Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 34350000-5-Шини до транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини для шкільних автобусів)
Очікувана вартість
171 000,00 UAH
UA-2020-11-23-012462-c 23ffcb12d6d642ad904b337f05d62a08
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данило Дмитрович Білязе

+380624441991 t07111980@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142632
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., м. Волноваха, вул. Героїв 51 ОМБр,1
Контактна особа: Данило Дмитрович Білязе
+380624441991
t07111980@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 16:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 грудня 2020 11:33
Очікувана вартість: 171 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 855,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


ДК 021:2015 - 34350000-5-Шини до транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини для шкільних автобусів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штуки
ДК 021:2015 - 34350000-5-Шини до транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини для шкільних автобусів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, м.Волноваха, вул.Героїв 51 ОМБр,1(згідно оголошення)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Тендерні пропозиції надаються українською мовою Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 10:46
оголошення нове 26.12.2020.docx
25 листопада 2020 11:57
оголошення нове.docx
23 листопада 2020 16:10
спеціфікація .doc
23 листопада 2020 16:10
оголошення.docx
23 листопада 2020 16:10
дод 3.docx
23 листопада 2020 16:10
ДОД2.doc
23 листопада 2020 16:10
купівля .docx
26 листопада 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 10:46
оголошення нове 26.12.2020.docx
25 листопада 2020 11:57
оголошення нове.docx
23 листопада 2020 16:10
спеціфікація .doc
23 листопада 2020 16:10
оголошення.docx
23 листопада 2020 16:10
дод 3.docx
23 листопада 2020 16:10
ДОД2.doc
23 листопада 2020 16:10
купівля .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги
Дата подання: 24 листопада 2020 11:13
Дата відповіді: 24 листопада 2020 11:31
Доброго дня! Прохання надати роз'яснення стосовно пункту Оголошення "Наявність документів, підтверджуючих право Учасника на реалізацію товару та асортимент продукції." - які документи (приклад) вимагаються?
Відповідь: Доброго дня,мається на увазі договір з дистриб'ютором, виробником продукції або коли ви виробник вишевказаної продукції - установчі документи.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-012462-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА", Код ЄДРПОУ:33010822
Дата подання: 25 листопада 2020 10:11
Згідно технічних вимог
Шановний Замовник, добрий день.
Вимагаємо внесення змін в тенхнічні вимоги:

В п.4 Шин в розмірі 7,5/80 R 16C не існує з індексами : навантаження -130, швидкості - LM.
Вимагаємо внести зміни на: навантаження -122/120 швидкість - N.

В п.5 Шин в розмірі 185/75-16с не існує з індексами : навантаження -130, швидкості - LM.
Вимагаємо внести зміни на: навантаження -104/102 швидкість - R.

В п.6 Шин в розмірі 7.50R16 не існує з індексами : навантаження -130, швидкості - LM.
Вимагаємо внести зміни на: навантаження -122/120 швидкість - N.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 листопада 2020 11:57
Уповноважена особа Білязе Д.Д. прийняв до уваги вашу вимогу і врахував її правомірість та виклав оголошення у новій редакції
Номер вимоги: UA-2020-11-23-012462-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК", Код ЄДРПОУ:43178192
Дата подання: 09 грудня 2020 08:30
Пояснення щодо дискваліфікації
Шановний замовнику, наша пропозиція цілком відповідає технічним вимогам по кожному пункту. Вимагаємо надати детальне пояснення, яким чином наша пропозіція не відповідає умовам тендерної документації, оскільки Ваше рішення про дискваліфікацію не є правомірним.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2020 14:15
Уповноважена особа Білязе Д.Д. розглянув вашу вимогу і на що повідомляє наступне: деякі позиції шин наданих постачальником в документації не відповідають складним погодним умовам і поганим рівнем утримання дорожнього покриття у районі обслуговання.Також маю зазначити,що вами згідно оголошення не надані документи по всім позиціям шин, стосовно наявності документів, підтверджуючих право учасника на реалізацію товару та асортимент продукції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-11-23-012462-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК", Код ЄДРПОУ:43178192
Дата подання: 10 грудня 2020 17:39
Вимоги до оформлення документації
Шановний замовнику! В тендерній документації не вказані погодні умови та покриття, якому повинні відповідати шини. А також не вказані вимоги до оформлення документів, підтверджуючих право учасника на реалізацію товару та асортимент продукції. Нами завантажений такий документ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2020 14:58
Уповноважена особа Білязе Д.Д. розглянув вашу вимогу і на що повідомляє наступне: в системі Prozorro у вкладці запитання було задано питання и отримано відповідь
(доброго дня! Прохання надати роз'яснення стосовно пункту Оголошення "Наявність документів, підтверджуючих право Учасника на реалізацію товару та асортимент продукції." - які документи (приклад) вимагаються?
Відповідь:
24.11.20, 11:31
Доброго дня,мається на увазі договір з дистриб'ютором, виробником продукції або коли ви виробник вишевказаної продукції - установчі документи..
Також маю зазначити,що вами згідно оголошення надані документи по декільком позиціям шин, стосовно наявності документів, підтверджуючих право учасника на реалізацію товару та асортимент продукції.

Документи

25 листопада 2020 11:57
Сканировать30002.JPG

Документи

10 грудня 2020 14:15
Сканировать3.JPG

Документи

11 грудня 2020 14:58
Сканировать3.JPG

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК" 97 484,57
UAH з ПДВ
97 484,57
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" 115 746,72
UAH з ПДВ
115 746,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 17:52
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:52
спеціфікація .pdf
01 грудня 2020 17:52
Пропозиція.pdf
01 грудня 2020 17:52
Персональні дані.pdf
01 грудня 2020 17:52
Довідка.pdf
01 грудня 2020 17:52
Дані про підприємство.pdf
01 грудня 2020 17:52
відсут. відмови.pdf
01 грудня 2020 17:52
Альфа Статут 2019.pdf
01 грудня 2020 17:52
Альфа Рішення.pdf
01 грудня 2020 17:52
Альфа ПДВ.pdf
01 грудня 2020 17:52
Альфа Опис Статуту.pdf
01 грудня 2020 17:52
Альфа Наказ.pdf
01 грудня 2020 17:52
Альфа Виписка.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 18:03
Електронний підпис
30 листопада 2020 17:56
18 Проект договору.pdf
30 листопада 2020 17:56
17 Витяг ПДВ копія.pdf
30 листопада 2020 17:56
16 Витяг ЄДРПОУ.pdf
30 листопада 2020 17:56
15 Лист-згода перс дані.pdf
30 листопада 2020 17:56
14 Наказ та протокол копія.pdf
30 листопада 2020 17:56
13 Довідка щодо правочин.pdf
30 листопада 2020 17:56
11 Фінансова звітність.pdf
30 листопада 2020 17:56
9 Відомості учасника.pdf
30 листопада 2020 17:56
8 Стаття 17.pdf
30 листопада 2020 17:56
7 Матеріально-техн база.pdf
30 листопада 2020 17:56
6 Пропозиція.pdf
30 листопада 2020 17:56
5 Згода з вимогами.pdf
30 листопада 2020 17:56
1 Сертифікати якісті.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК"
#43178192
Відхилено 97 484,57
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 16:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"
#33010822
Переможець 115 746,72
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 16:03

Документи

08 грудня 2020 16:00
Електронний підпис
08 грудня 2020 15:58
Сканировать3.JPG

Документи

08 грудня 2020 16:03
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:02
Сканировать3.JPG

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"
#33010822
115 746,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2020 16:03
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:02
Сканировать3.JPG

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:06
IMG_0001.jpg зміни до договору
17 грудня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 15:01
Сканировать30001.JPG укладений
14 грудня 2020 12:23
Сканировать3.JPG укладений
14 грудня 2020 12:23
Сканировать30002.JPG укладений
14 грудня 2020 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 1023
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1069
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML