Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

" Поточний ремонт службових приміщень та заміна гаражних воріт в БУВР Пруту та Сірету, в м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 194 Б "
Очікувана вартість
918 000,00 UAH
UA-2020-11-23-014438-c 82e3cb6f0d7d4afb876b80d9f2f0ea63
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харитон Анжела Юріївна

dpbuvr@dpbuvr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Басейнове управління водних ресурсів річок Прут та Сірет
Код ЄДРПОУ: 34519322
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Героїв Майдану, 194-Б
Контактна особа: Харитон Анжела Юріївна
dpbuvr@dpbuvr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 14:53
Очікувана вартість: 918 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 590,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


категорія замовника- згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону.Мова підготовки тендерної пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
" Поточний ремонт службових приміщень та заміна гаражних воріт в БУВР Пруту та Сірету, в м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 194 Б "
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник після підписання Договору, але тільки за наявності відкритого рахунку в Державній казначейській службі України може сплатити підряднику аванс у розмірі не більше ніж 30 відсотків вартості договору. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 1 (одного) місяця після одержання авансу. По закінченні вказаного терміну невикористані суми повертаються Замовнику. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 17:35
Додаток № 3 Технічна специфікація.docx
23 листопада 2020 17:35
Додаток № 5 Проект договору.doc
23 листопада 2020 17:35
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.docx
23 листопада 2020 17:35
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx
23 листопада 2020 17:35
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст.17.docx
23 листопада 2020 17:35
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація учасника
Дата подання: 24 листопада 2020 10:12
Дата відповіді: 26 листопада 2020 14:48
Шановний Замовнику просимо Вас не дискримінувати новостворені Організації та внести зміни в тендерну документацію згідно додадку№2 розділу 4 Пункт 4Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі. Ви дискримінуєте учасників учасників які є новостворені. Ми вважаємо що Ви порядний Замовник і внесете зміни в тендерну документацію та надасте змогу новоствореним організаціям стати учасниками цієї закупівлі та не будете звужувати коло учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Однією із кваліфікаційних вимог згідно ст.16 Закону є: п.4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно Ч.3. ст.16. Закону «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)».
Отже, встановлення вимоги про те, що «Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі» не порушує вимоги Закону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-014438-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МІД СЕРВІС ГРУП", Код ЄДРПОУ:42946557
Дата подання: 24 листопада 2020 10:31
Дискримінація
Шановний Замовнику просимо Вас не дискримінувати новостворені Організації та внести зміни в тендерну документацію згідно додадку№2 розділу 4 Пункт 4Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі. Ви дискримінуєте учасників учасників які є новостворені. Ми вважаємо що Ви порядний Замовник і внесете зміни в тендерну документацію та надасте змогу новоствореним організаціям стати учасниками цієї закупівлі та не будете звужувати коло учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2020 14:48
Однією із кваліфікаційних вимог згідно ст.16 Закону є: п.4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно Ч.3. ст.16. Закону «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)».
Отже, встановлення вимоги про те, що «Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі» не порушує вимоги Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство Модена 575 901,60
UAH з ПДВ
571 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" 626 246,00
UAH з ПДВ
575 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 18:12
Електронний підпис
08 грудня 2020 18:06
Кошторис.PDF
08 грудня 2020 18:06
Пропозиція.PDF
08 грудня 2020 18:06
Протоколи з ОП.pdf
08 грудня 2020 18:06
Фін.звітність 2 кв. 2020.pdf
08 грудня 2020 18:06
Звіт ДФ-1.PDF
08 грудня 2020 18:06
Договір склад.pdf
08 грудня 2020 18:06
Аналогічний договір.pdf
08 грудня 2020 18:06
Посвідчення ОП.pdf
08 грудня 2020 18:06
Штатний розпис.PDF
08 грудня 2020 18:06
Фін.звітність 3 кв. 2020.PDF
08 грудня 2020 18:06
Фін. звітність 1 кв. 2020.pdf
08 грудня 2020 18:06
фін звітність 2019.pdf
08 грудня 2020 18:06
Охорона праці.pdf
08 грудня 2020 18:06
Накази на ІТР.pdf
08 грудня 2020 18:06
Оренда офіс.pdf
08 грудня 2020 18:06
Довідка по ст. 17.PDF
08 грудня 2020 18:06
Акти до аналогічного.pdf
08 грудня 2020 18:05
Статут.pdf
08 грудня 2020 18:05
Проект договору.pdf
08 грудня 2020 18:05
Наказ на директора.pdf
08 грудня 2020 18:05
Технічна специфікація.pdf
08 грудня 2020 18:05
Рішення Модена.pdf
08 грудня 2020 18:05
Ліцензія.pdf
08 грудня 2020 18:05
Дозвіл Держпраці.pdf
08 грудня 2020 18:05
календарний графік.PDF
08 грудня 2020 18:05
Витяг з ЄДР.pdf
08 грудня 2020 18:05
Декларація МТБ.pdf
08 грудня 2020 18:05
Висновок СЕС.PDF
08 грудня 2020 18:05
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 16:09
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:49
9.6. 1ДФ.pdf
04 грудня 2020 15:49
23. Виписка з ЄДР юр. ос.pdf
04 грудня 2020 15:49
18. Сертифікати.pdf
04 грудня 2020 15:49
17. Гарантійний лист.pdf
04 грудня 2020 15:49
16. Ліцензія з додатком.pdf
04 грудня 2020 15:49
15. Гарантійна довідка.pdf
04 грудня 2020 15:49
11. Фінансова звітність.pdf
04 грудня 2020 15:49
10.2. Договір ДНЗ №7+Акти.pdf
04 грудня 2020 15:49
9.11. Штатний розпис.pdf
04 грудня 2020 15:49
8.5. Договір оренди ТЗ.pdf
04 грудня 2020 15:49
8.1. Видаткові накладні.pdf
04 грудня 2020 15:49
5.1. Довідка про ПДВ.pdf
04 грудня 2020 15:49
2. Модельний статут.pdf
04 грудня 2020 15:49
1. Рішення №1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство Модена

ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство Модена
#31541926
Очікує рішення 571 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 15:14

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 16 грудня 2020 14:24
Кінець періоду оскарження: 27 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 27 грудня 2020 00:03
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність потреби
Документи:
16 грудня 2020 14:22
Електронний підпис
16 грудня 2020 14:17
прот.відміна пот.рем. служб.прим....pdf