Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Змінні контейнери ємністю 7 куб. м. (44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2020-11-23-014276-c ● 626a8a47168d49809af4a071b5d63c55
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03356364 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 5 |
Контактна особа: |
Олена Наконечна +380384931739 nakonechna.djkg@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2020 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2020 12:46 |
Очікувана вартість: | 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
мова тендерних пропозицій - українська, поставка товару - згідно календарного графіку протягом 2020-2021 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Змінні контейнери ємністю 7 куб. м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32302, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський, вул. Шевченка, 26, комунальне підприємство «Кам’янецький парк»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | підписання сторонами видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2020 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2020 17:21 |
ТД контейнери 2021.doc | |
23 листопада 2020 17:21 |
ДОДАТОК 5 пропозиція.doc | |
23 листопада 2020 17:21 |
ДОДАТОК 4 проект договору контейнери (1) (1).doc | |
23 листопада 2020 17:21 |
ДОДАТОК 3 Технічні вимоги.docx | |
23 листопада 2020 17:21 |
ДОДАТОК 2 Рекомендована довідка ст 17.docx | |
23 листопада 2020 17:21 |
ДОДАТОК 1 документи.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-23-014276-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 21 грудня 2020 15:25
Дата подання: 21 грудня 2020 15:25
СКАРГА
щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів - Змінні контейнери ємністю 7 куб. м., а саме: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
У відповідності до закупівлі номер у Prozorro: UA-2020-11-23-014276-c, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (надалі – Предмет закупівлі): Змінні контейнери ємністю 7 куб. м., а саме: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, кількість 10 шт. З орієнтовною вартістю закупівлі 650000,00 грн. з ПДВ. Кінцевим строком подання пропозицій учасниками цієї процедури закупівлі є: до 09.12.2020 15:00, Товариство з обмеженою відповідальністю «Запоріжкомунсталь» (надалі – Учасник) приймає участь у вищевказаній закупівлі.
Учасник є виробником металоконструкцій та виробів з металу. При цьому, основним видом діяльності підприємства є саме виробництво металевих баків, урн для сміття, резервуарів, контейнерів, якість яких підтверджена відповідною сертифікацією. Для виробництва цієї продукції Учасник має: необхідне обладнання; кваліфікований персонал; затверджену в установленому порядку конструкторську документацію; сертифікацію серійного виробництва, матеріальні ресурси та інше. За час своєї діяльності Учасник зарекомендував себе виробником якісної продукції. З підстав наведеного, вважаємо, що Учасник є спроможним гідно прийняти участь у закупівлі та виконати належним чином договір із Замовником.
Проте, уважно ознайомившись з перебігом торгів виявилось наступне:
Учасником торгів ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН» ЄДРПОУ: 40374335 була надана тендерна пропозиція за вартістю 456300,00 грн з ПДВ відносно від оголошеної ціни закупівлі -650 000 грн з ПДВ.
За підсумками проведеного електронного аукціону приведена ціна тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН» склала 390000,00 грн з ПДВ.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського,45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ»
код ЄДРПОУ38626199
Адреса: 69096, м. Запоріжжя, вул.Айвазовського,б.9
електронна пошта: zapstal@ukr.net
телефон 067-612-06-61
Замовник: Департамент житлово-комунального господарства
Кам'янець-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356364
Адреса: 32300, Україна, Хмельницька область,
м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 5
Інформація про закупівлю: 626a8a47168d49809af4a071b5d63c55
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-23-014276-c
СКАРГА
щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів - Змінні контейнери ємністю 7 куб. м., а саме: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
У відповідності до закупівлі номер у Prozorro: UA-2020-11-23-014276-c, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (надалі – Предмет закупівлі): Змінні контейнери ємністю 7 куб. м., а саме: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, кількість 10 шт. З орієнтовною вартістю закупівлі 650000,00 грн. з ПДВ. Кінцевим строком подання пропозицій учасниками цієї процедури закупівлі є: до 09.12.2020 15:00, Товариство з обмеженою відповідальністю «Запоріжкомунсталь» (надалі – Учасник) приймає участь у вищевказаній закупівлі.
Учасник є виробником металоконструкцій та виробів з металу. При цьому, основним видом діяльності підприємства є саме виробництво металевих баків, урн для сміття, резервуарів, контейнерів, якість яких підтверджена відповідною сертифікацією. Для виробництва цієї продукції Учасник має: необхідне обладнання; кваліфікований персонал; затверджену в установленому порядку конструкторську документацію; сертифікацію серійного виробництва, матеріальні ресурси та інше. За час своєї діяльності Учасник зарекомендував себе виробником якісної продукції. З підстав наведеного, вважаємо, що Учасник є спроможним гідно прийняти участь у закупівлі та виконати належним чином договір із Замовником.
Проте, уважно ознайомившись з перебігом торгів виявилось наступне:
Учасником торгів ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН» ЄДРПОУ: 40374335 була надана тендерна пропозиція за вартістю 456300,00 грн з ПДВ відносно від оголошеної ціни закупівлі -650 000 грн з ПДВ.
За підсумками проведеного електронного аукціону приведена ціна тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН» склала 390000,00 грн з ПДВ.
1. Згідно з пунктами 1.4, 1.5. розд III тендерної документації Замовника, документи повинні надаватись:
1.4. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових сканованих копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «.pdf», «.jpeg» тощо), виготовлених з оригіналів документів, з копій документів, а також з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, надання яких вимагається згідно цієї документації.
1.5. Скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними.
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН» надано документи тендерної пропозиції тільки у форматі pdf.p7s., тим самим порушено виконання вимог п. 1.4, 1.5. розд. III тендерної документації Замовника
2. В тендерній документації Замовника вказано що Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист в довільній формі про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (зазначених у Додатку №3 до тендерної документації).
Також в технічних вимогах Замовника (Додатку3) тендерної документації Учаснику була акцентована чіткість їх подання ,а саме:
«Примітки:
В тендерній пропозиції зазначити конкретні технічні характеристики запропонованого товару. У випадку, коли Замовником в документації зазначено «не менше», «не більше», «повинен мати» тощо в тенпропозиції (технічній частині) Учасник повинен зазначити конкретний розмір, конкретну величину параметру, показник, функцію тощо (в разі, якщо такі величини передбачені технічними характеристиками запропонованого товару).»
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН» надано документ, вих.. № 1342 від 08.12.2020 року, а саме Гарантійний лист про відповідність тендерної пропозиції встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, де вказано:
Корпус контейнера Товщина металу 4 мм
Технологія виготовлення передбачає наявність ребер жорсткості виконаних методом зварювання суцільним зварним швом, що забезпечує додаткову міцність контейнера
Корпус контейнера виготовлений із суцільного листа металу, боковини кріпляться до корпусу методом зварювання суцільним зварним швом
Таким чином ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ РЕЛАЙН» порушено вимогу Замовника щодо надання конкретної інформації відповідності параметрів предмета закупівлі.
3. Згідно з розділом III. Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції, а саме п. 1.7. - Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням кольорової сканованої копії з такого документу для її завантаження в систему також завіряються в такому порядку: при посвідченні документів слід керуватися вимогами Національного стандарту України «Вимоги до оформлювання документів» ДСТУ 4163-2003 затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55, та завіряти документи із зазначенням назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії з відміткою «Згідно з оригіналом» та за бажанням учасника засвідченою печаткою
На копіях документів наданих Учасником вищезазначена інформація відсутня,що є порушенням п.1.7. розд .III
Незважаючи на норми Закону при наявності ряду порушень Замовником було обрано переможцем Учасника ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ РЕЛАЙН» (Протокол № 279 від 11.12.2020..) та сформовано повідомлення про намір укласти договір від 11.12.2020.
Вважаємо що Замовник порушив принципи здійснення закупівель: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
У зв’язку з вищевикладеним, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОСИМО:
1. Прийняти рішення про наявність порушення порядку проведення процедури відкритих торгів на закупівлю обладания для збору побутових відходів, а саме Змінні контейнери ємністю 7 куб. м., а саме: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску Інформація про закупівлю: 626a8a47168d49809af4a071b5d63c55 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-23-014276-c
2. Зобов’язати Департамент житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради Код ЄДРПОУ: 03356364, Адреса: 32300, Україна, Хмельницька область,м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна,5 скасувати рішення згідно протоколу № 279 від 11.12.2020 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-23-014276-c про обрання переможцем торгів Учасника ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ РЕЛАЙН».
Додатки:
- Протокол № 279 від 11.12.2020.,
- Повідомлення про намір укласти договір,
Директор комерційний ТОВ «Запоріжкомунсталь» Шульга С.В.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 грудня 2020 18:53
рішення від 23.12.2020 № 23729 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2020 18:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.01.2021 № 129.pdf
Дата публікації: 06 січня 2021 15:09
рішення від 05.01.2021 № 129 .pdf
Дата публікації: 12 січня 2021 18:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Укр-Євро" |
475 000,00
UAH з ПДВ
|
339 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" |
456 300,00
UAH з ПДВ
|
390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВ-ПРОМ" |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
399 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАРА-ПЛЮС К" |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
413 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Запоріжкомунсталь" |
469 970,00
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВСФ ТЕХНОЛОДЖІС" |
630 000,00
UAH з ПДВ
|
433 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВО "СОЮЗЕНЕРГОМАШ"" |
549 960,00
UAH з ПДВ
|
434 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВО ХIММАШНАФТОГАЗ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
624 000,00
UAH з ПДВ
|
483 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
648 000,00
UAH з ПДВ
|
599 976,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" |
635 000,00
UAH з ПДВ
|
635 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Укр-Євро" #30743156 |
Відхилено |
339 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 10:38
|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" #40374335 |
Переможець |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2021 17:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2021 15:02
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
24 червня 2021 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2021 14:31
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
15 березня 2021 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2021 15:30
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
18 січня 2021 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 13:47
|
договір контейнери.pdf | укладений |
18 січня 2021 13:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у зв’язку із розглядом скарги органом оскарження стосовно закупівлі (ідентифікатор: UA-2020-11-23-014276-c) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |