Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна дошка)
Очікувана вартість
340 800,00 UAH
UA-2020-11-23-009085-c d008030f366745abb6cd4fe301435dda
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васіліна Аліна Вікторівна

+380384561196 nsr_otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Наркевицька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 04403444
Місцезнаходження: 31260, Україна , Хмельницька обл., смт Наркевичі, Незалежності, 2
Контактна особа: Васіліна Аліна Вікторівна
+380384561196
nsr_otg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 17:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 11:19
Очікувана вартість: 340 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 704,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та не підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31260, Україна, Хмельницька область, смт. Наркевичі, вул. Незалежності, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
5 шт
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31260, Україна, Хмельницька область, смт. Наркевичі, вул. Незалежності, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
2 шт
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31231, Україна, Хмельницька область, с. Шмирки, вул. Шкільна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок здійснюється у безготівковій формі шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником видаткової накладної на оплату за поставлений товар Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 14:17
Додаток 4 до Тендерної документації Нова редакція.docx
27 листопада 2020 14:17
Додаток 3 до Тендерної документації Нова редакція.doc
23 листопада 2020 15:07
Додаток 4 до Тендерної документації .docx
23 листопада 2020 15:07
Додаток 3 до Тендерної документації.docx
23 листопада 2020 15:07
Додаток 2 до Тендерної документації.docx
23 листопада 2020 15:07
Додаток 1 до Тендерної документації.docx
23 листопада 2020 15:07
ТД_Інтерактивна дошка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 26 листопада 2020 12:49
Дата відповіді: 26 листопада 2020 14:23
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Так нам потрібно монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання
Внесення змін
Дата подання: 26 листопада 2020 14:49
Дата відповіді: 27 листопада 2020 14:03
Доброго дня! Шановний Замовнику, проаналізувавши Ваші технічні характеристики ми виявили невідповідності, а саме Ви вказуєте: "Технологія : Інфрачервона." та "Технологія розпізнання - "Оптично-цифрова". Повідомляємо Вам, що Інтерактивні дошки бувають двох видів залежно від технології: з інфрачервоною та з оптичною. Тому посилання одночасно на ці дві технології в описі однієї Інтерактивної дошки є помилковим та неправильним. На підставі вищевказаного наполягаємо на внесенні змін до вказаної характеристики. Такі зміни забезпечать однакове розуміння Вашої документації Учасниками та дозволять Вам закупити те обладнання, що Вам дійсно потрібне. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за рекомендацію, до технічного завдання внесено зміни, які будуть оприлюднені найближчим часом.
Рекомендація щодо внесення змін
Дата подання: 26 листопада 2020 14:51
Дата відповіді: 27 листопада 2020 14:05
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Вам уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. 4. Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання (Обов’язкова надати копію Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання у складі тендерної пропозиції). Обгрунтування: вказаний документ забезпечить безпечність здійснення робіт щодо встановлення обладнання, гарантуватиме якість і надійність таких робіт, а також здійснення їх кваліфікованими спеціалістами. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за рекомендацію, до технічного завдання внесено зміни, які будуть оприлюднені найближчим часом.
Порада щодо програмного забезпечення
Дата подання: 26 листопада 2020 15:08
Дата відповіді: 27 листопада 2020 14:05
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне: Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Проаналізувавши детально данну закупівлю, було виявлено, що очікувана вартість Вашої закупівлі дозволяє придбати дійсно якісне, сучасне та зручне у користуванні обладнання, також, повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної дошки є невідʼємною її складовою, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням. Згідно законодавства України, Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування, тому для раціонального витрачання бюджету Вашої закупівлі та уникнення завищення цін, а також постачання неякісного інтерактивного обладнання, рекомендуємо внести зміни в технічну частину, а саме характеристики інтерактивної дошки (або спеціалізоване програмне забезпечення) та додати наступну інформацію: Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних 3D моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту; бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини; можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності (AR) ; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя; можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі; можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн чи офлайн. Спеціалізоване програмне забезпечення повинно мати рекомендації провідних закордонних університетів. Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника (або офіційного дистрибютора на території України) програмного забезпечення. Також, надати Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистрибютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення. Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 та інших законодавчих актів, інтерактивна дошка/панель повинні обовʼязково бути укомплектовані програмним забезпеченням, тому внесення змін в тендерну документацію буде обгрунтованим та цілеспрямованим рішенням Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за рекомендацію, до технічного завдання внесено зміни, які будуть оприлюднені найближчим часом.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-009085-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 27 листопада 2020 14:38
Порушення
Доброго дня!
Шановний Замовнику, Ви виклали нову редакцію всіх документів, в яких повністю змінили вимоги щодо предмета закупівлі. За першої редакцією Вам було необхідно 12 Інтерактивних дошок, тепер Ваша документація містить вимоги що 9 комплектів (9 проекторів та 9 інтерактивних дошок).
По-перше, змінювати повністю змінивши предмет закупівлі, Ви повинні і змінити її бюджет

