Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сметана
Очікувана вартість
442 500,00 UAH
UA-2020-11-23-014318-c ● 5aac9c3fd42848888a12a356c20c03fe
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143206 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, пл. Центральна, 1 |
Контактна особа: |
Олена Гондерук +380414321089 osvtend@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2020 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2020 11:50 |
Очікувана вартість: | 442 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 212,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій — не вимагається. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 4 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5900 кілограми
Сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пл. Центральна, 1 (заклади замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2020 17:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2020 17:24 |
Додаток 3 Проект Договору.docx | |
23 листопада 2020 17:24 |
ТД Сметана 2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
строк придатності сметани
Дата подання: 23 листопада 2020 17:37
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:59
Згідно тендерної документації строк придатності на сметану 7 діб , звертаємося до Вас з проханням, розширити межі строків придатності на вищевказаний товар до 21 доби включно , адже згідно ДСТУ/технічних умов на ці продукти а саме сказано про строки придатності при температурі від 0 до +6 градусів, в розділі 10, підпункт 10.2.3 : Строки придатності продукту може встановлювати виробник самостійно (залежно від якості сировини, технології виробництва, технічних характеристик устатковання. умов пакування, пакувальних матеріалів) за умови погодження цих строків центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, та відповідності продукту вимогам цього стандарту за показниками якості та безпечності». Вказані вам истроки придатності дискримінують постачальників з продукцією які виробляють якісний товар за ДСТУ але цей продукт має більший строк придатності (непорушуючи технології виробницва).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, вимоги до предмету закупі молочні продукти різні (сметана) прописані відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних (для Замовника) характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики». Тому Замовник залишає за собою право вимагати від Учасників строк придатності – не більше 7 діб при температурі від 0 до + 6 градусів, так як:
1. Згідно із вимогами до предмету закупівлі п. 6 Додатку 4 «Технічна специфікація» Тендерної документації: «Якісні та екологічні характеристики запропонованого товару повинні бути підтверджені відповідно до вимог ДСТУ 4418:2005 «Сметана Технічні Умови» або ТУУ «Сметана ТУ» чинні на території на Україні», що ніяким чином не дискримінує Учасників;
2. Згідно із вимогами Додатку 4 «Технічна специфікація» Тендерної документації поставка товару – здійснюється два рази в тиждень (понеділок, середа), відповідно до заявок Замовника….. В складі пропозиції Учасник письмово гарантує, що термін придатності продукції на момент поставки буде складати не менше 80% від установлених відповідною документацією для кожного окремого виду товару
Виходячи з вищезазначеного чим коротший термін зберігання сметани, тим більша вірогідність, що її виготовлено з якісної натуральної сировини. У даному випаду закупівля стосується дитячого харчування, в якому заборонені консерванти та інші шкідливі складники, тому Замовник не вважає за потрібне та доцільне збільшувати термін придатності.
Також, зазначаємо, що встановлення строку придатності молочної продукції виробником (залежно від якості сировини, рівня технології виробництва, характеристик обладнання, умов фасування та властивостей пакувальних матеріалів) за умови відповідності продукції вимогам діючого ДСТУ та погодження цих строків з центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я, стосується не сметани (як ви зазначили в своєму запитанні), а такого продукту як молоко питне, оскільки це прописано лише в ДСТУ 2661:2010 « Молоко коров’яче питне ЗТУ», пункт 10.2, підпункт 10.2.3
1. Згідно із вимогами до предмету закупівлі п. 6 Додатку 4 «Технічна специфікація» Тендерної документації: «Якісні та екологічні характеристики запропонованого товару повинні бути підтверджені відповідно до вимог ДСТУ 4418:2005 «Сметана Технічні Умови» або ТУУ «Сметана ТУ» чинні на території на Україні», що ніяким чином не дискримінує Учасників;
2. Згідно із вимогами Додатку 4 «Технічна специфікація» Тендерної документації поставка товару – здійснюється два рази в тиждень (понеділок, середа), відповідно до заявок Замовника….. В складі пропозиції Учасник письмово гарантує, що термін придатності продукції на момент поставки буде складати не менше 80% від установлених відповідною документацією для кожного окремого виду товару
Виходячи з вищезазначеного чим коротший термін зберігання сметани, тим більша вірогідність, що її виготовлено з якісної натуральної сировини. У даному випаду закупівля стосується дитячого харчування, в якому заборонені консерванти та інші шкідливі складники, тому Замовник не вважає за потрібне та доцільне збільшувати термін придатності.
Також, зазначаємо, що встановлення строку придатності молочної продукції виробником (залежно від якості сировини, рівня технології виробництва, характеристик обладнання, умов фасування та властивостей пакувальних матеріалів) за умови відповідності продукції вимогам діючого ДСТУ та погодження цих строків з центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я, стосується не сметани (як ви зазначили в своєму запитанні), а такого продукту як молоко питне, оскільки це прописано лише в ДСТУ 2661:2010 « Молоко коров’яче питне ЗТУ», пункт 10.2, підпункт 10.2.3
строк придатності сметани
Дата подання: 27 листопада 2020 11:10
Дата відповіді: 30 листопада 2020 14:20
Доброго дня Шановний Замовнику,
Згідно тендерної документації зазначено , що предмет закупівлі , а саме сметана 20%має бути вироблена за ДСТУ 4418:2005 та мати строк придатності не більше 5 діб.
Ми звертаємо Вашу увагу на те, що:
• 11.12.2013 року прийнято та надано чинності наказу 1470 Мінекономрозвитку України про «Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами, міждержавних нормативних документів як національних стандартів України, затвердження національних стандартів України, змін до національних стандартів України та скасування національних стандартів України і нормативних документів в Україні»
• Згідно цього наказу у п.4 зазначається: «Затвердити такі, що додаються, зміни до національних стандартів України з набранням чинності з 01.04.2014» а саме:
1. Зміна N 1 до ДСТУ 4417:2005 (Кефір. Технічні умови)
2. Зміна N 1 до ДСТУ 4418:2005 (Сметана. Технічні умови)
• Згідно Зміни №1 до ДСТУ 4418:2005 від 01.04.2014 доповнено Розділ №10 (ПРАВИЛА ТРАНСПОРТУВАННЯ ТА ЗБЕРІГАННЯ) підпунктом 10.2.3 «Строки придатності продукту може встановлювати виробник самостійно (залежно від якості сировини, технології виробництва, технічних характеристик устатковання. умов пакування, пакувальних матеріалів) за умови погодження цих строків центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, та відповідності продукту вимогам цього стандарту за показниками якості та безпечності»
• Спираючись на вищенаведене, виробництво та постачання сметані з терміном придатності більшим за 5 діб при температурі від 0 градусів Цельсію до +6 градусів Цельсію повністю відповідає вимогам ДСТУ 4418:2005.
• Звертаємося до Вас з метою внесення змін до тендерної документації, а саме зазначення терміну придатності до 21 доби при температурі від 0 градусів Цельсію до +6 градусів Цельсію, що у повній мірі відповідає ДСТУ 4418:2005 та унеможливлює дискримінацію Постачальників з продукцією термін придатності якої більший за 5 діб та цей товар має відмінну якість та має усі дозвільні документи (декларація виробника, експертний висновок, сертифікат відповідності) та таким чином у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, вимоги до предмету закупі молочні продукти різні (сметана) прописані відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних (для Замовника) характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики». Тому Замовник залишає за собою право вимагати від Учасників строк придатності – не більше 7 діб при температурі від 0 до + 6 градусів, так як: 1. Згідно із вимогами до предмету закупівлі п. 6 Додатку 4 «Технічна специфікація» Тендерної документації: «Якісні та екологічні характеристики запропонованого товару повинні бути підтверджені відповідно до вимог ДСТУ 4418:2005 «Сметана Технічні Умови» або ТУУ «Сметана ТУ» чинні на території на Україні», що ніяким чином не дискримінує Учасників; 2. Згідно із вимогами Додатку 4 «Технічна специфікація» Тендерної документації поставка товару – здійснюється два рази в тиждень (понеділок, середа), відповідно до заявок Замовника….. В складі пропозиції Учасник письмово гарантує, що термін придатності продукції на момент поставки буде складати не менше 80% від установлених відповідною документацією для кожного окремого виду товару Виходячи з вищезазначеного чим коротший термін зберігання сметани, тим більша вірогідність, що її виготовлено з якісної натуральної сировини. У даному випаду закупівля стосується дитячого харчування, в якому заборонені консерванти та інші шкідливі складники, тому Замовник не вважає за потрібне та доцільне збільшувати термін придатності.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМІЛЬНИЦЬКИЙ ЗАВОД СУХОГО ЗНЕЖИРЕНОГО МОЛОКА "МОЛОЧНИЙ ВІЗИТ" |
375 240,00
UAH з ПДВ
|
375 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Акріс Логістик" |
413 295,00
UAH з ПДВ
|
413 295,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМІЛЬНИЦЬКИЙ ЗАВОД СУХОГО ЗНЕЖИРЕНОГО МОЛОКА "МОЛОЧНИЙ ВІЗИТ" #38030199 |
Відхилено |
375 240,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 09:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2020 15:59
|
ТОВ "Акріс Логістик" #36330737 |
Переможець |
413 295,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 17:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2022 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2022 08:22
|
Додаткова угода 12 від 14.01.22 до договору 408 від 30.12.20 сметана.pdf | зміни до договору |
17 січня 2022 21:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2022 14:39
|
Додаткова угода 11 від 11.01.22 сметана.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 16:00
|
Додаткова угода 10 від 30.12.21 до договору 408 від 30.12.20 пролангація.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:52
|
Додаткова угода №9 від 29.12.2021 року сметана.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2021 18:10
|
Додаткова угода 8 від 17.11.21 до договору 408 від 30.12.20 сметана.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2021 18:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2021 15:47
|
Додаткова угода 7 від 05.11.21 до договору 408 від 30.12.20 сметана.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2021 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2021 17:01
|
Д.у. № 6 до Дог. № 408 від 30.12.21Сметана.pdf | зміни до договору |
01 липня 2021 16:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2021 16:36
|
Д.у.№ 5 до Дог № 408 від 30.12.20.pdf | зміни до договору |
14 червня 2021 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2021 16:14
|
Д.у № 4 від 13.04.21 до Дог. № 408 від 30.12.20 сметана.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2021 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2021 11:22
|
Додаткова угода №4 від 13.04.21 до дог 408 від 30.12.20 сметана.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2021 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2021 14:52
|
Д.у. № 3 до Дог № 408 від 30.12.20 сметана.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2021 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2021 16:58
|
Д.у. № 2 до Дог. № 408 від 30.12.20 сметана.pdf | зміни до договору |
18 січня 2021 16:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2021 11:23
|
Д.у. № 1 до Дог № 408 від 30.12.20 сметана.pdf | зміни до договору |
15 січня 2021 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 13:44
|
Договір 408 від 30.12.20 сметана.pdf | укладений |
31 грудня 2020 13:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна розрахункових рахунків Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 408 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна розрахункових рахунків Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 408 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 408 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 408 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повторне оприлюднення. В звязку з відпусткою керівника. Попередню д.у. № 4 вважати не дійсною. |
Номер договору про закупівлю: | 408 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви Замовника згідно Рішення Бердичівської міської ради № 234 від 03.06.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 408 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 408 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 408 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в розділ ХІІ реквізити Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 408 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 408 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 408 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 408 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.Термін дії Договору до 14.01.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 408 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |