Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекс послуг з поводження з безпечними та небезпечними відходами, що утворюються в результаті господарської діяльності Замовника (ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Очікувана вартість
33 300,00 UAH
UA-2020-11-23-013356-c fd43eba8deea4b89b4576abc9dfac2b4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Миколаївна Маренич

+380412483414 tmo2_alina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42789136
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Контактна особа: Світлана Миколаївна Маренич
+380412483414
tmo2_alina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 грудня 2020 15:30
Очікувана вартість: 33 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 333,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кілограми
Комплекс послуг з поводження з безпечними та небезпечними відходами, що утворюються в результаті господарської діяльності Замовника (ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, Романа Шухевича, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 15:15
Оголошення вивіз використанних ЗІЗ нова.docx
23 листопада 2020 16:38
договір на відходи.docx
25 листопада 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 15:15
Оголошення вивіз використанних ЗІЗ нова.docx
24 листопада 2020 15:00
Оголошення вивіз використанних ЗІЗ нова.docx
23 листопада 2020 16:38
Оголошення вивіз використанних ЗІЗ.docx
23 листопада 2020 16:38
договір на відходи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

оновлена цінова в оновленній редакції
Дата подання: 24 листопада 2020 17:58
Дата відповіді: 25 листопада 2020 15:22
Шановний Замовнику! Ознайомившись із оновленої версією Оголошення, пунктом 19 у графі ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ зазначено наступне: Учасник повинен, протягом доби, після оголошення результатів аукціону, обов’язково підтвердити вартість, яка вказана в електронній формі оголошення результатів у третьому раунді Аукціону, шляхом прикріплення сканованої копії цінової пропозиції. Зміст цінової пропозиції повинен співпадати з технічними вимогами Замовника. У разі, якщо Учасник з будь – яких причин не підтвердив зазначену в електронній формі суму, або зміст комерційної пропозиції не співпадає з технічними вимогами Замовника, ця пропозиція не береться до розгляду. Прикріпити цінову пропозиції в електронну систему учасники спрощеної закупівлі не мають технічної можливості. Внесіть, будь ласка, зміни надавши можливість надіслати цінову на електронну пошту Замовника або видаліть зазначену вимогу. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідні зміни внесено 25.11.2020р до оголошення про проведення спрощеної процедури.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-013356-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 24 листопада 2020 11:03
В Учасників спрощеної закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону.
1.Найменування Замовнику: КП «Лікарня № 2 ім. В.П.Павлусенка» Житомирської міської ради, код ЄДРПОУ: 42789136. Адреса: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А.
2.Номер закупівлі: UA-2020-11-23-013356-c, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Комплекс послуг з поводження з безпечними та небезпечними відходами, що утворюються в результаті господарської діяльності Замовника (ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
3.Підстави подання вимоги: в Учасників спрощеної закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону.
4.Обґрунтування вимоги:
Замовник, КП «Лікарня № 2 ім. В.П.Павлусенка» Житомирської міської ради, оголосив в електронній системі «Прозорро» закупівлю UA-2020-11-23-013356-c за спрощеною процедурою. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству.

В Оголошенні про проведення закупівлі зазначено наступне:

Учасник повинен, протягом доби, після оголошення результатів аукціону, обов’язково підтвердити вартість, яка вказана в електронній формі оголошення результатів у третьому раунді Аукціону, шляхом прикріплення сканованої копії цінової пропозиції. Зміст цінової пропозиції повинен співпадати з технічними вимогами Замовника. У разі, якщо Учасник з будь – яких причин не підтвердив зазначену в електронній формі суму, або зміст комерційної пропозиції не співпадає з технічними вимогами Замовника, ця пропозиція не береться до розгляду.

Зазначена інформація міститься і в Додатку 2:

У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до пропозиції Учасника
(або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів) / не розміщена на сайті оновлена цінова пропозиція протягом 1 доби, Замовник залишає за собою право не приймати дану пропозицію до розгляду, незалежно від запропонованої ціни.



Інформуємо Вас, що станом на дату подання пропозиції згідно даної закупівлі в Учасників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону, оскільки програмний комплекс системи Прозорро було приведено у відповідність вимогам ч.9 ст. 14 Закону, якою передбачено:
«9. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.» В зв’язку з викладеним вище, можливість виконати вимогу щодо завантаження оновленої форми пропозиції, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону відсутня.
Ознайомитись з зазначено інформацією Замовник може на ресурсі:

https://infobox.prozorro.org/articles/zavantazhennya-dokumentiv-v-sproshcheniy-zakupivli

Вимагаємо: внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та до Додатку 2, а саме: надати можливість завантажити форму пропозиції приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону на електронну пошту Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2020 15:03
Замовником вивчено вимогу, вирішено задовольнити її шляхом внесення відповідних змін до оголошення про проведення спрощенної закупівлі

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 24 300,00
UAH з ПДВ
17 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 24 480,00
UAH з ПДВ
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 11:15
Електронний підпис
01 грудня 2020 11:14
7. протокол № 59.pdf
01 грудня 2020 11:14
3. Витяг ПДВ.pdf
01 грудня 2020 11:14
21. проект договору.pdf
01 грудня 2020 11:14
2. витяг з ЄДР 17.11.2020.pdf
01 грудня 2020 11:14
19. технічні вимоги.pdf
01 грудня 2020 11:14
18.7 висновок сєс 20.08.2015.pdf
01 грудня 2020 11:14
18.3 Висновок СЕС 2015.pdf
01 грудня 2020 11:14
18.2 Висновок СЕС 2015 -2.pdf
01 грудня 2020 11:14
10.2 Статут 20.03.2019.pdf
01 грудня 2020 11:14
10.1 Статут 20.03.2019 КОПІЯ.pdf
01 грудня 2020 11:14
1. цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 16:33
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
Переможець 17 910,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 15:41

Документи

04 грудня 2020 15:41
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:02
протокол №85.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
17 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2020 15:41
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:02
протокол №85.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 13:36
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 16:13
787.PDF укладений
18 грудня 2020 16:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 910,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 985,00 UAH)