Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Змінні контейнери ємністю 7 куб. м. (44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2020-11-23-014276-c 626a8a47168d49809af4a071b5d63c55
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Наконечна

+380384931739 nakonechna.djkg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356364
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 5
Контактна особа: Олена Наконечна
+380384931739
nakonechna.djkg@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 15:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 12:46
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


мова тендерних пропозицій - українська, поставка товару - згідно календарного графіку протягом 2020-2021 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Змінні контейнери ємністю 7 куб. м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32302, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський, вул. Шевченка, 26, комунальне підприємство «Кам’янецький парк»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару підписання сторонами видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 17:21
ТД контейнери 2021.doc
23 листопада 2020 17:21
ДОДАТОК 5 пропозиція.doc
23 листопада 2020 17:21
ДОДАТОК 4 проект договору контейнери (1) (1).doc
23 листопада 2020 17:21
ДОДАТОК 3 Технічні вимоги.docx
23 листопада 2020 17:21
ДОДАТОК 2 Рекомендована довідка ст 17.docx
23 листопада 2020 17:21
ДОДАТОК 1 документи.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-23-014276-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 21 грудня 2020 15:25
СКАРГА щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів - Змінні контейнери ємністю 7 куб. м., а саме: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску У відповідності до закупівлі номер у Prozorro: UA-2020-11-23-014276-c, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (надалі – Предмет закупівлі): Змінні контейнери ємністю 7 куб. м., а саме: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, кількість 10 шт. З орієнтовною вартістю закупівлі 650000,00 грн. з ПДВ. Кінцевим строком подання пропозицій учасниками цієї процедури закупівлі є: до 09.12.2020 15:00, Товариство з обмеженою відповідальністю «Запоріжкомунсталь» (надалі – Учасник) приймає участь у вищевказаній закупівлі. Учасник є виробником металоконструкцій та виробів з металу. При цьому, основним видом діяльності підприємства є саме виробництво металевих баків, урн для сміття, резервуарів, контейнерів, якість яких підтверджена відповідною сертифікацією. Для виробництва цієї продукції Учасник має: необхідне обладнання; кваліфікований персонал; затверджену в установленому порядку конструкторську документацію; сертифікацію серійного виробництва, матеріальні ресурси та інше. За час своєї діяльності Учасник зарекомендував себе виробником якісної продукції. З підстав наведеного, вважаємо, що Учасник є спроможним гідно прийняти участь у закупівлі та виконати належним чином договір із Замовником. Проте, уважно ознайомившись з перебігом торгів виявилось наступне: Учасником торгів ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН» ЄДРПОУ: 40374335 була надана тендерна пропозиція за вартістю 456300,00 грн з ПДВ відносно від оголошеної ціни закупівлі -650 000 грн з ПДВ. За підсумками проведеного електронного аукціону приведена ціна тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН» склала 390000,00 грн з ПДВ.
До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського,45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» код ЄДРПОУ38626199 Адреса: 69096, м. Запоріжжя, вул.Айвазовського,б.9 електронна пошта: zapstal@ukr.net телефон 067-612-06-61 Замовник: Департамент житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради Код ЄДРПОУ: 03356364 Адреса: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 5 Інформація про закупівлю: 626a8a47168d49809af4a071b5d63c55 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-23-014276-c СКАРГА щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів - Змінні контейнери ємністю 7 куб. м., а саме: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску У відповідності до закупівлі номер у Prozorro: UA-2020-11-23-014276-c, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (надалі – Предмет закупівлі): Змінні контейнери ємністю 7 куб. м., а саме: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, кількість 10 шт. З орієнтовною вартістю закупівлі 650000,00 грн. з ПДВ. Кінцевим строком подання пропозицій учасниками цієї процедури закупівлі є: до 09.12.2020 15:00, Товариство з обмеженою відповідальністю «Запоріжкомунсталь» (надалі – Учасник) приймає участь у вищевказаній закупівлі. Учасник є виробником металоконструкцій та виробів з металу. При цьому, основним видом діяльності підприємства є саме виробництво металевих баків, урн для сміття, резервуарів, контейнерів, якість яких підтверджена відповідною сертифікацією. Для виробництва цієї продукції Учасник має: необхідне обладнання; кваліфікований персонал; затверджену в установленому порядку конструкторську документацію; сертифікацію серійного виробництва, матеріальні ресурси та інше. За час своєї діяльності Учасник зарекомендував себе виробником якісної продукції. З підстав наведеного, вважаємо, що Учасник є спроможним гідно прийняти участь у закупівлі та виконати належним чином договір із Замовником. Проте, уважно ознайомившись з перебігом торгів виявилось наступне: Учасником торгів ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН» ЄДРПОУ: 40374335 була надана тендерна пропозиція за вартістю 456300,00 грн з ПДВ відносно від оголошеної ціни закупівлі -650 000 грн з ПДВ. За підсумками проведеного електронного аукціону приведена ціна тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН» склала 390000,00 грн з ПДВ. 1. Згідно з пунктами 1.4, 1.5. розд III тендерної документації Замовника, документи повинні надаватись: 1.4. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових сканованих копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «.pdf», «.jpeg» тощо), виготовлених з оригіналів документів, з копій документів, а також з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, надання яких вимагається згідно цієї документації. 1.5. Скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними. ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН» надано документи тендерної пропозиції тільки у форматі pdf.p7s., тим самим порушено виконання вимог п. 1.4, 1.5. розд. III тендерної документації Замовника 2. В тендерній документації Замовника вказано що Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист в довільній формі про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (зазначених у Додатку №3 до тендерної документації). Також в технічних вимогах Замовника (Додатку3) тендерної документації Учаснику була акцентована чіткість їх подання ,а саме: «Примітки: В тендерній пропозиції зазначити конкретні технічні характеристики запропонованого товару. У випадку, коли Замовником в документації зазначено «не менше», «не більше», «повинен мати» тощо в тенпропозиції (технічній частині) Учасник повинен зазначити конкретний розмір, конкретну величину параметру, показник, функцію тощо (в разі, якщо такі величини передбачені технічними характеристиками запропонованого товару).» ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН» надано документ, вих.. № 1342 від 08.12.2020 року, а саме Гарантійний лист про відповідність тендерної пропозиції встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, де вказано: Корпус контейнера Товщина металу 4 мм Технологія виготовлення передбачає наявність ребер жорсткості виконаних методом зварювання суцільним зварним швом, що забезпечує додаткову міцність контейнера Корпус контейнера виготовлений із суцільного листа металу, боковини кріпляться до корпусу методом зварювання суцільним зварним швом Таким чином ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ РЕЛАЙН» порушено вимогу Замовника щодо надання конкретної інформації відповідності параметрів предмета закупівлі. 3. Згідно з розділом III. Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції, а саме п. 1.7. - Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням кольорової сканованої копії з такого документу для її завантаження в систему також завіряються в такому порядку: при посвідченні документів слід керуватися вимогами Національного стандарту України «Вимоги до оформлювання документів» ДСТУ 4163-2003 затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55, та завіряти документи із зазначенням назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії з відміткою «Згідно з оригіналом» та за бажанням учасника засвідченою печаткою На копіях документів наданих Учасником вищезазначена інформація відсутня,що є порушенням п.1.7. розд .III Незважаючи на норми Закону при наявності ряду порушень Замовником було обрано переможцем Учасника ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ РЕЛАЙН» (Протокол № 279 від 11.12.2020..) та сформовано повідомлення про намір укласти договір від 11.12.2020. Вважаємо що Замовник порушив принципи здійснення закупівель: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. У зв’язку з вищевикладеним, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,- ПРОСИМО: 1. Прийняти рішення про наявність порушення порядку проведення процедури відкритих торгів на закупівлю обладания для збору побутових відходів, а саме Змінні контейнери ємністю 7 куб. м., а саме: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску Інформація про закупівлю: 626a8a47168d49809af4a071b5d63c55 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-23-014276-c 2. Зобов’язати Департамент житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради Код ЄДРПОУ: 03356364, Адреса: 32300, Україна, Хмельницька область,м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна,5 скасувати рішення згідно протоколу № 279 від 11.12.2020 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-23-014276-c про обрання переможцем торгів Учасника ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ РЕЛАЙН». Додатки: - Протокол № 279 від 11.12.2020., - Повідомлення про намір укласти договір, Директор комерційний ТОВ «Запоріжкомунсталь» Шульга С.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 грудня 2020 18:53
рішення від 23.12.2020 № 23729 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2020 18:53
рішення від 05.01.2021 № 129 .pdf
Дата публікації: 12 січня 2021 18:39

Документи подані скаржником

21 грудня 2020 15:17
Протокол 279.PDF

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Укр-Євро" 475 000,00
UAH з ПДВ
339 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" 456 300,00
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВ-ПРОМ" 480 000,00
UAH з ПДВ
399 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАРА-ПЛЮС К" 450 000,00
UAH з ПДВ
413 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь" 469 970,00
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВСФ ТЕХНОЛОДЖІС" 630 000,00
UAH з ПДВ
433 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВО "СОЮЗЕНЕРГОМАШ"" 549 960,00
UAH з ПДВ
434 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВО ХIММАШНАФТОГАЗ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 624 000,00
UAH з ПДВ
483 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 648 000,00
UAH з ПДВ
599 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" 600 000,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" 635 000,00
UAH з ПДВ
635 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 09:40
3. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
08 грудня 2020 09:40
2.3 Статут.pdf

Публічні документи

14 грудня 2020 13:04
Електронний підпис
14 грудня 2020 12:56
Dovidka_20321440580500643946.pdf.p7s
14 грудня 2020 12:56
Dovidka_20321440580500643946.pdf
09 грудня 2020 14:27
Електронний підпис
09 грудня 2020 14:22
21 РЛ Висновок ДСЕЕ.pdf.p7s
09 грудня 2020 14:22
19 РЛ Витяг ПДВ.pdf.p7s
09 грудня 2020 14:22
18 РЛ Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
09 грудня 2020 14:22
17 РЛ ПРОТОКОЛ №7.pdf.p7s
09 грудня 2020 14:22
14 РЛ Статут.PDF.p7s

Публічні документи

09 грудня 2020 10:29
Електронний підпис
09 грудня 2020 10:28
6.2. Проект договору.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:28
6.2. Проект договору.pdf
09 грудня 2020 10:28
5.5. Виписка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:28
5.5. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
09 грудня 2020 10:28
5.4. Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:28
5.4. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
09 грудня 2020 10:28
3.6. ВИСНОВОК СЕЕ.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:28
3.6. ВИСНОВОК СЕЕ.pdf
09 грудня 2020 10:28
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 21:03
Електронний підпис
08 грудня 2020 21:02
21. Витяг з ЄДР.pdf
08 грудня 2020 21:02
20. Виписка з ЄДР.pdf
08 грудня 2020 21:02
18. Опис.pdf
08 грудня 2020 21:02
17. Статут.pdf
08 грудня 2020 21:02
16. Проект договору.pdf
08 грудня 2020 21:02
15. Тендерна пропозиція.pdf
08 грудня 2020 21:02
Контрольний лист.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 14:19
Електронний підпис
08 грудня 2020 14:09
49 Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
08 грудня 2020 14:09
48 Витяг від 12.10.2020 р..pdf.p7s
08 грудня 2020 14:09
49 Свідоцтво ПДВ.pdf
08 грудня 2020 14:09
48 Витяг від 12.10.2020 р..pdf
08 грудня 2020 14:09
4 Довідка щодо підпису.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 14:14
наказ про призначення.PDF
09 грудня 2020 14:14
Додаток 5.pdf
09 грудня 2020 14:14
Додаток 2.pdf

Конфіденційні документи

09 грудня 2020 14:14
Договір поставки + видаткова накладна.PDF

Обґрунтування конфіденційності

вимоги конфіденційності прописані в договорі

Публічні документи

09 грудня 2020 09:12
Електронний підпис
09 грудня 2020 09:08
Цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2020 09:08
Статут.pdf
09 грудня 2020 09:08
Рішення.pdf
09 грудня 2020 09:08
Лист що до гарантії.pdf
09 грудня 2020 09:08
Захист довкілля.pdf
09 грудня 2020 09:08
Довідка ст.17.pdf
09 грудня 2020 09:08
Аналогічний договор.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 14:28
Наказ Ничипорчук.pdf
09 грудня 2020 14:28
Протокол.pdf
09 грудня 2020 14:28
КП на емкость 7м3.pdf
09 грудня 2020 14:28
Довідка на тендер 09.12.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 12:45
Електронний підпис
09 грудня 2020 12:45
15. тендерна пропозиція.pdf
09 грудня 2020 12:45
3.2. Висновок СЕЕ.pdf.p7s
09 грудня 2020 12:45
3.2. Висновок СЕЕ.pdf
09 грудня 2020 12:45
3. технічні вимоги.pdf.p7s
09 грудня 2020 12:45
3. технічні вимоги.pdf
09 грудня 2020 12:45
14. проект договору.pdf.p7s
09 грудня 2020 12:45
14. проект договору.pdf
09 грудня 2020 12:45
1.1. Копія договору 571-Т.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 12:42
Електронний підпис
07 грудня 2020 10:16
Статут копія.pdf
07 грудня 2020 10:16
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
07 грудня 2020 10:16
Опис.pdf
07 грудня 2020 10:16
Витяг ЄДРПОУ 11.09.2020.pdf
07 грудня 2020 10:16
Проект договору (4).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Укр-Євро"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"

ТОВ "АВ-ПРОМ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАРА-ПЛЮС К"

ТОВ "Запоріжкомунсталь"

ТОВ "ВСФ ТЕХНОЛОДЖІС"

ТОВ "НВО "СОЮЗЕНЕРГОМАШ""

ТОВ "НВО ХIММАШНАФТОГАЗ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ"

ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Укр-Євро"
#30743156
Відхилено 339 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 10:38
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
#40374335
Переможець 390 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 14:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
#40374335
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 17:07
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2021 15:02
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
24 червня 2021 15:00
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2021 14:31
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
15 березня 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 15:30
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
18 січня 2021 15:29
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 13:47
договір контейнери.pdf укладений
18 січня 2021 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у зв’язку із розглядом скарги органом оскарження стосовно закупівлі (ідентифікатор: UA-2020-11-23-014276-c)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 січня 2021 — 24 червня 2021
Сума оплати за договором: 195 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 500,00 UAH)