Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сметана
Очікувана вартість
3 950,00 UAH
UA-2020-11-23-007366-c 03600417067245ef942f13681d125573
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Федорович Залужний

+380675629146 gorsovet-ver@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Верхівцевська міська рада
Код ЄДРПОУ: 35950156
Вебсайт: http://vmiskrada.gov.ua
Місцезнаходження: 51660, Україна , Дніпропетровська обл., м.Верхівцеве, вул. Центральна, 75
Контактна особа: Василь Федорович Залужний
+380675629146
gorsovet-ver@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 09:00
Очікувана вартість: 3 950,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Категорія замовника:згідно п.1 ч.1 ст2 ЗУ "Про публічні закупівлі"(орган місцевого самоврядування). Джерело фінансування: місцевий бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 кілограми
Сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51660, Україна, Дніпропетровська область, м.Верхівцеве, вул. Центральна, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за отриманий товар Замовником здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, згідно накладних протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару, на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 08:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 08:18
Оголошення Сметана11Нова редакція.docx
26 листопада 2020 08:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 08:18
Оголошення Сметана11Нова редакція.docx
23 листопада 2020 13:41
Оголошення Сметана11.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін придатності Сметани
Дата подання: 24 листопада 2020 10:10
Дата відповіді: 24 листопада 2020 13:24
Згідно тендерної документації строк придатності на сметану до 5 діб , звертаємося до Вас з проханням, розширити межі строків придатності на вищевказаний товари до 21 доби включно , адже згідно ДСТУ/технічних умов на ці продукти а саме сказано про строки придатності при температурі від 0 до +6 градусів, в розділі 10, підпункт 10.2.3 : Строки придатності продукту може встановлювати виробник самостійно (залежно від якості сировини, технології виробництва, технічних характеристик устатковання. умов пакування, пакувальних матеріалів) за умови погодження цих строків центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, та відповідності продукту вимогам цього стандарту за показниками якості та безпечності». Вказані вам истроки придатності дискримінують постачальників з продукцією які виробляють якісний товар за ДСТУ але цей продукт має більший строк придатності (непорушуючи технології виробницва).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо наступне – термін придатності, згідно вимог п. 10 ДСТУ 4418:2005.Сметана:
«Сметану зберігають в холодильниках або холодильних камерах за відносної вологості не більше ніж 80 %. Строк придатності сметани за температури від 0°С до 6°С:
- для спожиткового паковання — не більше 5 діб;
- для вагової сметани у флягах та бідонах — не більше З діб.»
Замовник зацікавлений в придбанні лише високоякісних продуктів харчування для використання в дитячих навчальних закладах, тому строки придатності продуктів встановлено відповідно до вимог ДСТУ.
Строк придатності сметани
Дата подання: 25 листопада 2020 10:59
Дата відповіді: 26 листопада 2020 08:36
Доброго дня Шановний Замовнику, Згідно тендерної документації зазначено , що предмет закупівлі , а саме сметана має бути вироблена за ДСТУ 4418:2005 та мати строк придатності не більше 5 діб. Ми звертаємо Вашу увагу на те, що: • 11.12.2013 року прийнято та надано чинності наказу 1470 Мінекономрозвитку України про «Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами, міждержавних нормативних документів як національних стандартів України, затвердження національних стандартів України, змін до національних стандартів України та скасування національних стандартів України і нормативних документів в Україні» • Згідно цього наказу у п.4 зазначається: «Затвердити такі, що додаються, зміни до національних стандартів України з набранням чинності з 01.04.2014» а саме: 1. Зміна N 1 до ДСТУ 4417:2005 (Кефір. Технічні умови) 2. Зміна N 1 до ДСТУ 4418:2005 (Сметана. Технічні умови) • Згідно Зміни №1 до ДСТУ 4418:2005 від 01.04.2014 доповнено Розділ №10 (ПРАВИЛА ТРАНСПОРТУВАННЯ ТА ЗБЕРІГАННЯ) підпунктом 10.2.3 «Строки придатності продукту може встановлювати виробник самостійно (залежно від якості сировини, технології виробництва, технічних характеристик устатковання. умов пакування, пакувальних матеріалів) за умови погодження цих строків центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, та відповідності продукту вимогам цього стандарту за показниками якості та безпечності» • Спираючись на вищенаведене, виробництво та постачання сметані з терміном придатності більшим за 5 діб при температурі від 0 градусів Цельсію до +6 градусів Цельсію повністю відповідає вимогам ДСТУ 4418:2005. • Звертаємося до Вас з метою внесення змін до тендерної документації, а саме зазначення терміну придатності до 21 доби при температурі від 0 градусів Цельсію до +6 градусів Цельсію, що у повній мірі відповідає ДСТУ 4418:2005 та унеможливлює дискримінацію Постачальників з продукцією термін придатності якої більший за 5 діб та цей товар має відмінну якість та має усі дозвільні документи (декларація виробника, експертний висновок, сертифікат відповідності) та таким чином у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше звернення від 25.11.2020р повідомляємо, що до оголошення на проведення спрощеної закупівлі внесено відповідні зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-007366-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю, Код ЄДРПОУ:23063575
Дата подання: 07 грудня 2020 14:49
Відхилення пропозиції ТОВ "Люстдорф"
Відсутність дати ,на вказаних Замовником документах, яка повинна бути вказана не раніше дати публікації являє собою формальну та несуттеву помилку, є не невілює пропозиції Учасника (не впливають на зміст тендрерної пропозиції ) адже документи є чинними, адже завірені підписом директора відділення ТОВ "Люстдорф" Бібік В.Ю., що має усі повноваження згідно наданого документу Довіреність №3 від 02.01.2020року та завірені печаткою товариства. Тому зазначені підстави для відхилення є формальними. Інформація надана у складі тендерної пропозиції є достовірною та відображена у повному обсязі.
Звертаємося до Вас з метою пергляду пропозиції ТОВ "Люстдорф" та визнання ТОВ "Люстдорф" переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 грудня 2020 19:30
За результатами розгляду Вашої вимоги від 07.12.2020р. «Відхилення пропозиції ТОВ "Люстдорф"» повідомляємо наступне:
Наказом № 710 від 15.04.2020р. Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджено Перелік формальних помилок який є вичерпним для учасників та замовників публічних закупівель. Невиконання пункту вимог у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, шляхом не вказання дати засвідчення копій наданих документів не відноситься до вищезазначеного Переліку формальних помилок.
Таким чином, рішення щодо учасника спрощеної закупівлі Фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю, поданої на участь у спрощеній закупівлі, згідно з предметом закупівлі «Сметана», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» –15510000-6 Молоко та вершки, залишається незмінним.

Документи

07 грудня 2020 19:30
протокол 34.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 3 744,00
UAH
3 744,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 17:47
Електронний підпис
30 листопада 2020 11:45
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2020 11:45
Статут_.pdf
30 листопада 2020 11:45
Свідотцтво про реестрацію.pdf
30 листопада 2020 11:45
Свідотство ПДВ.PDF
30 листопада 2020 11:45
ПРОЕКТ договора.pdf
30 листопада 2020 11:45
Персональні дані.pdf
30 листопада 2020 11:45
Лист Гарантія.pdf
30 листопада 2020 11:45
Інформація про учасника.pdf
30 листопада 2020 11:45
Згода з умовами договору.pdf
30 листопада 2020 11:45
Довіренність 2020.pdf
30 листопада 2020 11:45
Декларація сметана.pdf
30 листопада 2020 11:45
Гарантійний лист додаток 3.pdf
30 листопада 2020 11:45
АКТ 447.pdf
30 листопада 2020 11:45
Акт 446.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
#23063575
Відхилено 3 744,00
UAH
07 грудня 2020 13:07

Документи

07 грудня 2020 13:07
Електронний підпис
07 грудня 2020 13:06
Протокол32.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій