Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термінальне обладнання для обслуговування операцій з використанням електронних платіжних засобів з обслуговуванням
Terminal equipment for servicing transactions using electronic means of payment with service
Очікувана вартість
25 000 000,00 UAH
UA-2020-11-23-014914-c d163f1e83eb1499b9e89439773240a97
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаєцький Михайло

+380443232078
+380994903516
staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Стаєцький Михайло
+380443232078,+380994903516
staietskyi-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta"
National ID: 21560045
Contact point: Stayetskiy Mihail
+380443232078,+380994903516
staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 29 січня 2021 13:54
Очікувана вартість: 25 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 23 листопада 2020 18:28
Enquiries until: 14 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 20 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 грудня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 25 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 125 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32440000-9: Телеметричне та термінальне обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 одиниця
Термінальне обладнання для обслуговування операцій з використанням електронних платіжних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Terminal equipment for servicing transactions using electronic means of payment
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026
1500 послуга
Послуги по обслуговуванню
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Service
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026
20 послуга
Послуги відновлення 1-ї категорії POS терміналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Restoration services of the 1st category of the POS terminal
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026
20 послуга
Послуги відновлення 2-ї категорії POS терміналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Restoration services of the 2nd category of the POS terminal
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026
20 послуга
Послуги відновлення 3-ї категорії POS терміналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Restoration services of the 3rd category of the POS terminal
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026
20 послуга
Послуги відновлення 4-ї категорії POS терміналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Restoration services of the 4th category of the POS terminal
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026
20 послуга
Послуги відновлення 1-ї категорії PIN-pad
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Restoration services of the 1st category PIN-pad
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026
20 послуга
Послуги відновлення 2-ї категорії PIN-pad
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Restoration services of the 2nd category PIN-pad
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026
20 послуга
Послуги відновлення 3-ї категорії PIN-pad
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Restoration services of the 3rd category PIN-pad
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026
20 послуга
Послуги відновлення 4-ї категорії PIN-pad
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Restoration services of the 4th category PIN-pad
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026
1000 людино-година
Послуги по доопрацюванню програмного забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Software development services
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. Оплата за надані gослуги здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання cторонами відповідного Акту приймання-передачі наданих gослуг. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Payment for the Goods is made within 30 (thirty) calendar days from the date of receipt of each individual batch of Goods. Payment for the provided services is made by the Buyer within 30 (thirty) calendar days from the date of signing by the parties of the relevant Act of acceptance-transfer of the provided services. The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Location of the Customer: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, house 22. The tender offer is not required, so the conditions of its submission are not specified in the announcement. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дата виготовлення Товару
Дата подання: 25 листопада 2020 15:36
Дата відповіді: 27 листопада 2020 17:14
Шановні члени Тенденрного комітету, в проекті Договору, що наданий в складі тендерної документації, в Додатку 1 до Договору, є пункт 4, в якому сказано: "Дата виготовлення Товару, що поставляється за Договором, не повинна бути раніше 2020року." Оскільки, з огляду на тип та комплектацію Товару, що закуповується, термін зберігання такого Товару в межах 3 років не впливає на якість роботи Товару, а також з огляду на те, що, за умовами закупівлі та проекту Договору Постачальник самостійно несе відповідальність за якісну роботу Товару протягом 5 років з моменту поставки незалежно від обставин (тож, є безпосередньо зацікавленим в постачанні Товару високої якості), просимо змінити цю вимогу, розширивши обмеження року виробництва товару до "не раніше 2019 року
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо та дякуємо за запитання. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Що до Авторського права на ПЗ
Дата подання: 03 грудня 2020 10:30
Дата відповіді: 04 грудня 2020 08:45
Доброго дня. У Додатоку №3 до договору УМОВИ І ПОРЯДОК ПЕРЕДАЧІ ТА ВИКОРИСТАННЯ ЛІЦЕНЗІЙНИХ КОПІЙ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, в п.3 вказано, Майнові права інтелектуальної власності (авторські майнові права) на Програмне забезпечення належать Постачальнику, що підтверджується Свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір №_________ від ___________ року, виданого Державним Департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти та науки України. На нашу думку ця умова обмежує учасників торгів, бо наприклад наша компанія постачає ПЗ вендора не резидента України и має реєстрацію авторських прав в патентному бюро США и нема потреби реєстрації ПЗ в державних органах України. Тому мі пропонуємо змінити цю умову на більш загальну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни. Зміни будуть стосуватись одразу двох порушених питань.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 січня 2021
UA-2020-11-23-014914-cd163f1e83eb1499b9e89439773240a97
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНЗЕКШИН СIСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНІ ПЛАТІЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 16:02
Технічна специфікація.pdf
22 грудня 2020 16:02
Сертифікат Level 2.pdf
22 грудня 2020 16:02
Сертифікат Level 1.pdf
22 грудня 2020 16:02
Протокол_01_29.08.12.pdf
22 грудня 2020 16:02
паспорт директор.pdf
22 грудня 2020 16:02
Наказ штатний розклад.pdf
22 грудня 2020 16:02
інн директор.pdf

