Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотографічне обладнання
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2020-11-23-009754-c 5ad284eca1794a468bfd84388197b95d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушнір Олексій Ростиславович

380352475068 vpm_dz@wunu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Західноукраїнський національний університет
Код ЄДРПОУ: 33680120
Місцезнаходження: 46009, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вулиця Львівська, 11
Контактна особа: Кушнір Олексій Ростиславович
380352475068
vpm_dz@wunu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 12:00
Очікувана вартість: 85 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Західноукраїнський національний університет, м. Тернопіль, вул. Львівська, 11, 33680120, установа, зазначена у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», джерело фінансування - кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
1) Фотоапарат Sony Alpha a7 III Body (1 шт.), код ДК 021:2015 38651000-3 Фотоапарати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46009, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вулиця Львівська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання
1 штуки
2) Об’єктив Tamron 28-75 тт f/2.8 Di III RXD (1 шт.), код ДК 021:2015 38651100-4 Об’єктиви для фотоапаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46009, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вулиця Львівська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 14:56
Д2_Форма ТП_38650000-6.docx
23 листопада 2020 14:56
Д3_Проект договору_38650000-6.docx
23 листопада 2020 14:56
Д4_Квал вимоги_38650000-6.docx
23 листопада 2020 14:56
Д1_Тех специф_38650000-6.docx
23 листопада 2020 14:56
ТД_38650000-6.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 24 листопада 2020 23:58
Дата відповіді: 25 листопада 2020 17:37
Відповідно до документу "Технічна специфікація" п.5., Вами передбачено , що З метою запобігання закупівлі за бюджетні кошти фальсифікованої або неякісної продукції Учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист щодо поставки товарів належної якості, наданий виробником безпосередньо на ці торги з посиланням на номер оголошення та назву Замовника. Звертаємо Вашу увагу на те, що дана технічна вимога з урахуванням вимог п.п. 6.1 та п.п. 6. П.6.2 Наказу №35 від 13.04.2016 р. «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» є дискримінаційною та штучним чином звужує коло осіб , які мають можливість прийняти участь та бути переможцем зазначеної закупівлі, а також є грубим порушенням вимог чинного законодавства України в сфері закупівель, внаслідок чого порушуються права учасників зазначеної закупівлі. По перше: - В законодавстві України в Господарському кодексі України не існує юридично визначеного терміну «Гарантійний лист від виробника» на поставку товарів належної якості. Законодавством не встановлена правова природа цього листа і він не підпадає під поняття угоди або договору. Взаємовідносини між господарчими суб’єктами України регулюються виключно договірними відносинами згідно Господарського кодекса України. В договорах і зазначаются як гарантії, так і права та обов’язки сторін. Отже «Гарантійний лист від виробника» не може нести за собою будь яку відповідальність, тому є юридично нікчемним документом і вимагати такий лист у Виробника є безпідставним. По друге: -Антимонопольним комітетом України розроблені рекомендації «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства, про заходи економічної конкуренції від 30.03.2018 р. №4-рк. Водночас , в спільному Листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України вих.№3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 р, на виконання рекомендацій АМК України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства, про заходи економічної конкуренції від 30.03.2018 р. №4-рк., в п.8 зазначено, що Замовникам не рекомендуеться висувати вимоги щодо надання постачальникам гарантійного листа від виробника, оскільки це «…в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі». А також вивченими рішенями АМК щодо надання гарантійних листів від Виробника, визнано що практика використання гарантійного листа від Виробника є дискрімінаційною. Просимо внести відповідні зміни до Оголошення про проведення закупівлі: виключити дану вимогу, яка є дискрімінаційною
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу на те, що закупівля UA-2020-11-23-009754-c проводиться за процедурою відкриті торги і регулюється виключно Законом України "Про публічні закупівлі" а не Наказом № 35, який, до того ж, втратив чинність. Крім того, тендерна документація не обмежує надання гарантійного листа тільки від виробника - зазначено "від виробника товару (офіційного представництва виробника в Україні)". Таким чином, якщо товар офіційно завезений на територію України, така вимога зовсім не може бути дискримінаційною а тільки такою, яка підтверджує офіційний статус такого товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-009754-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Винограденко Микита Васильович, Код ЄДРПОУ:3380208113
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до документу "Технічна специфікація" п.5., Вами передбачено , що З метою запобігання закупівлі за бюджетні кошти фальсифікованої або неякісної продукції Учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист щодо поставки товарів належної якості, наданий виробником безпосередньо на ці торги з посиланням на номер оголошення та назву Замовника. Звертаємо Вашу увагу на те, що дана технічна вимога з урахуванням вимог п.п. 6.1 та п.п. 6. П.6.2 Наказу №35 від 13.04.2016 р. «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» є дискримінаційною та штучним чином звужує коло осіб , які мають можливість прийняти участь та бути переможцем зазначеної закупівлі, а також є грубим порушенням вимог чинного законодавства України в сфері закупівель, внаслідок чого порушуються права учасників зазначеної закупівлі. По перше: - В законодавстві України в Господарському кодексі України не існує юридично визначеного терміну «Гарантійний лист від виробника» на поставку товарів належної якості. Законодавством не встановлена правова природа цього листа і він не підпадає під поняття угоди або договору. Взаємовідносини між господарчими суб’єктами України регулюються виключно договірними відносинами згідно Господарського кодекса України. В договорах і зазначаются як гарантії, так і права та обов’язки сторін. Отже «Гарантійний лист від виробника» не може нести за собою будь яку відповідальність, тому є юридично нікчемним документом і вимагати такий лист у Виробника є безпідставним. По друге: -Антимонопольним комітетом України розроблені рекомендації «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства, про заходи економічної конкуренції від 30.03.2018 р. №4-рк.
Водночас , в спільному Листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України вих.№3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 р, на виконання рекомендацій АМК України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства, про заходи економічної конкуренції від 30.03.2018 р. №4-рк., в п.8 зазначено, що Замовникам не рекомендуеться висувати вимоги щодо надання постачальникам гарантійного листа від виробника, оскільки це «…в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі». А також вивченими рішенями АМК щодо надання гарантійних листів від Виробника, визнано що практика використання гарантійного листа від Виробника є дискрімінаційною.
Просимо внести відповідні зміни до Оголошення про проведення закупівлі: виключити дану вимогу, яка є дискрімінаційною
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 24 листопада 2020 23:57
Причина: ------

Інформація про відміну

Дата відміни
09 грудня 2020 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій