Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 09310000-5 - електрична енергія (електроенергія для зовнішнього освітлення міста)
CPV 021:2015: 09310000-5 - electricity (electricity for external lighting of the city)
CPV 021:2015: 09310000-5 - electricity (electricity for external lighting of the city)
Очікувана вартість
104 000 000,00 UAH
UA-2020-11-23-003164-a ● 019eb3035a0049d4970dfb4ff553a047
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Прекваліфікація
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34393088 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська область обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Червякова Катерина Олегівна +380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Municipal Economy of Kharkiv City Council |
National ID: | 34393088 |
Contact point: |
Cherviakova Kateryna +380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2020 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 13:26 |
Очікувана вартість: | 104 000 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Відсутній |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 520 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50 % |
Publication date: | 23 листопада 2020 19:02 |
Enquiries until: | 18 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 грудня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 104 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 520 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Type of tender guarantee: | No guarantee |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (більш детально у тендерній документації).
Language (languages) in which tender proposals should be prepared - Ukrainian (more details in the tender documentation).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35101268 кВт⋅год
електроенергія для зовнішнього освітлення міста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, -
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
electricity for external lighting of the city
CPV: 09310000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Акт приймання-передачі електричної енергії, підписаний Сторонами та скріплений печатками Сторін (у разі наявності), та рахунок-фактури надаються Споживачу протягом 5 робочих днів від дня закінчення розрахункового періоду. Оплата електричної енергії за цим Договором здійснюється Споживачем за фактично спожиту електричну енергію на підставі Акту приймання-передачі електричної енергії, підписаного Сторонами та скріпленого печатками Сторін (у разі наявності), та рахунку-фактури Постачальника протягом 25 банківських днів шляхом післяоплати. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2020 19:10 |
Електронний цифровий підпис |
15 грудня 2020 19:10 |
Зміни до тендерної документації.doc |
15 грудня 2020 19:10 |
ОГОЛОШЕННЯ на англ.docx |
15 грудня 2020 19:10 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
15 грудня 2020 19:10 |
Додаток № 3.docx |
15 грудня 2020 19:10 |
Додаток № 2.doc |
15 грудня 2020 19:10 |
Додаток № 1.doc |
15 грудня 2020 19:10 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
15 грудня 2020 19:10 |
Електронний цифровий підпис
|
||
15 грудня 2020 19:10 |
Зміни до тендерної документації.doc
|
||
15 грудня 2020 19:10 |
ОГОЛОШЕННЯ на англ.docx
|
||
15 грудня 2020 19:10 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
||
15 грудня 2020 19:10 |
Додаток № 3.docx
|
||
15 грудня 2020 19:10 |
Додаток № 2.doc
|
||
15 грудня 2020 19:10 |
Додаток № 1.doc
|
||
15 грудня 2020 19:10 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аское
Дата подання: 25 листопада 2020 21:11
Дата відповіді: 27 листопада 2020 15:54
Шановний Замовнику, до яуої площадки вимірювання Ви відноситесь, дякуємо
Відповідь: Ознайомившись з Вашим зверненням повідомляємо наступне.
Площадки вимірювання Споживача належать до групи «б».
Також зазначаємо, що запитувана Вами інформація відображена в додатку № 1 до тендерної документації.
Площадки вимірювання Споживача належать до групи «б».
Також зазначаємо, що запитувана Вами інформація відображена в додатку № 1 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-23-003164-a.a1
Статус:
Відхилено
Дата подання: 25 листопада 2020 21:37
Довідка від операторів ОСР
Шановний Замовнику, Додатком 3 зазначена вимога: «Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу (далі – ОСР), до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Довідки повинні бути датовані не раніше дати виходу оголошення про проведення відкритих торгів.» Тобто, Замовником вимагається надання такому Постачальнику довідок від всіх ОСР про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Доводимо до Вашого відома позицію АМКУ відносно такої вимоги: якщо учасник звернеться до всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, оператору системи розподілу необхідний час для опрацювання такого запиту. Тобто, для отримання необхідної інформації учаснику може знадобитися тривалий проміжок часу, враховуючи те, що відповідно до укладеного договору ОСР не зобов'язаний надавати такі довідки взагалі. При цьому вказану інформацію потрібно отримати саме від ОСР. ОСР, незважаючи на відокремлення (unbundling) діяльності з розподілу від діяльності з постачання, як передбачено Законом України «Про ринок електричної енергії», все ще можуть бути пов’язані відносинами контролю із суб’єктами (Постачальниками універсальних послуг), які здійснюють діяльність на ринку електричної енергії та є конкурентами по відношенню до учасників відкритих торгів. У такому випадку ОСР, які пов’язані з конкретними постачальниками, можуть створювати бар’єри під час надання вказаної довідки. Отже, як свідчить наведене вище, право замовників самостійно встановлювати вимоги до учасників у частині, зокрема, що передбачена статтею 16 Закону про публічні закупівлі, та вказувати в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям під час закупівлі електричної енергії за класифікацією ДК 021:2015:0931 0000-5 – Електрична енергія, самостійно визначати перелік інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію за вказаним кодом класифікації, призводить до порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених статтею 5 Закону про публічні закупівлі. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Отже, на думку Комітету, під час виконання функцій органу оскарження та прийняття рішень за результатами розгляду скарг встановлюються порушення у вигляді встановлення в тендерній документації дискримінаційних та надмірних вимог, які не впливають на якість товару, не підтверджують кваліфікацію учасників, створюють умови для зловживання замовниками під час проведення процедури закупівель. На основі вищевикладеного, вимагаємо видалити вимогу щодо надання Учасником, який обслуговує менше 50 000 споживачів, довідок від всіх ОСР про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, як таку, що порушує основні принципи публічних закупівель. Додаємо також аналогічне Рішення АМКУ. Та зауважимо, що відповідно до Статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі: Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону ; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; не оприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 листопада 2020 17:56
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінаці] учасників відповідно до частин першої та четвертої статті 5 Закону.
Пунктом 1 розділу 3.1. Додатку № 3 до тендерної документації, у відповідності до вимог пункту 8.3.6. та пункту 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) від 14.03.2018 р. № 312 (далі – Правила), Замовником встановлено вимогу про надання інформації:
З метою можливості оперативного вирішення проблемних питань, які можуть виникати під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником та споживачем щодо проведення особистого прийому споживачів, учасник у залежності від кількості споживачів, яких обслуговують (менше 50000 споживачів або 50000 споживачів та більше), у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію у встановлених Замовником формах. (Довідка про власний центр обслуговування споживачів (клієнтів), довідка про наявність власного окремого структурного підрозділу).
Довідку в довільній формі про наявність у учасника кол-центру згідно з вимогами, встановленими нормативно-правовими актами НКРЕКП або, у разі, якщо створення кол-центру не є обов‘язковим для учасника - довідку з інформацією про засоби комунікації та службову особу (осіб) учасника, на яку (яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи).
Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу (далі – ОСР), до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Довідки повинні бути датовані не раніше дати виходу оголошення про проведення відкритих торгів.
Враховуючи специфіку предмету закупівлі та тривалість проведення процедури закупівлі, замовник не вбачає дискримінаційних вимог у вимозі, надати, у відповідності до вимог пункту 8.3.6. та пункту 8.3.17. Правил, довідок від всіх операторів системи розподілу (далі – ОСР), до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів.
Дана вимога не може вважатись незаконною.
Думка про те, що замовник встановлюючи вимоги до тендерної документації, має на меті звузити коло потенційних учасників – є хибною і не відповідає дійсності.
Враховуючи вищезазначене, Департамент комунального господарства Харківської міської ради, підтверджує дотримання норм діючого законодавства при проведенні процедури закупівлі: ДК 021:2015: 09310000-5 - електрична енергія (електроенергія для зовнішнього освітлення міста).
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34393088 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ ХАРКІВЕНЕРГОЗБУТ | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ТОВ "ЕНЕРГО Х" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
до 22 січня 2021 17:44 |
ТОВ "СПЕЦЕНЕРГОГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
до 23 січня 2021 17:14 |
Актуальні тендери
-
62 682 941,00UAHЕлектрична енергіяІванівкаКомпанія:Іванівське міжрайонне управління водного господарстваДетальніше
-
56 000 000,00UAHЕлектрична енергіямісто ОдесаКомпанія:КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ м. ОДЕСАДетальніше
-
54 900 000,00UAHЕлектрична енергія для відокремлених підрозділів ДП "Волиньвугілля" (повторно)НововолинськКомпанія:ДП ВолиньвугілляДетальніше
-
149 965 290,00UAH«КОД ДК 021:2015 09310000-5 – ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ (ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ)»ДніпроКомпанія:Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської радиДетальніше
-
81 874 025,10UAH«Електрична енергія» за кодом ДК 021-2015: 09310000-5 (Електрична енергія).ОдесаКомпанія:Одеська філія ДП "АМПУ"Детальніше
-
54 920 000,00UAHЕлектрична енергіям. КиївКомпанія:АТ "Укрпошта"Детальніше