Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні крісла
Очікувана вартість
40 600,00 UAH
UA-2020-11-23-015349-c 915957bd0ccf430c977ea37380886689
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петрик Валентина Дмитрівна

380442782743 sportsiyouth@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42269168
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик,12
Контактна особа: Петрик Валентина Дмитрівна
380442782743
sportsiyouth@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 20:01
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 17:00
Очікувана вартість: 40 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 203,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Крісло Gefest KD Tilt PL ECO 30 (21380301) чорне 2100 (без еквівалента)
ДК 021:2015: 39111100-4 Поворотні сидіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  25 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 штуки
Крісло Signal Q-345 Black ( OBRQ345C) (без еквівалента)
ДК 021:2015: 39111100-4 Поворотні сидіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  25 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
20 штуки
Офісне крісло для відвідувачів Примтекс Плюс ISO black S-6214 (без еквівалента)
ДК 021:2015: 39113100-8 М’які крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  25 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем за визначеною п.2.1 договору ціною у безготівковій формі, після повної поставки Товару, протягом 10 (десяти) банківських днів шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Продавця. Сторони встановили, що підставою для оплати є підписана Сторонами видаткова накладна та специфікація. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати отримання Покупцем фінансування з бюджету Києва на свій рахунок, при цьому Покупець не несе відповідальності за затримку сплати коштів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 20:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 20:10
Документація_ крісла.doc
23 листопада 2020 20:04
Технічні характеристики Додаток 1.doc
23 листопада 2020 20:02
Проект договору Додаток 2 офісні крісла.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг" 37 500,00
UAH з ПДВ
37 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 18:33
Електронний підпис
27 листопада 2020 18:32
2.1 СТАТУТ.pdf
27 листопада 2020 18:32
6. Виписка з ЄДР.pdf
27 листопада 2020 18:32
4. Відомості ЄДРПОУ.pdf
27 листопада 2020 18:32
9. Проект договору.pdf
27 листопада 2020 18:32
7. Витяг ПДВ.pdf
27 листопада 2020 18:32
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг"
#30343947
Переможець 37 500,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 17:11

Документи

08 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
08 грудня 2020 17:09
106.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг"
#30343947
37 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
08 грудня 2020 17:09
106.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 11:35
Накладна МТ-0000073.pdf укладений
11 січня 2021 11:35
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 09:16
Дод. уг. 1 до дог. 175 від 15.12.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:15
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 10:55
Дог. 175 від 15.12.2020.pdf укладений
16 грудня 2020 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі відбулося за рахунок того, що відпала потреба у придбані крісла Signal Q-345 Black ( OBRQ345C) (крісла саме з такими технічними параметрами)
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 34 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 800,00 UAH)