Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з перевезення сміття (ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям): послуги з перевезення сміття (ДК 021:2015: 90512000-9 Послуги з перевезення сміття)
Очікувана вартість
268 267,77 UAH
UA-2020-11-23-011921-c dc56fdd7a5264e38843a28af74dfd562
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Миколайович Рубльовський

+380626225491 slov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Слов'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142922
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, пл. Соборна, будинок 2
Контактна особа: Ігор Миколайович Рубльовський
+380626225491
slov-osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 23:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 14:04
Очікувана вартість: 268 267,77 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 341,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200.72 метр кубічний
Послуги з перевезення сміття (ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям): послуги з перевезення сміття (ДК 021:2015: 90512000-9 Послуги з перевезення сміття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Споживач, щомісяця оплачує виконавцю послуги у сумі, яка вказана у акті-рахунку, у строк до 10 числа місяця наступного за розрахунковим. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 14:22
ТД_послуги з перевезення сміття_2021_нова редакція.doc
25 листопада 2020 14:22
ТД_послуги з перевезення сміття_2021_зі змінами.doc
25 листопада 2020 14:22
Зміни до ТД_перевезення сміття.doc
23 листопада 2020 15:55
проєкт договору_послуги з перевезення сміття_2021.doc
23 листопада 2020 15:55
ТД_послуги з перевезення сміття_2021.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне автотранспортне підприємство 052810 268 267,77
UAH з ПДВ
268 267,77
UAH з ПДВ
Документи
КП "АТП 052814" 268 267,77
UAH з ПДВ
268 267,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 15:42
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

24 грудня 2020 06:26
Електронний підпис
24 грудня 2020 06:25
Дозволи ліцензії.pdf.p7s
24 грудня 2020 06:25
Дозволи ліцензії.pdf
18 грудня 2020 16:55
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:53
Відсутність підстав.pdf.p7s
18 грудня 2020 16:53
Відсутність підстав.pdf
18 грудня 2020 14:02
Dovidka_20335342690890308145.pdf.p7s
18 грудня 2020 14:02
Dovidka_20335342690890308145.pdf
10 грудня 2020 16:28
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:27
ТП.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:27
ТП.pdf
10 грудня 2020 16:27
Статут_2019.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:27
Статут_2019.pdf
10 грудня 2020 16:27
ст_17.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:27
ст_17.pdf
10 грудня 2020 16:27
Свiдоцтво_ПДВ.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:27
Свiдоцтво_ПДВ.pdf
10 грудня 2020 16:27
Розпорядження.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:27
Розпорядження.pdf
10 грудня 2020 16:27
Лист-вiдгук.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:27
Лист-вiдгук.pdf
10 грудня 2020 16:27
Лист_згода.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:27
Лист_згода.pdf
10 грудня 2020 16:27
Дозвiл.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:27
Дозвiл.pdf
10 грудня 2020 16:27
Договр_95.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:27
Договр_95.pdf
10 грудня 2020 16:27
Договор.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:27
Договор.pdf
10 грудня 2020 16:27
Довкiлля.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:27
Довкiлля.pdf
10 грудня 2020 16:27
Витяг.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:27
Витяг.pdf
10 грудня 2020 16:27
Вiдомостi.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:27
Вiдомостi.pdf
10 грудня 2020 16:27
statement-201210SU08050401.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:27
statement-201210SU08050401.pdf
10 грудня 2020 16:27
statement-201210SU08030200.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:27
statement-201210SU08030200.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне автотранспортне підприємство 052810

КП "АТП 052814"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне автотранспортне підприємство 052810
#05448946
Відхилено 268 267,77
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 14:50
КП "АТП 052814"
#05448998
Переможець 268 267,77
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 15:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "АТП 052814"
#05448998
268 267,77
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 15:00
Пояснення_КП АТП.doc укладений
15 грудня 2021 14:58
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 11:25
додаткова угода_6_дог_235.PDF зміни до договору
15 грудня 2021 11:13
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2021 09:07
дод_угода_5_дог_235.PDF зміни до договору
21 жовтня 2021 09:03
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 19:58
договір_39.PDF зміни до договору
30 вересня 2021 19:57
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 14:16
доп-угода_4_дог_235.PDF зміни до договору
20 квітня 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 11:04
доп_угода_3_дог_235.PDF зміни до договору
09 березня 2021 11:04
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 11:28
доп_угода_2_дог_235.PDF зміни до договору
26 січня 2021 11:27
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 10:22
доп_угода_1_дог_235.PDF зміни до договору
21 січня 2021 10:12
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:19
Договір_235.PDF укладений
31 грудня 2020 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились п.6.2. договору № 235 від 31.12. 2020 р. доповнити абзацом у наступній редакції: «Згідно доведеного тимчасового кошторису ціна цього договору складає 23887,52 грн. з ПДВ (двадцять три тисячі вісімсот вісімдесят сім грн. 52 коп. з ПДВ) у т.ч. ПДВ 3981,25 грн. (три тисячі дев’ятсот вісімдесят одна грн. 25 коп.). Оплата залишку суми договору № 235 від 31.12. 2020 р. виключно за наявності коштів згідно з постійним кошторисом». 2.Сторони домовились внести зміни до п. 12. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін до договору № 235 від 31.12. 2020 р. – змінити реквізити Споживача Відділу освіти Слов'янської міської ради, та викласти п. 12 Місцезнаходження та банківські реквізити сторін у наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 235
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились п. 3. Додаткової угоди № 1 від 20.01.2021 р. до договору від № 235 від 31.12. 2020 р. викласти у наступній реакції: «3. Всі інші умови до договору № 235 від 31.12. 2020 р. залишити без змін.»
Номер договору про закупівлю: 235
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились збільшити суму тимчасового кошторису на 80000,00 грн. з ПДВ (вісімдесят тисяч грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 13333,33 грн. (тринадцять тисяч триста тридцять три грн. 33 коп.) та викласти п. 6.2. договору № 235 від 31.12. 2020 р. у наступній редакції: «6.2. Ціна цього Договору становить 268267,77 грн. з ПДВ (двісті шістдесят вісім тисяч двісті шістдесят сім грн.77 коп. з ПДВ, у т.ч. ПДВ 44711,29 грн. (сорок чотири тисячі сімсот одинадцять грн. 29 коп.). Відповідно до тимчасового кошторису 103887,52 грн. з ПДВ (сто три тисячі вісімсот вісімдесят сім грн.52 коп.) у т.ч. ПДВ 17314,59 грн. (сімнадцять тисяч триста чотирнадцять грн.59 коп.). Ціна залишку згідно з постійним кошторисом 164380,25 грн. з ПДВ (сто шістдесят чотири тисячі триста вісімдесят грн. 25 коп.) у т.ч. ПДВ 27396,71 грн. ( двадцять сім тисяч триста дев’яносто шість грн.71 коп.) Ціна цього договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін»
Номер договору про закупівлю: 235
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились викласти преамбулу договору № 235 від 31 грудня 2020 року в наступній редакції: «Відділ освіти Слов'янської міської ради, в особі начальника Рубльовського Ігоря Миколайовича, що діє на підставі Положення, (далі - Споживач), з однієї сторони, і КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АТП 052814» в особі директора Мілевича Іллі Володимировича, що діє на підставі Статуту затвердженого рішенням виконкому Слов'янської міської ради № 838 від 03.04.2019 (далі – Виконавець ), з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей договір про таке ( далі Договір ).» 2. Сторони домовились внести зміни до розділу 12 Місцезнаходження та банківські реквізити сторін договору № 235 від 31 грудня 2020 року та викласти у новій редакції:
Номер договору про закупівлю: 235
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір №39 про правонаступництво по зобов'язанням
Номер договору про закупівлю: 235
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір №39 про правонаступництво по зобов'язанням
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились преамбулу договору №235 від 31.12.2020 р. викласти у наступній редакції: «Відділ освіти Слов’янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області в особі начальника відділу освіти Слов’янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області Хохлової Марини Володимирівни, яка діє на підставі Наказу командувача об’єднаних сил Міністерства оборони України від 17.09.2021 №388 «Про призначення заступників керівників військово-цивільних адміністрацій населених пунктів та керівників структурних підрозділів» та Положення про відділ освіти Слов’янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області, затвердженого Розпорядженням керівника Слов’янської міської військово – цивільної адміністрації від 21.09.2021 №33 «Про створення юридичної особи – відділ освіти Слов’янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області», (далі - Споживач), з однієї сторони, і КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АТП 052814», в особі директора Мілевича Іллі Володимировича, що діє на підставі Статуту затвердженого рішенням виконкому Слов’янської міської ради № 838 від 03.04.2019 (далі - Виконавець), з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей договір про таке (далі – Договір).». 2. Сторони домовилися внести зміни до п. 12. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін договору №235 від 31.12.2020 р. - змінити реквізити Замовника: та викласти п. . 12. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін у наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 235
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити суму договору №235 від 31.12.2020 р. на 8,80 грн. з ПДВ (вісім грн. 80 коп.), у т.ч. ПДВ 1,47 грн. (одна грн. 47 коп.) та викласти п.6.2. договору №235 від 31.12.2020р. у наступній редакції: "6.2. Ціна цього Договору становить 268258,97 грн. з ПДВ (двісті шістдесят вісім тисяч двісті п'ятдесят вісім грн. 97 коп. з ПДВ), у т.ч. ПДВ 44709,83 грн. Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін.".
Номер договору про закупівлю: 235
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 268 258,97
UAH (в тому числі ПДВ 44 709,82 UAH)