Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: Харківське шосе, 160-А, під'їзд 1 у Дарницькому районі м. Києва
Очікувана вартість
2 145 611,80 UAH
UA-2020-11-23-012454-c 67a6c36bfdda45909639c6cf975f5d85
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 12:38
Очікувана вартість: 2 145 611,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 728,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічної специфікації Додатку 7 до тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: Харківське шосе, 160-А, під'їзд 1 у Дарницькому районі м. Києва . Місцезнаходження замовника: вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: Харківське шосе, 160-А, під'їзд 1 у Дарницькому районі м. Києва [ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]
(Джерело фінансування - бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, м. Київ, житловий будинок за адресою: Харківське шосе, 160-А, під'їзд 1 у Дарницькому районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може передбачити здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, які закуповуються за бюджетні кошти за умови належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів щодо розміру та строків здійснення попередньої оплати. Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання), не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" 2 139 892,87
UAH з ПДВ
2 139 892,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФЛІФТ" 2 145 611,00
UAH з ПДВ
2 145 611,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 08:26
Електронний підпис
01 грудня 2020 08:26
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:32
3. Документи кваліфікації.pdf
30 листопада 2020 15:32
9. Лист-згода.pdf
30 листопада 2020 15:32
5. Технічна частина.pdf
30 листопада 2020 15:32
7. Лист щодо довкілля.pdf
30 листопада 2020 15:32
4. Інформація по статті 17.pdf
30 листопада 2020 15:32
1. Реестр.pdf
30 листопада 2020 15:32
2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФЛІФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
Переможець 2 139 892,87
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 16:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
2 139 892,87
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 14:40
Додаткова угода № 2 від 29.11.2021р. до дог. № 93-20-КТ від 22.12.2020р., Харківське шосе, 160-А, п.1.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 14:40
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 22:27
Додаткова угода № 1 від 30.12.2020 до дог. № 93_20-КТ Харківське шосе, 160-А.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 22:13
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 15:00
Договір № 93_20-КТ від 22.12.2020 ХШ 160-А.pdf укладений
22 грудня 2020 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В порядку та на умовах, визначених цим Договором, враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 30.12.2020 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 93/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Розпорядження Київського міського голови від 11.01.2021 року № 3 та наказу Замовника від 12.01.2021 року № 03-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. 2. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, Додаток № 2 – Договірна ціна з пояснювальною запискою, локальними кошторисами та підсумковою відомістю ресурсів Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 29.11.2021 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 93/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 116 604,89
UAH (в тому числі ПДВ 352 767,48 UAH)