Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021- 2015 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Овочерізка 1 шт., м’ясорубка 1 шт.)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-11-23-008674-c ● 8f1749437bf6475ab4d109ef70e9b59d
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО |
Код ЄДРПОУ: | 05403286 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 |
Контактна особа: |
Оксана Корінна +380522358342 korinnak10042016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2020 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2020 14:16 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2020 14:16 |
Очікувана вартість: | 60 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Овочерізка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25022, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 грудня 2020
—
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
М’ясорубка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25022, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 грудня 2020
—
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2020 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2020 14:24 |
Оголошення овочерізка, м'ясорубка.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-23-008674-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кролевець Олександр Вікторович, Код ЄДРПОУ:2475302977
Дата подання: 07 грудня 2020 10:19
Сертифікат овочерізка
На момент завантаження документів на участь у тендері, помилково не було додано сертифікати відповідності на запропонований товар. Вони є в наявності. Так як процедура проводилась за спрощеною процедурою у нас не було можливості додати ці документи. Однак у тендерній пропозиції був лист гарантія у якому ми зазначали, що гарантуємо в обовязковому порядку у момент поставки товару надати усі необхідні сертифікати та гарантійні товари.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 грудня 2020 12:16
Доброго дня! Звертаємо увагу на те, що Вами як учасником закупівлі у складі пропозиції не надано - копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі, тощо), чим порушує вимоги Додатку 2 даної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-11-23-008674-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кролевець Олександр Вікторович, Код ЄДРПОУ:2475302977
Дата подання: 07 грудня 2020 10:21
Сертифікати відповідності
На момент завантаження документів на участь у тендері помилково не було завантажено та додано сертифікати відповідності на запропонований товар. Вони є в наявності. Так як процедура проводилась за спрощеною процедурою у нас не було можливості додати ці документи. Однак у тендерній пропозиції був лист гарантія у якому ми зазначали, що гарантуємо в обовязковому порядку у момент поставки товару надати усі необхідні сертифікати та гарантійні товари.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 грудня 2020 12:15
Доброго дня! Звертаємо увагу на те, що Вами як учасником закупівлі у складі пропозиції не надано - копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі, тощо), чим порушує вимоги Додатку 2 даної закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кролевець Олександр Вікторович #2475302977 |
Відхилено |
60 000,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2020 15:52
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій