Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система захисту віддалених робочих місць операторів систем відеоспостереження
Очікувана вартість
4 300 000,00 UAH
UA-2020-11-23-010846-c 1cbb020bd7ed42ab80e71f9f0473eed6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буряк Ігор Петрович

380443668353 kp.informatika.kmda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Левка Мацієвича, 3
Контактна особа: Буряк Ігор Петрович
380443668353
kp.informatika.kmda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 16:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 12:42
Очікувана вартість: 4 300 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48150000-4: Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами


Система захисту віддалених робочих місць операторів систем відеоспостереження. Детально зазначено в додатку 3 до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Система захисту віддалених робочих місць операторів систем відеоспостереження. Мова , якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінасування: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 14:54
Зміни_ПО_захист робочих місць_01.12.2020.docx
01 грудня 2020 14:53
ТД_ПО захист робочих місць_зі змінами від 01.12.2.0doc.doc
01 грудня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 14:54
Зміни_ПО_захист робочих місць_01.12.2020.docx
01 грудня 2020 14:53
ТД_ПО захист робочих місць_зі змінами від 01.12.2.0doc.doc
23 листопада 2020 15:34
ТД_ПО захист робочих місць.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-23-010846-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 04 грудня 2020 15:11
Скарга на положення тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації замовника 23 листопада 2020 року Комунальне підприємство «ІНФОРМАТИКА» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник) оприлюднило оголошення про закупівлю: «Система захисту віддалених робочих місць операторів систем відеоспостереження» (Далі - Закупівля). Електронний аукціон по Закупівлі призначено на 10 грудня 2020 року. Відповідно до п.4 Розділу 1 Тендерної документації до даної закупівлі - строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 24 грудня 2020 року. З урахуванням дати проведення Аукціону та строків, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» - договір з переможцем даної закупівлі може бути укладено не раніше 21.12.2020. Отже – на виконання предмету закупівлі залишається 4 робочих дні. Виконати предмет закупівлі в такі стислі строки – об’єктивно не можливо. Зокрема, такі строки виконання предмету закупівлі роблять неможливим реалізацію пунктів 5.2.1 та 6.9 проекту договору про закупівлю, викладеного в Додатку 4 до тендерної документації. Так, відповідно до п. 5.2.1. Проекту договору, Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір, повідомивши про це Виконавця письмово у строк за 10 (десять) календарних днів до дати розірвання Договору, що є неможливим з урахуванням наявних строків виконання предмету закупівлі. Також, відповідно до п. 6.9. проекту договору, приймання та оцінка наданих Послуг здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів відповідно до Технічних вимог. Таким чином Замовник не матиме достатнього часу, передбаченого проектом договору, для перевірки якості наданих послуг, що є неприпустимим. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Комунальне підприємство «ІНФОРМАТИКА» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) внести зміни п.4 Розділу 1 Тендерної документації до даної закупівлі та визначити кінцевим строком поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – 30.01.2021. Директор ТОВ «АКСІКОР» В.І. Шевчук
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 09.12.2020 № 22751.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 21:22

Документи подані скаржником

04 грудня 2020 13:45
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВМ КОНСТРАКШН УКРАЇНА» 4 272 993,00
UAH
4 272 993,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" 4 294 749,70
UAH
4 294 749,70
UAH
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 14:22
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:20
Статут_код доступу.pdf
04 грудня 2020 14:20
Розяснення_ліцензії.pdf
04 грудня 2020 14:20
повноваження.pdf
04 грудня 2020 14:20
Рішення_власника.pdf
04 грудня 2020 14:20
Згода_Договір.pdf
04 грудня 2020 14:20
ПДВ.pdf
04 грудня 2020 14:20
Довідки_банків.pdf
04 грудня 2020 14:20
Відповідність_ст17.pdf
04 грудня 2020 14:20
Гарант_санкції.pdf

Публічні документи

07 грудня 2020 16:34
Електронний підпис
07 грудня 2020 16:33
5. Довідка з банка.pdf
07 грудня 2020 16:33
10. РОЗРАХУНОК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ВМ КОНСТРАКШН УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВМ КОНСТРАКШН УКРАЇНА»
#39576191
Переможець 4 272 993,00
UAH
16 грудня 2020 22:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 22:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВМ КОНСТРАКШН УКРАЇНА»
#39576191
4 272 993,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 30 грудня 2020 13:36
Кінець періоду оскарження: 10 січня 2021 00:00
Дата відміни: 10 січня 2021 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, відповідно до п. 1 ч. 1 ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі"