Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини
Очікувана вартість
3 230 291,00 UAH
UA-2020-11-23-003396-c 87d854882fb34455a051be4f6d9f196c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Супрун Ірина Ігорівна

+380624793678 toreck_dogovor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Торецьквугілля"
Код ЄДРПОУ: 33839013
Місцезнаходження: 85200, Україна , Донецька обл., місто Торецьк, вулиця вул. Дружби, 19
Контактна особа: Супрун Ірина Ігорівна
+380624793678
toreck_dogovor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 11:09
Очікувана вартість: 3 230 291,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 151,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


Мова, якою подаються тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
89 найменувань
Запасні частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, м. Торецьк, вул. Руднична, 14а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 11:04
Документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-28-000003 ● f6517f131dd343baa416b8ebf1619681
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2020 16:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


28.12.2020 № 60
м.Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Додаток: Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг на 1 арк в 1 прим




В.о. начальника управління Наталія БЄЛКІНА


Додаток
до наказу управління
від 28.12.2020 № 60
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 ДП «Торецьквугілля» UA-2020-11-23-003396-c 23.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

05.01.2021, 09:38 оприлюднено інформацію про відміну торгів.

2021-01-05 09:59:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Порушення строків розгляду тендерної пропозиції

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • усунуто

Порушення усунуто

2021-01-13 09:18:05

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СП ТАТА ГРУП" 2 817 904,80
UAH з ПДВ
2 817 904,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП УЗБЕК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 3 150 151,00
UAH з ПДВ
3 150 151,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 10:34
Електронний підпис
09 грудня 2020 10:23
Статут + опис.pdf
09 грудня 2020 10:23
Виписка з ЄДР.pdf
08 грудня 2020 16:01
Електронний підпис
08 грудня 2020 15:59
Тендерна пропозиція.pdf
08 грудня 2020 15:58
Фінансовий звіт 2019 рік.pdf
08 грудня 2020 15:58
Тендерна пропозиція.pdf
08 грудня 2020 15:58
Рішення засновника.pdf
08 грудня 2020 15:58
Проект договору.pdf
08 грудня 2020 15:58
Довідка про заходи.pdf
08 грудня 2020 15:58
Витяг з ПДВ.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 11:17
Цiнова пропозицiя.pdf
09 грудня 2020 11:17
Тендерная пропозицiя.pdf
09 грудня 2020 11:17
Довідка.pdf
09 грудня 2020 11:17
Довідка ПРИВАТбанк.pdf
09 грудня 2020 11:17
Вытяг с ЕГР.pdf
09 грудня 2020 11:17
ст.17.pdf
09 грудня 2020 11:17
Лист - погодження.pdf
09 грудня 2020 11:17
Паспорт Узбек.pdf
09 грудня 2020 11:17
Довiдка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СП ТАТА ГРУП"

ФОП УЗБЕК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СП ТАТА ГРУП"
#40257391
Переможець 2 817 904,80
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 12:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СП ТАТА ГРУП"
#40257391
2 817 904,80
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 05 січня 2021 09:38
Кінець періоду оскарження: 16 січня 2021 00:00
Дата відміни: 16 січня 2021 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: згідно п. 2 ч. 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. А саме: за результатами моніторингу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області.