Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
696 300,00 UAH
UA-2020-11-23-006486-c 6853530093ce4469a9f2bf4fb503936c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Синюк Петро

380978531614 mtzif@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІВДЕННО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК)
Код ЄДРПОУ: 43316386
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Грюнвальдська, будинок 11
Контактна особа: Синюк Петро
380978531614
mtzif@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 13:01
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 13:47
Очікувана вартість: 696 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 963,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015-30210000-4 (персональний комп'ютер у комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша", операційна система, антивірусне програмне забезпечення).
Тендерні пропозиції готуються українською мовою ( детальніше в тендерній документації )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 штуки
персональний комп'ютер у комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша", операційна система, антивірусне програмне забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Грюнвальдська, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Учасника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання Товару на підставі видаткових накладних та рахунків-фактур. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 13:02
Додаток_4 проект договору ПК.doc
23 листопада 2020 13:02
Додаток_3 ПК.doc
23 листопада 2020 13:02
Додаток_2 ПК.doc
23 листопада 2020 13:02
Додаток_5 ПК.docx
23 листопада 2020 13:02
Додаток_1 ПК.docx
23 листопада 2020 13:02
Тендерна_документацiя ПК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 23 листопада 2020 14:17
Дата відповіді: 23 листопада 2020 18:50
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ). 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має. Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано. Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Вашу Вимогу, зазначаємо, що інформацію про технічні, якісні та інші характеристики до предмета закупівлі викладено в Додатку 2 до тендерної документації, яка містить вимогу до операційної системи – Microsoft Windows 10 Professional. Перелік документів, які вимагаються Замовником для подання в складі тендерної пропозиції наведено в Додатку 3 до тендерної документації. Для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик відповідно до вимог тендерної документації від Учасника вимагається надати в тому числі гарантійний лист, яким підтверджується постачання товарів належної якості. Разом з тим, зазначаємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару. З огляду на зазначене, Замовник не вважає за необхідне внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації.
Тендер
Дата подання: 26 листопада 2020 13:28
Дата відповіді: 27 листопада 2020 15:26
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, технічні, якісні та кількісні характеристики персонального комп’ютера визначені в Додатку 2 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ". Звертаємо Вашу увагу, що в таблиці Додатку 2 містяться вимоги до комп'ютера, де і вказується, чи допускається аналог. Вимога до процесора: Процесор з характеристиками не гірше: Intel Core i3 або аналог не нижче 10 покоління з частотою процесора 3,5 GHz або більше; кеш пам’ять 6 Mb або більше; кількість ядер 4 або більше; кількість потоків 4 або більше Комплектація процесора – BOX.
Виходячи з вищенаведеного, ми розглядатимемо пропозиції щодо системних блоків на базі процесора AMD, так як він є аналогом процесору, вказаному у вимозі. Дякуємо за запитання!
Тендер
Дата подання: 26 листопада 2020 13:28
Дата відповіді: 27 листопада 2020 15:32
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учаснику, інформуємо, що відповідно до умов тендерної документації, Виконавець зобов'язаний: 1. Забезпечити поставку Товару згідно заявок Замовника у відповідності до Договору, якість якого відповідає умовам, характеристикам установленим в Специфікації (Додаток 1 до цього Договору); 2. Виконати доставку, навантаження Товару і його розвантаження своїми силами та за свій рахунок (Додаток 4 до тендерної документації).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-006486-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2260704670
Дата подання: 23 листопада 2020 14:17
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2020 18:53
Доброго дня! У відповідь на Вашу Вимогу, зазначаємо, що інформацію про технічні, якісні та інші характеристики до предмета закупівлі викладено в Додатку 2 до тендерної документації, яка містить вимогу до операційної системи – Microsoft Windows 10 Professional. Перелік документів, які вимагаються Замовником для подання в складі тендерної пропозиції наведено в Додатку 3 до тендерної документації. Для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик відповідно до вимог тендерної документації від Учасника вимагається надати в тому числі гарантійний лист, яким підтверджується постачання товарів належної якості. Разом з тим, зазначаємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару. З огляду на зазначене, Замовник не вважає за необхідне внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 684 998,82
UAH з ПДВ
628 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВС Технолоджі" 695 682,90
UAH з ПДВ
629 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 679 646,88
UAH з ПДВ
665 393,52
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХРАПКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 682 671,00
UAH з ПДВ
668 035,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 694 243,44
UAH з ПДВ
694 243,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 695 354,22
UAH з ПДВ
695 354,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" 696 239,28
UAH з ПДВ
696 239,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 10:19
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:25
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:20
Лист про повноваження.pdf
18 грудня 2020 16:20
Лист про ліцензію.pdf.p7s
18 грудня 2020 16:20
Копія ІПН.pdf.p7s
18 грудня 2020 16:20
Копія ІПН.pdf
18 грудня 2020 16:20
Лист про ліцензію.pdf
18 грудня 2020 16:20
Копія паспорту.pdf
18 грудня 2020 16:20
Копія паспорту.pdf.p7s
18 грудня 2020 13:13
Довідка.pdf
18 грудня 2020 13:13
Довідка.pdf.p7s
18 грудня 2020 13:13
Довідка.pdf.p7s
18 грудня 2020 13:13
Dovidka_20339435000940677350.pdf
18 грудня 2020 13:13
Довідка.pdf
18 грудня 2020 13:13
public_doc.pdf
18 грудня 2020 13:12
public_doc.p7s
18 грудня 2020 13:12
Dovidka_20339435000940677350.pdf.p7s
09 грудня 2020 08:42
Електронний підпис
09 грудня 2020 08:38
32_Гарантійний лист.pdf
09 грудня 2020 08:38
22_Довідка про досвід.pdf
09 грудня 2020 08:38
12_Протокол 55 від 03.07.20.pdf
09 грудня 2020 08:38
14_Лист про об'єднання.pdf
09 грудня 2020 08:38
02_Копія опису від 20.03.19.pdf
09 грудня 2020 08:38
30_Довідка про довкілля.pdf
09 грудня 2020 08:38
11_Протокол 1 від 21.08.17.pdf
09 грудня 2020 08:37
03_Копія опису від 31.08.17.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 15:51
Електронний підпис
08 грудня 2020 15:51
Лист про серв обслуг.pdf.zip
08 грудня 2020 15:51
Лист про серв обслуг.pdf
08 грудня 2020 13:13
Електронний підпис
08 грудня 2020 13:12
9 Витяг з реєстру ПДВ.pdf.zip
08 грудня 2020 13:12
9 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
08 грудня 2020 13:12
8 Лист згода Степанюк.pdf
08 грудня 2020 13:12
8 Лист згода Коровай.pdf.zip
08 грудня 2020 13:12
8 Лист згода Коровай.pdf
08 грудня 2020 13:12
5 ОПИС до Статуту Копія.pdf
08 грудня 2020 13:12
4 Довідка ст 17 -(Нов ЗУ).pdf
08 грудня 2020 13:12
3 Украерорух_договір.pdf.zip
08 грудня 2020 13:12
3 Украерорух_договір.pdf
08 грудня 2020 13:12
3 Украерорух_відгук.pdf.zip
08 грудня 2020 13:12
3 Украерорух_відгук.pdf
08 грудня 2020 13:12
3 Украерорух видаткова.pdf
08 грудня 2020 13:12
13 Monitors - TPV Wuhan ISO 9001.pdf.zip
08 грудня 2020 13:12
13 Monitors - TPV Wuhan ISO 9001.pdf
08 грудня 2020 13:12
13 Monitors - TPV Wuhan ISO 9001 UKR.pdf.zip
08 грудня 2020 13:12
13 Monitors - TPV Wuhan ISO 9001 UKR.pdf
08 грудня 2020 13:12
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 01:30
Електронний підпис
09 грудня 2020 01:29
цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2020 01:29
згода проект договору.pdf
09 грудня 2020 01:29
довідка щодо санкцій.pdf
09 грудня 2020 01:29
довідка щодо Статуту.pdf
09 грудня 2020 01:29
витяг єд податок копія.pdf
09 грудня 2020 01:29
Витяг 22.10.20_копія.pdf
09 грудня 2020 01:29
Виписка копія.pdf
09 грудня 2020 01:29
паспорт + код копія.pdf
09 грудня 2020 01:29
Технічна документація.pdf
09 грудня 2020 01:29
ст 17.pdf
09 грудня 2020 01:29
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 09:29
Електронний підпис
09 грудня 2020 09:26
24. Витяг з ЄДР.pdf
09 грудня 2020 09:26
23. Виписка з ЄДР.pdf
09 грудня 2020 09:25
18. Проект договору.pdf
09 грудня 2020 09:25
13. Описи реєстратора.pdf
09 грудня 2020 09:25
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 10:25
Електронний підпис
08 грудня 2020 10:24
33.Рішення 35.pdf
08 грудня 2020 10:24
31. Витяг ПДВ.pdf
08 грудня 2020 10:24
30. Витяг ЄДРПОУ 06.11.2020.pdf
08 грудня 2020 10:24
29. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
08 грудня 2020 10:24
20. Лист щодо санкцій.pdf
08 грудня 2020 10:24
05. Статут (оригінал).pdf
08 грудня 2020 10:24
01. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "ВС Технолоджі"

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ФОП "ХРАПКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 628 999,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
628 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 19:45
ДУ 1 ФРАЙ.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 19:43
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 16:16
договір 681.pdf укладений
22 грудня 2020 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Специфікацію в новій редакції
Номер договору про закупівлю: №681
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 628 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 104 833,17 UAH)