Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з дообладнання будівлі автоматичною системою пожежної сигналізації з оповіщенням про пожежу на об’єкті: гуртожиток № 3 за адресою: вул. Маяковського, 5, м. Кременчук, Полтавська обл.
Очікувана вартість
477 889,00 UAH
UA-2020-11-23-014508-c 4b1b5b24108744a89498c7008df72e78
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Усатюк

+380536758439 okob2008@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Код ЄДРПОУ: 05385631
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, вул. Першотравнева, 20
Контактна особа: Володимир Усатюк
+380536758439
okob2008@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 477 889,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 389,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - установа, зазначена у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з дообладнання будівлі автоматичною системою пожежної сигналізації з оповіщенням про пожежу на об’єкті: гуртожиток № 3 за адресою: вул. Маяковського, 5, м. Кременчук, Полтавська обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, м.Кременчук, вул. Маяковського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних Робіт здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання відповідного акту готовності Об’єкта до експлуатації уповноваженими представниками Замовника, Технічного нагляду, Авторського нагляду та Підрядника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Працівники
Дата подання: 24 листопада 2020 14:11
Дата відповіді: 24 листопада 2020 16:58
Добрий день. Вимога: Обов’язково наявність в штаті працівника на посадах Інженера з керування й обслуговування систем та головного інженера. Відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Отже, наявність у штаті Інженера з керування й обслуговування систем та головного інженера законодавчо не встановлена. Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Повідомляємо Вам, що Вашу вимогу враховано у змінах, що внесені Замовником до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП АРТ-ІНЖИНІРИНГ 380 031,97
UAH з ПДВ
380 031,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 20:26
Електронний підпис
03 грудня 2020 20:24
30 лист-пояснення.PDF
03 грудня 2020 20:24
29 субпiдрядник.PDF
03 грудня 2020 20:24
26 смiття.PDF
03 грудня 2020 20:24
25 розрахунок цiни.PDF
03 грудня 2020 20:24
21 паспорт _ Іпн.pdf
03 грудня 2020 20:24
16 вiдсутнiст санкцiй.PDF
03 грудня 2020 20:24
15.2 Дозвіл.PDF
03 грудня 2020 20:24
14.2. Виписка з ЄДР.pdf
03 грудня 2020 20:24
14.1. Витяг ЄДР.pdf
03 грудня 2020 20:24
14. відомість ЄДРПОУ.pdf
03 грудня 2020 20:24
13. Витяг ПДВ.PDF
03 грудня 2020 20:24
12 Статут.pdf
03 грудня 2020 20:24
11 Кошторис.pdf
03 грудня 2020 20:24
10 Акт огляду обєкта.PDF
03 грудня 2020 20:24
8 якiст робiт.pdf
03 грудня 2020 20:24
6 гарантiя обладнання.pdf
03 грудня 2020 20:24
5 тех вимоги додаток 3.PDF
03 грудня 2020 20:24
2.1 договори оренди ТЗ.pdf
03 грудня 2020 20:24
1 пропозицiя.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП АРТ-ІНЖИНІРИНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП АРТ-ІНЖИНІРИНГ
#40036383
Переможець 380 031,97
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 12:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП АРТ-ІНЖИНІРИНГ
#40036383
380 031,97
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 09:34
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 11:49
Додаток 2 до Договору 3-05(69).pdf укладений
10 грудня 2020 11:46
Додатки до Договору 3-05(69).pdf укладений
10 грудня 2020 11:46
Договір 3-05(69).pdf укладений
10 грудня 2020 11:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 380 031,97
UAH (в тому числі ПДВ 63 338,66 UAH)