Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень 36, 37 будівлі КПСМНЗ «Харківська хореографічна школа» за адресою: м. Харків, вул. Єсеніна 8-б
Очікувана вартість
613 263,60 UAH
UA-2020-11-23-006106-c b302d78df68c4210afe32392f041f8db
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фурсова Надія Вікторівна

380573409155 nadya.fortuna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад "Харківська хореографічна школа"
Код ЄДРПОУ: 02220326
Місцезнаходження: 61072, Україна , Харківська обл., Харків, Єсеніна, 8-Б
Контактна особа: Фурсова Надія Вікторівна
380573409155
nadya.fortuna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 10:00
Очікувана вартість: 613 263,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 066,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщень 36, 37 будівлі КПСМНЗ «Харківська хореографічна школа» за адресою: м. Харків, вул. Єсеніна 8-б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61072, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Єсеніна 8-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2 та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі КБ-3 відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, проміжними платежами із урахуванням обсягів фактично виконаних робіт та фактичних витрат Підрядника. Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 5 (п’ять) робочих днів з дня отримання акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2 та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі КБ-3 в межах бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник сплачує вартість виконаних робіт протягом 5 (п’ять) робочих днів з моменту поновлення бюджетного фінансування та отримання ним коштів на свій розрахунковий рахунок. Місцезнаходження Замовника: 61072, Україна, Харківська обл., Харків, Єсеніна, 8-Б. Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки: ціна, питома вага критерію – 100%. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 13:22
Додаток 3 - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
23 листопада 2020 12:50
ОГОЛОШЕННЯ - кап ремонт приміщень.docx
23 листопада 2020 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 13:22
Додаток 3 - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
23 листопада 2020 12:50
Додаток 3 - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
23 листопада 2020 12:50
ОГОЛОШЕННЯ - кап ремонт приміщень.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" 529 311,60
UAH з ПДВ
529 311,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 09:32
Електронний підпис
03 грудня 2020 09:31
Договір з актами-3.pdf
02 грудня 2020 17:09
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:06
Гарантія 313 Авєга.zip
02 грудня 2020 16:59
Договір з актами-2.pdf
02 грудня 2020 16:58
Інформація різна.pdf
02 грудня 2020 16:58
Договір з актами-1.pdf
02 грудня 2020 16:58
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
Переможець 529 311,60
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
529 311,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 15:50
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 16:15
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 16:13
Д.у.2 ремонт.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 16:11
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 15:25
дод.уг.№1 до дог.№19.pdf зміни до договору
16 січня 2021 15:20
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 18:59
Договір №19.PDF укладений
09 грудня 2020 18:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та зміни розрахункового рахунку організації
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквизитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 529 311,60
UAH (в тому числі ПДВ 88 218,60 UAH)