Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реставрація корпусу №16-келії Флорівського монастиря (Будинок Артинова,1809-1811р.р.),памятка містобудування і архітектури національного значення, охоронний №18/13, за адресою:м. Київ, вул. Фролівська,6/8» (Коригування) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
18 246 388,00 UAH
UA-2020-11-23-014814-c b554abb0f237467e8921718fd35475ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорин Михайло Олександрович


knmctender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський науково-методичний центр по охороні, реставрації та використанню пам'яток історії, культури і заповідних територій
Код ЄДРПОУ: 21507625
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Спаська,12
Контактна особа: Федорин Михайло Олександрович
,
knmctender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 18:12
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 11:48
Очікувана вартість: 18 246 388,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91 232,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 91000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути складені українською мовою (допускається наявність в пропозиції Учасника копій документів на російській мові, складених Учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто з дати автоматичного розкриття частини тендерної пропозиції. забезпечення тендерних пропозиції не повертається згідно з вимогами ч.3 та ч.4 статті 25 Закону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реставрація корпусу №16-келії Флорівського монастиря (Будинок Артинова,1809-1811р.р.),памятка містобудування і архітектури національного значення, охоронний №18/13, за адресою:м. Київ, вул. Фролівська,6/8» (Коригування) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Фролівська,6/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по відповідному етапу, підписаних уповноваженими представниками Сторін проміжними платежами в міру виконання робіт за відповідним етапом протягом 10 банківських днів з дня підписання Акту здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 18:12
проект договору.pdf
23 листопада 2020 18:12
тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-26-000037 ● 6f8818c16a684c25b3a293a1b56058e6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021 13:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


26.03.2021 № 87

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2020-11-23-014814-c 23.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-01 17:10:23

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реставрація корпусу №16-келії Флорівського монастиря (Будинок Артинова,1809-1811р.р.), памятка містобудування і архітектури національного значення, охоронний №18/13, за адресою:м. Київ, вул. Фролівська,6/8» (Коригування) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-23-014814-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Будремкомплект" 15 633 722,65
UAH з ПДВ
15 633 722,65
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦПРОЕКТ-ІНВЕСТ" 18 213 797,00
UAH з ПДВ
18 122 565,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФАБУД КАПІТАЛ" 18 242 956,80
UAH з ПДВ
18 242 956,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 19:02
Електронний підпис
08 грудня 2020 18:34
Тендерна пропозиція.pdf
08 грудня 2020 18:34
НАКАЗИ ПРАЦІВНИКИ.rar
08 грудня 2020 18:34
ПРАЦІВНИКИ.pdf
08 грудня 2020 18:34
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
08 грудня 2020 18:34
ЛИСТ ОПЕРАТИВНІ.pdf
08 грудня 2020 18:34
ЛИСТ ЗГОДА.pdf
08 грудня 2020 18:34
ЛИСТ ДОСТОВІРНА.pdf
08 грудня 2020 18:34
ДОВІДКА ПОДАТКИ.pdf
08 грудня 2020 18:34
Аномальна ціна.pdf
08 грудня 2020 18:34
ЛІЦЕНЗІЯ.rar
08 грудня 2020 18:34
Інвентарний опис.pdf
08 грудня 2020 18:34
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР1.rar
08 грудня 2020 18:34
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР11.rar
08 грудня 2020 18:34
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР12.rar
08 грудня 2020 18:34
КОШТОРИС.rar
08 грудня 2020 18:34
техніка.zip
08 грудня 2020 18:34
ТЕХНІЧНІ ВИМОГ.pdf
08 грудня 2020 18:34
ТЕХНІКА.pdf
08 грудня 2020 18:34
ЛИСТ ПРО САНКЦІЇ.pdf
08 грудня 2020 18:34
ЛИСТ ІНФОРМАЦІЯ.pdf
08 грудня 2020 18:34
ЛИСТ НАДАННЯ СВІД. ПДВ.pdf
08 грудня 2020 18:34
КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК.pdf
08 грудня 2020 18:34
НАКАЗ ДИРЕКТОР (1).pdf
08 грудня 2020 18:34
НАКАЗ ДИРЕКТОР.pdf
08 грудня 2020 18:34
СВІДОЦТВО ПДВ.rar
08 грудня 2020 18:34
КОПІЯ ВИПИСКА.rar
08 грудня 2020 18:34
КОПІЯ ЄДРПОУ.rar
08 грудня 2020 18:34
КОПІЯ 4 ОПП.rar
08 грудня 2020 18:34
Довідка Банк.pdf
08 грудня 2020 18:34
ДИРЕКТОР ОРИГІНАЛ.rar

Публічні документи

15 грудня 2020 10:14
Електронний підпис
08 грудня 2020 13:53
Електронний підпис
08 грудня 2020 13:48
_44. Проект договору.pdf
08 грудня 2020 13:48
_34. Ліцензія з додатком.pdf
08 грудня 2020 13:48
_29. Виписка з ЄДР.pdf
08 грудня 2020 13:48
_11. Копії трудових угод.pdf
08 грудня 2020 13:48
_1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 18:35
Електронний підпис
08 грудня 2020 18:20
Статут_2016.pdf
08 грудня 2020 18:20
Проект договору .pdf
08 грудня 2020 18:20
Опис_до_Статуту_2016.pdf
08 грудня 2020 18:20
Ліцензія.pdf
08 грудня 2020 18:20
Витяг_ПДВ_061219.pdf
08 грудня 2020 18:20
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
08 грудня 2020 18:20
Договірна ціна.rar
08 грудня 2020 18:20
1.Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Будремкомплект"

ТОВ "СПЕЦПРОЕКТ-ІНВЕСТ"

ТОВ "АЛЬФАБУД КАПІТАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "Будремкомплект"
#34427153
Відхилено 15 633 722,65
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 17:35
ТОВ "СПЕЦПРОЕКТ-ІНВЕСТ"
#32735530
Переможець 18 122 565,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 17:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

10 грудня 2020 17:33
Електронний підпис
10 грудня 2020 17:31
протокол 86.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СПЕЦПРОЕКТ-ІНВЕСТ" #32735530

№ рішення у справі

60/44-р/к

Дата рішення у справі

08.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 17:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦПРОЕКТ-ІНВЕСТ"
#32735530
18 122 565,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 16:02
Додаткова угода.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 15:53
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 09:21
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
05 липня 2021 09:20
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:51
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:51
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 16:49
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 16:54
Договір 124.PDF укладений
23 грудня 2020 16:52

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 липня 2021 18:59
7 978 738,91 UAH UA918201720344261001100054401
КНМЦ по охороні пам'яток історії
UA393805260000026009001116916
ТОВ "Спецпроект-інвест"
Оплачений
25 жовтня 2021 11:32
2 750 787,04 UAH UA918201720344261001100054401
КНМЦ по охороні пам'яток історії
UA283348510000000026006159692
ТОВ "Спецпроект-інвест"
Оплачений
18 листопада 2021 10:52
875 248,74 UAH UA918201720344261001100054401
КНМЦ по охороні пам'яток історії
UA283348510000000026006159692
ТОВ "Спецпроект-інвест"
Оплачений
15 грудня 2021 12:06
1 082 672,99 UAH UA918201720344261001100054401
КНМЦ по охороні пам'яток історії
UA283348510000000026006159692
ТОВ "Спецпроект-інвест"
Оплачений
30 грудня 2021 18:32
1 520 385,37 UAH UA918201720344261001100054401
КНМЦ по охороні пам'яток історії
UA283348510000000026006159692
ТОВ "Спецпроект-інвест"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни в розподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни в розподціл фінансування
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 серпня 2022
Сума оплати за договором: 18 122 565,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 020 427,50 UAH)