Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне і аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2020-11-23-012667-c 17bca7ba22694d269a7af1ff56d7df56
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Турубарова Наталія Ісаївна

+380613322417 Leopriaz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, освіти та архівної роботи Приазовської РДА
Код ЄДРПОУ: 02228121
Місцезнаходження: 72401, Україна , Запорізька обл., Приазовське, вул. Покровська, 31
Контактна особа: Турубарова Наталія Ісаївна
+380613322417
Leopriaz@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 16:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 16:21
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Інтерактивні дошки та проектори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72415, Україна, Запорізька область, с.Ганнівка, вул.Шкільна,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
2 шт
Інтерактивна дошка та проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72401, Україна, Запорізька область, с.Ганно-Опанли, вул.Шкільна,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 15:23
ОГОЛОШЕННя МУЛЬТИМІДІЙНЕ ОБЛАДНАННЯ.docx
23 листопада 2020 16:17
Додаток 7 Телев.і аудіо.обладнання.docx
26 листопада 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 15:23
ОГОЛОШЕННя МУЛЬТИМІДІЙНЕ ОБЛАДНАННЯ.docx
26 листопада 2020 10:10
ОГОЛОШЕННя МУЛЬТИМІДІЙНЕ ОБЛАДНАННЯ.docx
23 листопада 2020 16:17
ОГОЛОШЕННя МУЛЬТИМІДІЙНЕ ОБЛАДНАННЯ.docx
23 листопада 2020 16:17
Додаток 7 Телев.і аудіо.обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Монтаж
Дата подання: 26 листопада 2020 08:28
Дата відповіді: 26 листопада 2020 10:01
Доброго дня! Чи потрібен Вам монтаж обладнання?
Відповідь: Так,потрібен.
Рекомендації
Дата подання: 26 листопада 2020 08:29
Дата відповіді: 26 листопада 2020 10:40
Шановний Замовник! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Внесено зміни до технічної документації (п.1,п.2). З приводу п.3 -що Ви мали на увазі щодо свідоцтва на знак для товарів і послуг та ,будь ласка, укажіть номер наказу Мінекономіки
Тендерна документація
Дата подання: 26 листопада 2020 08:32
Дата відповіді: 27 листопада 2020 09:45
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне: Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Проаналізувавши детально данну закупівлю, було виявлено, що очікувана вартість Вашої закупівлі дозволяє придбати дійсно якісне, сучасне та зручне у користуванні обладнання, також, повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної дошки є невідʼємною її складовою, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням. Згідно законодавства України, Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування, тому для раціонального витрачання бюджету Вашої закупівлі та уникнення завищення цін, а також постачання неякісного інтерактивного обладнання, рекомендуємо внести зміни в технічну частину, а саме характеристики інтерактивної дошки (або спеціалізоване програмне забезпечення) та додати наступну інформацію: Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних 3D моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту; бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини; можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності (AR) ; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя; можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі; можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн та офлайн. Спеціалізоване програмне забезпечення повинно мати рекомендації провідних закордонних університетів. Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника (або офіційного дистрибютора на території України) програмного забезпечення. Також, надати Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистриб'ютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення. Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 та інших законодавчих актів, інтерактивна дошка повинна обовʼязково бути укомплектовані програмним забезпеченням, тому внесення змін в тендерну документацію буде обгрунтованим та цілеспрямованим рішенням Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені зміни до технічної документації
Щодо вимог до тендерної документації
Дата подання: 26 листопада 2020 18:08
Дата відповіді: 27 листопада 2020 09:54
Шановний Замовник! Ви зазначєте вимоги згідно Статті 16 та 17 ЗУ "Про публічні закупівлі". Проте у вас оголошена спрощена закупівля. Та необов'язково прописувати так багато вимог згідно статті 16 та 17. Просимо вам прибрати дисримінаційні вимоги, що звужують коло учасників, а саме: 1.2. Копії правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень. Якщо нерухоме майно в якому зберігається та \ або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2020 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця \ громадянина (орендодавця). Якщо нерухоме майно в якому зберігається та \ або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно також надати копію документу, що підтверджує право власності орендодавця на вказане нерухоме майно. Документами, що підтверджують право власності орендодавця на нерухоме майно (правовстановлюючий документ) є: Свідоцтво про право власності на нерухоме майно, видане відповідно до закону одним із таких органів: державним реєстратором, нотаріусом, органом приватизації, органом місцевого самоврядування або місцевою держадміністрацією, БТІ тощо; АБО Витяг або Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. АБО Технічний паспорт на нерухоме майно видане відповідно до закону. Копії відповідних документів на власний та/або орендований вантажний автотранспорт для перевезення товару, який є предметом закупівлі, протягом дії договору. На вказаний автотранспорт повинні бути надані, зокрема, копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. В разі, якщо автотранспорт відсутній, надати договори на послуги перевезення, транспортні послуги, тощо. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Шановний Учасник! Нам потрібно ,щоб Ви зазначили юридичну адресу офісу та приміщення ,яке у власності або арендоване,де знаходиться товар для реалізацаї.
2.Нам потрібно свідоцтво про право власності на нерухоме майно відповідно до Закону України та документи на власний або арендований вантажний автотранспорт для перевозки товару.
Уточнення
Дата подання: 27 листопада 2020 08:27
Дата відповіді: 27 листопада 2020 10:02
Доброго дня! Шановний Замовник! Скільки вам потрібно комплектів по цій закупівлі (скільки інтерактивних дошок та скільки проекторів)? Дякуємо!
Відповідь: Шановний учасник! Нам потрібно:
Інтерактивних дошки-3 шт.

Проекторів -3 шт.
Аналоги
Дата подання: 27 листопада 2020 16:15
Шановний Замовник! Чи будете Ви розглядати продукцію інших виробників з не гіршими характеристиками?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 109 800,00
UAH з ПДВ
109 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 16:08
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:06
СЕРТИФІКАТИ ПРОЕКТОР.pdf
02 грудня 2020 16:06
СЕРТИФІКАТИ OPTOMA.pdf
02 грудня 2020 16:06
23.ДОГОВІР З НОВА ПОШТА.pdf
02 грудня 2020 16:06
ДОГОВОРА ОРЕНДИ.pdf
02 грудня 2020 16:06
ДОВІДКА ЩОДО ПЕЧАТКИ.pdf
02 грудня 2020 16:06
ГРИФ МОН НА ПЗ.pdf
02 грудня 2020 16:06
17.ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
02 грудня 2020 16:06
6.НАКАЗ.pdf
02 грудня 2020 16:06
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 109 800,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 09:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

03 грудня 2020 09:38
Електронний підпис
03 грудня 2020 09:36
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
109 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2020 09:38
Електронний підпис
03 грудня 2020 09:36
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 13:29
ДОДАТКОВА 1.PDF зміни до договору
14 грудня 2020 13:27
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 15:20
договір укладений
08 грудня 2020 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML