Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
" Поточний ремонт службових приміщень та заміна гаражних воріт в БУВР Пруту та Сірету, в м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 194 Б "
Очікувана вартість
918 000,00 UAH
UA-2020-11-23-014438-c ● 82e3cb6f0d7d4afb876b80d9f2f0ea63
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Басейнове управління водних ресурсів річок Прут та Сірет |
Код ЄДРПОУ: | 34519322 |
Місцезнаходження: | 58013, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Героїв Майдану, 194-Б |
Контактна особа: |
Харитон Анжела Юріївна dpbuvr@dpbuvr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2020 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2020 14:53 |
Очікувана вартість: | 918 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 590,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
категорія замовника- згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону.Мова підготовки тендерної пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
" Поточний ремонт службових приміщень та заміна гаражних воріт в БУВР Пруту та Сірету, в м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 194 Б "
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник після підписання Договору, але тільки за наявності відкритого рахунку в Державній казначейській службі України може сплатити підряднику аванс у розмірі не більше ніж 30 відсотків вартості договору. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 1 (одного) місяця після одержання авансу. По закінченні вказаного терміну невикористані суми повертаються Замовнику. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2020 17:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2020 17:35 |
Додаток № 3 Технічна специфікація.docx | |
23 листопада 2020 17:35 |
Додаток № 5 Проект договору.doc | |
23 листопада 2020 17:35 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
23 листопада 2020 17:35 |
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx | |
23 листопада 2020 17:35 |
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст.17.docx | |
23 листопада 2020 17:35 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація учасника
Дата подання: 24 листопада 2020 10:12
Дата відповіді: 26 листопада 2020 14:48
Шановний Замовнику просимо Вас не дискримінувати новостворені Організації та внести зміни в тендерну документацію згідно додадку№2 розділу 4 Пункт 4Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі. Ви дискримінуєте учасників учасників які є новостворені. Ми вважаємо що Ви порядний Замовник і внесете зміни в тендерну документацію та надасте змогу новоствореним організаціям стати учасниками цієї закупівлі та не будете звужувати коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Однією із кваліфікаційних вимог згідно ст.16 Закону є: п.4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно Ч.3. ст.16. Закону «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)».
Отже, встановлення вимоги про те, що «Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі» не порушує вимоги Закону.
Згідно Ч.3. ст.16. Закону «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)».
Отже, встановлення вимоги про те, що «Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі» не порушує вимоги Закону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-23-014438-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МІД СЕРВІС ГРУП", Код ЄДРПОУ:42946557
Дата подання: 24 листопада 2020 10:31
Дискримінація
Шановний Замовнику просимо Вас не дискримінувати новостворені Організації та внести зміни в тендерну документацію згідно додадку№2 розділу 4 Пункт 4Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі. Ви дискримінуєте учасників учасників які є новостворені. Ми вважаємо що Ви порядний Замовник і внесете зміни в тендерну документацію та надасте змогу новоствореним організаціям стати учасниками цієї закупівлі та не будете звужувати коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2020 14:48
Однією із кваліфікаційних вимог згідно ст.16 Закону є: п.4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно Ч.3. ст.16. Закону «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)».
Отже, встановлення вимоги про те, що «Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі» не порушує вимоги Закону.
Згідно Ч.3. ст.16. Закону «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)».
Отже, встановлення вимоги про те, що «Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі» не порушує вимоги Закону.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство Модена #31541926 |
Очікує рішення |
571 000,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 15:14
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2020 14:24 |
Кінець періоду оскарження: | 27 грудня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 27 грудня 2020 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність потреби |
Документи:
16 грудня 2020 14:22
|
Електронний підпис |
16 грудня 2020 14:17
|
прот.відміна пот.рем. служб.прим....pdf |