Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт підвального приміщення з улаштуванням центрального стерилізаційного відділення в хірургічному корпусі №2 КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» за адресою: м. Київ, вул. Багговутівська, 1»
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2020-11-23-014135-c a3ac10ef114c49498d27e49c57e276f1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бичова Людмила

066 155 17 97 BUCHOVA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01993701
Вебсайт: http://kokl.com.ua/
Місцезнаходження: 04107, Україна , Київська обл., Київ, 04107, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БАГГОВУТІВСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Бичова Людмила
066 155 17 97
BUCHOVA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 19:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 11:01
Очікувана вартість: 8 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Примітка: Будь-які посилання в Технічних вимогах на технічні регламенти та умови, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій, тобто вважається, що технічні вимоги по кожній позиції містять вираз «або еквівалент». Такі посилання обумовлені наданням Учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові предмету закупівлі. При цьому, запропонований еквівалент за технічними, функціональними та якісними характеристиками повинен відповідати вказаному замовником матеріалу (обладнанню, тощо) або мати кращі характеристики та виконувати своє призначення
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Капітальний ремонт підвального приміщення з улаштуванням центрального стерилізаційного відділення в хірургічному корпусі №2 КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» за адресою: м. Київ, вул. Багговутівська, 1»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, Київська область, Київ, Багговутівська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до цього Договору, після їх отримання протягом 2 днів з дня підписання акту виконаних робіт або відповідно до пункту 1 Постанови КМ України від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» протягом 5 днів з дня направлення Виконавцем Замовнику рахунку. Попередня оплата надається на 6 місяців з моменту виплати. Оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Виконавцю робіт на не бюджетний рахунок, відкритий на нього в органах Держказначейства в установленому законодавством порядку. Надалі ці кошти використовуються Виконавцем робіт виключно з такого рахунку на цілі, визначені даним Договором. Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 16:26
Протокол внесення змін в ТД кап.ремонт.docx
24 листопада 2020 16:26
ТД Багговутівська корпус №2 КНП КОР (2)(3).doc
24 листопада 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 16:26
Протокол внесення змін в ТД кап.ремонт.docx
24 листопада 2020 16:26
ТД Багговутівська корпус №2 КНП КОР (2)(3).doc
23 листопада 2020 17:11
ТД Багговутівська корпус №2 КНП КОР (2).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-014135-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БМЛ ГРУП", Код ЄДРПОУ:37415250
Дата подання: 28 листопада 2020 19:29
Скасування дискримінаційних вимог
Пунктом 3 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено, що під аналогічними договорами в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договори відповідно до яких учасником (одним з учасників об’єднання учасників) виконувались роботи з нового будівництва або роботи з капітального ремонту або роботи з реконструкції на об’єкті будівництва закладу охорони здоров’я.
Звертаю увагу Замовника на те, що ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ЗАМОВНИКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ.




Зважаючи на те, що Замовник звузив коло контрагентів, відносини з якими може підтвердити учасник, це призведе до звуження кола потенційних учасників. Чи дійсно Замовник вважає, що учасник, який виконував будівельні роботи, напрклад, в навчальних закладах, закладах побутового та соціального обслуговування та ін., не спроможний виконати роботи у закладі охорони зддоров"я. Чи розуміє Замовник, що своїми діями він дискримінує інших учасників? чим зумовлена потреба у наданні аналогічних договорів саме з закладами охорони здоров"я?

Шановний Замовник прошу Вас внести зміни до ТД та видалити дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 15:37
Шановний учаснику!
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Закон встановлює (а саме ст. 22 чинної редакції та ст.ст. 22-23 редакції, що набуде чинності з 19.04.2020) загальні вимоги до ТД – що обов'язково повинна містити ТД та чого вона містити не повинна.
Щодо другого, то ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з ч. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Досвід виконання аналогічних договорів – це вимога, встановлена замовником та встановлення такої вимоги в ТД передбачено законом (ст.16).
Роботи по даній закупівлі проводяться в підвальному приміщенні з улаштуванням центрального стерилізаційного відділення в хірургічному корпусі, томувимагають певного досвіду роботи в закладах охорони здоров’я.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №33" 7 634 780,78
UAH з ПДВ
7 634 780,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВБК "АНТА" 7 956 342,95
UAH з ПДВ
7 956 342,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 10:31
Електронний підпис
22 грудня 2020 10:31
Лист-пояснення.pdf
09 грудня 2020 17:33
Електронний підпис
09 грудня 2020 17:33
0 реестр документів.pdf.p7s
09 грудня 2020 17:33
0 реестр документів.pdf
09 грудня 2020 17:33
1.2.1 Копія дипломів ІТП.pdf
09 грудня 2020 16:31
Електронний підпис
09 грудня 2020 16:29
7.4 Довiренiсть ЦВ_2020.pdf
09 грудня 2020 16:29
7.2 Банкiвс_ка_лiцензiя.pdf
09 грудня 2020 16:29
7.1 201081_DKBO_Гарантии.pdf.p7s
09 грудня 2020 16:29
7.1 201081_DKBO_Гарантии.pdf
09 грудня 2020 16:29
5.1 Копія Статуту.pdf
09 грудня 2020 16:29
3.6 Обєктний кошторис.pdf
09 грудня 2020 16:29
3.1 Договірна ціна.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 15:05
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:00
Електронний підпис
09 грудня 2020 14:44
Електронний підпис
09 грудня 2020 14:28
Електронний підпис
09 грудня 2020 14:27
Фінансова звітність.pdf
09 грудня 2020 14:27
Скан-копія Статут Опис.pdf
09 грудня 2020 14:27
Рішення учасника.pdf
09 грудня 2020 14:27
Проект договору.pdf
09 грудня 2020 14:27
Локальні кошториси ч.4.pdf
09 грудня 2020 14:27
Локальні кошториси ч.3.pdf
09 грудня 2020 14:27
Локальні кошториси ч.2.pdf
09 грудня 2020 14:27
Локальний кошторис ч.1.pdf
09 грудня 2020 14:27
Ліцензія ДАБІ.pdf
09 грудня 2020 14:27
Лист ст.17.pdf
09 грудня 2020 14:27
Лист ЗРГК.pdf
09 грудня 2020 14:27
Лист від орендодавця 2.pdf
09 грудня 2020 14:27
Лист від орендодавця 1.pdf
09 грудня 2020 14:27
Код доступу.pdf
09 грудня 2020 14:27
Календарний графік.pdf
09 грудня 2020 14:27
Документи керівника.pdf
09 грудня 2020 14:27
Договірна ціна.pdf
09 грудня 2020 14:27
Довідка.pdf
09 грудня 2020 14:27
Довідка Субпідрядник.pdf
09 грудня 2020 14:27
Довідка МТБ.pdf
09 грудня 2020 14:27
Дефектний акт ВБК АНТА.pdf
09 грудня 2020 14:27
Виписка з ЄДР.pdf
09 грудня 2020 14:27
Скан-копія Ан.д. Акт 1.pdf
09 грудня 2020 14:27
Договір Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №33"

ТОВ "ВБК "АНТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №33"
#01269589
Переможець 7 634 780,78
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 15:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №33"
#01269589
7 634 780,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 09:59
Додаткова угода (1).pdf зміни до договору
18 червня 2021 09:59
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:22
Договір БМУ 33.pdf укладений
28 грудня 2020 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з зміною обсягів робіт, вартості матеріалів та обладнання.
Номер договору про закупівлю: 283/12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 7 634 780,78
UAH (в тому числі ПДВ 1 272 463,46 UAH)