Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт підвального приміщення з улаштуванням центрального стерилізаційного відділення в хірургічному корпусі №2 КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» за адресою: м. Київ, вул. Багговутівська, 1»
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2020-11-23-014135-c ● a3ac10ef114c49498d27e49c57e276f1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01993701 |
Вебсайт: | http://kokl.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , Київська обл., Київ, 04107, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БАГГОВУТІВСЬКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Бичова Людмила 066 155 17 97 BUCHOVA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2020 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2020 11:01 |
Очікувана вартість: | 8 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Примітка: Будь-які посилання в Технічних вимогах на технічні регламенти та умови, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій, тобто вважається, що технічні вимоги по кожній позиції містять вираз «або еквівалент». Такі посилання обумовлені наданням Учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові предмету закупівлі. При цьому, запропонований еквівалент за технічними, функціональними та якісними характеристиками повинен відповідати вказаному замовником матеріалу (обладнанню, тощо) або мати кращі характеристики та виконувати своє призначення
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Капітальний ремонт підвального приміщення з улаштуванням центрального стерилізаційного відділення в хірургічному корпусі №2 КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» за адресою: м. Київ, вул. Багговутівська, 1»
Капітальний ремонт підвального приміщення з улаштуванням центрального стерилізаційного відділення в хірургічному корпусі №2 КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» за адресою: м. Київ, вул. Багговутівська, 1»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04107, Україна, Київська область, Київ, Багговутівська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2020
—
30 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до цього Договору, після їх отримання протягом 2 днів з дня підписання акту виконаних робіт або відповідно до пункту 1 Постанови КМ України від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» протягом 5 днів з дня направлення Виконавцем Замовнику рахунку. Попередня оплата надається на 6 місяців з моменту виплати. Оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Виконавцю робіт на не бюджетний рахунок, відкритий на нього в органах Держказначейства в установленому законодавством порядку. Надалі ці кошти використовуються Виконавцем робіт виключно з такого рахунку на цілі, визначені даним Договором. | Аванс | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2020 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2020 16:26 |
Протокол внесення змін в ТД кап.ремонт.docx | |
24 листопада 2020 16:26 |
ТД Багговутівська корпус №2 КНП КОР (2)(3).doc |
24 листопада 2020 16:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 листопада 2020 16:26 |
Протокол внесення змін в ТД кап.ремонт.docx
|
|||
24 листопада 2020 16:26 |
ТД Багговутівська корпус №2 КНП КОР (2)(3).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-23-014135-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БМЛ ГРУП", Код ЄДРПОУ:37415250
Дата подання: 28 листопада 2020 19:29
Скасування дискримінаційних вимог
Пунктом 3 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено, що під аналогічними договорами в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договори відповідно до яких учасником (одним з учасників об’єднання учасників) виконувались роботи з нового будівництва або роботи з капітального ремонту або роботи з реконструкції на об’єкті будівництва закладу охорони здоров’я.
Звертаю увагу Замовника на те, що ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ЗАМОВНИКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ.
Зважаючи на те, що Замовник звузив коло контрагентів, відносини з якими може підтвердити учасник, це призведе до звуження кола потенційних учасників. Чи дійсно Замовник вважає, що учасник, який виконував будівельні роботи, напрклад, в навчальних закладах, закладах побутового та соціального обслуговування та ін., не спроможний виконати роботи у закладі охорони зддоров"я. Чи розуміє Замовник, що своїми діями він дискримінує інших учасників? чим зумовлена потреба у наданні аналогічних договорів саме з закладами охорони здоров"я?
Шановний Замовник прошу Вас внести зміни до ТД та видалити дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Звертаю увагу Замовника на те, що ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ЗАМОВНИКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ.
Зважаючи на те, що Замовник звузив коло контрагентів, відносини з якими може підтвердити учасник, це призведе до звуження кола потенційних учасників. Чи дійсно Замовник вважає, що учасник, який виконував будівельні роботи, напрклад, в навчальних закладах, закладах побутового та соціального обслуговування та ін., не спроможний виконати роботи у закладі охорони зддоров"я. Чи розуміє Замовник, що своїми діями він дискримінує інших учасників? чим зумовлена потреба у наданні аналогічних договорів саме з закладами охорони здоров"я?
Шановний Замовник прошу Вас внести зміни до ТД та видалити дискримінаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 15:37
Шановний учаснику!
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Закон встановлює (а саме ст. 22 чинної редакції та ст.ст. 22-23 редакції, що набуде чинності з 19.04.2020) загальні вимоги до ТД – що обов'язково повинна містити ТД та чого вона містити не повинна.
Щодо другого, то ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з ч. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Досвід виконання аналогічних договорів – це вимога, встановлена замовником та встановлення такої вимоги в ТД передбачено законом (ст.16).
Роботи по даній закупівлі проводяться в підвальному приміщенні з улаштуванням центрального стерилізаційного відділення в хірургічному корпусі, томувимагають певного досвіду роботи в закладах охорони здоров’я.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Закон встановлює (а саме ст. 22 чинної редакції та ст.ст. 22-23 редакції, що набуде чинності з 19.04.2020) загальні вимоги до ТД – що обов'язково повинна містити ТД та чого вона містити не повинна.
Щодо другого, то ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з ч. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Досвід виконання аналогічних договорів – це вимога, встановлена замовником та встановлення такої вимоги в ТД передбачено законом (ст.16).
Роботи по даній закупівлі проводяться в підвальному приміщенні з улаштуванням центрального стерилізаційного відділення в хірургічному корпусі, томувимагають певного досвіду роботи в закладах охорони здоров’я.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 11:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №33" |
7 634 780,78
UAH з ПДВ
|
7 634 780,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВБК "АНТА" |
7 956 342,95
UAH з ПДВ
|
7 956 342,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №33" #01269589 |
Переможець |
7 634 780,78
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2020 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2021 09:59
|
Додаткова угода (1).pdf | зміни до договору |
18 червня 2021 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 16:22
|
Договір БМУ 33.pdf | укладений |
28 грудня 2020 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з зміною обсягів робіт, вартості матеріалів та обладнання. |
Номер договору про закупівлю: | 283/12/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |