Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гіпохлорит натрію марки "А", гіпохлорит натрію технічний
Очікувана вартість
1 806 270,00 UAH
UA-2020-11-23-012315-c 52256e8e0732405dbcca0fffac5135d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрощук Альона Андріївна

0363623865 prozorro.kmkp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кузнецовське міське комунальне підприємство
Код ЄДРПОУ: 30536302
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., ВАРАШ, майдан Незалежності, буд. 2
Контактна особа: Андрощук Альона Андріївна
0363623865
prozorro.kmkp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 14:54
Початок аукціону: 10 грудня 2020 14:54
Очікувана вартість: 1 806 270,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 031,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Гіпохлорит натрію марки "А", гіпохлорит натрію технічний

Гіпохлорит натрію марки "А", гіпохлорит натрію технічний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15.24 тони
Гіпохлорит натрію марки "А"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34400, Україна, Рівненська область, Ваарш, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
135 тони
Гіпохлорит натрію технічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34400, Україна, Рівненська область, Вараш, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 13:44
Додаток 3.docx
30 листопада 2020 10:36
Перелік змін до ТД.docx
23 листопада 2020 16:06
Тендерна документація.doc
23 листопада 2020 16:06
Додаток 1.doc
23 листопада 2020 16:06
Додаток 2.doc
23 листопада 2020 16:06
Додаток 4 - Проєкт Договору.docx
23 листопада 2020 16:06
Додаток 5.docx
30 листопада 2020 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 13:44
Додаток 3.docx
23 листопада 2020 16:06
Додаток 3.docx
30 листопада 2020 10:36
Перелік змін до ТД.docx
23 листопада 2020 16:06
Тендерна документація.doc
23 листопада 2020 16:06
Додаток 1.doc
23 листопада 2020 16:06
Додаток 2.doc
23 листопада 2020 16:06
Додаток 4 - Проєкт Договору.docx
23 листопада 2020 16:06
Додаток 5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до вимог документації замовника
Дата подання: 28 листопада 2020 17:43
Дата відповіді: 30 листопада 2020 09:28
1. Замовником оголошено закупівлю з предметом – гіпохлорит натрію марки А та гіпохлорит натрію технічний. Згідно Додатку 3 до гіпохлориту натрію технічного встановлена масова концентрація активного хлору, г/дм³, не менше 120. Просимо повідомити чи буде розглядатись гіпохлорит натрію марки Б з масовою концентрацією активного хлору, г/дм³, не менше 170? 2. Замовником встановлено вимогу про надання Учасником свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу – документ повинен бути дійсний на момент подачі тендерної пропозиції. Повідомляємо, що на даний час свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу не видаються. Пункт 8 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів (затверджений постановою Кабінетів Міністрів України від 03.07.2006р.№ 908) передбачає, що протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу інформація про засіб вноситься до Державного реєстру дезінфекційних засобів (далі - Реєстр). Засіб вважається зареєстрованим з моменту внесення його до Реєстру. Враховуючи викладене, просимо видалити дану вимогу або привести її до відповідності чинному законодавству України, враховуючи, що документ, який вимагає Замовник не видається більше уповноваженими органами та таку вимогу неможливо виконати. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
На рахунок питання 1: Так аналог (тобто гіпохлорит натрію марки "Б") розглядатись буде, якщо його технічні параметри та характеристики будуть відповідати вимогам зазначеним у тендерній документації.
На рахунок питання 2: Щодо даної вимоги подати Учасником свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-012315-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НПП Лаваль", Код ЄДРПОУ:36839655
Дата подання: 22 грудня 2020 10:37
Оскарження переможця
Вами було розпочато відкриті торги з ідентифікатором закупівлі: UA-2020-11-23-012315-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «НПП ЛАВАЛЬ» (далі – ТОВ «НПП ЛАВАЛЬ») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було: «код ДК 021:2015:24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини. Гіпохлорит натрію марки «А», гіпохлорит технічний».
Вами було прийнято рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРІЛАЙФ» (далі – ТОВ «МАРІЛАЙФ») переможцем та рішення про намір укласти договір (Протокол №156 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Кузнецовського міського комунального підприємства від 16.12.2020 р.).
Ми не погоджуємося з такими рішеннями, також вважаємо, що ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступні підстави:
1. Відповідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації необхідно надати учасникам:
• на вимогу Закону України ""Про захист персональних даних" Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на оброб-ку персональних даних посадової особи учасника (із їх зазначенням - призвіще, ім'я, та по батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та пас-портні дані (серія, №, ким і коли виданий), що підписала документи пропозиції.
В тендерній пропозиції переможця надано Лист-згоду на обробку персональних даних від 07.12.2020 р. №1043 (файл «Інші», сторінка 2).
Проте, всупереч вимогам Тендерної документації, Лист-згода не містить всіх обов’язкових відомостей, які вимагалися, а саме: ідентифікаційного коду посадової особи – директора ТОВ «МАРІЛАЙФ» Гнойової Марини Михайлівни:

2. Пунктом 5 Додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимагається надати:
«Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки - документ повинен бути дійсний на мо-мент подачі тендерної пропозиції.»
Дана вимога Тендерної документації ТОВ «МАРІЛАЙФ» не виконана, адже Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки не надано.
В складі тендерної пропозиції Переможця в файлі «Технічні.pdf» надано Дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що не є документом, який вимагався Замовником
Згідно пункту 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвер-дженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. №1107 (далі – Порядок №1107) зазначено наступне:
Дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається:
роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазна-чені у додатку 3;
Таким чином Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та Дозвіл на експлуата-цію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки не є одним і тим самим Дозволом та не можуть бути розцінені Замовником як ідентичні/тотожні у розумінні Порядку №1107.
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «МАРІЛАЙФ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ви-могам до учасника відповідно до законодавства
та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та ін-шим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому мала бути відхи-лена Замовником.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановле-них ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури за-купівлі/спрощеної закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конститу-цією України, -

П Р О С И М О:

1. Скасувати рішення про визнання ТОВ «МАРІЛАЙФ» переможцем, рішення про намір укласти договір з ТОВ «МАРІЛАЙФ» та всі наступні рішення.
З повагою,
Директор ТОВ «НПП ЛАВАЛЬ» В.О. Молочков




Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2020 17:11
Відхилити вимогу Учасника ТОВ "НПП Лаваль"

Документи подані скаржником

22 грудня 2020 10:37
Вимога.pdf

Документи

24 грудня 2020 17:11
Відповідь на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-23-012315-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НПП Лаваль", Код ЄДРПОУ:36839655
Дата подання: 24 грудня 2020 13:23
Скарга не неправомірні дії Замовника
Скарга на неправомірні дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2020 21:46
рішення від 28.12.2020 № 23906 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2020 21:46
рішення від 12.01.2021 № 394.pdf
Дата публікації: 15 січня 2021 21:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовник скасував рішення про визначення переможця закупівлі відкритих торгів - ТО "МАРІЛАЙФ".
Дата виконання рішення замовником: 18 січня 2021 10:02

Документи подані скаржником

24 грудня 2020 13:08
СКАРГА.PDF.p7s
24 грудня 2020 13:08
Скарга.docx
24 грудня 2020 13:08
Скарга.docx.p7s
24 грудня 2020 13:08
СКАРГА.PDF

Документи подані замовником

18 січня 2021 10:02
Протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" 1 502 400,00
UAH з ПДВ
1 397 232,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НПП Лаваль" 1 414 080,00
UAH з ПДВ
1 414 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 13:22
Електронний підпис
22 грудня 2020 13:21
Документи переможця.pdf
08 грудня 2020 13:07
Електронний підпис
08 грудня 2020 13:06
Інші.pdf
08 грудня 2020 13:06
Технічні.pdf
08 грудня 2020 13:06
Кваліфікаційні.pdf
08 грудня 2020 13:06
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

22 січня 2021 11:28
Електронний підпис
22 січня 2021 11:20
довідка ст.17.pdf
22 січня 2021 11:13
Електронний підпис
22 січня 2021 11:06
public_doc.p7s
22 січня 2021 11:06
public_doc.pdf
22 січня 2021 11:06
Dovidka_20358487580620196823.pdf.p7s
22 січня 2021 11:06
Dovidka_20358487580620196823.pdf
22 січня 2021 11:06
довідка ст.17.pdf
22 січня 2021 11:06
Тендерна пропозиція.pdf
09 грудня 2020 10:05
Електронний підпис
09 грудня 2020 10:03
40-реест документов.pdf
09 грудня 2020 10:03
39.Висновок СЕС_ТУ.pdf
09 грудня 2020 10:03
34-Дозвіл.pdf
09 грудня 2020 10:03
31-Довідка про товар.pdf
09 грудня 2020 10:03
30-гарант.лист поставки.pdf
09 грудня 2020 10:03
28-ТУ Азот (новий).PDF
09 грудня 2020 10:03
25-паспорт - А.pdf
09 грудня 2020 10:03
18 Копія опис.PDF
09 грудня 2020 10:03
17 Копія Статуту.pdf
09 грудня 2020 10:03
15-проект договору.pdf
09 грудня 2020 10:03
10-Технич.специф..pdf
09 грудня 2020 10:03
8-ст.17 (торгівля людьми).pdf
09 грудня 2020 10:03
7-ст.17 (санкції).pdf
09 грудня 2020 10:03
6-ст.17 (податки).pdf
09 грудня 2020 10:03
5-ст.17 (відсутн.судим.).pdf
09 грудня 2020 10:03
4-довідка мтб.pdf
09 грудня 2020 10:03
3-досвід.pdf
09 грудня 2020 10:03
1-Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Марілайф"

ТОВ "НПП Лаваль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф"
#42638760
Рішення скасоване 1 397 232,00
UAH з ПДВ
18 січня 2021 09:55
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф"
#42638760
Відхилено 1 397 232,00
UAH з ПДВ
18 січня 2021 10:23
ТОВ "НПП Лаваль"
#36839655
Переможець 1 414 080,00
UAH з ПДВ
19 січня 2021 10:13

Документи

18 січня 2021 10:23
Електронний підпис
18 січня 2021 10:23
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2021 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НПП Лаваль"
#36839655
1 414 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 09:29
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 11:20
Специфікація.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 11:19
Дод.угода.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 11:19
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 10:57
Договір №6.pdf укладений
03 лютого 2021 10:57
Додаток до договору 1.pdf укладений
03 лютого 2021 10:57
Додаток до договору 2.pdf укладений
03 лютого 2021 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору для проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 1 060 559,91
UAH (в тому числі ПДВ 176 759,99 UAH)