Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021:2015: 09310000-5 - електрична енергія (електроенергія для зовнішнього освітлення міста)
CPV 021:2015: 09310000-5 - electricity (electricity for external lighting of the city)
Очікувана вартість
104 000 000,00 UAH
UA-2020-11-23-003164-a 019eb3035a0049d4970dfb4ff553a047
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина Олегівна

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська область обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина Олегівна
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Municipal Economy of Kharkiv City Council
National ID: 34393088
Contact point: Cherviakova Kateryna
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 02 лютого 2021 13:26
Очікувана вартість: 104 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 520 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 23 листопада 2020 19:02
Enquiries until: 18 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 24 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 грудня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 104 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 520 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (більш детально у тендерній документації).
Language (languages) in which tender proposals should be prepared - Ukrainian (more details in the tender documentation).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35101268 кВт⋅год
електроенергія для зовнішнього освітлення міста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, -
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

electricity for external lighting of the city
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Акт приймання-передачі електричної енергії, підписаний Сторонами та скріплений печатками Сторін (у разі наявності), та рахунок-фактури надаються Споживачу протягом 5 робочих днів від дня закінчення розрахункового періоду. Оплата електричної енергії за цим Договором здійснюється Споживачем за фактично спожиту електричну енергію на підставі Акту приймання-передачі електричної енергії, підписаного Сторонами та скріпленого печатками Сторін (у разі наявності), та рахунку-фактури Постачальника протягом 25 банківських днів шляхом післяоплати. Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 грудня 2020 19:10
Електронний цифровий підпис
15 грудня 2020 19:10
Зміни до тендерної документації.doc
15 грудня 2020 19:10
ОГОЛОШЕННЯ на англ.docx
15 грудня 2020 19:10
ОГОЛОШЕННЯ.docx
15 грудня 2020 19:10
Додаток № 3.docx
15 грудня 2020 19:10
Додаток № 2.doc
15 грудня 2020 19:10
Додаток № 1.doc
15 грудня 2020 19:10
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
15 грудня 2020 19:10
Електронний цифровий підпис
23 листопада 2020 18:59
Електронний цифровий підпис
15 грудня 2020 19:10
Зміни до тендерної документації.doc
15 грудня 2020 19:10
ОГОЛОШЕННЯ на англ.docx
23 листопада 2020 18:59
ОГОЛОШЕННЯ на англ.docx
15 грудня 2020 19:10
ОГОЛОШЕННЯ.docx
23 листопада 2020 18:59
ОГОЛОШЕННЯ.docx
15 грудня 2020 19:10
Додаток № 3.docx
23 листопада 2020 18:59
Додаток № 3.docx
15 грудня 2020 19:10
Додаток № 2.doc
23 листопада 2020 18:59
Додаток № 2.doc
15 грудня 2020 19:10
Додаток № 1.doc
23 листопада 2020 18:59
Додаток № 1.doc
15 грудня 2020 19:10
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
23 листопада 2020 18:59
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аское
Дата подання: 25 листопада 2020 21:11
Дата відповіді: 27 листопада 2020 15:54
Шановний Замовнику, до яуої площадки вимірювання Ви відноситесь, дякуємо
Відповідь: Ознайомившись з Вашим зверненням повідомляємо наступне.
Площадки вимірювання Споживача належать до групи «б».
Також зазначаємо, що запитувана Вами інформація відображена в додатку № 1 до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-003164-a.a1
Статус:
Відхилено
Дата подання: 25 листопада 2020 21:37
Довідка від операторів ОСР
Шановний Замовнику, Додатком 3 зазначена вимога: «Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу (далі – ОСР), до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Довідки повинні бути датовані не раніше дати виходу оголошення про проведення відкритих торгів.» Тобто, Замовником вимагається надання такому Постачальнику довідок від всіх ОСР про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Доводимо до Вашого відома позицію АМКУ відносно такої вимоги: якщо учасник звернеться до всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, оператору системи розподілу необхідний час для опрацювання такого запиту. Тобто, для отримання необхідної інформації учаснику може знадобитися тривалий проміжок часу, враховуючи те, що відповідно до укладеного договору ОСР не зобов'язаний надавати такі довідки взагалі. При цьому вказану інформацію потрібно отримати саме від ОСР. ОСР, незважаючи на відокремлення (unbundling) діяльності з розподілу від діяльності з постачання, як передбачено Законом України «Про ринок електричної енергії», все ще можуть бути пов’язані відносинами контролю із суб’єктами (Постачальниками універсальних послуг), які здійснюють діяльність на ринку електричної енергії та є конкурентами по відношенню до учасників відкритих торгів. У такому випадку ОСР, які пов’язані з конкретними постачальниками, можуть створювати бар’єри під час надання вказаної довідки. Отже, як свідчить наведене вище, право замовників самостійно встановлювати вимоги до учасників у частині, зокрема, що передбачена статтею 16 Закону про публічні закупівлі, та вказувати в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям під час закупівлі електричної енергії за класифікацією ДК 021:2015:0931 0000-5 – Електрична енергія, самостійно визначати перелік інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію за вказаним кодом класифікації, призводить до порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених статтею 5 Закону про публічні закупівлі. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Отже, на думку Комітету, під час виконання функцій органу оскарження та прийняття рішень за результатами розгляду скарг встановлюються порушення у вигляді встановлення в тендерній документації дискримінаційних та надмірних вимог, які не впливають на якість товару, не підтверджують кваліфікацію учасників, створюють умови для зловживання замовниками під час проведення процедури закупівель. На основі вищевикладеного, вимагаємо видалити вимогу щодо надання Учасником, який обслуговує менше 50 000 споживачів, довідок від всіх ОСР про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, як таку, що порушує основні принципи публічних закупівель. Додаємо також аналогічне Рішення АМКУ. Та зауважимо, що відповідно до Статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі: Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону ; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; не оприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 листопада 2020 17:56

Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінаці] учасників відповідно до частин першої та четвертої статті 5 Закону.
Пунктом 1 розділу 3.1. Додатку № 3 до тендерної документації, у відповідності до вимог пункту 8.3.6. та пункту 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) від 14.03.2018 р. № 312 (далі – Правила), Замовником встановлено вимогу про надання інформації:
З метою можливості оперативного вирішення проблемних питань, які можуть виникати під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником та споживачем щодо проведення особистого прийому споживачів, учасник у залежності від кількості споживачів, яких обслуговують (менше 50000 споживачів або 50000 споживачів та більше), у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію у встановлених Замовником формах. (Довідка про власний центр обслуговування споживачів (клієнтів), довідка про наявність власного окремого структурного підрозділу).
Довідку в довільній формі про наявність у учасника кол-центру згідно з вимогами, встановленими нормативно-правовими актами НКРЕКП або, у разі, якщо створення кол-центру не є обов‘язковим для учасника - довідку з інформацією про засоби комунікації та службову особу (осіб) учасника, на яку (яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи).
Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу (далі – ОСР), до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Довідки повинні бути датовані не раніше дати виходу оголошення про проведення відкритих торгів.
Враховуючи специфіку предмету закупівлі та тривалість проведення процедури закупівлі, замовник не вбачає дискримінаційних вимог у вимозі, надати, у відповідності до вимог пункту 8.3.6. та пункту 8.3.17. Правил, довідок від всіх операторів системи розподілу (далі – ОСР), до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів.
Дана вимога не може вважатись незаконною.
Думка про те, що замовник встановлюючи вимоги до тендерної документації, має на меті звузити коло потенційних учасників – є хибною і не відповідає дійсності.
Враховуючи вищезазначене, Департамент комунального господарства Харківської міської ради, підтверджує дотримання норм діючого законодавства при проведенні процедури закупівлі: ДК 021:2015: 09310000-5 - електрична енергія (електроенергія для зовнішнього освітлення міста).

Протокол розгляду тендерних пропозицій

UA-2020-11-23-003164-a019eb3035a0049d4970dfb4ff553a047
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна, Харківська область обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення Додатково
ПрАТ ХАРКІВЕНЕРГОЗБУТ Відповіді учасника Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" Відповіді учасника Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "ЕНЕРГО Х" Відповіді учасника Документи
Очікується рішення
Документи
до 22 січня 2021 17:44
ТОВ "СПЕЦЕНЕРГОГРУП" Відповіді учасника Документи
Очікується рішення
Документи
до 23 січня 2021 17:14

Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 18:33
sign.p7s
24 грудня 2020 18:30
02.03. Довідка по ст.17 (4).pdf
24 грудня 2020 18:30
02.03. Довідка по ст.17 (3).pdf
24 грудня 2020 18:30
02.02. Довідка по ст.17 (2).pdf
24 грудня 2020 18:30
02.01. Довідка по ст.17 (1).pdf
24 грудня 2020 18:30
22.02. antykorupciyna_programa.pdf
24 грудня 2020 18:30
18.01. Витяг з ПДВ.pdf
24 грудня 2020 18:30
16. Довідка про веб сайт.pdf
24 грудня 2020 18:30
15. Довідка про ОСР.pdf
24 грудня 2020 18:30
12. Довідка про ЦОС.pdf

Документи

Публічні документи

27 грудня 2020 16:34
sign.p7s
27 грудня 2020 16:33
public_doc(2) (2).p7s
27 грудня 2020 16:33
Технічна специфікація.pdf
27 грудня 2020 16:33
МТБ.pdf
27 грудня 2020 16:33
Документи до тендеру.pdf
27 грудня 2020 16:33
3. Договори.pdf
27 грудня 2020 16:33
2. Сертифікати.pdf
27 грудня 2020 16:33
15. Проект договору.PDF
27 грудня 2020 16:33
129047.pdf
27 грудня 2020 16:33
12. Інші документи.pdf
27 грудня 2020 16:33
10.2. Лист.pdf
27 грудня 2020 16:33
1.1. Витяг 01.12.20.PDF
27 грудня 2020 16:33
1. Відомості.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1) Перелік виявлених невідповідностей. 1.1 Відсутні довідки від всіх операторів системи розподілу (далі – ОСР), до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. 1.2 Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору не містить інформацію щодо повної назви (містить скорочену назву) замовника, з яким був укладений договір, та не містить інформацію щодо назви предмета закупівлі. 1.3 Відсутня копія листа - відгука від організації з якою виконувався наданий аналогічний договір. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Пункти 1, 2 розділу 3.1. Додатку № 3 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1 Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу (далі – ОСР), до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Довідки повинні бути датовані не раніше дати виходу оголошення про проведення відкритих торгів. 3.2 Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника, що повинна містити інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме номер та дату укладення договору (договорів), повну назву замовника (замовників) з яким був укладений договір (договори), назву предмета закупівлі та початкову вартість договору (договорів). 3.3 Копія листа - відгука від організації з якою виконувався наданий аналогічний договір. Лист-відгук має містити інформацію про номер та дату укладення договору та інформацію щодо виконання вказаного у довідці договору (договорів).

Документи

Публічні документи

22 січня 2021 17:05
sign.p7s
22 січня 2021 17:03
відгук фактор друк.pdf
22 січня 2021 12:06
sign.p7s
22 січня 2021 12:02
відгук Фактор Друк.jpg
22 січня 2021 12:01
Наявність досвіду.pdf
28 грудня 2020 08:17
sign.p7s
27 грудня 2020 19:43
аналог договір.pdf
27 грудня 2020 19:43
Санкції.pdf
27 грудня 2020 19:43
постанова.pdf
27 грудня 2020 19:43
п. 8 - Статут.pdf
27 грудня 2020 19:43
немає заборгованості.pdf
27 грудня 2020 19:43
Не торг людьми.pdf
27 грудня 2020 19:43
Не має невикон.зобов..pdf
27 грудня 2020 19:43
Наявність сайту.pdf
27 грудня 2020 19:43
Лист погодження.pdf
27 грудня 2020 19:43
Інформація достовірна.pdf
27 грудня 2020 19:43
Згода з помилками.pdf
27 грудня 2020 19:43
Довідка розподіл.pdf
27 грудня 2020 19:43
Гарантійний лист.pdf
27 грудня 2020 19:43
Антикор програма.pdf
27 грудня 2020 19:43
Аналогічний договір.pdf
27 грудня 2020 19:43
Технічна специфікація.pdf
27 грудня 2020 19:43
Реєстр споживачів.pdf
27 грудня 2020 19:43
Реєстр РДН.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1.1. Відсутні на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій наступні документи: З метою можливості оперативного вирішення проблемних питань, які можуть виникати під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником та споживачем, у відповідності до вимог пункту 8.3.6. та пункту 8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 р. № 312 (далі – Правила); щодо проведення особистого прийому споживачів, учасник у залежності від кількості споживачів, яких обслуговують (менше 50000 споживачів або 50000 споживачів та більше), у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію у формах, наведених нижче: Довідка про власний центр обслуговування споживачів (клієнтів) 1. Юридична адреса центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 2. Фактична адреса та телефон центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 3. Інформація про документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, в якому розташований центр обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника або інформація про документи, що підтверджують право користування нерухомим майном, в якому розташований центр обслуговування споживачів Учасника (назва документа, дата видачі, номер) 3. Кількість працівників центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 4. Посада, П.І.Б. керівника центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 5. Графік роботи єдиного вікна центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 6. Графік проведення особистого прийому споживачів (клієнтів) 7. П.І.Б., посада особи, яка проводить особистий прийом споживачів (клієнтів) *Учасник _____________________ підтверджує, що у центрі обслуговування споживачів (клієнтів) за вказаною адресою щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) здійснюється прийом звернень/скарг/претензій споживачів, надаються роз’яснення та інформація, передбачені законодавством, функціонує єдине вікно для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії, а також проводиться особистий прийом споживачів. Довідка про наявність власного окремого структурного підрозділу 1. Назва та юридична адреса власного окремого структурного підрозділу Учасника 2. Фактична адреса та телефон власного окремого структурного підрозділу Учасника 3. Інформація про документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, де розташований структурний підрозділ Учасника або інформація про документи, що підтверджують право користування нерухомим майном, де розташований структурний підрозділ Учасника. 3. Інформація про кількість працівників структурного підрозділу Учасника 4. Графік проведення особистого прийому споживачів 5. П.І.Б., посада особи, яка проводить особистий прийом споживачів *Учасник _____________________ підтверджує, що у зазначеному окремому структурному підрозділі щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) здійснюється прийом звернень/скарг/претензій споживачів, надаються роз’яснення та інформація, передбачені законодавством, а також проводиться особистий прийом споживачів. Довідку в довільній формі про наявність у учасника кол-центру згідно з вимогами, встановленими нормативно-правовими актами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) або, у разі, якщо створення кол-центру не є обов‘язковим для учасника - довідку з інформацією про засоби комунікації та службову особу (осіб) учасника, на яку (яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу (далі – ОСР), до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Довідки повинні бути датовані не раніше дати виходу оголошення про проведення відкритих торгів. Гарантійний лист у довільній формі про те, що в особистому кабінеті споживача реалізована технічна можливість донесення до Споживача інформації про:  діючі ціни (тарифи), за якими здійснюється розрахунок за електричну енергію;  значення попередніх та поточних показів засобу вимірювання;  обсяг електричної енергії у порядку надання електропостачальником споживачу даних щодо споживання ними електричної енергії;  надлишок (переплату) оплаченої, але не спожитої електричної енергії або недоплату за спожиту, але не оплачену електричну енергію;  телефони для подання претензій, скарг та надання повідомлень про загрозу для безпеки експлуатації електросистем;  реквізити для оплати спожитої електричної енергії (розрахунковий рахунок електропостачальника, номер особового рахунка або номер договору споживача);  період, за який проводиться розрахунок;  суму до оплати та дату, до якої необхідно сплатити. Учасник, у складі тендерної пропозиції, повинен надати довідку на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання та технологій відповідно до предмету закупівлі. 1.2. На підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Довідка щодо наявності аналогічного договору не містить інформацію про початкову вартість договору. До довідки надано копію договору не в повному обсязі. 2) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ. Пункти 1, 2 розділу 3.1. Додатку № 3 до тендерної документації. 3) ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям: 1. наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій З метою можливості оперативного вирішення проблемних питань, які можуть виникати під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником та споживачем, у відповідності до вимог пункту 8.3.6. та пункту 8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 р. № 312 (далі – Правила); щодо проведення особистого прийому споживачів, учасник у залежності від кількості споживачів, яких обслуговують (менше 50000 споживачів або 50000 споживачів та більше), у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію у формах, наведених нижче: Довідка про власний центр обслуговування споживачів (клієнтів) 1. Юридична адреса центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 2. Фактична адреса та телефон центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 3. Інформація про документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, в якому розташований центр обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника або інформація про документи, що підтверджують право користування нерухомим майном, в якому розташований центр обслуговування споживачів Учасника (назва документа, дата видачі, номер) 3. Кількість працівників центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 4. Посада, П.І.Б. керівника центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 5. Графік роботи єдиного вікна центру обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника 6. Графік проведення особистого прийому споживачів (клієнтів) 7. П.І.Б., посада особи, яка проводить особистий прийом споживачів (клієнтів) *Учасник _____________________ підтверджує, що у центрі обслуговування споживачів (клієнтів) за вказаною адресою щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) здійснюється прийом звернень/скарг/претензій споживачів, надаються роз’яснення та інформація, передбачені законодавством, функціонує єдине вікно для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії, а також проводиться особистий прийом споживачів. Довідка про наявність власного окремого структурного підрозділу 1. Назва та юридична адреса власного окремого структурного підрозділу Учасника 2. Фактична адреса та телефон власного окремого структурного підрозділу Учасника 3. Інформація про документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, де розташований структурний підрозділ Учасника або інформація про документи, що підтверджують право користування нерухомим майном, де розташований структурний підрозділ Учасника. 3. Інформація про кількість працівників структурного підрозділу Учасника 4. Графік проведення особистого прийому споживачів 5. П.І.Б., посада особи, яка проводить особистий прийом споживачів *Учасник _____________________ підтверджує, що у зазначеному окремому структурному підрозділі щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) здійснюється прийом звернень/скарг/претензій споживачів, надаються роз’яснення та інформація, передбачені законодавством, а також проводиться особистий прийом споживачів. Довідку в довільній формі про наявність у учасника кол-центру згідно з вимогами, встановленими нормативно-правовими актами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) або, у разі, якщо створення кол-центру не є обов‘язковим для учасника - довідку з інформацією про засоби комунікації та службову особу (осіб) учасника, на яку (яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу (далі – ОСР), до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Довідки повинні бути датовані не раніше дати виходу оголошення про проведення відкритих торгів. Гарантійний лист у довільній формі про те, що в особистому кабінеті споживача реалізована технічна можливість донесення до Споживача інформації про:  діючі ціни (тарифи), за якими здійснюється розрахунок за електричну енергію;  значення попередніх та поточних показів засобу вимірювання;  обсяг електричної енергії у порядку надання електропостачальником споживачу даних щодо споживання ними електричної енергії;  надлишок (переплату) оплаченої, але не спожитої електричної енергії або недоплату за спожиту, але не оплачену електричну енергію;  телефони для подання претензій, скарг та надання повідомлень про загрозу для безпеки експлуатації електросистем;  реквізити для оплати спожитої електричної енергії (розрахунковий рахунок електропостачальника, номер особового рахунка або номер договору споживача);  період, за який проводиться розрахунок;  суму до оплати та дату, до якої необхідно сплатити. Учасник, у складі тендерної пропозиції, повинен надати довідку на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання та технологій відповідно до предмету закупівлі. 2. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника, що повинна містити інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме номер та дату укладення договору (договорів), повну назву замовника (замовників) з яким був укладений договір (договори), назву предмета закупівлі та початкову вартість договору (договорів). До даної довідки надати копію договору з усіма додатками до нього.

Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 08:47
sign.p7s
28 грудня 2020 08:43
Постанова_НКРЕКП.pdf
28 грудня 2020 08:43
Лист_вiдгук_ЗОО.pdf
28 грудня 2020 08:43
Копія Витягу 08.12.2020.PDF
28 грудня 2020 08:43
Копiя_Статуту.PDF
28 грудня 2020 08:43
Копiя_опису_до_Статуту.PDF
28 грудня 2020 08:43
Копiя_договору_РДН-ВДР.pdf
28 грудня 2020 08:43
Пропозиція.pdf
28 грудня 2020 08:43
Договiр_20_01_08_вiд_28.01.2020.pdf
28 грудня 2020 08:43
Виписка_10.2019.pdf
28 грудня 2020 08:43
Zoo2_акти.pdf
28 грудня 2020 08:43
Zoo1_акти.pdf

Підстави для відмови в участі

ПрАТ ХАРКІВЕНЕРГОЗБУТ

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "ЕНЕРГО Х"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "СПЕЦЕНЕРГОГРУП"

Критерій Вимога Підтвердження

Актуальні тендери

До пошуку