Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (39135100-8 Стійка для взуття пересувна; 39135100-8 Стійка для костюмів з поличками; 39135100-8 Стійка для презентацій)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-11-23-013947-c 254dd595102e435a8176ca0468b7942b
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філіц Людмила Олегівна

380442530086
tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: Філіц Людмила Олегівна
380442530086,
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 10:00
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (39135100-8 Стійка для взуття пересувна; 39135100-8 Стійка для костюмів з поличками; 39135100-8 Стійка для презентацій) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
39135100-8 Стійка для взуття пересувна; 39135100-8 Стійка для костюмів з поличками; 39135100-8 Стійка для презентацій (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого або державного бюджету протягом 10 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 12 000,00
UAH з ПДВ
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 09:59
витяг 29.11.20.pdf
02 грудня 2020 09:59
Копія паспорту та ІПН.pdf
02 грудня 2020 09:59
банкруцтво 31.07.20.pdf
02 грудня 2020 09:59
Завірені установчі.pdf
02 грудня 2020 09:59
2080-2088.pdf
02 грудня 2020 09:59
Проєкт договору.pdf
02 грудня 2020 09:59
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"
#3365102253
Рішення скасоване 12 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 15:37
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"
#3365102253
Відхилено 12 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 16:16

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій