Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Неттоп
Очікувана вартість
84 000,00 UAH
UA-2020-11-23-003343-a 9e3175c24f454bb98f5491e1dfc3b388
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любар Олена Василівна

+380975136935 upsznkorzt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Корольовського району департаменту соціальної політики Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42103215
Місцезнаходження: 10009, Україна , Житомирська обл., Житомир, площа Польова, 8
Контактна особа: Любар Олена Василівна
+380975136935
upsznkorzt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 22:28
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 грудня 2020 13:21
Очікувана вартість: 84 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - 10009, м. Житомир, площа Польова, 8. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Неттоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, площа Польова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за Товар проводиться Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі Товару на підставі виставленої Постачальником видаткової накладної. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 22:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 22:28
Оголошення про проведення СЗ - Неттоп.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 51 408,00
UAH з ПДВ
50 404,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 57 750,00
UAH з ПДВ
50 407,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 22:24
Електронний підпис
03 грудня 2020 22:23
Certificate_Vinga_hyg.pdf
03 грудня 2020 22:23
Certificate_Vinga_.pdf
03 грудня 2020 22:23
Договір Додаток 2.pdf
03 грудня 2020 22:23
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
03 грудня 2020 22:23
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 50 404,20
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 13:26
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 50 407,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 13:50

Документи

09 грудня 2020 13:26
Електронний підпис
08 грудня 2020 18:06
Рішення

Документи

09 грудня 2020 13:50
Електронний підпис
09 грудня 2020 13:49
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
50 407,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2020 13:50
Електронний підпис
09 грудня 2020 13:49
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 10:23
Договір укладений
21 грудня 2020 10:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 50 407,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 401,17 UAH)