Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Система захисту віддалених робочих місць операторів систем відеоспостереження
Очікувана вартість
4 300 000,00 UAH
UA-2020-11-23-010846-c ● 1cbb020bd7ed42ab80e71f9f0473eed6
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Левка Мацієвича, 3 |
Контактна особа: |
Буряк Ігор Петрович 380443668353 kp.informatika.kmda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2020 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2020 12:42 |
Очікувана вартість: | 4 300 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48150000-4: Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами
Система захисту віддалених робочих місць операторів систем відеоспостереження. Детально зазначено в додатку 3 до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Система захисту віддалених робочих місць операторів систем відеоспостереження. Мова , якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2020
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінасування: кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2020 14:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2020 14:54 |
Зміни_ПО_захист робочих місць_01.12.2020.docx | |
01 грудня 2020 14:53 |
ТД_ПО захист робочих місць_зі змінами від 01.12.2.0doc.doc |
01 грудня 2020 14:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 грудня 2020 14:54 |
Зміни_ПО_захист робочих місць_01.12.2020.docx
|
|||
01 грудня 2020 14:53 |
ТД_ПО захист робочих місць_зі змінами від 01.12.2.0doc.doc
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-23-010846-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 04 грудня 2020 15:11
Дата подання: 04 грудня 2020 15:11
Скарга на положення тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації замовника
23 листопада 2020 року Комунальне підприємство «ІНФОРМАТИКА» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник) оприлюднило оголошення про закупівлю: «Система захисту віддалених робочих місць операторів систем відеоспостереження» (Далі - Закупівля).
Електронний аукціон по Закупівлі призначено на 10 грудня 2020 року.
Відповідно до п.4 Розділу 1 Тендерної документації до даної закупівлі - строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 24 грудня 2020 року.
З урахуванням дати проведення Аукціону та строків, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» - договір з переможцем даної закупівлі може бути укладено не раніше 21.12.2020. Отже – на виконання предмету закупівлі залишається 4 робочих дні. Виконати предмет закупівлі в такі стислі строки – об’єктивно не можливо.
Зокрема, такі строки виконання предмету закупівлі роблять неможливим реалізацію пунктів 5.2.1 та 6.9 проекту договору про закупівлю, викладеного в Додатку 4 до тендерної документації.
Так, відповідно до п. 5.2.1. Проекту договору, Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір, повідомивши про це Виконавця письмово у строк за 10 (десять) календарних днів до дати розірвання Договору, що є неможливим з урахуванням наявних строків виконання предмету закупівлі.
Також, відповідно до п. 6.9. проекту договору, приймання та оцінка наданих Послуг здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів відповідно до Технічних вимог. Таким чином Замовник не матиме достатнього часу, передбаченого проектом договору, для перевірки якості наданих послуг, що є неприпустимим.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Комунальне підприємство «ІНФОРМАТИКА» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) внести зміни п.4 Розділу 1 Тендерної документації до даної закупівлі та визначити кінцевим строком поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – 30.01.2021.
Директор
ТОВ «АКСІКОР» В.І. Шевчук
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 09.12.2020 № 22751.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 21:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВМ КОНСТРАКШН УКРАЇНА» |
4 272 993,00
UAH
|
4 272 993,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
4 294 749,70
UAH
|
4 294 749,70
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВМ КОНСТРАКШН УКРАЇНА» #39576191 |
Переможець |
4 272 993,00
UAH
|
16 грудня 2020 22:14
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 13:36 |
Кінець періоду оскарження: | 10 січня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 10 січня 2021 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, відповідно до п. 1 ч. 1 ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Документи:
30 грудня 2020 13:36
|
Електронний підпис |
30 грудня 2020 13:34
|
Протокол 174_20 від 29_12_ 2020 відміна ПО робочих місць.pdf |