Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове
Очікувана вартість
20 900,00 UAH
UA-2020-11-23-011657-c 39df84ec877a42409a308def5bd3ce8c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Федорович Залужний

+380675629146 gorsovet-ver@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Верхівцевська міська рада
Код ЄДРПОУ: 35950156
Вебсайт: http://vmiskrada.gov.ua
Місцезнаходження: 51660, Україна , Дніпропетровська обл., м.Верхівцеве, вул. Центральна, 75
Контактна особа: Василь Федорович Залужний
+380675629146
gorsovet-ver@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 13:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 11:33
Очікувана вартість: 20 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 104,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Категорія замовника:згідно п.1 ч.1 ст2 ЗУ "Про публічні закупівлі"(орган місцевого самоврядування). Джерело фінансування: місцевий бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кілограми
Масло вершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51660, Україна, Дніпропетровська область, м.Верхівцеве, вул. Центральна, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за отриманий товар Замовником здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, згідно накладних протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару, на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 15:48
Оголошення Масло вершкове11.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-011657-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю, Код ЄДРПОУ:23063575
Дата подання: 04 грудня 2020 13:01
Невідповідність пропозиції вимогам Замовника
За тендерною документацією (Додаток 1 п.13 ) Замовник вимагає надати пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару та країни походження.

Учасник ФОП "Новіков О.С." надав документ "ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА_масло" у якому зазначено лише Крїну походження, а інша інформація надана у вигляді загальног оопису предмета закупівлі, ьез зазначення чітких даних пропонуємої позиції масло, а саме:

-чітко не зазначено % жиру пропонованого масло
- чітко не зазначено у що запаковане масло, вид обгортки
- чітко не зазначено яка кількість в упаковці
- чітко не зазначено склад пропонованого масла
- чітко не зазначено виробника
- чітко не зазначено калорійсть та поживну цінність
- дісутність чи наявність ГМО у складі продукти

Спираючись на вищенаведене, Учасник ФОП "Новіков О.С." не виконав вимогу Замовника за пунктом 13 Додатку №1 та тому пропозиція ФОП "Новіков О.С." не відповідає умовам тендерної документації.

ТОВ "Люстдорф" вимагає відхилення пропозиції ФОП "Новіков О.С.", як такої що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та перейти до розгляду наступної за ціною пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2020 16:05
За результатами розгляду Вашої вимоги від 04.12.2020р. «Невідповідність пропозиції вимогам Замовника» повідомляємо наступне:
Пункт 13 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагає «Пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару та країни походження». Учасником закупівлі ФОП Новіковим О.С. в документі «Пояснювальна записка щодо якісних та функціональних характеристик товару та країни походження за кодом СРV за ДК 021:2015 15530000-8 «Масло вершкове» надано вичерпну характеристику товару, з вказанням його якісних та функціональних характеристик, а також країни походження. Таким чином, ФОП Новіков О.С. цілком задовольнив вимоги п.13 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому рішення щодо Учасника спрощеної закупівлі ФОП Новікова О.С., за предметом закупівлі «Масло вершкове», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15530000-2 Вершкове масло залишається незмінним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НОВІКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" 18 900,00
UAH з ПДВ
18 359,00
UAH з ПДВ
Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 20 550,00
UAH з ПДВ
18 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 10:28
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:24
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 грудня 2020 10:24
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
02 грудня 2020 10:24
Декларація_масло.pdf
02 грудня 2020 10:24
Сан.обробка авто.pdf
02 грудня 2020 10:24
Сан Новиков СН.pdf
02 грудня 2020 10:24
Мед.книжка водія.pdf
02 грудня 2020 10:24
ЛИСТ-ПОЯСНЕННЯ.pdf
02 грудня 2020 10:24
Документи щодо ISO.pdf
02 грудня 2020 10:24
ДОВІДКА ЩОДО ФОП.pdf
02 грудня 2020 10:24
ДОВІДКА ПРО СТАТУТ.pdf
02 грудня 2020 10:24
ДОВІДКА ПРО ПОДАТОК.pdf
02 грудня 2020 10:24
Акт СЕС авто.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 17:47
Електронний підпис
30 листопада 2020 11:32
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2020 11:32
Статут_.pdf
30 листопада 2020 11:32
Свідотцтво про реестрацію.pdf
30 листопада 2020 11:32
Свідотство ПДВ.PDF
30 листопада 2020 11:32
ПРОЕКТ договору.pdf
30 листопада 2020 11:32
Персональні дані.pdf
30 листопада 2020 11:32
Інформація про учасника.pdf
30 листопада 2020 11:32
Згода з умовами договору.pdf
30 листопада 2020 11:32
Експертний висновок масло.pdf
30 листопада 2020 11:32
Довіренність 2020.pdf
30 листопада 2020 11:32
Декларація масло.pdf
30 листопада 2020 11:32
Гарантійний лист санкції.pdf
30 листопада 2020 11:32
Гарантійний лист додаток 3.pdf
30 листопада 2020 11:32
АКТ 447.pdf
30 листопада 2020 11:32
Акт 446.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НОВІКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"

Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НОВІКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
#0013500191
Переможець 18 359,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 09:30

Документи

04 грудня 2020 09:30
Електронний підпис
04 грудня 2020 09:28
протокол 30.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НОВІКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
#0013500191
18 359,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2020 09:30
Електронний підпис
04 грудня 2020 09:28
протокол 30.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:12
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:28
Д.у.1 17-12.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:23
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 09:31
17-12.pdf укладений
09 грудня 2020 09:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити загальну суму Договору про закупівлю № 17/12 від 09.12.2020р. на 14687,20 грн. (Чотирнадцять тисяч шістсот вісімдесят сім гривень 20 копійок), у тому числі: - по загальному фонду зменшити на 6756,11 грн.(Шість тисяч сімсот п’ятдесят шість грн. 11 коп.) - по спеціальному фонду зменшити на 7931,09 грн.(Сім тисяч дев’ятсот тридцять одна грн. 09 коп.) 2. Викласти пункт 2.1 Договору № 17/12 від 09.12.2020р. в наступній редакції: «2.1 Загальна сума Договору становить 3671,80 грн. (Три тисячі шістсот сімдесят одна грн. 80 коп.) без ПДВ та складається з суми вартості товару, вказаної у специфікації, у тому числі: - 1689,03 грн. (Одна тисяча шістсот вісімдесят дев’ять грн. 03 коп.) загальний фонд бюджету. - 1982,77 грн. (Одна тисяча дев’ятсот вісімдесят дві грн. 77 коп.) спеціальний фонд бюджету»
Номер договору про закупівлю: 17/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 671,80
UAH