Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп'ютерне обладнання (Комп'ютерне обладнання)
Очікувана вартість
3 400 000,00 UAH
UA-2020-11-23-003121-b f0307d2471184d468f94626d984b1335
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Наталія В’ячеславівна

+380443640245 natalia.melnik@centrenergo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 22927045
Вебсайт: http://www.centrenergo.com
Місцезнаходження: 08711, Україна , Київська обл., смт. Козин, Обухівський район, ВУЛИЦЯ РУДИКІВСЬКА, будинок 49
Контактна особа: Мельник Наталія В’ячеславівна
+380443640245
natalia.melnik@centrenergo.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 12:17
Очікувана вартість: 3 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп'ютерне обладнання для потреб ПАТ «Центренерго».
Кількість: 104 шт. (зокрема: Апарат управління ПАТ «Центренерго» -71 шт., Вуглегірська ТЕС ПАТ «Центренерго» - 11 шт., Зміївська ТЕС ПАТ «Центренерго» - 11 шт., Трипільська ТЕС ПАТ «ЦЕНТРЕНЕРГО» - 11 шт.)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт.
30231100-8 Ноутбук HP ProBook 440 G7 (9HP63EA) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 шт.
30232000-4 МФУ A3 цв. Xerox VersaLink C7025 (1 лоток/без стенда) (VL_C7025_D)Стенд с лотком 520л для Xerox VL B7025/7030/7035 C7020/7025/7030 (097S04907) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Покупець протягом 7-ми календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі обладнання без зауважень, сплачує Постачальнику 100% вартості, зазначеної у відповідному Акті приймання-передачі обладнання, на підставі такого Акту та рахунку Постачальника. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 24 листопада 2020 09:50
Дата відповіді: 24 листопада 2020 15:24
Шановний Замовник! Прошу завантажити тендерну документацію у форматі DOC/DOCX аби зміст документації можна було копіювати. Це необхідно для того, щоб учасникам було легше заповнювати форму пропозицію та проект договору тощо, щоб не набирати текст вручну. Сподіваємося на ваше розуміння і на те, що ви не збираєтеся створювати учасникам торгів незручності. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Звертаємо вашу увагу, що Додаток №1 «КОМЕРЦІЙНА (ЦІНОВА) ПРОПОЗИЦІЯ НА ЗАКУПІВЛЮ» до Тендерної документації, який потрібно заповнювати учаснику, викладений замовником у форматі .docx для можливості заповнення (23 листопада 2020 16:31 Додаток №1 до Тендерної документації.docx 23 листопада 2020 16:31).
Найменування товару – продукції кожен учасник заповнює у відповідності до запропонованого ним товару на дану закупівлю, оскільки є можливість запропонувати «еквівалент» замовленого товару.
Також, звертаємо вашу увагу, що замовником не вимагається надання заповненого договору у складі тендерної пропозиції учасника: частина 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації. Додаток №6 «Проєкт договору» до Тендерної документації викладений для ознайомлення учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК СІТІ" 3 398 920,00
UAH з ПДВ
3 364 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОФТЕХПОСТАЧ" 3 380 800,00
UAH з ПДВ
3 380 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТУНО ГРУП" 3 383 640,00
UAH з ПДВ
3 383 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 15:30
Електронний підпис
17 грудня 2020 15:30
Довідка з податкової.pdf
17 грудня 2020 14:22
Електронний підпис
17 грудня 2020 14:22
Додаток 4_стаття 17.pdf
17 грудня 2020 14:22
МВС_довідка.pdf
16 грудня 2020 12:14
Електронний підпис
09 грудня 2020 16:11
Електронний підпис
09 грудня 2020 16:09
Сан-Гіг HP ноутбуки new.pdf
09 грудня 2020 16:09
НР_письмо_авторизация.pdf
09 грудня 2020 16:09
Стаття _17.pdf
09 грудня 2020 16:09
Статут_обновленный.pdf
09 грудня 2020 16:09
витяг2 оксіті.pdf
09 грудня 2020 16:09
витяг оксіті.pdf
09 грудня 2020 16:09
Протокол_ОК СІТІ.pdf
09 грудня 2020 16:09
Наказ_ОК СІТІ.pdf
09 грудня 2020 16:09
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 грудня 2020 16:09
9. Витяг ПДВ_ОК СІТІ.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 15:29
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:28
Цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2020 15:28
Технічна частина.7z
09 грудня 2020 15:28
Копія Статут.pdf
09 грудня 2020 15:28
копія Опис до Статуту.pdf
09 грудня 2020 15:28
копія Виписка.pdf
09 грудня 2020 15:28
Кваліфікація.7z
09 грудня 2020 15:28
виписка.pdf
09 грудня 2020 15:28
Банк скан справки.pdf
09 грудня 2020 15:28
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК СІТІ"

ТОВ "ПРОФТЕХПОСТАЧ"

ТОВ "ІТУНО ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК СІТІ"
#37817150
Переможець 3 364 920,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 13:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 13:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК СІТІ"
#37817150
3 364 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 13:51
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:52
Додаткова угода №1 від 23.12.2020 до договору №14-6 від 22.12.2020 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 12:49
Договір №14-6 від 22.12.2020р.pdf укладений
22 грудня 2020 12:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі": погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 14/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 196 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 532 783,33 UAH)