Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання опалого листя, навантаження, вивезення та утилізація утворених відходів
Очікувана вартість
199 836,00 UAH
UA-2020-11-23-009938-c a686bec25e0f4ec5879319d6bf0ebc29
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ксенія Козлова

+380567670336 kpmyzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39754779
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Ксенія Козлова
+380567670336
kpmyzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Відповідно до п.5 ч. 7 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендеру/спрощеної процедури. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру/спрощеної процедури.
Враховуючи, що у підприємства виникла необхідність в закупівлі додаткових аналогічних послуг у учасника ТОВ «Благоустрій 2018», код за ЄДРПОУ 42649710, у зв’язку з тим, що за результатами відкритих торгів з закупівлі Послуги з прибирання опалого листя, навантаження, вивезення та утилізація утворених відходів (ID закупівлі UA-2019-02-15-001033-b) договір виконаний в повному обсязі, тому є підстави для укладання нового договору на закупівлю додаткових аналогічних послуг з ТОВ «Благоустрій 2018», код за ЄДРПОУ 42649710, без застосування порядку проведення тендеру/спрощеної закупівлі встановленої Законом України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання опалого листя, навантаження, вивезення та утилізація утворених відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, сквер Івана Старова, Парк ім. Писаржевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

23 листопада 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОУСТРІЙ 2018"
#42649710
Переможець 199 836,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 15:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:32
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 15:37
ДУ1.PDF зміни до договору
25 листопада 2020 15:24
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 13:52
Дог. Благоуст..PDF зміни до договору
24 листопада 2020 13:51
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 13:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договір б/н від 24.11.2020р.
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В новій редакції п.6.3 Договору.
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 199 836,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 306,00 UAH)