Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Національний інститут раку" |
Код ЄДРПОУ: | 02011976 |
Вебсайт: | https://unci.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , м. Київ обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛОМОНОСОВА, будинок 33/43 |
Контактна особа: |
Каліущенко Дмитро Миколайович +380442597057 zakupkipremium1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2020 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2021 11:19 |
Очікувана вартість: | 2 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2020 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2020 16:33 |
Тендерна документація (6).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 04 грудня 2020 14:50
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-14-000038 ● 9697cca6f5624d9fa8ef958a3767f356
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2021 17:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.09.2021 № 309
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-11-23-003132-b 23.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-20 14:08:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2019 17663 Гнучкий відеогастроскоп багаторазовий), (НК 024:2019 36117 гнучкий відеоколоноскоп багаторазовий) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-23-003132-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. З яких причин перевищено строк розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» понад
20 робочих днів?
3. З яких причин не виконано рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.12.2020 № 23362-р/пк-пз (не внесено зміни до тендерної документації) у строк, визначений Законом?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-23 19:43:04
пояснення Замовника
пояснення Замовника
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-20 14:08:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2019 17663 Гнучкий відеогастроскоп багаторазовий), (НК 024:2019 36117 гнучкий відеоколоноскоп багаторазовий) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-23-003132-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. З яких причин перевищено строк розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» понад
20 робочих днів?
3. З яких причин не виконано рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.12.2020 № 23362-р/пк-пз (не внесено зміни до тендерної документації) у строк, визначений Законом?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-23 19:45:04
пояснення Замовника
пояснення Замовника
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-09-23 19:29:40
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення Замовника
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відмінити торги відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» на закупівлю Код ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2019 17663 Гнучкий відеогастроскоп багаторазовий), (НК 024:2019 36117 гнучкий відеоколоноскоп багаторазовий), оголошення UA-2020-11-23-003132-b з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2021-10-08 17:53:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.notComplyDecisionACU • усунуто
Порушення усунуто
2021-10-18 10:11:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2021 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" |
2 081 073,00
UAH з ПДВ
|
2 081 073,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "УКРМЕДДІЯЛЬНІСТЬ" МОЗ УКРАЇНИ |
2 275 600,00
UAH з ПДВ
|
2 275 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІС СЕРВІС" |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" #23522853 |
Очікує рішення |
2 081 073,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 11:46
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 18:04 |
Кінець періоду оскарження: | 19 жовтня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 19 жовтня 2021 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. |
08 жовтня 2021 18:03
|
Електронний підпис |
08 жовтня 2021 18:02
|
Протокол відміна UA-2020-11-23-003132-b.docx |