Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені
Очікувана вартість
1 482 300,00 UAH
UA-2020-11-23-008208-c 86a3d841963545efba0cd20073d1c948
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рибіна Вікторія

0564701383 buh_cmrayvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Свято-Миколаївська, 27
Контактна особа: Рибіна Вікторія
0564701383
buh_cmrayvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 15:12
Початок аукціону: 11 грудня 2020 15:12
Очікувана вартість: 1 482 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 412,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 кілограми
Риба типу минтай с/м, без голів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
12000 кілограми
Риба типу хек с/м, без голів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 15 календарних днів з дня його надходження до відділу освіти. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником товару. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 14:13
ПЕРЕЛІК ЗМІН (ПД).doc
02 грудня 2020 14:13
ПЕРЕЛІК ЗМІН (ТД).doc
02 грудня 2020 14:13
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ - зі змінами.docx
02 грудня 2020 14:13
ТД Риба - зі змінами.doc
02 грудня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 14:13
ПЕРЕЛІК ЗМІН (ПД).doc
02 грудня 2020 14:13
ПЕРЕЛІК ЗМІН (ТД).doc
02 грудня 2020 14:13
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ - зі змінами.docx
23 листопада 2020 14:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (6).docx
02 грудня 2020 14:13
ТД Риба - зі змінами.doc
23 листопада 2020 14:09
ТД Риба (4).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

неточності
Дата подання: 23 листопада 2020 16:30
Дата відповіді: 24 листопада 2020 09:31
Шановний Замовник! Я бажаю прийняти участь у закупівлі та надати документи у форматі doc/xls/тощо без наявності печатки та підпису уповноваженої особи проте кожен наданий документ буде завірено КЕП, що передбачено п. 3 ст. 12 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон): "Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а також п. 5 ст. 22 Закону "Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису." Тому прошу Вас відповісти - чи не буде помилкою подання документів у вищезазначений спосіб, а також внести у тендерну документацію необхідні зміни враховуючи дану вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно тендерної документації (Додаток 4), всі документи подаються Постачальниками у сканованому вигляді трьома файлами (або чотирма файлами) формату PDF.
Відсутність підпису чи печатки відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, про що зазначено у другому пункті Розділу 5 тендерної документації - «Інша інформація», що не може бути підставою для відхилення Учасника.
Надання документів
Дата подання: 23 листопада 2020 19:25
Дата відповіді: 24 листопада 2020 12:26
1) Відповідно до пп. 5 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД учасник повинен надати сертифікат ДСТУ ISО 22000:2007 "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга" (ISО 22000:2005, IDT), виданих на ім'я учасника або організації, чинного на 2020 рік. Наказом Національного органу стандартизації № 340 від 31 жовтня 2019 року «Про прийняття та скасування національних стандартів» з 01 грудня 2019 року набрав чинності ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу». Цим же Наказом з 01 липня 2021 року скасовується чинність ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга». Чому саме вимагається надання сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) системи менеджменту управління безпечності харчових продуктів, якій буде діяти всього пів року? А що робити операторам ринку, які впровадили та застосовують постійно діючі процедури, засновані на принципах системи НАССР, та отримали сертифікат згідно стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу»? По-друге, чому вимагається надання сертифікату ДСТУ ISО 22000:2007 "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга" (ISО 22000:2005, IDT), виданих на ім'я учасника або організації, чинного на 2020 рік, якщо поставка продукції буде проводитися в 2021 році? Прошу внести зміни до тендерної документації стосовно надання сертифікату по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) або сертифікату ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу». 2) Відповідно до п. 1 Додатку 4 до ТД учасник повинен надати копію довідки про відповідність автотранспортного засобу (видану Держпродспоживслужбою), (довідка повинна відповідати наданому акту на обстеження транспортних(ого) засобів(бу) до вимог діючого законодавства, за ІV квартал 2020 року). Прошу дати роз’яснення яким саме критеріям має відповідати автотранспортний засіб?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! 1) Замовник вимагає копію сертифікату ДСТУ ISО 22000:2007 "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга" (ISО 22000:2005, IDT), виданого на ім'я Постачальника, так як на момент подання Тендерної пропозиції він є діючим згідно Наказу від 02.04.2007 N 72 «Про затвердження національного стандарту України». А також, в тендерній документації зазначено, що документи, які не передбачені законодавством для Постачальників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Постачальник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів, посилаючись на нормативні акти, інформація подається в довільній формі. Тобто, якщо на момент подання Тендерної пропозиції, Учасник має сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу», то він може надати цей сертифікат та обґрунтування в довільній формі, посилаючись на норми відповідних законодавчих актів України.
2) Відповідно до п. 1 Додатку 4 до ТД учасник повинен надати копію довідки про відповідність автотранспортного засобу (видану Держпродспоживслужбою), згідно критеріям статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Регіон-А 1 139 400,00
UAH з ПДВ
1 139 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТАРІЦИН ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ" 1 332 000,00
UAH з ПДВ
1 332 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 13:04
Електронний підпис
08 грудня 2020 13:02
Технічна частина.pdf
08 грудня 2020 13:02
Пропозиція.pdf
08 грудня 2020 13:02
Проект договору.pdf
08 грудня 2020 13:02
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 18:00
Електронний підпис
09 грудня 2020 17:58
Пропозиція риба.PDF
09 грудня 2020 17:58
11 Документи рыба.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Регіон-А

ФОП "СТАРІЦИН ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Регіон-А
#30643369
Відхилено 1 139 400,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 13:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 11:29
ФОП "СТАРІЦИН ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2789102937
Відхилено 1 332 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 13:42

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник, згідно з ч.16 ст.29 Закону України "Про Публічні закупівлі", просимо усунути невідповідності в інформації або документах: Усунути невідповідність у довідці щодо наявності власних (або орендованих спеціалізованих транспортних засобів, яким буде здійснюватися постачання продуктів харчування.

Документи

17 грудня 2020 13:40
Електронний підпис
17 грудня 2020 13:39
Протокол 350.pdf

Документи

17 грудня 2020 13:42
Електронний підпис
17 грудня 2020 13:41
Протокол № 351.pdf
17 грудня 2020 13:40
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Дата відміни
17 грудня 2020 13:42
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі