи від 30 грудня 2020 року № 503/20-КО, згідно якого, тендерна пропозиція Скаржника була відхилена Замовником з наступної підстави: "…Наданий учасником Сертифікат уповноваженого дистриб’ютора не підтверджують наявність офіційного представництва виробника АВВ SRL на території України. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" не надало копії листів від заводів-виробників (скріплених підписом уповноваженої особи та печаткою заводу-виробника (або їх офіційних представників на території України)), з підтвердженням гарантійних зобов’язань та термінів поставки даного обладнання".
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 січня 2021 20:56
рішення від 11.01.2021 № 259 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 січня 2021 20:56
Рішення від 19.01.2021 № 882.pdf
Дата публікації: 22 січня 2021 20:31

Документи подані скаржником

06 січня 2021 15:17
Лист-роз'яснення.pdf
18 січня 2021 16:40
Додаток до скарги.pdf
18 січня 2021 16:40
Лист з перекладом.pdf
18 січня 2021 20:30
Супровідний лист.pdf
18 січня 2021 20:30
Додаток до скарги 2.pdf
18 січня 2021 20:30
Лист з перекладом.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" 4 100 000,00
UAH
4 057 981,77
UAH
Документи
ТОВ "БЛОК МАЙСТЕР УКРАЇНА" 4 154 879,54
UAH
4 070 843,06
UAH
Документи
ТОВ "Електросервіс-Південь" 4 201 823,00
UAH
4 090 523,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 16:36
sign.p7s
18 грудня 2020 16:31
Технічна частина.zip
18 грудня 2020 16:31
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 січня 2021 10:55
sign.p7s
12 січня 2021 10:51
Письмо-пояснение.pdf
21 грудня 2020 09:35
sign.p7s
21 грудня 2020 09:34
Техническая часть.zip
21 грудня 2020 09:34
Обеспечение.zip
21 грудня 2020 09:34
Аналогичный опыт ч.5.zip
21 грудня 2020 09:34
Аналогичный опыт ч.4.zip
21 грудня 2020 09:34
Аналогичный опыт ч.3.zip
21 грудня 2020 09:34
Аналогичный опыт ч.2.zip
21 грудня 2020 09:34
Аналогичный опыт ч.1.zip

Підстави для відмови в участі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "БЛОК МАЙСТЕР УКРАЇНА"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "Електросервіс-Південь"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД"
#35567199
Відхилено 4 057 981,77
UAH
30 грудня 2020 15:39
ТОВ "Електросервіс-Південь"
#32020756
Очікує рішення 4 090 523,00
UAH
05 січня 2021 14:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2021 15:02
ТОВ "БЛОК МАЙСТЕР УКРАЇНА"
#36387055
Відхилено 4 070 843,06
UAH
05 січня 2021 14:22

Документи

30 грудня 2020 15:39
sign.p7s

Вимога про усунення невідповідностей

1. Умовами пп. 2.4. Розділу І. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів) наданого(их) відповідно до вимог пп. 2.2. Розділу І цього Додатку та на який(і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку, а саме: • За договорами наданим згідно Розділу І Форми №4: акти завершених робіт (КБ-2в), або акт готовності об'єкта, або акт вводу в експлуатацію, або інший документ передбачений чинним законодавством України в сфері будівництва. Учасником у складі тендерної пропозиції учасника надано: - акти виконаних робіт на загальну суму 7 108 852,54 грн. з ПДВ до договору ОД/Е-18-625НЮ від 17.07.2018 року (сума договору 7 118 104,80 грн. з ПДВ) Що не підтверджують факт повного виконання договору, на який є посилання в довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І Додатку 2 тендерної документації. Посилання на вимоги тендерної документації щодо яких виявлені невідповідності: 2.Вимога пп. 2.4. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник на виконання вимог пп. 2.4. Розділу І. Додатку 2 до тендерної документації, повинен надати документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів) наданого(их) відповідно до вимог пп. 2.2. Розділу І цього Додатку та на який(і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку, а саме: • За договорами наданим згідно Розділу І Форми №4: акти завершених робіт (КБ-2в), або акт готовності об'єкта, або акт вводу в експлуатацію, або інший документ передбачений чинним законодавством України в сфері будівництва.

Документи

Документи

05 січня 2021 14:21
sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку