Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Система захисту віддалених робочих місць операторів систем відеоспостереження
Очікувана вартість
4 300 000,00 UAH
UA-2020-11-23-010846-c 1cbb020bd7ed42ab80e71f9f0473eed6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буряк Ігор Петрович

380443668353 kp.informatika.kmda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Левка Мацієвича, 3
Контактна особа: Буряк Ігор Петрович
380443668353
kp.informatika.kmda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 16:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 12:42
Очікувана вартість: 4 300 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48150000-4: Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами


Система захисту віддалених робочих місць операторів систем відеоспостереження. Детально зазначено в додатку 3 до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Система захисту віддалених робочих місць операторів систем відеоспостереження. Мова , якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінасування: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-23-010846-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 04 грудня 2020 15:11
Скарга на положення тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації замовника 23 листопада 2020 року Комунальне підприємство «ІНФОРМАТИКА» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник) оприлюднило оголошення про закупівлю: «Система захисту віддалених робочих місць операторів систем відеоспостереження» (Далі - Закупівля). Електронний аукціон по Закупівлі призначено на 10 грудня 2020 року. Відповідно до п.4 Розділу 1 Тендерної документації до даної закупівлі - строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 24 грудня 2020 року. З урахуванням дати проведення Аукціону та строків, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» - договір з переможцем даної закупівлі може бути укладено не раніше 21.12.2020. Отже – на виконання предмету закупівлі залишається 4 робочих дні. Виконати предмет закупівлі в такі стислі строки – об’єктивно не можливо. Зокрема, такі строки виконання предмету закупівлі роблять неможливим реалізацію пунктів 5.2.1 та 6.9 проекту договору про закупівлю, викладеного в Додатку 4 до тендерної документації. Так, відповідно до п. 5.2.1. Проекту договору, Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір, повідомивши про це Виконавця письмово у строк за 10 (десять) календарних днів до дати розірвання Договору, що є неможливим з урахуванням наявних строків виконання предмету закупівлі. Також, відповідно до п. 6.9. проекту договору, приймання та оцінка наданих Послуг здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів відповідно до Технічних вимог. Таким чином Замовник не матиме достатнього часу, передбаченого проектом договору, для перевірки якості наданих послуг, що є неприпустимим. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Комунальне підприємство «ІНФОРМАТИКА» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) внести зміни п.4 Розділу 1 Тендерної документації до даної закупівлі та визначити кінцевим строком поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – 30.01.2021. Директор ТОВ «АКСІКОР» В.І. Шевчук
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 09.12.2020 № 22751.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 21:22

Документи подані скаржником

04 грудня 2020 13:45
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВМ КОНСТРАКШН УКРАЇНА» 4 272 993,00
UAH
4 272 993,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" 4 294 749,70
UAH
4 294 749,70
UAH
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 14:22
sign.p7s
04 грудня 2020 14:20
Статут_код доступу.pdf
04 грудня 2020 14:20
Розяснення_ліцензії.pdf
04 грудня 2020 14:20
повноваження.pdf
04 грудня 2020 14:20
Рішення_власника.pdf
04 грудня 2020 14:20
Згода_Договір.pdf
04 грудня 2020 14:20
ПДВ.pdf
04 грудня 2020 14:20
Довідки_банків.pdf
04 грудня 2020 14:20
Відповідність_ст17.pdf
04 грудня 2020 14:20
Гарант_санкції.pdf

Публічні документи

07 грудня 2020 16:34
sign.p7s
07 грудня 2020 16:33
5. Довідка з банка.pdf
07 грудня 2020 16:33
10. РОЗРАХУНОК.pdf

Підстави для відмови в участі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ВМ КОНСТРАКШН УКРАЇНА»

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВМ КОНСТРАКШН УКРАЇНА»
#39576191
Переможець 4 272 993,00
UAH
16 грудня 2020 22:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 22:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВМ КОНСТРАКШН УКРАЇНА»
#39576191
4 272 993,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 30 грудня 2020 13:36
Кінець періоду оскарження: 10 січня 2021 00:00
Дата відміни: 10 січня 2021 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, відповідно до п. 1 ч. 1 ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі"

Актуальні тендери

До пошуку