Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко коров’яче питне ультрапастеризоване, 2,5% жиру, пакетоване
Очікувана вартість
263 900,00 UAH
UA-2020-11-23-003052-b e1243020e2234841a82b5f8ffe6d1cab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Анатоліївна Щур

+380552335551 yaslisad18@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський ясла- садок № 18 Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24114352
Місцезнаходження: 73034, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вулиця Кутузова, 20
Контактна особа: Олена Анатоліївна Щур
+380552335551
yaslisad18@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 11:54
Початок аукціону: 11 грудня 2020 11:54
Очікувана вартість: 263 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 319,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого (міського) бюджету

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10300 литр
Молоко коров’яче питне ультрапастеризоване, 2,5% жиру, пакетоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73034, Україна, Херсонська область, Херсон, проспект Кутузова, 20, Херсон, Херсонская область, Украина
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови розрахунків – розрахунки за поставлений товар здійснюються по факту отримання товару на підставі накладної, у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів від дати отримання товару, при необхідності – відстрочка платежу до 30 діб. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 16:27
Додаток 8 ТД 2021.docx
23 листопада 2020 16:27
Додаток 9 ТД 2021.docx
23 листопада 2020 16:27
ТД 2021.docx
23 листопада 2020 16:26
Додаток 1 ТД 2021.docx
23 листопада 2020 16:26
Додаток 2 ТД 2021.docx
23 листопада 2020 16:26
Додаток 3 ТД 2021.docx
23 листопада 2020 16:26
Додаток 4 ТД 2021.docx
23 листопада 2020 16:26
Додаток 5 ТД 2021.docx
23 листопада 2020 16:26
Додаток 6 ТД 2021.docx
23 листопада 2020 16:26
Додаток 7 ТД 2021.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬ ЕКСТРАТОРГ" 247 200,00
UAH з ПДВ
247 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГОДИНА ГАННА МИКОЛАЇВНА 263 900,00
UAH з ПДВ
263 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 11:39
Електронний підпис
18 грудня 2020 11:39
Пропозиція.pdf
18 грудня 2020 11:39
довідка МВС.pdf
18 грудня 2020 11:39
public_doc.pdf
09 грудня 2020 15:48
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:48
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:46
Технічна спеціфікація.pdf
09 грудня 2020 15:46
Пропозиція.pdf
09 грудня 2020 15:45
Аналогічний договір.pdf
09 грудня 2020 15:45
Проет договору.pdf
09 грудня 2020 15:45
Лист про довкілля.pdf
09 грудня 2020 15:45
Лист відгук.pdf
09 грудня 2020 15:45
Статут.pdf
09 грудня 2020 15:45
Договор оренди.pdf
09 грудня 2020 15:45
Наказ на директора.pdf
09 грудня 2020 15:45
Загальні відомості.pdf
09 грудня 2020 15:45
Доручення.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 10:55
Свiдоцтво_платника.pdf
04 грудня 2020 10:55
Виписка.pdf
04 грудня 2020 10:55
4. Паспорт_ код.pdf
04 грудня 2020 10:55
Untitled.FR12.pdf
04 грудня 2020 10:55
Тех. паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬ ЕКСТРАТОРГ"

ФОП ГОДИНА ГАННА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬ ЕКСТРАТОРГ"
#40770060
Переможець 247 200,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 15:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬ ЕКСТРАТОРГ"
#40770060
247 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 14:08
2.pdf укладений
30 червня 2021 14:07
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 15:02
2.pdf укладений
06 травня 2021 14:47
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 13:28
молоко.pdf укладений
14 квітня 2021 13:27
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:21
договор 2.pdf укладений
29 грудня 2020 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку №1 до договору №2 від 29.12.2020 року згідно п.11.1.2 даного договору, а саме збільшити з 01.04.2021 р. ціну на одиницю товару не більше як на 10% з причин коливання ціни такого товару на ринку, що підтверджено довідкою про середню споживчу ціну на такий товар № 04-24/1/817-21 від 12.04.2021 р. виданою Головним управлінням статистики у Херсонській області і оформлено відповідно до законодавства України . Додаток 1 викласти в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: - Зменшити обсяги закупівлі та внести зміни до п. 3.1 договору та викласти його в наступній редакції «3.1 Загальна сума договору складає 143 048,64 грн. (Сто сорок три тисячі сорок вісім грн. 64 коп.) в т.ч. ПДВ – 23841,44 грн.» в т.ч. зменшення суми договору по даній додатковій угоді складає 104 151,36 грн. (Сто чотири тисячі сто п’ятдесят одна грн. 36 коп.). - Внести зміни до п.10.1 договору та викласти його в наступній редакції «10.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами, а в частині виникнення зобов’язань з придбання товару, оплати, а також виникнення бюджетних зобов’язань – з дати встановлення Замовнику в установленому порядку відповідних бюджетних асигнувань у кошторисі і діє до 30.06.202021 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися внести зміни до договору: пункт 3.1. викласти в наступній редакції 3.1. Сума договору складає: 121828,32 грн. , у т.ч.ПДВ 20304,72 грн., в т.ч. зменшення по даній додатковій угоді складає 21220,32 грн. 2. Внести зміни до Специфікації виклавши додаток 1 в наступній редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 121 828,32
UAH (в тому числі ПДВ 20 304,72 UAH)