Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВГОРОД-СІВЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 39561452 |
Місцезнаходження: | 16000, Україна , Чернігівська обл., м. Новгород-Сіверській, вул. Губернська, 2 |
Контактна особа: |
Оксана Ларченко +380663921230 nsmvo2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2020 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2020 15:27 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2020 13:48 |
Очікувана вартість: | 4 018 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 092,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20092.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2020 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2020 16:52 |
додаток 7 (3).docx | |
23 листопада 2020 16:52 |
додаток 6 (4).docx | |
23 листопада 2020 16:52 |
Додаток 5 (4).docx | |
23 листопада 2020 16:52 |
Додаток 4 (5).docx | |
23 листопада 2020 16:52 |
Додаток 3 (4).docx | |
23 листопада 2020 16:52 |
Додаток 2 (4).docx | |
23 листопада 2020 16:52 |
Додаток 1 (1).docx | |
23 листопада 2020 16:52 |
Тендерна документація (19).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Повідомляємо, що діяльність з постачання природного газу постачальники природного газу здійснюють відповідно до отриманої ліцензії, видача якої затверджується відповідною постановою НКРЕКП, та ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП 16.02.2017 р. № 201. Діяльність постачальників природного газу не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Жодним іншим нормативно-правовим актом України, у тому числі ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затвердженими вищезазначеною Постановою, не встановлено обов'язок постачальника природного газу проходити сертифікацію своєї діяльності згідно ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 50001:2018 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. Отже, сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 50001:2018 та інші подібні сертифікати - не є обов’язковими. Аналогічним чином не є обов’язковим сертифікат відповідності вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 (OHSAS 18001:2007, IDT). Факт отримання ліцензії на провадження діяльності з постачання природного газу автоматично є підтвердженням виконання УСІХ ліцензійних умов ліцензіата/постачальника.
Вимога, щодо надання сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ДСТУ OHSAS 18001:2010, інших подібних сертифікатів чи аналогічних систем є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання природного газу.
Крім того, додатково повідомляємо, що враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону). Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Стандарт ISO 9000:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») містить мінімальні вимоги, яким повинна відповідати організація робіт із забезпечення гарантії якості незалежно від того, яку саме продукцію виробляє підприємство або які послуги воно надає. Призначення системи управління якістю — постійне покращення діяльності і, як наслідок, підвищення конкурентоспроможності організації на вітчизняному та світовому ринках. Відповідність діяльності учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 гарантує, що всі процеси, що функціонують у компанії, керовані і перебувають під контролем керівництва компанії.
Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації «З метою забезпечення якісної взаємодії під час договірних відносин із постачальником, а також з метою уникнення небезпечних подій, нещасних випадків, професійних захворювань працівників та аварійних ситуацій, учасник у складі тендерної пропозиції має надати чинний сертифікат, який підтверджує відповідність учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (або сертифікат, що підтверджує відповідність еквівалентним вимогам). Сертифікат ISO 45001:2018 вважається чинним за умови щорічного підтвердження, а тому учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ISO 45001:2018 (або рішення уповноваженого органу сертифікації, або звіт по аудиту тощо)».
Звертаємо Вашу увагу, що у період боротьби з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 особливо важливого значення набуває запровадження в установах та організаціях менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. У зв’язку з цим, нами як Замовником в Тендерній документації було встановлено вимогу щодо надання документів, які підтверджують їх відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018.
Вимоги щодо наявності в учасника зазначених сертифікатів гарантують якість та безпечність виконання Договору, укладеного за результатами процедури закупівлі. Це гарантія спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів; наявності кваліфікованого персоналу.
Крім того, отримати сертифікати ISO 9001:2009 та ISO 45001:2018 може будь-яка організація, що працює у відповідності до зазначених стандартів.
Враховуючи все вищезазначене, дана вимога ніяким чином не обмежує коло потенційних учасників відкритих торгів та не має дискримінаційного характеру.
Отже, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
За результатами аналізу тендерної документації (далі – ТД) встановлено, що Замовником не вимагається забезпечення виконання договору про закупівлю.
В свою чергу, відповідно до ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
При цьому, розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Так, законодавець вищезазначеною нормою Закону надав Замовнику дієвий правовий механізм для убезпечення себе від неякісного/неповноцінного виконання та/або безпідставної відмови від виконання договору потенційним учасником.
Крім того, дана норма закону виступає свого роду запобіжником не тільки під час виконання договору, а й на етапі проведення аукціону, адже наявність даної вимоги в ТД з великою вірогідністю буде фільтрувати (відсіювати) учасників схильних до штучного демпінгу.
Звісно, наявність даної вимоги в ТД не 100% панацеєю від можливих неприйнятних дій умовного учасника під час виконання договору, але в значній мірі зменшує ризик їх виникнення, що є вагомим аргументом для її включення в перелік вимог ТД.
Вважаємо, що включення даної вимоги до складу ТД виконає наступні завдання:
- в значній мірі зменшить ризик підписання договорів по занижених неринкових цінах;
- як наслідок, забезпечить якіснішу, прозорішу та здорову конкуренцію під час торгів;
- що в свою чергу, призведе до придбання товару Замовником, за ринковими цінами, а також до можливого перегляду ціни за одиницю товару, протягом дії договору, лише у випадках та на підставах передбачених чинним законодавством.
Додатково слід зазначити, що включення даної норми до складу вимог ТД є свого роду «страховкою» для Замовника під час виконання договору, водночас вона не вимагає від Замовника понесення будь-яких додаткових витрат, як фінансових, так і трудових затрат (людино/годин).
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що включення вимоги щодо забезпечення виконання договору до складу ТД є актуальною та необхідної мірою станом на сьогоднішній день, в зв’язку з чим, наполегливо рекомендуємо Вам внести вищевказані зміни до ТД, обґрунтування доцільності яких зазначено вище.
Таким чином, Законом передбачено право, а не обов’язок Замовника встановлювати у вимогах тендерної документації забезпечення виконання договору.
Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Нами як замовником у Тендерній документації було встановлено таку вимогу до учасників як надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Враховуючи очікувану вартість закупівлі, на нашу думку, встановлення додаткової вимоги щодо надання забезпечення виконання договору є надмірним.
Отже, встановлення вимоги щодо надання забезпечення виконання договору є правом, а не обов’язком Замовника, а тому підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Скарги до процедури
Дата подання: 24 грудня 2020 14:59
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-28-000004 ● abe7bff9745f4d34b794db8a074b9d6c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 липня 2021 15:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.07.2021 № 435
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 26.07.2021 № 435
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-11-23-013756-c 23.11.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування про наявність ознак порушення (порушень)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-03 09:07:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Газове паливо (природний газ), ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо, очікуваною вартістю 4 018 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-23-013756-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення з наданням підтверджуючих документів, щодо коливання ціни природного газу на ринку, на підставі яких було внесено зміни до договору про закупівлю від 29.01.2021 № 41АВ147-142-21, укладеного між Відділом освіти, молоді та спорту Новгород – Сіверської міської ради Чернігівської області та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» шляхом укладання додаткових угод в частині ціни на природний газ.
Просимо також вказати кількість укладених додаткових угод до вищезазначеного договору (з наданням підтверджуючих документів).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-05 18:40:36
пояснення
Відділ освіти, молоді та спорту Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області надає пояснень на запит. У межах проведення моніторингу закупівлі «Газове паливо (природний газ), ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо, очікуваною вартістю 4 018 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-23-013756-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення з наданням підтверджуючих документів, щодо коливання ціни природного газу на ринку, на підставі яких було внесено зміни до договору про закупівлю від 29.01.2021 № 41АВ147-142-21, укладеного між Відділом освіти, молоді та спорту Новгород – Сіверської міської ради Чернігівської області та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» шляхом укладання додаткових угод в частині ціни на природний газ.
-Просимо також вказати кількість укладених додаткових угод до вищезазначеного договору (з наданням підтверджуючих документів- 6 додаткових угод з низ всі на коливання ціни (підтверджуючі документи надаються)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-09 15:47:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Газове паливо (природний газ), ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо, очікуваною вартістю 4 018 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-23-013756-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення з наданням підтверджуючих документів, щодо кількості спожитого природного газу Відділом освіти, молоді та спорту Новгород – Сіверської міської ради Чернігівської області за договором на постачання природного газу для потреб непобутових споживачів від 29.01.2021 № 41АВ147-142-21 укладеним з Товариством з обмеженою відповідальністю «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» станом з 01.01.2021 по 31.05.2021 та з 01.06.2021по 09.08.2021.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-11 18:25:04
пояснення
Відділ освіти молоді та спорту Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області надає інформацію щодо кількості спожитого природного газу за період з 01.01.2021 по 09.08.2021р. відповідно до актів приймання-передачі природного газу за договором на постачання природного газу для потреб непобутових споживачів від 29.01.2021 № 41АВ147-142-21 укладеним з Товариством з обмеженою відповідальністю «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ», що додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу договору ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» від 29.01.2021 № 41АВ147-142-21 відділом освіти, молоді та спорту було направлено листа до ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ», в якому повідомлено про результати моніторингу зазначеного вище договору та запропоновано, з метою усунення порушень привести істотні умови договору до вимог законодавства у сфері закупівель (зокрема зменшити ціну за 1 м3 природного газу до рівня визначеного у договорі на дату його підписання), та провести перерахунок вартості спожитого природного газу за завищеними цінами, різницю коштів повернути на рахунок відділу освіти, молоді та спорту.
2021-08-26 19:40:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
1 827 360,00
UAH з ПДВ
|
1 827 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" |
2 000 790,00
UAH з ПДВ
|
2 000 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
2 495 700,00
UAH з ПДВ
|
2 495 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Відхилено |
1 827 360,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 19:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" #39576385 |
Переможець |
2 000 790,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2020 18:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 17:07
|
img174.pdf | укладений |
25 жовтня 2021 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2021 13:01
|
img167.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2021 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2021 15:38
|
img118.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2021 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2021 16:36
|
img074.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2021 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2021 11:14
|
img045.pdf | зміни до договору |
01 липня 2021 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2021 10:58
|
img044.pdf | зміни до договору |
01 липня 2021 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2021 18:19
|
img502.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2021 18:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2021 18:16
|
img501.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2021 18:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2021 18:14
|
img500.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2021 18:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2021 18:08
|
img499.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2021 18:06
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 16:53
|
img464.pdf | укладений |
01 лютого 2021 16:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 41AB147-142-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 41AB147-142-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 41AB147-142-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 41AB147-142-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 41AB147-142-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 41AB147-142-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 41AB147-142-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 9.1.Цей Договір набуває чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх підписів печатками Сторін(за наявності)і діє в частині постачання газу з газової доби, з якої Споживач включений до Реєстру споживачів ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" в Інформаційній платформі Оператора ГТС,а саме з 01.01.2021року до 06.09.2021року, а в частині проведення розрахунків- до їх повного здійснення" |
Номер договору про закупівлю: | 41AB147-142-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 41AB147-142-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |