Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сметана
Очікувана вартість
442 500,00 UAH
UA-2020-11-23-014318-c 5aac9c3fd42848888a12a356c20c03fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Гондерук

+380414321089 osvtend@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143206
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, пл. Центральна, 1
Контактна особа: Олена Гондерук
+380414321089
osvtend@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 11:50
Очікувана вартість: 442 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 212,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій — не вимагається. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 4 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5900 кілограми
Сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пл. Центральна, 1 (заклади замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 17:24
Додаток 3 Проект Договору.docx
23 листопада 2020 17:24
ТД Сметана 2021.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

строк придатності сметани
Дата подання: 23 листопада 2020 17:37
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:59
Згідно тендерної документації строк придатності на сметану 7 діб , звертаємося до Вас з проханням, розширити межі строків придатності на вищевказаний товар до 21 доби включно , адже згідно ДСТУ/технічних умов на ці продукти а саме сказано про строки придатності при температурі від 0 до +6 градусів, в розділі 10, підпункт 10.2.3 : Строки придатності продукту може встановлювати виробник самостійно (залежно від якості сировини, технології виробництва, технічних характеристик устатковання. умов пакування, пакувальних матеріалів) за умови погодження цих строків центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, та відповідності продукту вимогам цього стандарту за показниками якості та безпечності». Вказані вам истроки придатності дискримінують постачальників з продукцією які виробляють якісний товар за ДСТУ але цей продукт має більший строк придатності (непорушуючи технології виробницва).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, вимоги до предмету закупі молочні продукти різні (сметана) прописані відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних (для Замовника) характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики». Тому Замовник залишає за собою право вимагати від Учасників строк придатності – не більше 7 діб при температурі від 0 до + 6 градусів, так як:
1. Згідно із вимогами до предмету закупівлі п. 6 Додатку 4 «Технічна специфікація» Тендерної документації: «Якісні та екологічні характеристики запропонованого товару повинні бути підтверджені відповідно до вимог ДСТУ 4418:2005 «Сметана Технічні Умови» або ТУУ «Сметана ТУ» чинні на території на Україні», що ніяким чином не дискримінує Учасників;
2. Згідно із вимогами Додатку 4 «Технічна специфікація» Тендерної документації поставка товару – здійснюється два рази в тиждень (понеділок, середа), відповідно до заявок Замовника….. В складі пропозиції Учасник письмово гарантує, що термін придатності продукції на момент поставки буде складати не менше 80% від установлених відповідною документацією для кожного окремого виду товару
Виходячи з вищезазначеного чим коротший термін зберігання сметани, тим більша вірогідність, що її виготовлено з якісної натуральної сировини. У даному випаду закупівля стосується дитячого харчування, в якому заборонені консерванти та інші шкідливі складники, тому Замовник не вважає за потрібне та доцільне збільшувати термін придатності.
Також, зазначаємо, що встановлення строку придатності молочної продукції виробником (залежно від якості сировини, рівня технології виробництва, характеристик обладнання, умов фасування та властивостей пакувальних матеріалів) за умови відповідності продукції вимогам діючого ДСТУ та погодження цих строків з центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я, стосується не сметани (як ви зазначили в своєму запитанні), а такого продукту як молоко питне, оскільки це прописано лише в ДСТУ 2661:2010 « Молоко коров’яче питне ЗТУ», пункт 10.2, підпункт 10.2.3
строк придатності сметани
Дата подання: 27 листопада 2020 11:10
Дата відповіді: 30 листопада 2020 14:20
Доброго дня Шановний Замовнику, Згідно тендерної документації зазначено , що предмет закупівлі , а саме сметана 20%має бути вироблена за ДСТУ 4418:2005 та мати строк придатності не більше 5 діб. Ми звертаємо Вашу увагу на те, що: • 11.12.2013 року прийнято та надано чинності наказу 1470 Мінекономрозвитку України про «Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами, міждержавних нормативних документів як національних стандартів України, затвердження національних стандартів України, змін до національних стандартів України та скасування національних стандартів України і нормативних документів в Україні» • Згідно цього наказу у п.4 зазначається: «Затвердити такі, що додаються, зміни до національних стандартів України з набранням чинності з 01.04.2014» а саме: 1. Зміна N 1 до ДСТУ 4417:2005 (Кефір. Технічні умови) 2. Зміна N 1 до ДСТУ 4418:2005 (Сметана. Технічні умови) • Згідно Зміни №1 до ДСТУ 4418:2005 від 01.04.2014 доповнено Розділ №10 (ПРАВИЛА ТРАНСПОРТУВАННЯ ТА ЗБЕРІГАННЯ) підпунктом 10.2.3 «Строки придатності продукту може встановлювати виробник самостійно (залежно від якості сировини, технології виробництва, технічних характеристик устатковання. умов пакування, пакувальних матеріалів) за умови погодження цих строків центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, та відповідності продукту вимогам цього стандарту за показниками якості та безпечності» • Спираючись на вищенаведене, виробництво та постачання сметані з терміном придатності більшим за 5 діб при температурі від 0 градусів Цельсію до +6 градусів Цельсію повністю відповідає вимогам ДСТУ 4418:2005. • Звертаємося до Вас з метою внесення змін до тендерної документації, а саме зазначення терміну придатності до 21 доби при температурі від 0 градусів Цельсію до +6 градусів Цельсію, що у повній мірі відповідає ДСТУ 4418:2005 та унеможливлює дискримінацію Постачальників з продукцією термін придатності якої більший за 5 діб та цей товар має відмінну якість та має усі дозвільні документи (декларація виробника, експертний висновок, сертифікат відповідності) та таким чином у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, вимоги до предмету закупі молочні продукти різні (сметана) прописані відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних (для Замовника) характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики». Тому Замовник залишає за собою право вимагати від Учасників строк придатності – не більше 7 діб при температурі від 0 до + 6 градусів, так як: 1. Згідно із вимогами до предмету закупівлі п. 6 Додатку 4 «Технічна специфікація» Тендерної документації: «Якісні та екологічні характеристики запропонованого товару повинні бути підтверджені відповідно до вимог ДСТУ 4418:2005 «Сметана Технічні Умови» або ТУУ «Сметана ТУ» чинні на території на Україні», що ніяким чином не дискримінує Учасників; 2. Згідно із вимогами Додатку 4 «Технічна специфікація» Тендерної документації поставка товару – здійснюється два рази в тиждень (понеділок, середа), відповідно до заявок Замовника….. В складі пропозиції Учасник письмово гарантує, що термін придатності продукції на момент поставки буде складати не менше 80% від установлених відповідною документацією для кожного окремого виду товару Виходячи з вищезазначеного чим коротший термін зберігання сметани, тим більша вірогідність, що її виготовлено з якісної натуральної сировини. У даному випаду закупівля стосується дитячого харчування, в якому заборонені консерванти та інші шкідливі складники, тому Замовник не вважає за потрібне та доцільне збільшувати термін придатності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМІЛЬНИЦЬКИЙ ЗАВОД СУХОГО ЗНЕЖИРЕНОГО МОЛОКА "МОЛОЧНИЙ ВІЗИТ" 375 240,00
UAH з ПДВ
375 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Акріс Логістик" 413 295,00
UAH з ПДВ
413 295,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2020 15:42
Електронний підпис
12 грудня 2020 15:14
Відповідь.docx
12 грудня 2020 15:01
акт звірки.pdf
08 грудня 2020 20:04
Електронний підпис
08 грудня 2020 19:59
35 сертифіікат 22000.pdf
08 грудня 2020 19:59
36 Листи-гарантії.pdf
08 грудня 2020 19:59
реєстр сметана.pdf
08 грудня 2020 19:59
8 виписка ЄДРПОУ.pdf
08 грудня 2020 19:59
6 опис до статуту.pdf
08 грудня 2020 19:59
10 наказ на директора.pdf
08 грудня 2020 19:59
23 Дог. фреш груп.pdf
08 грудня 2020 19:59
15 Довідка працівники.pdf
08 грудня 2020 19:59
21 техпаспорта.pdf
08 грудня 2020 19:59
5 Статут.pdf
08 грудня 2020 19:58
25 відгук фреш груп.pdf
08 грудня 2020 19:58
39 лист-згода дихтяр.pdf
08 грудня 2020 19:58
43 Баланс Звіт 3 кв..pdf

Публічні документи

24 грудня 2020 17:35
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:35
Лобай Ю.І 24.12.20.pdf
24 грудня 2020 17:35
Губатюк О.В. 24.12.20.pdf
24 грудня 2020 17:35
ст17 аукціон.pdf
24 грудня 2020 17:34
податкова.pdf
04 грудня 2020 12:56
Електронний підпис
04 грудня 2020 12:55
5.6 договір ЖМЗ 01.12.20.pdf
04 грудня 2020 12:55
5.4 експлуатаційні ЖМЗ.pdf
04 грудня 2020 12:55
5.2 експертний 30.11.20.pdf
04 грудня 2020 12:55
5. тех вим.pdf
04 грудня 2020 12:55
5.5 гарант ЖМЗ сметана.pdf
04 грудня 2020 12:55
5.1 якісне 01.12.pdf
04 грудня 2020 12:55
1.2 статут.pdf
04 грудня 2020 12:55
6. проект.pdf
04 грудня 2020 12:55
13. ISO 22000 акріс.pdf
04 грудня 2020 12:55
5.9 сан пасп.pdf
04 грудня 2020 12:55
5.10 до 06.12 1883+3016.pdf
04 грудня 2020 12:55
5.8 гарант еколог хар.pdf
04 грудня 2020 12:55
5.7 гарант тв.pdf
04 грудня 2020 12:55
2.1 відгук будліцей 2019.pdf
04 грудня 2020 12:55
8. пропозиція.pdf
04 грудня 2020 12:55
13.1 ISO ЖМЗ.pdf
04 грудня 2020 12:55
12. дов правочин.pdf
04 грудня 2020 12:55
10. витяг ПДВ.pdf
04 грудня 2020 12:55
11. дов чисті активи.pdf
04 грудня 2020 12:55
7. відомості.pdf
04 грудня 2020 12:55
9. БПД.pdf
04 грудня 2020 12:55
6.1 гарант проект.pdf
04 грудня 2020 12:55
4. гарант ст17.pdf
04 грудня 2020 12:55
4.1 дов КБФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХМІЛЬНИЦЬКИЙ ЗАВОД СЗМ "МОЛОЧНИЙ ВІЗИТ"

ТОВ "Акріс Логістик"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМІЛЬНИЦЬКИЙ ЗАВОД СУХОГО ЗНЕЖИРЕНОГО МОЛОКА "МОЛОЧНИЙ ВІЗИТ"
#38030199
Відхилено 375 240,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 09:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2020 15:59
ТОВ "Акріс Логістик"
#36330737
Переможець 413 295,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 17:58

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності згідно ст. 29, ч.16. п.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» , що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям. В тендерній пропозиції ТОВ "ХМІЛЬНИЦЬКИЙ ЗАВОД СУХОГО ЗНЕЖИРЕНОГО МОЛОКА "МОЛОЧНИЙ ВІЗИТ" виявлена невідповідність в підтвердженні кваліфікаційного критерію, а саме: Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до пп.5.1. п. 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимог тендерної документації вимагалось – «Аналогічний договір (за предметом закупівлі згідно цієї документації) (сканований оригінал/ нотаріально завірена копія документу/копія документу), а у випадку, якщо замовник згідно з аналогічним договором не є розпорядником чи одержувачем державних коштів, або в цілому не є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону – разом з оформленими належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину) первинних облікових документів, що підтверджують вартість фактично поставлених товарів згідно з договором та у повному їх обсязі. На підтвердження виконання наданого договору учасник повинен надати відгук від Замовника про належне виконання, який повинен містити: - інформацію щодо найменування Замовника; - дату та номер договору на який надано відгук; - суму, на яку був укладений зазначений договір; інформацію про належне виконання договору, у тому числі якості наданих послуг. Відгук повинен бути завірений підписом керівника Замовника. Відтак, ТОВ "ХМІЛЬНИЦЬКИЙ ЗАВОД СУХОГО ЗНЕЖИРЕНОГО МОЛОКА "МОЛОЧНИЙ ВІЗИТ" надав Аналогічний договір № 1/16 від 01.01.2016 року з ТОВ «ФРЕШ ГРУП» не в повному обсязі, а саме, не надав всі видаткові накладні на суму даного Договору (10 196 106,00 грн., як було зазначено в листі відгуку). Згідно п.1.1. розділу 1 «Предмет договору» зазначеного Договору «Постачальник зобов’язується продати Покупцю, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити молочну продукцію, надалі товар, в асортименті та кількості за попередньою домовленістю Сторін, відповідно до видаткових накладних та/або рахунків-фактур, що є невід’ємними частинами даного Договору.» Отже, пропонуємо ТОВ "ХМІЛЬНИЦЬКИЙ ЗАВОД СУХОГО ЗНЕЖИРЕНОГО МОЛОКА "МОЛОЧНИЙ ВІЗИТ" привести у відповідність підтвердження кваліфікаційного критерію, згідно ст. 16, а саме:надати видаткові накладні на суму 10 196 106,00 грн. відповідно до листа – відгука від ТзОВ ФРЕШ ГРУП» протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 17:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Акріс Логістик"
#36330737
413 295,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 13:40
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 08:22
Додаткова угода 12 від 14.01.22 до договору 408 від 30.12.20 сметана.pdf зміни до договору
17 січня 2022 21:47
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 14:39
Додаткова угода 11 від 11.01.22 сметана.pdf зміни до договору
13 січня 2022 13:14
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 16:00
Додаткова угода 10 від 30.12.21 до договору 408 від 30.12.20 пролангація.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 15:38
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 17:52
Додаткова угода №9 від 29.12.2021 року сметана.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 17:47
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 18:10
Додаткова угода 8 від 17.11.21 до договору 408 від 30.12.20 сметана.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 18:09
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2021 15:47
Додаткова угода 7 від 05.11.21 до договору 408 від 30.12.20 сметана.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 15:45
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 17:01
Д.у. № 6 до Дог. № 408 від 30.12.21Сметана.pdf зміни до договору
01 липня 2021 16:59
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2021 16:36
Д.у.№ 5 до Дог № 408 від 30.12.20.pdf зміни до договору
14 червня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2021 16:14
Д.у № 4 від 13.04.21 до Дог. № 408 від 30.12.20 сметана.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 16:14
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 11:22
Додаткова угода №4 від 13.04.21 до дог 408 від 30.12.20 сметана.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 11:17
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 14:52
Д.у. № 3 до Дог № 408 від 30.12.20 сметана.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 16:58
Д.у. № 2 до Дог. № 408 від 30.12.20 сметана.pdf зміни до договору
18 січня 2021 16:58
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 11:23
Д.у. № 1 до Дог № 408 від 30.12.20 сметана.pdf зміни до договору
15 січня 2021 11:21
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:44
Договір 408 від 30.12.20 сметана.pdf укладений
31 грудня 2020 13:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахункових рахунків Замовника
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахункових рахунків Замовника
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повторне оприлюднення. В звязку з відпусткою керівника. Попередню д.у. № 4 вважати не дійсною.
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника згідно Рішення Бердичівської міської ради № 234 від 03.06.2021 року
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в розділ ХІІ реквізити Постачальника
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.Термін дії Договору до 14.01.2022
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 14 січня 2022
Сума оплати за договором: 257 722,62
UAH (в тому числі ПДВ 42 953,77 UAH)