Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Мечникова, 102. Коригування»
Очікувана вартість
11 771 260,00 UAH
UA-2020-11-23-014138-c 3520ac90937b4e9b85dd77040b84aa6f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 17:30
Початок аукціону: 10 грудня 2020 11:34
Очікувана вартість: 11 771 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58 856,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт будівлі, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Мечникова, 102. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Мечникова, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 11:50
докладно про зміни.docx
27 листопада 2020 11:48
79Т ТД ))))зміни.docx
23 листопада 2020 17:19
проект договору.doc
27 листопада 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 11:50
докладно про зміни.docx
27 листопада 2020 11:48
79Т ТД ))))зміни.docx
23 листопада 2020 17:14
79Т ТД )))).docx
23 листопада 2020 17:19
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Нотаріальне посвідчення
Дата подання: 26 листопада 2020 11:10
Дата відповіді: 30 листопада 2020 16:40
З Додатку 1 ТД : "...у разі залучення – скановані копії виготовлені з оригіналів нотаріально посвідчених договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається..." Поясніть будь-ласка дану вимогу Замовника. Ми розуміємо її як - у разі надання Учасником договору оренди технічної бази, він має бути нотаріально завірений. Яцщо це так, поясніть у чому необхідність завірення саме цього документу нотаріально. Та уточніть, чи може учасник надати сканований оригінал вказаного документу? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 45 Закону України «Про нотаріат», нотаріально посвідченим є документи, на яких нотаріусом перевіряється справжність підписів учасників правочинів та інших осіб, які звернулися за вчиненням нотаріальної дії. Таким чином замовник, має право з метою достовірності та справжності договорів вимагати нотаріально посвідчені договори.
Нотаріально посвідчувані правочини, а також заяви та інші документи підписуються у присутності нотаріуса. Якщо заява чи
інший документ підписані за відсутності нотаріуса, особа, яка звернулася за вчиненням нотаріальної дії, повинна особисто підтвердити, що документ підписаний нею.
Працівники
Дата подання: 26 листопада 2020 11:15
Дата відповіді: 30 листопада 2020 16:40
Серед вимог щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, учасник згідно Додатку 1 має надати: "До довідки обов’язково надається скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки або трудові угоди або цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація." Уточніть, чи може Учасник у якості підтвердження надати накази про призначення? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація
Відгук до аналогічного договору
Дата подання: 26 листопада 2020 11:24
Дата відповіді: 30 листопада 2020 16:40
ТД Додаток 1: "...відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень" Просимо пояснення щодо надання у відгуці назви закупівлі,номеру оголошення та предмета закупівлі. Про яку закупівлю йде мова: за предметом аналогічного договору чи за предметом «Капітальний ремонт будівлі, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Мечникова, 102. Коригування»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-014138-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42382898
Дата подання: 18 грудня 2020 17:52
Вимога №1 про усунення порушень та відновлення прав і охоронюваних законом інтересів ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП"
З рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП" не згодні, вважаємо його протиправним та таким, що підлягає відміні.
Детально в доданому файлі...
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 грудня 2020 15:41
Тендерним комітетом Управління капітального будівництва Одеської міської ради на підставі статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" пропозиція ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП" була відхилина, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-11-23-014138-c.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42382898
Дата подання: 18 грудня 2020 17:54
Вимога №2 про усунення порушень та відновлення прав і охоронюваних законом інтересів ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП"
З рішеннями Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП" та про визнання переможцем ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАУРУС" не згодні, вважаємо їх протиправними та таким, що підлягають відміні .
Більш детально в доданому файлі...
Скасована
Дата: 18 грудня 2020 18:00
Причина: Помилково
Номер вимоги: UA-2020-11-23-014138-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42382898
Дата подання: 18 грудня 2020 18:01
Вимога №2 про усунення порушень та відновлення прав і охоронюваних законом інтересів ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП"
З рішеннями Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП" та про визнання переможцем ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАУРУС" не згодні, вважаємо їх протиправними та таким, що підлягають відміні.
Більш детально в доданому файлі...
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 грудня 2020 15:41
Тендерним комітетом Управління капітального будівництва Одеської міської ради на підставі статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" пропозиція ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП" була відхилина, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Документи подані скаржником