По-друге, Ваша нова редакція Додатку 3 містить дискримінаційні вимоги, а саме в описі технічних характеристик Ви вказуєте:
"Активний розмір екрану не менше ніж, дюйми 81.9; · Активний розмір екрану не менше ніж, мм 1706*1165; · Розмір проекційного відображення, дюйми 77.1; · Розмір проекційного відображення, мм 1567*1165;
дошка повинна мати розумний лоток, в комплекті якого повинно бути не менше трьох стилусів різних кольорів, стирачка, телескопічна указка. · лоток для стилусів повинен мати функцію автоматичного розпізнавання вибраного типу інструменту, а також кольору маркера - синього, чорного або червоного;"

Звертаємо Вашу увагу, що під вказані характеристики можливо підібрати лише 1 Інтерактивну дошку від 1 виробника. Це, в свою чергу, є грубим порушенням принципів здійснення державних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України " Про публічні закупівлі".

Отже, внісши так зміни Ви свідомо порушуєте чинне законодавство України та повністю дискримінуєте участь учасників, які зможуть запропонувати Вам обладнання навіть кращої якості, ніж те, що Ви прописуєте.

Шановний Замовнику, видаліть дискримінаційні вимоги щодо розмірів Інтерактивної дошки та її характеристик ("розумного лотка") та внесіть зміни відповідно до законодавства та наказів МОН України.
У разі невнесення змін, будемо змушені звернути увагу відповідних органів на проведення Вашої закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 16:42
Добрий день. В оголошенні про проведення відкритих торгів, що оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 Закону обов'язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі (ст. 14 Закону). Відповідно до п.5 ст. 14 Закону - оголошення про проведення торгів та вимоги до предмету закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги Замовника в даному оголошенні встановлені з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, що містяться в статті 5 Закону, та жодним чином не містить дискримінаційного забарвлення. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Насамперед, необхідно розуміти, в чому полягає принцип недискримінації учасників, а також які умови можуть вважатися дискримінаційними. Європейський суд з прав людини визначає дискримінацію як відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації. Відповідні висновки суду можна знайти в рішенні суду у справі №42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 р. та рішенні у справі №13378/05 «Бьорден проти Сполученого Королівства» від 29.04.2008 р. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). У частині 3 ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону. Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, під час оцінки перспектив оскарження необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди. Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Для прикладу можна навести такі рішення Колегії АМКУ:
• Рішення від 02.10.2018 р. №10119 про задоволення скарги одного з учасників процедури закупівель виробів з дроту (електродів зварювальних), в якому АМКУ дійшов висновку про необґрунтоване встановлення замовником специфічних технічних параметрів предмета закупівлі. Приймаючи рішення про задоволення скарги, АМКУ виходив з того, що замовник у тендерній документації встановив такі специфічні вимоги до предмета закупівлі (температурний режим роботи, особливі характеристики будови продукції), яким у сукупності не може відповідати звичайний виробник. Водночас таким умовам відповідає продукція лише одного виробника у світі — ESAB AB (Швеція). У зв'язку з цим АМКУ дійшов висновку про порушення зазначеними умовами такого принципу публічних закупівель як недискримінація. Аналогічні висновки АМКУ щодо неможливості необґрунтованого встановлення специфічних вимог викладені у рішенні №4377 р/пк пз від 04.07.2017 р.
• Рішення від 17.09.2018 р. про задоволення скарги одного з учасників процедури закупівлі мастильних засобів, в якому АМКУ дійшов висновку про необґрунтоване встановлення замовником такої умови як обов'язкове отримання погодження документів, що підтверджують якість товару, конкретним державним підприємством — Харківське конструкторське бюро з двигунобудування. АМКУ зазначив, що відповідна вимога є дискримінаційною, адже замовник не довів необхідність отримання погодження саме від цього підприємства.
• Рішення від 04.04.2017 р. №1758 р/пк пз про задоволення скарги учасника процедури закупівлі асфальтобетонної суміші, в якому АМКУ дійшов висновку про необґрунтоване встановлення замовником умови про те, що «місцезнаходження заводу/бази навантаження учасника має бути розташоване в м. Києві або у приміській зоні до 10 км від межі м. Києва». Відповідну вимогу АМКУ визнав дискримінаційною, оскільки замовник не довів необхідність розташування заводу/бази учасника саме у зазначеній місцевості.
• Рішення від 25.09.2018 р. №9891 р/пк пз про задоволення скарги учасника процедури закупівлі твердого палива у зв'язку з необґрунтованим встановленням замовником у тендерній документації вимоги про наявність в учасника не менше ніж 50% марки вугілля, що є предметом цієї закупівлі на складі. Відповідну вимогу АМКУ визнав дискримінаційною щодо учасників процедури закупівлі, в тому числі щодо скаржника. Судова практика у відповідній категорії справ свідчить про те, що суди застосовують аналогічний з АМКУ підхід у процесі вирішення питання про дискримінаційність умов тендерної документації. Окремо слід зазначити, що під час судового оскарження учасники надають відповідні аргументи вже під час оскарження рішення АМКУ, винесеного за скаргою учасника на результати торгів.
Щодо вимог, які Ви, як Учасник вважаєте дискримінаційними:
1. "Активний розмір екрану не менше ніж, дюйми 81.9. Активний розмір екрану не менше ніж, мм 1706*1165; Розмір проекційного відображення, дюйми 77.1; · Розмір проекційного відображення, мм 1567*1165;". Повідомляємо, що згідно даних всеукраїнсько-відомого інтернет магазину Hotline під ці характеристики підходять близько 40 моделей інтерактивних дошок від близько 15 різних виробників.
2. "дошка повинна мати розумний лоток, в комплекті якого повинно бути не менше трьох стилусів різних кольорів, стирачка, телескопічна указка. · лоток для стилусів повинен мати функцію автоматичного розпізнавання вибраного типу інструменту, а також кольору маркера - синього, чорного або червоного;". Згідно даних того ж магазину Hotline, інтерактивні дошки різних виробників та моделей мають різну комплектацію. Також повідомляємо Вам, що більшість виробників надають можливість постачати та доукомплектовувати свої дошки окремими додатковими елементами та розхідними матеріалами, в тому числі телескопічними указками, маркерами різних кольорів, стирачками тощо.
Також відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна спеціфікація повинна містити вираз "або еквівалент" у разі необхідності посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника... Враховуючи наведене та те, що єдиним 100% критерієм вибору переможця є ціна, до участі на торгах допускається будь-яке комп'ютерне обладнання, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі (та його частин), визначеним Додатком 3 до Тендерної документації. Еквівалент буде визначатися за характеристиками, які визначені у Додатку 3 до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, у разі наявності в данному документі посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент"(технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозації повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Евівалент - товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємизамінними при досягнені того ж самого або кращого результату.
Отже, виходячи з загальної судової практики, норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та практики розгляду скарг уповноваженою колегією АМКУ щодо дискримінаційних вимог, тобто вимог яким можуть відповідати лише один або декілька учасників, інформація про якісні, технічні та інші характеристики встановлені до предмету закупівлі Замовником жодним чином не можуть вважатися дискримінаційними.