Документи

Публічні документи

15 лютого 2021 13:33
Електронний підпис
15 лютого 2021 13:29
Електронний підпис
15 лютого 2021 13:26
protocol.pdf
15 лютого 2021 13:24
Dovidka_21029557290640663872 физ.pdf
09 лютого 2021 09:32
Dovidka_21029557290640663872 физ.pdf
08 лютого 2021 13:31
protocol.pdf
08 лютого 2021 12:19
dovidka pro vidpovidnost.pdf
08 лютого 2021 12:06
statut.pdf
08 лютого 2021 12:04
cinova propozycia.pdf
08 лютого 2021 11:45
Банкротство pdf.pdf
08 лютого 2021 11:24
vytyag edrpu.pdf
23 грудня 2020 11:09
Електронний підпис
23 грудня 2020 11:09
Електронний підпис
23 грудня 2020 11:08
dodatok 2 pochta.pdf
23 грудня 2020 11:08
statut.pdf
23 грудня 2020 11:08
T2 EMV L1 CTLS.pdf
23 грудня 2020 11:08
statut.pdf
23 грудня 2020 11:08
vytiag_20201222142219.pdf
23 грудня 2020 11:08
dovidka service psrtner.pdf
23 грудня 2020 11:08
dovidka service centr.pdf
23 грудня 2020 11:08
T2 PCI 4.1.pdf
23 грудня 2020 11:08
pereclad patent.pdf
23 грудня 2020 11:08
T2 EMV Contact L1-13032024.pdf
23 грудня 2020 11:08
nakaz.pdf
23 грудня 2020 11:08
dovidka PADSS.pdf
23 грудня 2020 11:08
pereklad EMV.pdf
23 грудня 2020 11:08
protokol.pdf
23 грудня 2020 11:08
dovidka dosvid.pdf
23 грудня 2020 11:08
vidomost pro uchastnika.pdf
23 грудня 2020 11:08
dotatok3 ukrpochta.pdf
23 грудня 2020 11:08
T2 EMV L2.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНЗЕКШИН СIСТЕМС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНІ ПЛАТІЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНІ ПЛАТІЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 21 425 000,00
UAH з ПДВ
18 390 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" 23 363 400,00
UAH з ПДВ
18 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНЗЕКШИН СIСТЕМС" 24 800 000,00
UAH з ПДВ
24 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2021 13:33
Електронний підпис
15 лютого 2021 13:29
Електронний підпис
15 лютого 2021 13:26
protocol.pdf
15 лютого 2021 13:24
Dovidka_21029557290640663872 физ.pdf
09 лютого 2021 09:32
Dovidka_21029557290640663872 физ.pdf
08 лютого 2021 13:31
protocol.pdf
08 лютого 2021 12:19
dovidka pro vidpovidnost.pdf
08 лютого 2021 12:06
statut.pdf
08 лютого 2021 12:04
cinova propozycia.pdf
08 лютого 2021 11:45
Банкротство pdf.pdf
08 лютого 2021 11:24
vytyag edrpu.pdf
23 грудня 2020 11:09
Електронний підпис
23 грудня 2020 11:09
Електронний підпис
23 грудня 2020 11:08
dodatok 2 pochta.pdf
23 грудня 2020 11:08
statut.pdf
23 грудня 2020 11:08
T2 EMV L1 CTLS.pdf
23 грудня 2020 11:08
statut.pdf
23 грудня 2020 11:08
vytiag_20201222142219.pdf
23 грудня 2020 11:08
dovidka service psrtner.pdf
23 грудня 2020 11:08
dovidka service centr.pdf
23 грудня 2020 11:08
T2 PCI 4.1.pdf
23 грудня 2020 11:08
pereclad patent.pdf
23 грудня 2020 11:08
T2 EMV Contact L1-13032024.pdf
23 грудня 2020 11:08
nakaz.pdf
23 грудня 2020 11:08
dovidka PADSS.pdf
23 грудня 2020 11:08
pereklad EMV.pdf
23 грудня 2020 11:08
protokol.pdf
23 грудня 2020 11:08
dovidka dosvid.pdf
23 грудня 2020 11:08
vidomost pro uchastnika.pdf
23 грудня 2020 11:08
dotatok3 ukrpochta.pdf
23 грудня 2020 11:08
T2 EMV L2.pdf

Публічні документи

22 грудня 2020 16:02
Технічна специфікація.pdf
22 грудня 2020 16:02
Сертифікат Level 2.pdf
22 грудня 2020 16:02
Сертифікат Level 1.pdf
22 грудня 2020 16:02
Протокол_01_29.08.12.pdf
22 грудня 2020 16:02
паспорт директор.pdf
22 грудня 2020 16:02
Наказ штатний розклад.pdf
22 грудня 2020 16:02
інн директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНІ ПЛАТІЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНЗЕКШИН СIСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНІ ПЛАТІЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42125857
Переможець 18 390 090,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 17:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2021 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНІ ПЛАТІЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42125857
18 390 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 червня 2022 16:24
du2 Rozumni plat.tekh.zip укладений
08 червня 2022 16:23
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 23:03
Додаткова угода РОЗУМНІ ПЛАТІЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 23:03
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 16:35
Договір від 26.03.21.pdf укладений
29 березня 2021 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 260321-04/065Пі
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2021 — 31 грудня 2026
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: керуючись ч. 1 ст. 651, ч. 1 ст. 654 Цивільного кодексу України дійшли взаємної згоди

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 16 лютого 2021 08:42
Кінець періоду оскарження: 27 лютого 2021 00:00
Дата скасування відміни: 16 березня 2021 10:29
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: 11.02.2021 від ініціатора закупівлі отримано службову записку від 11.02.2021 № 422-02/11/1 про необхідність перегляду раніше прийнятих рішень або відміни процедури закупівлі Термінальне обладнання для обслуговування операцій з використанням електронних платіжних засобів з обслуговуванням. Відповідно до змісту службової записки ініціатором закупівлі додатково опрацьовано тендерні пропозиції учасників закупівлі UA-2020-11-23-014914-c в частині відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, які висувались
Документи:
16 лютого 2021 08:42
Електронний підпис
16 лютого 2021 08:41
Рішення УО про відміну ВТ.docx.p7s
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-11-23-014914-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНІ ПЛАТІЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42125857
Дата подання: 24 лютого 2021 17:04
Скарга
Скарга долучена
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 березня 2021 16:33
рішення від 26.02.2021 № 3608 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 01 березня 2021 16:31
рішення від 10.03.2021 № 4524.pdf
Дата публікації: 15 березня 2021 18:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. 11.02.2021 від ініціатора закупівлі отримано службову записку від 11.02.2021 № 422-02/11/1 про необхідність перегляду раніше прийнятих рішень або відміни процедури закупівлі Термінальне обладнання для обслуговування операцій з використанням електронних платіжних засобів з обслуговуванням. Відповідно до змісту службової записки ініціатором закупівлі додатково опрацьовано тендерні пропозиції учасників закупівлі UA-2020-11-23-014914-c в частині відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, які висувались ініціатором, та відповідності технічних параметрів, які пропонуються, вимогам до предмету закупівлі згідно тендерної документації. Тендерною документацією (п.2.3. додатку 1) вимагається наявність двох сертифікатів на кожну складову термінального обладнання ((POS-термінал та PIN-паді). Учасники ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРАНЗЕКШИН СІСТЕМС», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОЗУМНІ ПЛАТІЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не надали документів, які підтверджують наявність сертифікати EMV Level 1 на складову термінального обладнання, а саме зовнішній PIN-пад. Пропозиції вищезазначених учасників не відповідають вимогам тендерної документації. Виходячи з вищенаведеного ініціатор закупівлі просить відхилити зазначені тендерні пропозиції, а якщо на даному етапі це зробити неможливо - скасувати закупівлю UA-2020-11-23-014914-с. Встановлено наступне: тендерною документацією, для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази чи технологій», вимагалось надання листа (документа) EMVCo про відповідність запропонованого термінального обладнання стандартам EMV Level l та відсутність обмежень (додатки до вказаного листа (документу) не повинні мати жодних обмежень) та його переклад на українську мову. Зазначеними учасниками надано такий лист та переклад лише на складову термінального обладнання – на POS-Термінал. Відповідно до термінології технічної специфікації (додаток 3 до тендерної документації) термінальне обладнання - комплект з POS-терміналу та PIN-pad. Тобто лист (документ) EMVCo, відповідно до зазначеної вимоги, вимагався на кожну з складових термінального обладнання. Учасники ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРАНЗЕКШИН СІСТЕМС», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОЗУМНІ ПЛАТІЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не надали лист (документ) EMVCo про відповідність запропонованого термінального обладнання, а саме PIN-pad, стандартам EMV Level l. Таким чином, зазначені учасники не відповідають кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону України Про публічні закупівлі та тендерною документацією. Протокол кваліфікації було сформовано 22.01.2021. Учасники були допущені до аукціону, як такі, що відповідали кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. Таким чином, не відхиливши зазначених учасників процедури закупівлі, які не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України Про публічні закупівлі та тендерною документацією, та не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в електронній системі закупівель, замовником порушено вимоги ч. 16 ст. 29, ч. 1, ст. 31 Закону України Про публічні закупівлі. Відповідно до ч. 12 ст. 29 якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Протокол кваліфікації було сформовано 22.01.2021. оцінка відбулась 29.01.2021. Повідомлення про намір підписати договір з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОЗУМНІ ПЛАТІЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ» сформовано 05.02.2021. Таким чином, станом на 11.02.2020 - після оцінки та повідомлення про намір укласти договір, зазначені порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, усунути неможливо. Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 16.02.2021, керуючись ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», процедуру закупівлі було відмінено з описом таких порушень відповідно до тексту рішення. 24.02.2021 рішення про відміну торгів було оскаржено до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. 10.03.2021 рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України Замовника зобов’язано скасувати рішення про відмінну торгів. Таким чином, наявні підстав для скасування рішення про відміну процедури закупівлі Термінальне обладнання для обслуговування операцій з використанням електронних платіжних засобів з обслуговуванням (UA-2020-11-23-014914-c)
Дата виконання рішення замовником: 16 березня 2021 10:52

Документи подані скаржником

24 лютого 2021 16:27
Скарга відміна.doc
24 лютого 2021 16:27
skarga.pdf
24 лютого 2021 17:00
Електронний підпис

Документи подані замовником

03 березня 2021 16:15
Пояснення АМКУ.docx.p7s
03 березня 2021 16:15
Пояснення АМКУ.docx