18 грудня 2020 17:52
Вимога 1.PDF

Документи подані скаржником

18 грудня 2020 18:01
Вимога 2.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-23-014138-c.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "МЕРКАЗ-МЕГАЛАЙН", Код ЄДРПОУ:41658456
Оскарження дискваліфікації учасника ТОВ «Мерказ-Мегалайн»
Відповідно до оприлюдненого протоколу засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Одеської міської ради № 79/Т-3 від 11.12.2020 року встановлено невідповідність документів наданих у складі пропозиції ТОВ " Мерказ-Мегалайн " вимогам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом від 27.11.2020 року №79/Т-3, а саме: - ТОВ "МЕРКАЗ-МЕГАЛАЙН" надано інформацію про залучення субпідрядника, з зазначенням іншого предмету закупівлі; - та інше. Згідно з «Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції», розділ 1, формальні (несуттєві) помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. А саме, помилка, зроблена ТОВ «Мерказ-Мегалайн» під час оформлення тексту документа, не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Готові надати документи без вказаних помилок. Таким чином, просимо відмінити дискваліфікацію. Готові до надання необхідних документів, необхідних для укладання договору відповідно до предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-10-000066 ● a0080324606647eb8fae3d9efac23af1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021 21:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
12 UA-2020-11-23-014138-c 23.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: №420/12083/21 від 08.10.2021
Дата публікації: 12 жовтня 2021

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕРКАЗ-МЕГАЛАЙН" 10 660 262,65
UAH з ПДВ
9 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП" 10 759 100,44
UAH з ПДВ
9 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАУРУС" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 11 758 067,71
UAH з ПДВ
11 758 067,71
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКВИЛОН ГРАНД" 11 766 690,00
UAH з ПДВ
11 766 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 16:16
Електронний підпис
09 грудня 2020 16:15
Гарант_я 1106.pdf.(2).P7S
09 грудня 2020 16:15
Гарант_я 1106.pdf.(1).P7S
09 грудня 2020 16:15
Гарант_я 1106.pdf
09 грудня 2020 16:15
SCAN_20201208_170239125.pdf
09 грудня 2020 16:15
SCAN_20201208_170159406.pdf
09 грудня 2020 16:15
SCAN_20201204_154817520.pdf
09 грудня 2020 16:15
21 Локальні кошториси.pdf
09 грудня 2020 16:15
3.2 Договір ЮНІТІ.pdf
09 грудня 2020 16:15
2 Довідка працівники.pdf

Публічні документи

12 грудня 2020 16:25
Електронний підпис
12 грудня 2020 16:24
EPSON008.PDF
12 грудня 2020 16:20
Електронний підпис
12 грудня 2020 16:19
EPSON005.PDF
12 грудня 2020 16:19
EPSON004.PDF
12 грудня 2020 16:19
EPSON003.PDF
12 грудня 2020 16:19
EPSON002.PDF
12 грудня 2020 16:19
EPSON001.PDF
12 грудня 2020 16:19
EPSON001.PDF
12 грудня 2020 16:19
ДОГОВІР УНІВЕРСАЛ.PDF
12 грудня 2020 16:19
ВІДГУК.PDF
12 грудня 2020 16:19
АКТИ ВИКОНАНИХ РОБІТ.PDF
12 грудня 2020 16:19
EPSON006.PDF
12 грудня 2020 16:19
EPSON005.PDF
12 грудня 2020 16:19
EPSON004.PDF
12 грудня 2020 16:19
EPSON003.PDF
12 грудня 2020 16:19
EPSON002.PDF
12 грудня 2020 16:19
EPSON001.PDF
09 грудня 2020 17:25
Електронний підпис
09 грудня 2020 17:24
довідка обладнання.PDF
09 грудня 2020 17:22
Електронний підпис
09 грудня 2020 17:19
82_Мечникова-102.imd
09 грудня 2020 17:19
Розрахунок6.PDF
09 грудня 2020 17:19
розрахунок5.PDF
09 грудня 2020 17:19
розрахунок4.PDF
09 грудня 2020 17:19
Розрахунок3.PDF
09 грудня 2020 17:19
Розрахунок2.PDF
09 грудня 2020 17:19
Розрахунок1.PDF
09 грудня 2020 17:19
Пропозиція.PDF
09 грудня 2020 17:19
Довідка працівники.PDF
09 грудня 2020 17:19
Технічне завдання.PDF
09 грудня 2020 17:19
Протокол згода.PDF
09 грудня 2020 17:19
проект договору.PDF
09 грудня 2020 17:19
Наказ директор.pdf
09 грудня 2020 17:19
Лицензия оригінал.pdf
09 грудня 2020 17:19
Лицензия копія.pdf
09 грудня 2020 17:19
Календарний графік.PDF
09 грудня 2020 17:19
згода обробка даних2.PDF
09 грудня 2020 17:19
згода обробка даних 1.PDF
09 грудня 2020 17:19
Захист довкілля.PDF
09 грудня 2020 17:19
довідки ст 17.PDF
09 грудня 2020 17:19
Довідка субпідрядники.PDF
09 грудня 2020 17:19
довідка статут.PDF
09 грудня 2020 17:19
Выписка ЄДР.pdf
09 грудня 2020 17:19
відомості учасник.PDF
09 грудня 2020 17:19
витяг Будстейт.pdf
09 грудня 2020 17:19
БУДСТЕЙТ виписка.PDF
09 грудня 2020 17:19
Fwd_ FW_ Гайдун14(гарантії).zip

Публічні документи

18 грудня 2020 09:35
Електронний підпис
18 грудня 2020 09:33
Пропозиція ДЦ.pdf
18 грудня 2020 09:33
Довідка ч2 ст 17.pdf
18 грудня 2020 09:33
Довідка п 12 ч1ч ст 17.pdf
18 грудня 2020 09:33
Довідка МВС.pdf
18 грудня 2020 09:33
Довідка ДПС.pdf
09 грудня 2020 14:28
Електронний підпис
09 грудня 2020 14:26
Довідка,.pdf
09 грудня 2020 14:26
Виписка.pdf
09 грудня 2020 14:26
25. Календ графік.pdf
09 грудня 2020 14:26
19.Захист довкілля.pdf
09 грудня 2020 14:26
18. Техн специфікація.pdf
09 грудня 2020 14:26
17. техн вим.pdf
09 грудня 2020 14:26
16.Статут 04.08.2020.pdf
09 грудня 2020 14:26
15. Опис 04.08.2020.pdf
09 грудня 2020 14:26
14. паспорт Зеленюк СС.pdf
09 грудня 2020 14:26
11. Витяг ПДВ.pdf
09 грудня 2020 14:26
10.Довідка ст 17.pdf
09 грудня 2020 14:26
9. відгук таурус.pdf
09 грудня 2020 14:26
6. труд. кн. Зеленюк С.С..pdf
09 грудня 2020 14:26
5. Штатний розклад,.pdf
09 грудня 2020 14:26
4. Довідка працівники.pdf
09 грудня 2020 14:26
2. МТБ.pdf
09 грудня 2020 13:41
1.Пропозиція.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 14:37
Статут 2020 Аквилон.pdf
08 грудня 2020 14:37
сканирование0099.pdf
08 грудня 2020 14:37
Свідоцтво Аквилон.pdf
08 грудня 2020 14:37
Рішення 2 Аквилон.pdf
08 грудня 2020 14:37
Рішення 1 Аквилон.pdf
08 грудня 2020 14:37
Посвідчення Демченко.pdf
08 грудня 2020 14:37
Опис 2 Аквилон.pdf
08 грудня 2020 14:37
Опис 1 Аквилон.pdf
08 грудня 2020 14:37
Наказ на директора.pdf
08 грудня 2020 14:37
Ліцензія Аквилон.pdf
08 грудня 2020 14:37
Доп угода Пакгаузи.pdf
08 грудня 2020 14:37
Договір Пакгаузи.pdf
08 грудня 2020 14:37
Диплом Сидоров.pdf
08 грудня 2020 14:37
Диплом Подгорній.pdf
08 грудня 2020 14:37
Диплом Звездін.pdf
08 грудня 2020 14:37
Диплом Гробовенко.pdf
08 грудня 2020 14:37
Диплом Гриншпун.pdf
08 грудня 2020 14:37
Диплом Білозор.pdf
08 грудня 2020 14:37
Диплом Балацький.pdf
08 грудня 2020 14:37
Відгук.pdf
08 грудня 2020 14:37
Витяг ПДВ Аквилон.pdf
08 грудня 2020 14:37
Виписка Аквилон.pdf
08 грудня 2020 14:37
Баланс 3 кв. Аквилон.pdf
08 грудня 2020 14:37
Акти Пакгаузи.pdf
08 грудня 2020 14:37
Акти заводоуправління.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕРКАЗ-МЕГАЛАЙН"

ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП"

ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАУРУС" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ТОВ "АКВИЛОН ГРАНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МЕРКАЗ-МЕГАЛАЙН"
#41658456
Відхилено 9 390 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 14:16
ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП"
#42382898
Відхилено 9 400 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 15:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2020 16:27
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАУРУС" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#13926294
Переможець 11 758 067,71
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 16:23

Документи

11 грудня 2020 14:16
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: - наявність в учасника обладнання та матеріально - технічної бази. Підтверджується : - у разі, якщо техніка є власною надаються скановані копії виготовлені з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - у разі залучення – скановані копії виготовлені з оригіналів нотаріально посвідчених договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається; - у разі залучення скановані копії виготовлені з оригіналів договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається; - інші документи, (виготовлені з оригіналів документів) які учасник вважає за необхідне надати(вимога передбачена п. 1 Додатком №1 до тендерної документації); - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: Підтверджується сканованими копії документів виготовлених з оригіналів зазначеного договору, з усіма додатками та додатковими угодами, які підтверджують наявність у учасника досвіду виконання робіт, відгука від замовника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень (вимога передбачена п. 3 Додатком №1 до тендерної документації); - Наявність на підприємстві працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом торгів. Надати скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки або трудові угоди або цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація(вимога передбачена п. 2 Додатком №1 до тендерної документації); 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - вимога передбачена п. 1 Додатком №1 до тендерної документації; - вимога передбачена п. 3 Додатком №1 до тендерної документації; - вимога передбачена п. 2 Додатком №1 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - у разі, якщо техніка є власною надаються скановані копії виготовлені з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - у разі залучення – скановані копії виготовлені з оригіналів нотаріально посвідчених договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається; - у разі залучення скановані копії виготовлені з оригіналів договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається; - інші документи, (виготовлені з оригіналів документів) які учасник вважає за необхідне надати(вимога передбачена п. 1 Додатком №1 до тендерної документації); - Підтверджується сканованими копії документів виготовлених з оригіналів зазначеного договору, з усіма додатками та додатковими угодами, які підтверджують наявність у учасника досвіду виконання робіт, відгука від замовника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень (вимога передбачена п. 3 Додатком №1 до тендерної документації); - Надати скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки або трудові угоди або цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація(вимога передбачена п. 2 Додатком №1 до тендерної документації).

Документи

14 грудня 2020 15:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАУРУС" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#13926294
11 758 067,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 11:49
дод, угода 4.pdf укладений
15 вересня 2021 11:48
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 14:29
дод. угода 2.pdf зміни до договору
25 червня 2021 14:27
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:56
договір 114-20П.pdf укладений
28 грудня 2020 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 114-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 758 067,71
UAH (в тому числі ПДВ 1 959 677,95 UAH)