В тендерній документації не вказано конкретну торгівельну марку, модель товару, зазначені тільки технічні характеристики відповідності надання пропозиції та поставка еквіваленту. На даний час на споживчому ринку існує безліч виробників комп’ютерного обладнання. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на тендерний комітет з метою приведення у відповідність своєї пропозиції.
З повагою, тендерний комітет.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 312 417,00
UAH з ПДВ
284 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 340 798,86
UAH з ПДВ
304 999,02
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 340 740,00
UAH з ПДВ
340 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 13:19
Електронний підпис
14 грудня 2020 13:19
Dovidka_20337384010000298467.pdf.p7s
14 грудня 2020 13:19
Dovidka_20337384010000298467.pdf
11 грудня 2020 17:49
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:48
Dovidka_20309517130030408399.pdf.p7s
11 грудня 2020 17:48
Dovidka_20309517130030408399.pdf
11 грудня 2020 17:48
Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
11 грудня 2020 17:48
Довідка п. 12 ст. 17.pdf
08 грудня 2020 16:11
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:10
Фінансовий звіт.pdf
08 грудня 2020 16:10
Установчі документи.pdf
08 грудня 2020 16:10
Уповноважена особа.pdf
08 грудня 2020 16:10
Технічні паспорти.pdf
08 грудня 2020 16:10
Технічні вимоги згода.pdf
08 грудня 2020 16:10
Тендерна пропозиція.pdf
08 грудня 2020 16:10
Таблиця відповідності.pdf
08 грудня 2020 16:10
Проект договору.pdf
08 грудня 2020 16:10
Лист-пояснення.pdf
08 грудня 2020 16:10
Інформаційна довідка.pdf
08 грудня 2020 16:10
Інструкція Vivitek.pdf
08 грудня 2020 16:10
Інструкція INTECH.pdf
08 грудня 2020 16:10
Довідка субпідрядник.pdf
08 грудня 2020 16:10
Довідка стаття 17.pdf
08 грудня 2020 16:10
Довідка сервіс.pdf
08 грудня 2020 16:10
Довідка ліцензування.pdf
08 грудня 2020 16:10
Довідка код доступу.pdf
08 грудня 2020 16:10
Довідка досвід.pdf
08 грудня 2020 16:10
Довідка довкілля.pdf
08 грудня 2020 16:10
Авторизаційні листи.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 15:55
Електронний підпис
08 грудня 2020 15:48
Сертифікати.pdf
08 грудня 2020 15:48
Аналогічний договір.pdf
08 грудня 2020 15:48
Тендерна.pdf
08 грудня 2020 15:48
Довідка.pdf
08 грудня 2020 15:48
Детальний опис.pdf
08 грудня 2020 15:48
Відгук.pdf
08 грудня 2020 15:48
Витяг з ЄДР 30.11.2020.pdf

Публічні документи

24 грудня 2020 12:14
Електронний підпис
24 грудня 2020 12:13
Довідка МВС_24_12.pdf
23 грудня 2020 15:08
Довідка люди.pdf
08 грудня 2020 11:43
Електронний підпис
08 грудня 2020 11:42
РЕЄСТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Рішення скасоване 284 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 14:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 284 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 14:29
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 304 999,02
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 14:59
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Переможець 340 740,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 15:32

Документи

18 грудня 2020 14:25
Електронний підпис

Документи

18 грудня 2020 14:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
340 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:40
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 08:37
ДУ 1.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 08:32
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 08:16
Договір.PDF укладений
29 грудня 2020 08:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В договорі термін поставки вказано 23.12.2020 р. Оскільки договір підписано 29.12.2020 р. термін поставки продовжено до 31.12.2020
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 340 740,00
UAH (в тому числі ПДВ 56 790,00 UAH)