Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж житлового будинку по вул. Космонавта Попова, 11, корп. 3 в м. Кропивницькому" (ДК 021:2015 - 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація") ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
788 923,60 UAH
UA-2020-11-23-009481-c 3ce359ec9723400bb8455f8a6a5ef729
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Ірина Василівна

380522358359 sektorzakupivli@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Контактна особа: Полякова Ірина Василівна
380522358359
sektorzakupivli@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 20:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 11:15
Очікувана вартість: 788 923,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 944,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі/ обсяги виконання робіт згідно Додатку № 2 до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж житлового будинку по вул. Космонавта Попова, 11, корп. 3 в м. Кропивницькому" (ДК 021:2015 - 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація") ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25031, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Космонавта Попова, 11, корп. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить оплату вартості виконаних Робіт на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2020 році. Пiсляоплата 10 Банківські 70
Iнша подія Замовником на підставі рахунку Виконавця може надаватись попередня оплата у розмірі до 30% від загальної вартості Робіт, визначеної Договором на придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання рахунку Виконавця за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2020 році на небюджетний рахунок Виконавця відкритого в органах Казначейства. Аванс 10 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 15:00
Оголошення.pdf
23 листопада 2020 14:59
Додаток 7 до оголошення (проект договору).pdf
23 листопада 2020 14:58
Додаток 6 до оголошення.pdf
23 листопада 2020 14:58
Додаток 5 до оголошення.pdf
23 листопада 2020 14:58
Додаток 4 до оголошення.pdf
23 листопада 2020 14:56
Додаток 3 до оголошення.pdf
23 листопада 2020 14:55
Додаток 2 до оголошення.pdf
23 листопада 2020 14:50
Додаток 1 до оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-009481-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "СІТІ БУД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37277329
Дата подання: 11 грудня 2020 09:43
Невідповідність пропозиції ТОВ "РОМКОР"
Пропозиція не відповідає тендерній документації, там має бути відхилена. З причин викладених нижче:
1. Згідно додатку №5 до оголошення учасник повинен в довідці вказати в повному обсязі технічні засоби, обладнання, відображені в розділах ІІ та ІІІ підсумкової відомості ресурсів стосовно предмету закупівлі, яка надається учасником в складі пропозиції.
Учасником ТОВ «РОМКОР» не вказано в довідці та не надано підтвердження наявності наступного обладнання, яке міститься в відомості ресурсів наданій учасником ТОВ «РОМКОР»:
1. Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 3 т
2. Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т
3. Автонавантажувачi, вантажопiдйомнiсть 5 т
4. Агрегати фарбувальнi з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадiв будiвель, продуктивнiсть 500 м3/год
5. Верстати свердлильнi
6. Електростанцiї пересувнi, потужнiсть 4 кВт
7. Компресори пересувнi з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв
8. Крани на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть 6,3 т
9. Навантажувачi одноковшеві унiверсальнi, фронтальнi, пневмоколiснi, вантажопiдйомнiсть 2т
10. Пiдiймачi щогловi будiвельнi, вантажопiдйомнiсть 0,5 т
11. Прес-ножицi комбiнованi
12. Термопенали з масою завантажувальних електродiв не бiльше 5 кг
Навантажувачі одноковшеві вантажопідйомність 1т
13. Крани баштові, вантажопідйомність 8 т.
14. Машини свердлильні електричні
15. Бадді, місткість 2м3
16. Вібратори глиинні
17. Лебiдки електричнi, тягове зусилля до 31,39 кН [3,2 т]
18. Лебiдки електричнi, тягове зусилля до 49,05 кН [5 т]
19. Ножицi листовi кривошипнi [гiльйотиннi


2. В довідці про наявність обладнання та метаріально технічної бази поданої ТОВ «РОМКОР» вказано договір про надання послуг №22 від 08.11.2018 р., але надано Договір №22 оренди спецтехніки.

3. Згідно вимог документі закупівлі таблиці Інші документи,учасник повинен надати довідку складну у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та рекомендовано з проставлянням відбитку печатки, яка містить відомості про юридичну особу (фізичну особу): а) реквізити (місцезнахолження (місце проживання), телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, прізвище, імя по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором.

В довідці про відомості про юридичну особу надану ТОВ «РОМКОР» не надано інформації про казначейський рахунок, для надання авансу, чи листа пояснення

4. Згідно вимог документі закупівлі таблиці Інші документи,учасник повинен надати сканований оригінал чи нотаріальну завірену копію ліцензії (які діють протягом всього періоду виконання робіт), необхідних для здійснення зазначених робіт. Учасник ТОВ «РОМКОР» не подано оригінал чи скановану нотаріально звірену копію ліцензії , згідно п. 8 таблиці інші документи.

5. Згідно вимог документі закупівлі таблиці Інші документи,учасник повинен надати сканований оригінал чи нотаріальну завірену копії дозволів/декларацій на виконання робіт підвищеної небезпеки (які діють протягом всього періоду виконання робіт), необхідних для здійснення зазначених робіт. Учасник ТОВ «РОМКОР» не подано оригінал чи скановані нотаріально копії дозволів/декларацій на виконання робіт підвищеної небезпеки, згідно п. 8 таблиці інші документи.

Тому просимо переглянути рішення щодо прийняття пропозиції ТОВ "РОМКОР", оскільки вона містить значні невідповідності вимогам Оголошення закупівлі, та має бути відхилена.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 грудня 2020 17:28
1. Відповідно Додаток № 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається зазначити в повному обсязі технічні засоби, обладнання відображені в розділах ІІ та ІІІ Підсумкової відомості ресурсів стосовно предмету закупівлі, яка надається учасником в складі пропозиції. Учасником надано довідку пояснення відсутності деяких машин, механізмів у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які відображені у відомостях ресурсів. Учасник не планує використовувати їх в процесі виконання робіт, саме це зазначається у відомостях ресурсів у вартості машин та механізмів, які дорівнюють нулю. Також не використання машин, врахованих у складі загальновиробничих витрат підтверджується вартістю використаної електроенергії у відомостях ресурсів, яка дорівнює нулю.
2. Щодо невірно вказаної назви договору № 22 від 08.11.2018 р в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази розглядалось Замовником, як формальна, технічна помилка. Учасником надано підтвердження вказаного Договору у вигляді скан-копії, засвідченої підписом та печаткою, в якому зазначено перелік орендованої техніки та вказано про надання послуг з управління та технічної експлуатації будівельних машин.
3. Замовником не вимагається надання інформації про казначейський рахунок для надання авансу. Учасник повинен надати інформацію про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором. Дана інформація зазначена в складі пропозиції учасника.
4. Щодо неподання оригіналу чи сканованої нотаріально завіреної копії ліцензії та дозволу. Учасник керувався інструкцією з підготовки пропозиції ч. 9 п. 9.1 оголошення: всі документи пропозиції, які визначені цим оголошенням, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для зчитування (файли з розширенням «..pdf.» (сканованого оригіналу документа/ сканованої копії документа, засвідченої підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), або у формі електронних документів через електронну систему закупівель), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Учасник надав скан-копії ліцензії та дозволу, засвідчені підписом та печаткою, що не створюють правових підстав для відхилення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-11-23-009481-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "СІТІ БУД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37277329
Дата подання: 11 грудня 2020 21:25
Прийняття пропозиції з порушенням вимог Оголошення
Згідно п. 8 та п.9 таблиці "Інші документи" Оголошення закупівлі, чітко прописана вимога, щодо подання саме СКАНОВАНОГО ОРИГІНАЛУ або НОТАРІАЛЬНО ЗАВІРЕНОЇ КОПІЇ ліцензії, дозволів і декларацій на виконання робіт підвищеної небезпеки, що не суперечить інструкції з підготовки пропозиції, в якій вказано загальні умови подання документів (ч.9 п 9.1. оголошення, документи пропозиції, які визначені цим оголошенням, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для зчитування (файли з розширенням «..pdf.» (СКАНОВАНОГО ОРИГІНАЛ ДОКУМЕНТА/ сканованої копії документа, засвідченої підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), або у формі електронних документів через електронну систему закупівель), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії), за вимогою замовника п.8 та п.9 таблиці "інші документи", зазначені документи повинні були подаватись тільки сканованою копією з оригіналу, чи нотаріально завіреної копії, варіанту подання завіреної копії учасником в даній вимозі не вказано, а тому вважаємо що прийняття даної пропозиції суперечить вимогам Оголошення і має бути відхилено!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 грудня 2020 11:36
Учасник надав скан-копії ліцензії та дозволів, засвідчені підписом та печаткою. Достовірність інформації щодо видачі та дійсності Дозволів № 028,15,35, № 394.17.35, № 188.12.35 – 45.33.1 та Ліцензії № 33-Л від 09.09.2017р. (реєстраційний запис 2013040410 від 14.09.2017 р.) перевірено у відкритих реєстрах за посиланнями http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/search та https://dabi.gov.ua/license/list.php., тому підстави для відхилення пропозиції ТОВ «РОМКОР» відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РОМКОР" 784 414,88
UAH з ПДВ
772 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" 784 986,00
UAH з ПДВ
781 041,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 12:08
Електронний підпис
03 грудня 2020 12:05
Пропозиція.pdf
03 грудня 2020 12:05
Кошторис.pdf
03 грудня 2020 12:05
Кваліфікація.pdf
03 грудня 2020 12:05
Вимоги.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 16:01
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:42
ТП_СІТІ_БУД_ПЛЮС_с.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РОМКОР"

ПП "СІТІ БУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РОМКОР"
#23235125
Переможець 772 580,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 15:48

Документи

09 грудня 2020 15:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РОМКОР"
#23235125
772 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2020 15:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 14:55
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 14:52
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 11:49
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
03 березня 2021 11:48
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:09
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:09
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 17:07
Договір 449 від 15.12.2020.pdf укладений
15 грудня 2020 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна Договору в межах бюджетного призначення у 2020 році складає 0 грн 00 коп. (Нуль грн. 00 коп.) з ПДВ. Внести зміни до розділу 7 пункту 7.1 Договору та викласти в новій редакції: п. 7.1 Договір набирає чинності і вважається укладеним з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2021 року, а в частині виконання Виконавцем своїх зобов'язань за Договором – до повного їх виконання.
Номер договору про закупівлю: 449
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна Договору в межах бюджетного призначення у 2021 році складає 772 580 грн. 00 коп. (Сімсот сімдесят дві тисячі п’ятсот вісімдесят грн. 00 коп.) з ПДВ. Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 449
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до фактично виконаних робіт сторони вирішили внести зміни до абзацу 1 пункту 2.1 розділу 2: Загальна вартість робіт за Договором становить 707 038, 57 грн. у т.ч. ПДВ
Номер договору про закупівлю: 449
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 707 038,57
UAH (в тому числі ПДВ 117 839,76 UAH)