Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061811 Раковичі - Гута-Забілоцька км 3+700 - км 5+200, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2020-11-23-008961-c 1cd60c4e7fa645ea8ed9d26e65fe0f4d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пархомець Руслана Миколаївна

+380978739512 David16.04@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Пархомець Руслана Миколаївна
+380978739512
David16.04@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 290 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1450 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061811 Раковичі - Гута-Забілоцька км 3+700 - км 5+200, Житомирська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі акту здачі-прийняття робіт та отриманого позитивного експертного висновку, при наявності бюджетного фінансування та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 14:33
Додаток 1 Проект договору.docx
23 листопада 2020 14:33
Оголошення розробка ПКД Раковичі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРЕЖА ДОРІГ" 290 000,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 17:29
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:52
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:50
48. Сертифікат геодезиста.pdf
30 листопада 2020 14:50
47. Скани видаткових на МТБ.pdf
30 листопада 2020 14:50
45.4. Сертифікат Мишуста.pdf
30 листопада 2020 14:50
45.2. Сертифікат Мисюра.pdf
30 листопада 2020 14:50
45.1. Договір ЦПХ Мисюра .pdf
30 листопада 2020 14:50
44. Бухгалт довідка Геобест.pdf
30 листопада 2020 14:50
43.6. Висновок експертизи.pdf
30 листопада 2020 14:50
43.4. паспорт Storm 20S.pdf
30 листопада 2020 14:50
43.3. Квадрокоптер.pdf
30 листопада 2020 14:50
42. Стаття 17 Геобест.pdf
30 листопада 2020 14:50
41.Лист згода ТОВ ГЕОБЕСТ.pdf
30 листопада 2020 14:50
38_Статут Мережа Доріг.pdf
30 листопада 2020 14:50
37_кошторис.pdf
30 листопада 2020 14:50
33_Стаття 17.pdf
30 листопада 2020 14:50
30_Витяг з ЄП.pdf
30 листопада 2020 14:50
28_Довідка про свідоцтво ЄП.pdf
30 листопада 2020 14:50
27_ Витяг з ЄДРПОУ.pdf
30 листопада 2020 14:50
24_Довідка про Учасника.pdf
30 листопада 2020 14:50
20_Додаток 4.Лист-згода.pdf
30 листопада 2020 14:50
19_Технічне завдання.pdf
30 листопада 2020 14:50
18_Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2020 14:50
17_Проект договору.pdf
30 листопада 2020 14:50
16_Довідка про платника ЄП.pdf
30 листопада 2020 14:50
15_Довідка про працівників.pdf
30 листопада 2020 14:50
9_Бухгалтерська довідка.pdf
30 листопада 2020 14:50
8_ Ліцензія Кредо Радон.pdf
30 листопада 2020 14:50
8_ Договір Кредо.pdf
30 листопада 2020 14:50
7_Договір та акт АВК.pdf
30 листопада 2020 14:50
7_АВК Ліцензія.pdf
30 листопада 2020 14:50
6_Довідка про мтб.pdf
30 листопада 2020 14:50
5_Довідка про ГІПа.pdf
30 листопада 2020 14:50
2_Довідка про ліцензію.pdf
30 листопада 2020 14:50
1_Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРЕЖА ДОРІГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРЕЖА ДОРІГ"
#41482197
Переможець 290 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 16:32

Документи

07 грудня 2020 16:31
Електронний підпис
07 грудня 2020 16:29
Протокол УО №55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРЕЖА ДОРІГ"
#41482197
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2020 16:31
Електронний підпис
07 грудня 2020 16:29
Протокол УО №55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 08:50
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 16:47
Додаткова угода _ 4 до Д-ру _ 65-20-ПКД.pdf зміни до договору
07 травня 2021 16:42
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 16:54
ДУ _3 від 29.03.2021.pdf зміни до договору
30 березня 2021 16:53
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 16:31
ДУ _3 від 29.03.2021.pdf зміни до договору
30 березня 2021 16:30
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:40
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:39
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 09:40
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 09:25
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 10:54
договір укладений
11 грудня 2020 10:52

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 травня 2021 10:48
290 000,00 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA593348510000000026002107444
ТОВ "МЕРЕЖА ДОРIГ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили п.2.2.2., п.15.1, Додаток №2 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 65/20/ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами взятих на себе зобов’язань, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 01.04.2021 та термін дії договору до 01.04.2021 та Додаток №2 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 65/20/ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України та відповідно до п.16.1 і п.16.6 розділу 16 Договору "Інші умови", у зв'язку з неповним виконанням Сторонами взятих на себе зобов'язань, Сторони дійшли згоди продовжити строки виконання робіт до 01.06.2021р.
Номер договору про закупівлю: 65/20/ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України та відповідно до п.16.1 і п.16.6 розділу 16 Договору "Інші умови", у зв'язку з неповним виконанням Сторонами взятих на себе зобов'язань, Сторони дійшли згоди продовжити строки виконання робіт до 01.06.2021р.
Номер договору про закупівлю: 65/20/ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з допущенням технічної помилки, сторони дійшли згоди викласти Додаток № 4 до Договору у новій редакції, а також доповнити Договір пунктом 5.12 розділу 5
Номер договору про закупівлю: 65/20/ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 290 000,00
UAH