Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
580 000,00 UAH
UA-2020-11-23-009338-c 5070fb0e11754b77bfc4ca098a6bfeea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Волочій

+380950077063 boi4uk2014@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Код ЄДРПОУ: 02070855
Місцезнаходження: 76019, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15
Контактна особа: Лілія Волочій
+380950077063
boi4uk2014@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 15:55
Очікувана вартість: 580 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 найменувань
Комп’ютерне обладнання (в асортименті і кількості згідно тендерної документації).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 14:49
02_Додаток_1_до_ТД.docx
23 листопада 2020 14:44
05_Додаток_4_до_ТД.docx
23 листопада 2020 14:44
04_Додаток_3_до_ТД.doc
23 листопада 2020 14:44
03_Додаток_2_до_ТД.doc
23 листопада 2020 14:44
01_ТД_Комп’ютерне обладнання.docx
23 листопада 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 14:49
02_Додаток_1_до_ТД.docx
23 листопада 2020 14:44
02_Додаток_1_до_ТД.docx
23 листопада 2020 14:44
05_Додаток_4_до_ТД.docx
23 листопада 2020 14:44
04_Додаток_3_до_ТД.doc
23 листопада 2020 14:44
03_Додаток_2_до_ТД.doc
23 листопада 2020 14:44
01_ТД_Комп’ютерне обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 25 листопада 2020 22:24
Дата відповіді: 30 листопада 2020 15:18
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Так, аналоги розглядати будемо по тих позиціях де це прописано в технічних вимогах (по технічних характеристиках, гарантії і має офіційно продаватися в Україні), всі необхідні технічні характеристики товару вказані у Додатоку 2 до тендерної документації. Позиції 5-6,8-10,12,22-23 просимо надати ті, що прописані у Додатоку 2 до тендерної документації. По принтерах і БФП картриджі мають бути не чіповані і картридж має бути все в одному , тобто разом з фотобарабаном. Монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання НЕ потрібно.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-009338-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Код ЄДРПОУ:41554748
Дата подання: 10 грудня 2020 09:48
щодо відхилення ТОВ БМС-Захід
ТОВ "ТКК "ФРАЙ" категорично не погоджується з рішенням замовника про визнання переможцем ТОВ "ТОВ БМС-Захід ", оскільки його пропозиція не відповідає вимогам ТД і замовник зобовязаний відхилити таку пропозицію. Замовник вимагав "Монітор 23.8" Acer SA240YAbi (UM.QS0EE.A01) або еквівалент з параметрами, які не гірше наступних: Діагональ дисплея: 23.8" Частота оновлення: 75 Гц Максимальна роздільна здатність: 1920 x 1080 точок Час реакції матриці: 4 мс Інтерфейси: HDMI, VGA Тип матриці: IPS" Учасник подає "Монітор LED LSD SAMSUNG S24R350F". При перевірці технічних параметрів вказаного "Монітор LED LSD SAMSUNG S24R350F” виявлено, що “Час реакції матриці” не відповідає дійсності та вводить в оману замовника, “Час реакції матриці” - "Монітор LED LSD SAMSUNG S24R350F” - 5 мс, що э грубим порушенням техничних вимог замовника. Перевірити це можливо за посиланням https://www.samsung.com/ru/monitors/flat/fhd-monitor-with-bezel-less-design-24-inch-ls24r350fhixci/ Також Замовник вимогав “Гарантійний термін, 36 місяців” ТОВ "ТОВ БМС-Захід " пропанує "Монітор LED LSD SAMSUNG S24R350F” який має “Гарантійний термін, 24 місяці”. Також замовник вимогав Навушники A4tech HS-28 Silver (HS-28) повідомляємо замовнику, що ці Навушники мають раздільні « джекі » Кількість jack (ів) – 2, тобто окремо «джек» навушників та окремо «джек» мікрафона, натомість ТОВ "ТОВ БМС-Захід " пропанує Навушники GEMBIRD MHS-03-BKWT, які мають об'єднаний “джек” що унеможливлює повноцінне працювання, адже сучасні системні блоки та ноутбуки мають окремі входи для наушників та мікрафону. Перевірити це можливо за посиланням https://gembird.com/item.aspx?id=11365. Замовник зобовязаний проводити перевірку тендерної пропозиції на відповідність вимогам ТД. Таким чином, не можна вважати запропоноване обладнання еквівалентом, оскільки технічні параметри по одній позиції є гіршими за ті, які вимагав замовник. В такому випадку Замовник зобовязаний відхиляти такі пропозиції та виконувати вимоги Закону. Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам замовника в іншому випадку ми змушені будемо звертатися до АМКУ та оскаржувати таке рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2020 15:49
Відхилити вимогу ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «ФРАЙ» щодо оскарження визначення переможця, як необґрунтовану та як таку, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

14 грудня 2020 15:49
Протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БМС-Захід 573 450,00
UAH з ПДВ
537 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 550 251,00
UAH з ПДВ
541 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 18:02
Електронний підпис
11 грудня 2020 18:01
Лист гарантія стаття 17.pdf
11 грудня 2020 18:01
Довідка ДПІ.pdf
08 грудня 2020 14:33
Електронний підпис
08 грудня 2020 14:31
сертифікат.zip
08 грудня 2020 14:31
Витяг з ЄДР.pdf
08 грудня 2020 14:31
Довідка МТБ.pdf
08 грудня 2020 14:31
Довідка працівники.pdf
08 грудня 2020 14:31
Статут БМС-Захід.pdf
08 грудня 2020 14:31
фінзвіт бмс (1).pdf
08 грудня 2020 14:31
Свідоцтво ПДВ.jpg
08 грудня 2020 14:31
Тендерна пропозиція.pdf
08 грудня 2020 14:31
Лист-згода.pdf
08 грудня 2020 14:31
наказ на посаду.pdf
08 грудня 2020 14:31
право підпису.pdf
08 грудня 2020 14:31
Лист гарантія стаття 17.pdf
08 грудня 2020 14:31
Кваліфікаційна вимога.ZIP

Публічні документи

08 грудня 2020 09:43
Електронний підпис
08 грудня 2020 09:38
23_Проект договору.pdf
08 грудня 2020 09:38
24_Гарантійний лист.pdf
08 грудня 2020 09:38
19_Копія виписка з ЄДР.PDF
08 грудня 2020 09:38
3_Порівняльна таблиця.pdf
08 грудня 2020 09:38
1_Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БМС-Захід

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БМС-Захід
#25597861
Переможець 537 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 18:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 18:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БМС-Захід
#25597861
537 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 13:25
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:12
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 11:55
Специфікація.pdf укладений
21 грудня 2020 11:54
Договір.pdf укладений
21 грудня 2020 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 606
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 310 427,00
UAH (в тому числі ПДВ 51 737,83 UAH)